|
|
[Bitwa NB] 27 |
Kto twoim zdaniem najlepiej wykonał swoją pracę? |
Fadex |
|
81% |
[ 9 ] |
Wrott12 |
|
18% |
[ 2 ] |
|
Głosowań: 11 |
Wszystkich Głosów: 11 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Vader
Chorąży Nastoletni emeryt
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 342
3177 Prestiż
|
Wysłany: 07-06-2011, 20:25
|
|
|
No fajnie, to może być zacięta walka . |
|
|
|
|
Aleks
Moderator Wilczek
Główny edytor:
Skype:
Posty: 636
28588 Prestiż
|
|
|
|
|
Wrott12
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 76
11834 Prestiż
|
Wysłany: 07-06-2011, 20:41
|
|
|
No właściwie pomysł narodził się z braku pomysłu i z tworzenia mojej głównej gry gdzie ten system ścinania drzew się znalazł |
|
|
|
|
Piter
Bohater roflolmaomgeezonk
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 265
23049 Prestiż
|
Wysłany: 07-06-2011, 21:14
|
|
|
Nie potrafię się domyślić sterowania w grze Wrotta, może mnie ktoś oświecić? |
_________________
|
|
|
|
|
Wrott12
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 76
11834 Prestiż
|
Wysłany: 07-06-2011, 21:28
|
|
|
Ja się pytam kto w dzisiejszych czasach czyta instrukcje dołączoną do folderu!!!!!!'
Chodzenie AWSD, przy domku i drzewku klikasz F, ESC to pojawienie się okienka z zapytaniem o zakończenie gry i liczbą punktów |
|
|
|
|
Piter
Bohater roflolmaomgeezonk
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 265
23049 Prestiż
|
Wysłany: 07-06-2011, 21:56
|
|
|
W mirrorze z FileFactory nie było instrukcji dlatego zapytałem. |
_________________
|
|
|
|
|
Wrott12
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 76
11834 Prestiż
|
Wysłany: 07-06-2011, 22:03
|
|
|
Jest, tylko zapomniałem zmienić nazwy na "Instrukcja" bo nazywa się "Instrukcja Dokument". |
|
|
|
|
Wackyjackie
Bohater Starszy Chorąży Sztabowy Randomu
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 717
36331 Prestiż
|
Wysłany: 07-06-2011, 22:18
|
|
|
Architekt? Whatever . |
_________________
|
|
|
|
|
xodaxes
Sierżant
Główny edytor:
Posty: 106
845 Prestiż
|
Wysłany: 07-06-2011, 22:51
|
|
|
Głosuje na fadexa.. lubię takie gry XDD
..A kiedy nowa bitwa jeśli ktoś wie ? |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 07-06-2011, 23:15
|
|
|
xodaxes napisał/a: | A kiedy nowa bitwa jeśli ktoś wie ? |
Na takie już pełną gębą wakacje, chyba mało kto wyjeżdża na początku lipca, więc powinno być więcej zawodników. Prawda? |
|
|
|
|
xodaxes
Sierżant
Główny edytor:
Posty: 106
845 Prestiż
|
Wysłany: 07-06-2011, 23:19
|
|
|
Prawda ....Już coś tam umiem w mmf2 dev a do wakacji będzie jeszcze lepiej ..Wezmę udział w bitwie |
|
|
|
|
Neoqueto
Moderator Akcelerator
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 537
7976 Prestiż
|
Wysłany: 07-06-2011, 23:35
|
|
|
Wrott, osobiście mi ta instrukcja nie przypadła do gustu, równie dobrze mogłeś dać wbudowaną w grę (mniej zajętego miejsca [whoa, żal mi 100 kb transferu] i mniej roboty), albo nawet w formie obrazka, albo całkowicie tekstowo, jakby się uprzeć, nie każdemu się chce odpalać ciężkiego Worda i, przede wszystkim, nie każdy go ma.
Na początku Drwal jest nudny i nużący jak flaki z olejem. Rozgrywka jest siermiężnie długa, w większości gra była u mnie zminimalizowana gdy czekałem, aż zapominałem o niej całkowicie. Dopiero gdy mamy już lepsze toporki coś się zaczyna rozkręcać. Graficznie jest okej, dobre, chociaż niekomponujące się z interfejsem i nieco chaotyczne są drzewka i ich kwadratowy styl, dziwi mnie podwójny (lustrzany) pasek postępu, osobiście jeden użyłbym jako np. pasek energii, którą można regenerować śpiąc w domku przez jakiś czas (skoro i tak trzeba w tej grze czekać), mając też możliwość kupienia w sklepie B-Powerów, Trucków, Hustlerów, Voltage'ów, Tigerów, Red-Bulli, czy podobnych, dzięki czemu zregeneruje się nam życie. Przydałoby się, aby tytułowy drwal był barczysty i włochaty (:D). Za mało drwala w drwalu, drewno ścina, ale nie rąbie, chociaż w sumie to jest koksem, bo nosi je w rękach, zamiast na pace. Podoba mi się animacja chodzenia, takie niby nic, ale cukiereczek. Dobrze, że jest menu, lecz przykro, że nie ma w nim wykorzystania jakiegokolwiek systemu zapisu, ale plik INI - jest. Brak dźwięku smuci. Gra trochę się zacinała np. po ukończeniu rąbania drzewa. Ogółem, moim zdaniem ciekawy pomysł (bardzo pomysłowy pomysł), ale być może nie do końca wyciśnięty, czegoś mi w tej grze brakuje, pewnie dlatego, że jest po prostu monotonna i nic się nie zmienia. Fakt, że wszystko jest zależne od nas, jest nie do końca dobry (tak, wiem, że ktoś w tym momencie pomyśli o Minecrafcie, więc napiszę, że Classic jest nudny na single, chociaż tam się przynajmniej mapa losowo generuje, a w Becie są moby, więc wszystko w temacie).
Gra Fadexa podoba mi się ze względu na jej silnik fizyczny. Szkoda, że ma on takie małe zastosowanie, że nie ma w grze paczek całych w styropianie, które nie uszkodzą towaru nawet przy rzucaniu nim nie wiadomo jak. Fajne byłyby też trampoliny, aż się o nie prosi. Ruch jest znakomity, tak samo wysięgnik z hakiem... sorry, szczypcami. A ja tak lubię wszelkie haki i haczyki (popraw to!). Wszystko działa płynnie, nie zauważyłem żadnych (sic!) bugów, a już na pewno nie typowych dla silnika tego typu. Zdarzają się jedynie niedociągnięcia graficzne, na przykład trawa w środku góry. Grafika ładna, pikselowa, ale dopracowana. Irytują nieco właśnie te niedociągnięcia w terenie, lecz epickość helikoptera rekompensuje to z nadwyżką. Nie mamy w grze żadnych dźwięków, lecz za to jest (znajomy) fajny track. Boli brak menu jak w grze Wrotta. W Pack It świetna jest prosta idea polegająca na przenoszeniu paczek z punktu do punktu, jest bardzo podatna na bycie dobrze wykorzystaną, tutaj boli brak trampolinek i smaczków, ale przynajmniej, nie tak jak w grze Wrotta, mamy do czynienia z poziomem zmieniającym się w jakiś sposób.
Wszystkie moje narzekania typu "Skoda, że" można sobie opuścić, bo to przecież bitwa, a nie gra na luzie. Jest pressing.
Ostatecznie - Fadex. Osobiście wolę takie właśnie lżejsze gierki. |
_________________ Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł! |
|
|
|
|
Wrott12
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 76
11834 Prestiż
|
Wysłany: 08-06-2011, 12:02
|
|
|
No to już mogę gratulować Fadexowi
Ten pasek lustrzany to dlatego że użyłem objektu Sprite bo nie umiałem zrobić aby titled backgound podążał za bohaterem -.- |
|
|
|
|
tracersgta
Starszy sierżant Po przerwie :I
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 204
2910 Prestiż
|
Wysłany: 08-06-2011, 13:24
|
|
|
Powiem tak:
Praca Wrott-a:
Nie znalazłem błędów, niedopracowań, ale rozgrywka nuży... jedyne co robisz to ścinasz te durne drzewa, później idziesz do nieszczęsnej chaty i je sprzedajesz... na dodatek, w trakcie jak mi się drzewa ścinają gadam na gg, i robię inne rzeczy, dlatego zastąp czas na coś innego...
Więc: 6/10
Praca Fadexa:
2 level, błąd grafiki, widoczne niedopracowania, ale dużo lepsza gra niż wrott-a... Fajny system fizyki, przenoszenia... jednak... mogłeś dać jakieś dodatkowe skrzynki... np. metalowa skrzynka, która się nie niszczy, a uszkadza inne szkrzynki... system HP skrzynek... i dużo jeszcze można by było wymyślić...
Więc: 6/10
Identyczne oceny? Hmmm... na kogo zagłosowałem? Na kogoś... |
_________________ Była lekka 4 letnia przerwa od klików :I |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 08-06-2011, 15:00
|
|
|
Gra z założenia miała być jak najprostsza dopracowanie silnika ruchu zajęło mi najwięcej czasu (nawet nie wiecie jak długo musiałem użerać się z odpowiednim odchylaniem helikoptera i szczypiec. I adekwatnym rozłożeniem sił) więc zabrakło na wstawienie dodatkowych elementów i ponadprogramowe testy.
Cieszę się, że się podoba szczerze nie planuję dalszego rozwoju projektu. Ot - taka minigierka na bitwę.
@Wrott - nie przesadzaj, w końcu masz mój głos |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|