NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Bitwa NB] 23

Kto twoim zdaniem najlepiej wykonał swoją pracę?
Aleks
0%
 0%  [ 0 ]
Copperdragon
40%
 40%  [ 2 ]
iamiam
60%
 60%  [ 3 ]
Głosowań: 5
Wszystkich Głosów: 5

Autor Wiadomość
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3446

33789 Prestiż
  Wysłany: 01-12-2009, 16:59   [Bitwa NB] 23

Ogłaszam dwudziestą trzecią BITWĘ NUKEBOARDS!

:arrow: Temat:
Świąteczna adaptacja, czyli istniejąca gra, remake, adaptacja filmu etc. w klimatach świątecznych. Najlepiej, żeby wzorzec był klikowy i polski (choć niekoniecznie).

Linki pomocnicze:
Merry Gear Solid
W Poszukiwaniu Wschodu Słońca: Świąteczna Pomoc

:arrow: Wytyczne:
• limit wielkości pracy: 5 MB,
• maksymalny rozmiar ekranu to 1024x768,
• dozwolone programy:KNP, TGF 1/2, MMF 1/2, GM oraz Construct,
• plik gry nie musi być odblokowany,
• główny kod pracy musi być tworzony specjalnie na Bitwę i tylko przez jedną osobę,'
• ...chyba, że adaptujesz własną grę - ale wtedy nie wystarczy dodać czapeczek postaciom ;)
• jeśli używasz DMC2, plik bass.dll musi być dołączony, tak samo jak pliki CNCS##.DLL,
• praca musi być zapisana bez instalatora, jako plik wykonywalny (EXE) i powinnna być zarchiwizowana.

:arrow: Przewidywane nagrody:
I miejsce:
• 3000 Punktów Prestiżu!
• przynależność do grupy Bohaterowie!
• specjalny kolor użytkownika!

II miejsce:
• 2250 Punktów Prestiżu!

III miejsce:
• 1500 Punktów Prestiżu!

Dla wszystkich uczestników:
• 750 Punktów Prestiżu!
• Kopia prac na wieczność!

:arrow: Nadsyłanie prac:
Link do pracy należy umieścić w wiadomości w tym temacie do dnia 20.12, godziny 23:59. Macie 19 dni na wykonanie! Następnie odbędzie się trwające ok. 3 dni głosowanie. Wiadomość zgłoszeniowa powinnia zawierać nazwę pracy. UWAGA! Tylko pierwszy post się liczy, o ile jury nie zadecyduje inaczej (jedynie specjalne okoliczności).

Do Bitwy, gotowi... START!
 
     
creesee 
Młodszy chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: GameMaker Studio 2
Posty: 242

12192 Prestiż
Wysłany: 01-12-2009, 17:59   

O Ty be! Dwie batalie naraz? Ledwo co wyrabiam się z nauką! Brzydki! x| Ale temat fajny, jeśli zdążę - wezmę udział.
 
     
copperdragon 
Bohater
Popieram Ice Cold Revolucion


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Posty: 625

55382 Prestiż
Wysłany: 01-12-2009, 18:54   

Eee, a takie pytanie, czy nie macie nic przeciwko remake'owaniu własnych gier, dopóki się nie bazuje na starym kodzie (czyli pisze się go od nowa)? Zwłaszcza, że to, co zamierzam wykorzystać, to akurat w niewielkim stopniu bazuje na starym silniku i raczej nie zawiera nic poza tym, co występuje w bardzo wielu grach nawet zupełnie niezwiązanych. ^^ '
 
 
     
iamiam 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: tak
Posty: 60

7974 Prestiż
Wysłany: 01-12-2009, 19:10   

jak se kupie nową mysz to wezmę może udział
_________________
#define TRUE FALSE
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 01-12-2009, 19:28   

copperdragon napisał/a:
Zwłaszcza, że to, co zamierzam wykorzystać, to akurat w niewielkim stopniu bazuje na starym silniku

To i tak byłoby zgodne z zasadami, a te przed chwilą zmodyfikowałam - w końcu, gdyby się zastanowić, wiele osób wpadnie na coś podobnego.

Tylko zaznaczam, że traktowanie tej modyfikacji nieodpowiednio (np. zmiana muzyki na kolędy i dodanie śniegu i czapeczek postaci) nie będzie pochwalane. Chodzi przede wszystkim o pomysł, fabułę, całokształt... takie rzeczy.
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 01-12-2009, 20:05   

No i masz, co teraz zrobić? :P przecież się nie rozdwoję ;)
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Pisarz 
Młodszy chorąży
Spinacz


Główny edytor: MMF2
Drugi edytor: TGF2
Posty: 239

2677 Prestiż
Wysłany: 05-12-2009, 07:50   

Zastanawiam się.
Jeśli pobiorę kod mojej starej gry, która pasowałaby do klimatu świątecznego, ale ze względu na silnik... była gniotem, to czy mógłbym poprawić niektóre elementy (całkowicie wymienić grafikę, poprawić silnik...) i wysłać?
_________________
Czy wiesz że... jedzenie kanapki powoduje zmniejszenie jej objętości?
 
     
Aleks 
Moderator
Wilczek


Główny edytor: GDevelop
Skype:
Posty: 636

28588 Prestiż
Wysłany: 05-12-2009, 14:18   

Przecież nikt wam nie będzie zaglądał do kodu, zróbcie po prostu fajne gry
Ostatnio zmieniony przez Aleks 22-12-2009, 00:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
speedster 
Kapral


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: tak
Posty: 15

169 Prestiż
Wysłany: 11-12-2009, 16:42   

staruje
ale to musi być adaptacja*? czy może być własna gra o temacie swiąt?

*co to znaczy?
_________________
JeDz ŻeLki - BeDziEsZ WiELki !! =D
Komu w drogę temu kopa!! ;P
 
     
Mefisto 
Bohater


Główny edytor: MMF2
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 74

4255 Prestiż
Wysłany: 11-12-2009, 17:22   

http://pl.wikipedia.org/wiki/Adaptacja_(sztuka)
 
 
     
speedster 
Kapral


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: tak
Posty: 15

169 Prestiż
Wysłany: 12-12-2009, 11:07   

to jednak nie,nie znam zadnego filmu
_________________
JeDz ŻeLki - BeDziEsZ WiELki !! =D
Komu w drogę temu kopa!! ;P
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 12-12-2009, 12:00   

speedster napisał/a:
to jednak nie,nie znam zadnego filmu

To nie musi być film o.O może być gra, książka, cokolwiek. Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 12-12-2009, 12:01   

Nie musi być przecież film. Jako przykłady dałam:

Merry Gear Solid - świąteczna adaptacja gry komercyjnej Metal Gear Solid

W Poszukiwaniu Wschodu Słońca: Świąteczna Pomoc - świąteczna adaptacja gry klikowej W Poszukiwaniu Wschodu Słońca

Źródłem inspiracji dla Twojej gry nie musi być nawet gra...
 
     
p98 
Sierżant


Główny edytor: Inny
Drugi edytor: GDevelop
Pojedynki: tak
Posty: 106

16834 Prestiż
Wysłany: 12-12-2009, 22:57   

Szkoda, że dopiero się dowiedziałem o tej bitwie...ale chyba wezmę udział ;)
_________________
Człowiekiem jestem i nic, co ludzkie, nie jest mi obce
 
 
     
iamiam 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: tak
Posty: 60

7974 Prestiż
Wysłany: 20-12-2009, 20:33   

http://www.plikos.pl/xpc/MikoWhy.rar.html
wklejam tera bo mi net rwie :<
Tak, tak wiem że kopia Lambera ale wali mnie to :)
_________________
#define TRUE FALSE
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group