[Bitwa NB] 23 |
Kto twoim zdaniem najlepiej wykonał swoją pracę? |
Aleks |
|
0% |
[ 0 ] |
Copperdragon |
|
40% |
[ 2 ] |
iamiam |
|
60% |
[ 3 ] |
|
Głosowań: 5 |
Wszystkich Głosów: 5 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 01-12-2009, 16:59 [Bitwa NB] 23
|
|
|
Ogłaszam dwudziestą trzecią BITWĘ NUKEBOARDS!
Temat:
Świąteczna adaptacja, czyli istniejąca gra, remake, adaptacja filmu etc. w klimatach świątecznych. Najlepiej, żeby wzorzec był klikowy i polski (choć niekoniecznie).
Linki pomocnicze:
Merry Gear Solid
W Poszukiwaniu Wschodu Słońca: Świąteczna Pomoc
Wytyczne:
• limit wielkości pracy: 5 MB,
• maksymalny rozmiar ekranu to 1024x768,
• dozwolone programy:KNP, TGF 1/2, MMF 1/2, GM oraz Construct,
• plik gry nie musi być odblokowany,
• główny kod pracy musi być tworzony specjalnie na Bitwę i tylko przez jedną osobę,'
• ...chyba, że adaptujesz własną grę - ale wtedy nie wystarczy dodać czapeczek postaciom
• jeśli używasz DMC2, plik bass.dll musi być dołączony, tak samo jak pliki CNCS##.DLL,
• praca musi być zapisana bez instalatora, jako plik wykonywalny (EXE) i powinnna być zarchiwizowana.
Przewidywane nagrody:
I miejsce:
• 3000 Punktów Prestiżu!
• przynależność do grupy Bohaterowie!
• specjalny kolor użytkownika!
II miejsce:
• 2250 Punktów Prestiżu!
III miejsce:
• 1500 Punktów Prestiżu!
Dla wszystkich uczestników:
• 750 Punktów Prestiżu!
• Kopia prac na wieczność!
Nadsyłanie prac:
Link do pracy należy umieścić w wiadomości w tym temacie do dnia 20.12, godziny 23:59. Macie 19 dni na wykonanie! Następnie odbędzie się trwające ok. 3 dni głosowanie. Wiadomość zgłoszeniowa powinnia zawierać nazwę pracy. UWAGA! Tylko pierwszy post się liczy, o ile jury nie zadecyduje inaczej (jedynie specjalne okoliczności).
Do Bitwy, gotowi... START! |
|
|
|
|
creesee
Młodszy chorąży
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 242
12192 Prestiż
|
Wysłany: 01-12-2009, 17:59
|
|
|
O Ty be! Dwie batalie naraz? Ledwo co wyrabiam się z nauką! Brzydki! x| Ale temat fajny, jeśli zdążę - wezmę udział. |
|
|
|
|
copperdragon
Bohater Popieram Ice Cold Revolucion
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 625
55382 Prestiż
|
Wysłany: 01-12-2009, 18:54
|
|
|
Eee, a takie pytanie, czy nie macie nic przeciwko remake'owaniu własnych gier, dopóki się nie bazuje na starym kodzie (czyli pisze się go od nowa)? Zwłaszcza, że to, co zamierzam wykorzystać, to akurat w niewielkim stopniu bazuje na starym silniku i raczej nie zawiera nic poza tym, co występuje w bardzo wielu grach nawet zupełnie niezwiązanych. ' |
|
|
|
|
iamiam
Bohater
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 60
7974 Prestiż
|
Wysłany: 01-12-2009, 19:10
|
|
|
jak se kupie nową mysz to wezmę może udział |
_________________ #define TRUE FALSE |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 01-12-2009, 19:28
|
|
|
copperdragon napisał/a: | Zwłaszcza, że to, co zamierzam wykorzystać, to akurat w niewielkim stopniu bazuje na starym silniku |
To i tak byłoby zgodne z zasadami, a te przed chwilą zmodyfikowałam - w końcu, gdyby się zastanowić, wiele osób wpadnie na coś podobnego.
Tylko zaznaczam, że traktowanie tej modyfikacji nieodpowiednio (np. zmiana muzyki na kolędy i dodanie śniegu i czapeczek postaci) nie będzie pochwalane. Chodzi przede wszystkim o pomysł, fabułę, całokształt... takie rzeczy. |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 01-12-2009, 20:05
|
|
|
No i masz, co teraz zrobić? przecież się nie rozdwoję |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
Pisarz
Młodszy chorąży Spinacz
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 239
2677 Prestiż
|
Wysłany: 05-12-2009, 07:50
|
|
|
Zastanawiam się.
Jeśli pobiorę kod mojej starej gry, która pasowałaby do klimatu świątecznego, ale ze względu na silnik... była gniotem, to czy mógłbym poprawić niektóre elementy (całkowicie wymienić grafikę, poprawić silnik...) i wysłać? |
_________________ Czy wiesz że... jedzenie kanapki powoduje zmniejszenie jej objętości? |
|
|
|
|
Aleks
Moderator Wilczek
Główny edytor:
Skype:
Posty: 636
28588 Prestiż
|
Wysłany: 05-12-2009, 14:18
|
|
|
Przecież nikt wam nie będzie zaglądał do kodu, zróbcie po prostu fajne gry |
Ostatnio zmieniony przez Aleks 22-12-2009, 00:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
speedster
Kapral
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 15
169 Prestiż
|
Wysłany: 11-12-2009, 16:42
|
|
|
staruje
ale to musi być adaptacja*? czy może być własna gra o temacie swiąt?
*co to znaczy? |
_________________ JeDz ŻeLki - BeDziEsZ WiELki !! =D
Komu w drogę temu kopa!! |
|
|
|
|
Mefisto
Bohater
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 74
4255 Prestiż
|
|
|
|
|
speedster
Kapral
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 15
169 Prestiż
|
Wysłany: 12-12-2009, 11:07
|
|
|
to jednak nie,nie znam zadnego filmu |
_________________ JeDz ŻeLki - BeDziEsZ WiELki !! =D
Komu w drogę temu kopa!! |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 12-12-2009, 12:00
|
|
|
speedster napisał/a: | to jednak nie,nie znam zadnego filmu |
To nie musi być film może być gra, książka, cokolwiek. Czytanie ze zrozumieniem się kłania. |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 12-12-2009, 12:01
|
|
|
Nie musi być przecież film. Jako przykłady dałam:
Merry Gear Solid - świąteczna adaptacja gry komercyjnej Metal Gear Solid
W Poszukiwaniu Wschodu Słońca: Świąteczna Pomoc - świąteczna adaptacja gry klikowej W Poszukiwaniu Wschodu Słońca
Źródłem inspiracji dla Twojej gry nie musi być nawet gra... |
|
|
|
|
p98
Sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 106
16834 Prestiż
|
Wysłany: 12-12-2009, 22:57
|
|
|
Szkoda, że dopiero się dowiedziałem o tej bitwie...ale chyba wezmę udział |
_________________ Człowiekiem jestem i nic, co ludzkie, nie jest mi obce |
|
|
|
|
iamiam
Bohater
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 60
7974 Prestiż
|
|
|
|
|
|