Snake-N

Klikipedia - klikowa encyklopedia
Skocz do: nawigacji, wyszukiwarki
Snake-N
Snake-N.png
gatunek gra zręcznościowa
data wydania listopad 2006
stworzone w Game Maker
autor copperdragon
język polski
strona www brak
pobieranie pobierz
Snake-N - minigra, remake klasycznego Snake'a, stworzony w programie Game Maker przez copperdragona.

Opis gry

Snake-N jest kolejnym klonem Snake'a. Z pierwowzorem łączy go szereg rzeczy takich jak:

  • Wężyk chodzi, zjada owoce i ginie po zetknięciu ze ścianą
  • Za zjadanie owoców zbiera się punkty, które potem są zapisywane w rankingu, o ile jest ich wystarczająca ilość
  • Co jakiś czas pojawiają się bonusy, znikające po pewnym czasie
  • W grze są 3 poziomy trudności, różniące się szybkością rozgrywki i ilością punktów

Cechy, które odróżniają grę od pierwowzoru:

  • Wężyk musi jeść owoce często, inaczej zginie
  • Medale, otrzymywane za dane wyniki i odblokowujące dane opcje
  • Bullettime, którego użycie powoduje szybsze głodzenie się węża albo zmniejszanie się pewnego wskaźnika, który zwiększany jest przy pomocy przyspieszania
  • "Odmłodzanie" wężyka o 10 jednostek ogonowych podczas zbierania bonusu
  • 7 różnych plansz, różniących się tylko wyglądem (odblokowanych po zdobyciu srebrnego medalu)
  • możliwość zmiany koloru i przezroczystości wężyka (odblokowana po zdobyciu złotego medalu)
  • możliwość losowania ścian w planszy (odblokowana po zdobyciu złotego medalu)
  • Easter egg związany z awanturami na scenie na początku listopada