NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Rozwalanie ziemi.
Autor Wiadomość
Ufosz 
Sierżant
...L6


Pomógł: 2 razy
Posty: 125

1344 Prestiż
Wysłany: 19-07-2006, 20:58   Rozwalanie ziemi.

Witam! Mam problem z silnikiem gry takim jak w worms armageddon.nie wiem jak zrobić żeby generowało plansze, i jak pocisk upadnie na ziemie kawałek ziemi znika. :sad:
_________________
 
 
     
bmatrix 
Starszy sierżant


Główny edytor: TGF
Pomógł: 4 razy
Posty: 204

2055 Prestiż
Wysłany: 19-07-2006, 21:01   

Na NukeSofcie w dziale silniki masz takowy silnik (MMF).
 
     
Ufosz 
Sierżant
...L6


Pomógł: 2 razy
Posty: 125

1344 Prestiż
Wysłany: 19-07-2006, 21:02   

A ja chce w TGF. :cry:
_________________
 
 
     
Cruise 
Plutonowy
Mechwarrior


Główny edytor: MMF2
Pomógł: 1 raz
Posty: 73

998 Prestiż
Wysłany: 19-07-2006, 21:06   

Kiedy pocisk koliduje z tłem (obstacle) to tworz w tym miejscu obiekt aktywny o kolorze tła a nastepnie wklej ten obiekt w tło (jako "nieprzeszkoda") i zniszcz ów obiekt.

Mniej wiecej taka jest mechanika, jesli nie rozumiesz to zagadaj na gg.

btw. jesli uzywasz scrollowania to po przesunieciu ekranu odswiezy sie on i caly efekt trafi (ale "dziura" mimo wszystko zostanie, czyli nie bedzie w tamtym miejscu przeszkody)
 
 
     
Ufosz 
Sierżant
...L6


Pomógł: 2 razy
Posty: 125

1344 Prestiż
Wysłany: 19-07-2006, 21:11   

Na gg będe za miesiąc ale to co napisałeś nie działa :cry:
_________________
 
 
     
Cruise 
Plutonowy
Mechwarrior


Główny edytor: MMF2
Pomógł: 1 raz
Posty: 73

998 Prestiż
Wysłany: 19-07-2006, 21:26   

check it out

www.alien3000.republika.pl/przyklad33.zip
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3445

33730 Prestiż
Wysłany: 20-07-2006, 07:40   

Obszary + Efekty świetlne - robienie dziur poprzez nakładanie grafiki ziemi na grafikę przeszkody - zależnie od miejsca, gdzie trafia pocisk (na trawie wlepi się trawa, na betonie - beton).

Overlay Redux - robienie dziur poprzez usuwanie wierzchnich nakładek (overlay) - zupełnie tak jak w Worms.

Oba są na stronie NukeSoftu :P
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group