Porównanie identycznych

11.09.2016 Sne

Dodałam silnik Porównanie identycznych, który przedstawia dziwny, ale efektywny sposób porównania parametrów dwóch identycznych obiektów przy kolizji, co niestety jest niemożliwe (lub niesamowicie nieintuicyjne) do zrobienia korzystając z prostszych metod.

2013!

01.01 25.05.2013 Sne

Szczęśliwego nowego roku! Happy new year! Hyvää Uutta Vuotta! Może i trochę z opóźnieniem, ale coż... Dodatkowo muszę wprost przyznać (gdyby to nie było oczywiste), że praca i inne "przyjemności" pozbawiają mnie możliwości regularnych aktualizacji, za co przepraszam. W razie czego nowe materiały będą pojawiać się na forum NukeBoards, na które serdecznie zapraszam!

2012!

01 03.01.2012 Sne

Szczęśliwego nowego roku! Happy new year! Bonne novuelle année! To już ostatni rok świata (podobno) :P

Nie śpię ;)

15.10.2011 Sne

Wbrew pozorom przez te ostatnie 9 miesięcy zdarzyło się kilka rzeczy. Z okazji jubileuszu utworzenia forum kilka niusów:
- silnik Walki grupowe został zaktualizowany do MMF2, dodatkowo w paczce jest wersja z ulepszonym systemem selekcji obiektów. Nie zastępuje ona starszych wersji, bo jest nieco bardziej skomplikowana od poprzedniego systemu selekcji.
- została ukończona nowa gra, ale dystrybutor śpi. Wkrótce można spodziewać się premiery.
- prace nad Vectro 0, Vectro 2 i Zombie Swarm trwają, choć jak zwykle dosyć wolno. Ograniczone grono klikowców uzyskało dostęp do nagrania z Zombie Swarm. Być może wkrótce wyjdzie coś więcej.

2011!

01.01.2011 Sne

Szczęśliwego nowego roku! Happy new year! Bonne novuelle année!

Poprawki i kolorki

09.10.2010 Sne

Poprawione silniki: Walki grupowe (dodana wersja z losowym interwałem strzału - wygląda bardziej naturalnie) i Magazynek (dodana wersja z 4 rzędami nabojów). Dodany też na stronę jeden ze starszych, ale niepublikowanych przykładów: Kolorowanie składni - działa tak, jak w edytorach programistycznych.

Stereo 2.0

02.07.2010 Sne

Poprawiony silnik Stereo kątowe. Chcąc przypomnieć sobie, jak to jest zrobione (:P), zaglądam do środka, a tam same dziwy. Uproszczona znacząco wersję dla TGF i zrobiona wersja dla MMF2.

"Poklikamy?"

23.06.2010 Sne

Na stronie znalazł się nowy, prosty silnik Dialogi do wyświetlania dialogów (a to niespodzianka) w sposób taki, jak w grach Nintendo - literka po literce, możliwość przyspieszenia przyciskiem itp. plus bonus w postaci komend specjalnych.

Masz fonta?

31.03.2010 Sne

Dodany na stronę silnik Wykrywacz czcionek, który służy do sprawdzania, czy dana czcionka została zainstalowana w systemie i czy jej plik istnieje. Paczka zawiera wersję dla TGF i MMF2, czcionkę Dei Gratia i zautomatyzowany, konfigurowalny instalator czcionek, który nadaje się do dołączania do gier i uruchamiania przy braku czcionek lub po prostu przy pierwszym uruchomieniu gry.

2010!

01.01.2010 Sne

Szczęśliwego nowego roku! Happy new year! Bonne novuelle année!

Minus INI Plus

07.12.2009 Sne

Zmodyfikowany silnik Edytor map do wersji 1.1 - jedyną zmianą jest zastąpienie INI Plus przez zwykłe INI, przez co silnik można bez problemu wczytywać nie tylko w TGF, ale także w np. MMF2.

Rozróżnienie

19.11.2009 Sne

Zaktualizowałam silnik Rozróżnianie do wersji 1.1 - poprawiony został w nim drobny błąd, który jednak w standardowych warunkach nie powodował niepoprawnego działania, ale przy wielu obiektach mógł powodować złe zliczanie. Teraz błędu nie ma, silnik działa nieco szybciej i jest odrobinę bardziej uniwersalny - obsługuje więcej obiektów. Dodana też wersja dla MMF2, bo w końcu tylko to może stworzyć te więcej obiektów :)

Skala sumy

19.09.2009 Sne

Dzisiejszą nowością jest silnik Skalowane liczniki, których suma zawsze dąży do jednej wartości - jest to przydatne m.in. do gier RPG, gdzie ujęcie punktów od jednej z cech powoduje dodanie punktów do pozostałych.

Pociąg do fizyki

01.07.2009 Sne

Dodane dziś dwa silniki - oba robione na życzenie :) Pierwszy to Pociągi jeżdżące po torach z różną liczbą i typem wagonów i zatrzymujące się dokładnie w tym samym miejscu na stacji. Drugi przedstawia uproszczony, hybrydowy model fizyki do zastosowania w grach Top-Down - Szybka fizyka. Czemu hybrydowy? Bo przykładanie siły jest precyzyjne, ale ruch to zwykły ruch odbijany, przez co silnik jest prosty w obsłudze i szybki w działaniu. Zaktualizowałam również silnik 360! - 11 już przykład składowy przedstawia sposób strzału ze strzelby, tj. strzał z rozrzutem grupą obiektów, które mają pewien rozrzut w stosunku do samej grupy.

Pusto? Próżno!

30.05.2009 Sne

Zaktualizowany silnik Próżnia do wersji 2.0. Teraz lot w próżni w stylu Asteroids jest bazowany na ruchu 360, tj. dokładny i realistyczny. Dodany też nowy silnik - Magazynek. W ładny sposób przedstawia ilość amunicji, idealny do strzelanek.

Multimedia Fusion Express za darmo... NOT!

08.04.2009 Sne

Z działu Edytory znika dziś Multimedia Fusion Express. Jednak to nie była oficjalna wersja. Zawsze jednak można ściągnąć Construct, on na pewno jest darmowy :P

Multimedia Fusion Express za darmo!

06.04.2009 Sne

Do działu Edytory trafiła dziś pełna, darmowa i uzupełniona dodatkami wersja Multimedia Fusion Express. Jest to program będący rozwinięciem TGF (nawet ma tą samą wersję, co ostatni TGF). Zapraszam do ściągania!

Strzał w trójkę

07.03.2009 Sne

Zmodyfikowany został nieco silnik Strzał+. Poza kilkoma poprawkami w v3.0 dodana jest obsługa rykoszetów. Do silnika-kursu 360! dodany jest dziesiąty już przykład - strzał z wielu źródeł naraz.

Niefortunnie tylko jeden nius

03.03.2009 Sne

Nowością na stronie jest gra Jedno Niefortunne Zdarzenie. To zręcznościówka - tor przeszkód, gdzie zadaniem jest przedostać się przez szereg pułapek do wyjścia na czas. Gra w ramce rozgrywki zawiera zaledwie jedno zdarzenie, mimo to całość zawiera wyniki online - zapraszam do wyścigów :)

Nie pauzować!

14.02.2009 Sne

Anty-cheat to nowy silnik, który pokazuje sposób zablokowania graczowi możliwości jakiegokolwiek pauzowania i przełączania okien. Jest to przydatne w m.in. niektórych grach na czas czy z rankingiem online, bo te działania sugerują oszustwo.

Kąty dwa

10.02.2009 Sne

Dodana wersję dla MMF2 silnika Kąt. Przypominam, że służy on do porównywania dwóch kątów. Jest zdecydowanie bardziej zrozumiała, niż wersja TGF.

2009!

01.01.2009 Sne

Szczęśliwego nowego roku! Happy new year! Bonne novuelle année!

Archiwum

31.12.2008- 15.10.2002 Sne

Starsze wiadomości są zarchiwizowane. Jeśli chcesz je przeczytać zajżyj do ARCHIWUM.