Zamknięty przez: Aleks 16-01-2011, 11:24 |
Niszczalna ziemia |
Autor |
Wiadomość |
Piter
Bohater roflolmaomgeezonk
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Pomógł: 10 razy Posty: 265
23049 Prestiż
|
Wysłany: 05-10-2007, 18:38 Niszczalna ziemia
|
|
|
Mam takie pytanie:
Jak zrobić coś takiego że jak pocisk uderzy we fragment ziemi to ten fragment zniknie?
Chodzi mi o coś takiego jak jest w Wormsach.
Co jest do tego potrzebne i jak coś takiego wykonać? Proszę o pomoc. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 05-10-2007, 19:43
|
|
|
TGF: http://romanx.webd.pl/?3
Po prostu tworzysz obiekt "dziura", który wygląda tak, jak tło, a następnie wlepiasz go do tła jako nie-przeszkoda. Wtedy ziemia jest po prostu tłem-przeszkodą.
MMF: http://romanx.webd.pl/?26
Usuwasz nakładkę na tło, a nie dodajesz nową o innych parametrach. Pozwala na zrobienie różnorodnego tła dla ziemi.
MMF2: Tak jak w TGF, a różnorodne tło dla ziemi możesz zrobić na warstwie pod nią. |
|
|
|
 |
Stankol
Bohater McO: the noob
 
Główny edytor: 
Pomógł: 4 razy Posty: 322
0 Prestiż
|
Wysłany: 05-10-2007, 19:45
|
|
|
RomanX napisał/a: | Wtedy ziemia jest po prostu tłem-przeszkodą.
| No tak, ale kolizja cały czas zachodzi. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
|
|
|
 |
Piter
Bohater roflolmaomgeezonk
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Pomógł: 10 razy Posty: 265
23049 Prestiż
|
Wysłany: 05-10-2007, 20:41
|
|
|
Jutro sprawdzę czy działa, ale raczej tak więc daje Ci punkt "pomógł".
Edit:
Super! Działa. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Muody
Szeregowy
 
Posty: 2
10 Prestiż
|
Wysłany: 06-10-2007, 13:44
|
|
|
Hm, fajne. A ja kombinowałem z jakimiś jedno-pikselowymi kolumnami i kulistymi detektorami kolizji... |
|
|
|
 |
|