NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Bitwa NB] 27

Kto twoim zdaniem najlepiej wykonał swoją pracę?
Fadex
81%
 81%  [ 9 ]
Wrott12
18%
 18%  [ 2 ]
Głosowań: 11
Wszystkich Głosów: 11

Autor Wiadomość
Vader 
Chorąży
Nastoletni emeryt


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Posty: 342

3177 Prestiż
Wysłany: 07-06-2011, 20:25   

No fajnie, to może być zacięta walka :) .
 
     
Aleks 
Moderator
Wilczek


Główny edytor: GDevelop
Skype:
Posty: 636

28588 Prestiż
Wysłany: 07-06-2011, 20:40   

Głos na Fadexa za link.
A gra Wrott12 to jakiś horror dla ekologów i zielonych, skąd ten pomysł?
_________________
( Przystan Ocalenie | Centaurus | Skrzydlaty Pies | WWF | Nakarm Psiaka )
 
     
Wrott12 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 76

11834 Prestiż
Wysłany: 07-06-2011, 20:41   

No właściwie pomysł narodził się z braku pomysłu i z tworzenia mojej głównej gry gdzie ten system ścinania drzew się znalazł :D
 
     
Piter 
Bohater
roflolmaomgeezonk


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 265

23049 Prestiż
Wysłany: 07-06-2011, 21:14   

Nie potrafię się domyślić sterowania w grze Wrotta, może mnie ktoś oświecić?
_________________
 
 
     
Wrott12 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 76

11834 Prestiż
Wysłany: 07-06-2011, 21:28   

Ja się pytam kto w dzisiejszych czasach czyta instrukcje dołączoną do folderu!!!!!!'
Chodzenie AWSD, przy domku i drzewku klikasz F, ESC to pojawienie się okienka z zapytaniem o zakończenie gry i liczbą punktów :P
 
     
Piter 
Bohater
roflolmaomgeezonk


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 265

23049 Prestiż
Wysłany: 07-06-2011, 21:56   

W mirrorze z FileFactory nie było instrukcji dlatego zapytałem.
_________________
 
 
     
Wrott12 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 76

11834 Prestiż
Wysłany: 07-06-2011, 22:03   

Jest, tylko zapomniałem zmienić nazwy na "Instrukcja" bo nazywa się "Instrukcja Dokument".
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Posty: 717

36331 Prestiż
Wysłany: 07-06-2011, 22:18   

Architekt? Whatever :madugly: .
_________________
 
 
     
xodaxes 
Sierżant


Główny edytor: TGF2
Posty: 106

845 Prestiż
Wysłany: 07-06-2011, 22:51   

Głosuje na fadexa.. lubię takie gry XDD
..A kiedy nowa bitwa jeśli ktoś wie ?
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 07-06-2011, 23:15   

xodaxes napisał/a:
A kiedy nowa bitwa jeśli ktoś wie ?

Na takie już pełną gębą wakacje, chyba mało kto wyjeżdża na początku lipca, więc powinno być więcej zawodników. Prawda?
 
     
xodaxes 
Sierżant


Główny edytor: TGF2
Posty: 106

845 Prestiż
Wysłany: 07-06-2011, 23:19   

Prawda :) ....Już coś tam umiem w mmf2 dev a do wakacji będzie jeszcze lepiej :) ..Wezmę udział w bitwie :)
 
     
Neoqueto 
Moderator
Akcelerator


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 537

7976 Prestiż
Wysłany: 07-06-2011, 23:35   

Wrott, osobiście mi ta instrukcja nie przypadła do gustu, równie dobrze mogłeś dać wbudowaną w grę (mniej zajętego miejsca [whoa, żal mi 100 kb transferu] i mniej roboty), albo nawet w formie obrazka, albo całkowicie tekstowo, jakby się uprzeć, nie każdemu się chce odpalać ciężkiego Worda i, przede wszystkim, nie każdy go ma.

Na początku Drwal jest nudny i nużący jak flaki z olejem. Rozgrywka jest siermiężnie długa, w większości gra była u mnie zminimalizowana gdy czekałem, aż zapominałem o niej całkowicie. Dopiero gdy mamy już lepsze toporki coś się zaczyna rozkręcać. Graficznie jest okej, dobre, chociaż niekomponujące się z interfejsem i nieco chaotyczne są drzewka i ich kwadratowy styl, dziwi mnie podwójny (lustrzany) pasek postępu, osobiście jeden użyłbym jako np. pasek energii, którą można regenerować śpiąc w domku przez jakiś czas (skoro i tak trzeba w tej grze czekać), mając też możliwość kupienia w sklepie B-Powerów, Trucków, Hustlerów, Voltage'ów, Tigerów, Red-Bulli, czy podobnych, dzięki czemu zregeneruje się nam życie. Przydałoby się, aby tytułowy drwal był barczysty i włochaty (:D). Za mało drwala w drwalu, drewno ścina, ale nie rąbie, chociaż w sumie to jest koksem, bo nosi je w rękach, zamiast na pace. Podoba mi się animacja chodzenia, takie niby nic, ale cukiereczek. Dobrze, że jest menu, lecz przykro, że nie ma w nim wykorzystania jakiegokolwiek systemu zapisu, ale plik INI - jest. Brak dźwięku smuci. Gra trochę się zacinała np. po ukończeniu rąbania drzewa. Ogółem, moim zdaniem ciekawy pomysł (bardzo pomysłowy pomysł), ale być może nie do końca wyciśnięty, czegoś mi w tej grze brakuje, pewnie dlatego, że jest po prostu monotonna i nic się nie zmienia. Fakt, że wszystko jest zależne od nas, jest nie do końca dobry (tak, wiem, że ktoś w tym momencie pomyśli o Minecrafcie, więc napiszę, że Classic jest nudny na single, chociaż tam się przynajmniej mapa losowo generuje, a w Becie są moby, więc wszystko w temacie).

Gra Fadexa podoba mi się ze względu na jej silnik fizyczny. Szkoda, że ma on takie małe zastosowanie, że nie ma w grze paczek całych w styropianie, które nie uszkodzą towaru nawet przy rzucaniu nim nie wiadomo jak. Fajne byłyby też trampoliny, aż się o nie prosi. Ruch jest znakomity, tak samo wysięgnik z hakiem... sorry, szczypcami. A ja tak lubię wszelkie haki i haczyki :/ (popraw to!). Wszystko działa płynnie, nie zauważyłem żadnych (sic!) bugów, a już na pewno nie typowych dla silnika tego typu. Zdarzają się jedynie niedociągnięcia graficzne, na przykład trawa w środku góry. Grafika ładna, pikselowa, ale dopracowana. Irytują nieco właśnie te niedociągnięcia w terenie, lecz epickość helikoptera rekompensuje to z nadwyżką. Nie mamy w grze żadnych dźwięków, lecz za to jest (znajomy) fajny track. Boli brak menu jak w grze Wrotta. W Pack It świetna jest prosta idea polegająca na przenoszeniu paczek z punktu do punktu, jest bardzo podatna na bycie dobrze wykorzystaną, tutaj boli brak trampolinek i smaczków, ale przynajmniej, nie tak jak w grze Wrotta, mamy do czynienia z poziomem zmieniającym się w jakiś sposób.

Wszystkie moje narzekania typu "Skoda, że" można sobie opuścić, bo to przecież bitwa, a nie gra na luzie. Jest pressing.

Ostatecznie - Fadex. Osobiście wolę takie właśnie lżejsze gierki.
_________________
Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł!
 
     
Wrott12 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 76

11834 Prestiż
Wysłany: 08-06-2011, 12:02   

No to już mogę gratulować Fadexowi :D
Ten pasek lustrzany to dlatego że użyłem objektu Sprite bo nie umiałem zrobić aby titled backgound podążał za bohaterem -.-
 
     
tracersgta 
Starszy sierżant
Po przerwie :I


Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Posty: 204

2910 Prestiż
Wysłany: 08-06-2011, 13:24   

Powiem tak:

Praca Wrott-a:
Nie znalazłem błędów, niedopracowań, ale rozgrywka nuży... jedyne co robisz to ścinasz te durne drzewa, później idziesz do nieszczęsnej chaty i je sprzedajesz... na dodatek, w trakcie jak mi się drzewa ścinają gadam na gg, i robię inne rzeczy, dlatego zastąp czas na coś innego...
Więc: 6/10

Praca Fadexa:
2 level, błąd grafiki, widoczne niedopracowania, ale dużo lepsza gra niż wrott-a... Fajny system fizyki, przenoszenia... jednak... mogłeś dać jakieś dodatkowe skrzynki... np. metalowa skrzynka, która się nie niszczy, a uszkadza inne szkrzynki... system HP skrzynek... i dużo jeszcze można by było wymyślić...
Więc: 6/10

Identyczne oceny? Hmmm... na kogo zagłosowałem? Na kogoś...
_________________
Była lekka 4 letnia przerwa od klików :I
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 08-06-2011, 15:00   

Gra z założenia miała być jak najprostsza :) dopracowanie silnika ruchu zajęło mi najwięcej czasu (nawet nie wiecie jak długo musiałem użerać się z odpowiednim odchylaniem helikoptera i szczypiec. I adekwatnym rozłożeniem sił) więc zabrakło na wstawienie dodatkowych elementów i ponadprogramowe testy.

Cieszę się, że się podoba :) szczerze nie planuję dalszego rozwoju projektu. Ot - taka minigierka na bitwę.

@Wrott - nie przesadzaj, w końcu masz mój głos :P
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group