NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: Aleks
16-01-2011, 11:24
Niszczalna ziemia
Autor Wiadomość
Piter 
Bohater
roflolmaomgeezonk


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Pomógł: 10 razy
Posty: 265

23049 Prestiż
Wysłany: 05-10-2007, 18:38   Niszczalna ziemia

Mam takie pytanie:
Jak zrobić coś takiego że jak pocisk uderzy we fragment ziemi to ten fragment zniknie?
Chodzi mi o coś takiego jak jest w Wormsach.
Co jest do tego potrzebne i jak coś takiego wykonać? Proszę o pomoc.
_________________
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 05-10-2007, 19:43   

TGF: http://romanx.webd.pl/?3
Po prostu tworzysz obiekt "dziura", który wygląda tak, jak tło, a następnie wlepiasz go do tła jako nie-przeszkoda. Wtedy ziemia jest po prostu tłem-przeszkodą.

MMF: http://romanx.webd.pl/?26
Usuwasz nakładkę na tło, a nie dodajesz nową o innych parametrach. Pozwala na zrobienie różnorodnego tła dla ziemi.

MMF2: Tak jak w TGF, a różnorodne tło dla ziemi możesz zrobić na warstwie pod nią.
 
     
Stankol 
Bohater
McO: the noob


Główny edytor: MMF2 Dev
Pomógł: 4 razy
Posty: 322

0 Prestiż
Wysłany: 05-10-2007, 19:45   

RomanX napisał/a:
Wtedy ziemia jest po prostu tłem-przeszkodą.
No tak, ale kolizja cały czas zachodzi.
_________________
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 05-10-2007, 19:48   

Stankol napisał/a:
No tak, ale kolizja cały czas zachodzi.

Bzdura.

Musisz wklejać jako nie-przeszkoda, a nie brak-efektu-przy-kolizji :P Technika jest dobrze sprawdzona:
http://romanx.webd.pl/down/ObcyOE.exe
http://romanx.webd.pl/down/Obcy2P.exe
http://romanx.webd.pl/down/Vectro2D.exe
http://romanx.webd.pl/down/Alienz.exe
:madugly:
 
     
Piter 
Bohater
roflolmaomgeezonk


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Pomógł: 10 razy
Posty: 265

23049 Prestiż
Wysłany: 05-10-2007, 20:41   

Jutro sprawdzę czy działa, ale raczej tak więc daje Ci punkt "pomógł".
Edit:
Super! Działa.
_________________
 
 
     
Muody 
Szeregowy


Posty: 2

10 Prestiż
Wysłany: 06-10-2007, 13:44   

Hm, fajne. :D A ja kombinowałem z jakimiś jedno-pikselowymi kolumnami i kulistymi detektorami kolizji... :/
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group