Dostawa |
09.01.2018 Sne |
Opublikowałam drobną aktualizację gry Świstak Kurier. Wygląda nieco ładniej, nie ma instalatora i poprawione są drobne techniczne z winy Win 10.
|
Porównanie identycznych |
11.09.2016 Sne |
Dodałam silnik Porównanie identycznych, który przedstawia dziwny, ale efektywny sposób porównania parametrów dwóch identycznych obiektów przy kolizji, co niestety jest niemożliwe (lub niesamowicie nieintuicyjne) do zrobienia korzystając z prostszych metod.
|
2013! |
|
Szczęśliwego nowego roku! Happy new year! Hyvää Uutta Vuotta! Może i trochę z opóźnieniem, ale coż... Dodatkowo muszę wprost przyznać (gdyby to nie było oczywiste), że praca i inne "przyjemności" pozbawiają mnie możliwości regularnych aktualizacji, za co przepraszam. W razie czego nowe materiały będą pojawiać się na forum NukeBoards, na które serdecznie zapraszam!
|
2012! |
|
Szczęśliwego nowego roku! Happy new year! Bonne novuelle année! To już ostatni rok świata (podobno) :P
|
Nie śpię ;) |
15.10.2011 Sne |
Wbrew pozorom przez te ostatnie 9 miesięcy zdarzyło się kilka rzeczy. Z okazji jubileuszu utworzenia forum kilka niusów:
- silnik Walki grupowe został zaktualizowany do MMF2, dodatkowo w paczce jest wersja z ulepszonym systemem selekcji obiektów. Nie zastępuje ona starszych wersji, bo jest nieco bardziej skomplikowana od poprzedniego systemu selekcji. - została ukończona nowa gra, ale dystrybutor śpi. Wkrótce można spodziewać się premiery. - prace nad Vectro 0, Vectro 2 i Zombie Swarm trwają, choć jak zwykle dosyć wolno. Ograniczone grono klikowców uzyskało dostęp do nagrania z Zombie Swarm. Być może wkrótce wyjdzie coś więcej. |
2011! |
01.01.2011 Sne |
Szczęśliwego nowego roku! Happy new year! Bonne novuelle année!
|
Poprawki i kolorki |
09.10.2010 Sne |
Poprawione silniki: Walki grupowe (dodana wersja z losowym interwałem strzału - wygląda bardziej naturalnie) i Magazynek (dodana wersja z 4 rzędami nabojów). Dodany też na stronę jeden ze starszych, ale niepublikowanych przykładów: Kolorowanie składni - działa tak, jak w edytorach programistycznych.
|
Stereo 2.0 |
02.07.2010 Sne |
Poprawiony silnik Stereo kątowe. Chcąc przypomnieć sobie, jak to jest zrobione (:P), zaglądam do środka, a tam same dziwy. Uproszczona znacząco wersję dla TGF i zrobiona wersja dla MMF2.
|
"Poklikamy?" |
23.06.2010 Sne |
Na stronie znalazł się nowy, prosty silnik Dialogi do wyświetlania dialogów (a to niespodzianka) w sposób taki, jak w grach Nintendo - literka po literce, możliwość przyspieszenia przyciskiem itp. plus bonus w postaci komend specjalnych.
|
Masz fonta? |
31.03.2010 Sne |
Dodany na stronę silnik Wykrywacz czcionek, który służy do sprawdzania, czy dana czcionka została zainstalowana w systemie i czy jej plik istnieje. Paczka zawiera wersję dla TGF i MMF2, czcionkę Dei Gratia i zautomatyzowany, konfigurowalny instalator czcionek, który nadaje się do dołączania do gier i uruchamiania przy braku czcionek lub po prostu przy pierwszym uruchomieniu gry.
|
2010! |
01.01.2010 Sne |
Szczęśliwego nowego roku! Happy new year! Bonne novuelle année!
|
Minus INI Plus |
07.12.2009 Sne |
Zmodyfikowany silnik Edytor map do wersji 1.1 - jedyną zmianą jest zastąpienie INI Plus przez zwykłe INI, przez co silnik można bez problemu wczytywać nie tylko w TGF, ale także w np. MMF2.
|
Rozróżnienie |
19.11.2009 Sne |
Zaktualizowałam silnik Rozróżnianie do wersji 1.1 - poprawiony został w nim drobny błąd, który jednak w standardowych warunkach nie powodował niepoprawnego działania, ale przy wielu obiektach mógł powodować złe zliczanie. Teraz błędu nie ma, silnik działa nieco szybciej i jest odrobinę bardziej uniwersalny - obsługuje więcej obiektów. Dodana też wersja dla MMF2, bo w końcu tylko to może stworzyć te więcej obiektów :)
|
Skala sumy |
19.09.2009 Sne |
Dzisiejszą nowością jest silnik Skalowane liczniki, których suma zawsze dąży do jednej wartości - jest to przydatne m.in. do gier RPG, gdzie ujęcie punktów od jednej z cech powoduje dodanie punktów do pozostałych.
|
Pociąg do fizyki |
01.07.2009 Sne |
Dodane dziś dwa silniki - oba robione na życzenie :) Pierwszy to Pociągi jeżdżące po torach z różną liczbą i typem wagonów i zatrzymujące się dokładnie w tym samym miejscu na stacji. Drugi przedstawia uproszczony, hybrydowy model fizyki do zastosowania w grach Top-Down - Szybka fizyka. Czemu hybrydowy? Bo przykładanie siły jest precyzyjne, ale ruch to zwykły ruch odbijany, przez co silnik jest prosty w obsłudze i szybki w działaniu. Zaktualizowałam również silnik 360! - 11 już przykład składowy przedstawia sposób strzału ze strzelby, tj. strzał z rozrzutem grupą obiektów, które mają pewien rozrzut w stosunku do samej grupy.
|
Pusto? Próżno! |
30.05.2009 Sne |
Zaktualizowany silnik Próżnia do wersji 2.0. Teraz lot w próżni w stylu Asteroids jest bazowany na ruchu 360, tj. dokładny i realistyczny. Dodany też nowy silnik - Magazynek. W ładny sposób przedstawia ilość amunicji, idealny do strzelanek.
|
Multimedia Fusion Express za darmo... NOT! |
08.04.2009 Sne |
Z działu Edytory znika dziś Multimedia Fusion Express. Jednak to nie była oficjalna wersja. Zawsze jednak można ściągnąć Construct, on na pewno jest darmowy :P
|
Multimedia Fusion Express za darmo! |
06.04.2009 Sne |
Do działu Edytory trafiła dziś pełna, darmowa i uzupełniona dodatkami wersja Multimedia Fusion Express. Jest to program będący rozwinięciem TGF (nawet ma tą samą wersję, co ostatni TGF). Zapraszam do ściągania!
|
Strzał w trójkę |
07.03.2009 Sne |
Zmodyfikowany został nieco silnik Strzał+. Poza kilkoma poprawkami w v3.0 dodana jest obsługa rykoszetów. Do silnika-kursu 360! dodany jest dziesiąty już przykład - strzał z wielu źródeł naraz.
|
Niefortunnie tylko jeden nius |
03.03.2009 Sne |
Nowością na stronie jest gra Jedno Niefortunne Zdarzenie. To zręcznościówka - tor przeszkód, gdzie zadaniem jest przedostać się przez szereg pułapek do wyjścia na czas. Gra w ramce rozgrywki zawiera zaledwie jedno zdarzenie, mimo to całość zawiera wyniki online - zapraszam do wyścigów :)
|
Nie pauzować! |
14.02.2009 Sne |
Anty-cheat to nowy silnik, który pokazuje sposób zablokowania graczowi możliwości jakiegokolwiek pauzowania i przełączania okien. Jest to przydatne w m.in. niektórych grach na czas czy z rankingiem online, bo te działania sugerują oszustwo.
|
Kąty dwa |
10.02.2009 Sne |
Dodana wersję dla MMF2 silnika Kąt. Przypominam, że służy on do porównywania dwóch kątów. Jest zdecydowanie bardziej zrozumiała, niż wersja TGF.
|
2009! |
01.01.2009 Sne |
Szczęśliwego nowego roku! Happy new year! Bonne novuelle année!
|
Archiwum |
31.12.2008- 15.10.2002 Sne |
Starsze wiadomości są zarchiwizowane. Jeśli chcesz je przeczytać zajżyj do ARCHIWUM. |