Rozwalanie ziemi. |
Autor |
Wiadomość |
Ufosz
Sierżant ...L6
 
Pomógł: 2 razy Posty: 125
1344 Prestiż
|
Wysłany: 19-07-2006, 19:58 Rozwalanie ziemi.
|
|
|
Witam! Mam problem z silnikiem gry takim jak w worms armageddon.nie wiem jak zrobić żeby generowało plansze, i jak pocisk upadnie na ziemie kawałek ziemi znika. :sad: |
_________________
 |
|
|
|
 |
bmatrix
Starszy sierżant
 
Główny edytor: 
Pomógł: 4 razy Posty: 204
2055 Prestiż
|
Wysłany: 19-07-2006, 20:01
|
|
|
Na NukeSofcie w dziale silniki masz takowy silnik (MMF). |
|
|
|
 |
Ufosz
Sierżant ...L6
 
Pomógł: 2 razy Posty: 125
1344 Prestiż
|
Wysłany: 19-07-2006, 20:02
|
|
|
A ja chce w TGF. :cry: |
_________________
 |
|
|
|
 |
Cruise
Plutonowy Mechwarrior
 
Główny edytor: 
Pomógł: 1 raz Posty: 73
998 Prestiż
|
Wysłany: 19-07-2006, 20:06
|
|
|
Kiedy pocisk koliduje z tłem (obstacle) to tworz w tym miejscu obiekt aktywny o kolorze tła a nastepnie wklej ten obiekt w tło (jako "nieprzeszkoda") i zniszcz ów obiekt.
Mniej wiecej taka jest mechanika, jesli nie rozumiesz to zagadaj na gg.
btw. jesli uzywasz scrollowania to po przesunieciu ekranu odswiezy sie on i caly efekt trafi (ale "dziura" mimo wszystko zostanie, czyli nie bedzie w tamtym miejscu przeszkody) |
|
|
|
 |
Ufosz
Sierżant ...L6
 
Pomógł: 2 razy Posty: 125
1344 Prestiż
|
Wysłany: 19-07-2006, 20:11
|
|
|
Na gg będe za miesiąc ale to co napisałeś nie działa :cry: |
_________________
 |
|
|
|
 |
Cruise
Plutonowy Mechwarrior
 
Główny edytor: 
Pomógł: 1 raz Posty: 73
998 Prestiż
|
|
|
|
 |
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3444
33730 Prestiż
|
Wysłany: 20-07-2006, 06:40
|
|
|
Obszary + Efekty świetlne - robienie dziur poprzez nakładanie grafiki ziemi na grafikę przeszkody - zależnie od miejsca, gdzie trafia pocisk (na trawie wlepi się trawa, na betonie - beton).
Overlay Redux - robienie dziur poprzez usuwanie wierzchnich nakładek (overlay) - zupełnie tak jak w Worms.
Oba są na stronie NukeSoftu |
|
|
|
 |
|