Dobiła setka |
02.11.2008 Sne |
To już jubileuszowy, setny silnik na stronie - tym razem jest to Galeria z rozmyciem. Jak nazwa wskazuje, jest to dynamiczna galeria obrazków, które są rozmyte i wyostrzają się, gdy najedzie się nań kursorem. Wtedy też pokazuje się nazwa pliku obrazka. Pomysł przysunął mi smiiile :)
|
3 lata weryfikacji |
15.10.2008 Sne |
Dzisiaj, po dłuższej przerwie, dodałam na stronę nowy silnik - Weryfikacja. W podstawowy sposób sprawdza autentyczność i poprawność jakiegoś dysku, np. płyty z dodatkowymi materiałami do gry. Przy okazji, NukeBoards ma już 3 lata!
|
Słownik |
09.08.2008 Sne |
Dodałam na stronę mały silnik - Słownik. W prosty sposób przedstawia zastosowanie dodatku Dictionary object.
|
Chomiczek |
01.08.2008 Sne |
Tym razem nowością jest program Chomik. Jest to wysoce konfigurowalny oraz posiadający obsługę skórek program do... hm... do mierzenia użycia klawiatury. Chomik biega, gdy piszesz :)
|
5+1 |
31.07.2008 Sne |
Dzisiaj dodałam aż 5 silników: Stopniowa zmiana wartości (estetyczna zmiana wartości licznika), Walka myszą (typ ciosu zależny od ruchu myszą), Ruch za myszą (proste podążanie obiektu za kursorem), Rotacja (obrót grupy obiektów wokół punktu) oraz Portale (klikowy "Portal"), a także zoptymalizowałam działanie szóstego: Minimalny dystans. To głównie stare silniki robione na życzenie, których wcześniej nie publikowałam. Have fun!
|
Granat |
28.07.2008 Sne |
Nowością na stronie jest tym razem silnik Granat. Jak sama nazwa wskazuje, przedstawia on uproszczoną fizykę lotu granatu, która jest w sam raz do gier platformowych.
|
360! |
30.06.2008 Sne |
Powrót po dłuższej przerwie (sesja). Dodałam na stronę duży, bo aż 10-częściowy silnik 360!. Składa się on z 1 mini-kursu trygonometrii i 9 coraz bardziej skomplikowanych przykładów zastosowania ruchu w zakresie 360 stopni. Wszystko ładnie okomentowane.
|
Grupowe, zoptymalizowane |
28.03.2008 Sne |
Zoptymalizowałam silnik Walki grupowe do tego stopnia, że jest szybszy niż była wersja "szybka" i tak dokładny, jak "dokładna" :)
|
To jest miejsce na Twoją reklamę |
05.02.2008 Sne |
Przedstawiam silnik Banner, który służy do robienia klikalnych bannerów w grach, które mogą otwierać Twoją stronę WWW (lub jakąkolwiek inną).
|
Na fali |
01.02.2008 Sne |
Zmodyfikowałam silnik Zaburzenie (już nie "powietrza") - przede wszystkim dodałam tam drugą ramkę z efektem lekko falującej wody. Poza tym znacznie zoptymalizowałam efekt fali uderzeniowej. Efekt zakrzywienia przestrzeni - bez zmian.
|
Zaburzony, nie zmieszany |
29.01.2008 Sne |
Gratka dla twórców efektownych strzelanek: silnik Zaburzenie powietrza (tylko dla MMF2). Jak sama nazwa wskazuje, przedstawia sposób wykonania zaburzeń powietrza przy wybuchach. Wzbogaciłam również silnik Czołgi o właśnie efekt zaburzenia powietrza. (Bardzo łatwo je usunąć, gdyby wymagania okazały się zbyt duże.)
|
Czołgi |
25.01.2008 Sne |
Dodałam na stronę pełny silnik Czołgi - na bazie niedawnego silnika Platformowy pojazd terenowy. Zawiera on grafikę, efekty specjalne, system dźwięku przestrzennego i ruchy obiektów. Ma same ciekawe zastosowania :) Poza tym - wprowadziłam korektę do silnika Zaawansowane AI dla MMF2, gdzie ponazywałam intuicyjnie zmienne i trochę zoptymalizowałam kod.
|
Do kąta! |
10.01.2008 Sne |
Dziś ponownie pomocny w tworzeniu systemu audio silnik Stereo Kątowe, który zmienia balans kanałów w zależności od pozycji źródła i od kąta, pod jakim patrzy gracz (w grze z widokiem z góry). Można go łatwo zintegrować z silnikiem Efekt Dopplera, jak również dostosować do wielu źródeł dźwięku.
|
2008! |
01.01.2008 Sne |
Szczęśliwego nowego roku! Happy new year! Bonne novuelle année!
|
Czołg |
30.12.2007 Sne |
...Lub inaczej Platformowy pojazd terenowy, to nazwa nowego silnika obecnego na stronie.
|
Efekt Dopplera |
27.12.2007 Sne |
Tworząc porządne wyścigi nie powinno się zapominać o odpowiedniej oprawie audio. Pomoże przy niej silnik Efekt Dopplera, który wprowadza do TGF zaawansowane efekty dźwiękowe.
|
Krzyżyk |
26.12.2007 Sne |
Dodałam nowy silnik, który pokazuje, jak zrobić podstawową wersję gry kółko i krzyżyk.
|
Widoki na przyszłość |
19.11.2007 Sne |
Dzisiaj niespodzianka--zamiast nowych silników, dodałam do ich listy przyciski, które umożliwiają sterowanie widokiem (chowanie, pokazywanie danych kategorii itp.). Ułatwiają one przeglądanie listy, która robi się coraz bardziej pokaźna :)
|
Więcej ekwipunku |
05.11.2007 Sne |
Jako dodatek do silnika Ekwipunek zrobiłam kolejny silnik - Zarządzanie ekwipunkiem - wprowadza on elementy takie jak podnoszenie, przenoszenie i upuszczanie przedmiotów.
|
Coś dla platformówek |
02.11.2007 Sne |
Dodałam nowy silnik - Celownik platformowy - jest to dynamiczny (zmieniający rozmiar) celownik do gry platformowej, w której strzela się tylko w poziomie.
|
360 na nowo |
23.10.2007 Sne |
Silnik Ruch 360 jest teraz dostępny w wersji dla MMF2 - z typowymi dla konwersji ulepszeniami plus kilka dodatkowych patentów :)
|
Alteracja Alternatywy |
14.10.2007 Sne |
Silnik Alternatywne High-Scores jest już w wersji 2.0. Bardzo ułatwiłam obsługę i wydajność działania. Pozostałe cechy są po staremu: dowolny kierunek sortowania wyników, zapis do wybranego pliku itp. :)
|
Proste Zaawansowane AI |
01.10.2007 Sne |
Znacząco uprościłam silnik Zaawansowane AI (to już v4.0!), jest o wiele prostszy w implementacji od poprzednie edycje. Dodatkowo jest w dwóch wersjach: dla TGF oraz dla MMF2.
|
Polska Mapa Klikowców |
05.09.2007 Sne |
Tym razem nowością jest program Polska Mapa Klikowców, który służy do szukania klikowców na mapie Polski. Pozwala m.in. szukać wg miasta, ksywki jak i odległości od innego klikowca. Mierzy też odległości między użytkownikami. Może być łatwo zaadaptowany do innego rodzaju baz. Do ściągnięcia jest też kreator profilów dla PMK, czyli po prostu program do dodawania nowych klikowców na mapę :)
|
Najbliższy |
19.08.2007 Sne |
Na stronie pojawił się nowy silnik - Minimalny Dystans - który pozwala sprawdzić, który ze wszystkich obiektów (np. wrogów, surowców) jest najbliżej innego obiektu (np. gracza, kombajnu).
|
Yoda, HTML i coś jeszcze |
12.08.2007 Sne |
Dodałam dwa programy na stronę - Hexen to drobny pomocnik HTML, a nazwa Yoda Speak Generator mówi chyba sama za siebie. Programy te są bardzo drobne, więc są do ściągnięcia razem w
formie Paczki Różności. Dodatkowo dział Silniki wzbogacił się o Zmienny Celownik (zmienia się w zależności od ruchów myszy) oraz Drogę Mleczną (przedstawia wykorzystanie kilku wbudowanych w TGF stałych).
|
Edytor map |
06.08.2007 Sne |
W dziale Silniki pojawił się prosty Edytor map z funkcjami zapisu i odczytu. Jeśli nigdy nie wiedziałeś, jak to zrobić - teraz będziesz wiedział ;)
|
Problemy techniczne zażegnane |
02.08.2007 Sne |
Strona jest na nowym, lepszym serwerze i wszystko powinno działać wyśmienicie - jeśli tak nie jest, proszę od razu zgłaszać!
|
Problemy techniczne |
29.07.2007 Sne |
Szwankuje baza danych serwera, przez co przez ostatnie dni pojawiały się problemy z NukeBoards i Klikipedią. Na szczęście wkrótce, w przeciągu kilku dni, problemy te zostaną rozwiązane raz na zawsze :)
|
Pierwsze przydatne spolszczenie |
23.07.2007 Sne |
Dział Edytory wzbogacił się o dodatkowe pliki spolszczające TGF. Nie spolszczają one jednak TGF od strony tworzenia gier, co byłoby bez sensu z wielu powodów. Zamiast tego spolszczone są wszystkie te elementy, które są ważne dla końcowego odbiorcy projektu. Pliki te nie kolidują z innymi spolszczeniami.
|
Więcej zmiennych |
17.07.2007 Sne |
Silnik Dodatkowe Zmienne został zaktualizowany do wersji 2.0 - teraz liczba dodatkowych zmiennych jest praktycznie nieograniczona, rozwiązanie nie wymaga zbędnych elementów, a całość jest o wiele prostsza.
|
Nowa Linia |
27.06.2007 Sne |
Jeśli w MMF2 brakuje Ci dodatku Draw Line, skorzystaj z silnika Linia - przedstawia sposób rysowania linii dostępny dla MMF1.5 i MMF2.
|
Obcy 2: Powrót! |
22.06.2007 Sne |
Dodana nowa gra i to nie byle jaka - Obcy 2: Powrót to kontynuacja hitu Obcy: Ostateczna Eliminacja i wyśmienita rozrywka zarówno dla jednego jak i dwóch graczy!
|
Para list |
22.06.2007 Sne |
Zasoby silników wzrosły dziś o Sparowane Sortowanie List, czyli wydajny sposób sortowania dwóch list, których elementy są ze sobą powiązane (czyli listy tworzą tabelę).
|
Kolejny silnik |
13.06.2007 Sne |
Dodałam prosty silnik - Kolejność, czyli sposób automatycznego układania obiektów w głębi (przydatne do gier z widokiem izometrycznym lub podobnym). Zaktualizowałam również program NukeCPU, jest teraz bardziej automatyczny.
|
Instalatory |
08.06.2007 Sne |
Odświeżyłam nieco instalatory gier i programów - wszystkie pliki są o kilkadziesiąt KB mniejsze, a instalacja jest ładniejsza :) Przy okazji: wkrótce będzie ciekawa premiera, ale sza! :P
|
Fizyka dla (prawie) każdego |
31.05.2007 Sne |
Dział Silniki wzbogacił się o Swarm Kinetic, silnik zaawansowanej fizyki do gier, głównie platformowych, jednak nie tylko.
|
Gawarisz pa ruski? |
17.05.2007 Sne |
Do gry Symbol dodałam dodatkowy pakiet symboli, tj. cyrylicę (dokładniej jest to cyrylica rosyjska).
|
8-32 1.1 |
13.05.2007 Sne |
Dodałam drugi sposób wykonania płynnego obrotu (32 kierunki) w ruchu 8- kierunkowym do SILNIKA Ruch 8-32. Dodatkowo jest tam funkcja strafe'owania (chodzenia na boki).
|
Nowa Zegarynka |
06.05.2007 Sne |
Zaktualizowałam PROGRAM Zegarynka, nowością jest polski głos (wreszcie).
|
Root skokowy |
02.05.2007 Sne |
Dodałam SILNIK Płynny Ruch Skokowy. Pod tą trochę bezsensowną nazwą kryje się sposób wykonania takiego ruchu skokowego (co 32 px), aby podczas "skoku" postać poruszała się płynnie. Poprawiłam również SILNIK gry logicznej Root - nie działało wyłączanie, dodałam tam też gotowe rozwiązanie układu.
|
Penetracja |
28.04.2007 Sne |
Tym razem do wersji 2.0 ulepszony został SILNIK Strzał+. Dodany jest współczynnik penetracji pocisków i więcej komentarzy do kodu, przez co jest bardziej przejrzysty. Dodałam też SILNIK Frame Count - wykorzystując dodatek Frame Count object generuje on efektowne smugi.
|
Bojaźliwe AI |
27.04.2007 Sne |
Znowu upleszenie SILNIKA Zaawansowane AI (v3.1). Przede wszystkim AI jest teraz bardziej czujne i ucieka przed śmiertelnymi zagrożeniami (np. granatami). Więcej szczegółów tutaj i w komentarzach.
|
Doborowe AI |
26.04.2007 Sne |
Kolejna aktualizacja SILNIKA Zaawansowane AI - już do wersji 3.0. Główną zmianą jest inteligentne dobieranie celów ostrzału (np. gdy gracz jest obok wybuchowej beczki, to właśnie w nią strzelają wrogowie). Poza tym dodałam kilka funkcji diagnostycznych i zoptymalizowałam ruch niektórych obiektów.
|
APZlikacje |
25.04.2007 Sne |
W dziale PROGRAMY do ściągnięcia stały się dostępne trzy produkcje: AntyMoskit, Pinger i Zegarynka. Nazwy chyba tłumaczą funkcje :)
|
Bliskie związki |
21.04.2007 Sne |
Do działu SILNIKI trafił tym razem silnik, przedstawiający sposób na sprawdzanie, czy obiekty są w pobliżu innego takiego obiektu, o nazwie Bliskość Obiektów.
|
Optymalny silnik |
07.04.2007 Sne |
Dział SILNIKI wzbogacił się Optymalne Centrowanie, czyli sposób na ulepszenie realizmu rozgrywki (brak oczu dookoła głowy) i/lub zwiększenie użytecznego obszaru widzialnego w grze bez zmiany rozmiaru okna.
|
Drugie stereo |
29.03.2007 Sne |
SILNIK przedstawiający efekt Stereo został zaktualizowany do wersji 2.0. Zawiera ona nowy, bardziej efektowny system, który przypomina nieco surround :)
|
Dodatkowy dział |
28.03.2007 Sne |
W kategorii INFO od niedawna widnieje nowy dział: DODATKI DO TGF - jest to lista opisów 86 różnorodnych rozszerzeń, które potrafią zmienić możliwości TGF nie do poznania. Oczywiście można je pobrać, te bardziej przydatne są umieszczone w praktycznych paczkach.
|
Reaktywacja |
23.03.2007 Sne |
W dziale GRY pojawiła się nowa, nieco odświeżona wersja Vectro 1 (2001). Poprawiona została grafika i niektóre błędy. Zapraszam do pobierania!
|
Dodatkowe zmiany |
15.03.2007 Sne |
Pojawił się kolejny SILNIK - Dodatkowe Zmienne. Pozwala on znacząco (minimum 3, najlepiej ok. 10) zwiększyć liczbę zmiennych przydzielanych każdemu obiektowi objętemu systemem. Przy okazji ulepszyłam silnik FTP do wersji 1.1.
|
File Transfer Protocol |
12.03.2007 Sne |
Czyli po prostu FTP - to temat nowego SILNIKA obecnego na stronie. Przedstawia on sposób wykorzystania dodatku FTP object w MMF do przesyłania danych na i z serwera.
|
Mądrzejsze AI |
10.03.2007 Sne |
Tym razem nowością jest SILNIK Zaawansowane AI w wersji 2.0. Jest dużo zmian - przede wszystkim AI jest mądrzejsze, dodałam kilka bajerów, usprawniłam starsze funkcje i dokładnie okomentowałam kod - teraz (prawie) wszystko powinno być jasne.
|
Arcwipunek |
23.02.2007 Sne |
Dzisiaj dodaję aż 2 nowe SILNIKI - ArcAnoid to arkanoid po okręgu z odbiciami o dużej precyzji, a Ekwipunek to sposób wczytywania, wyświetlania, modyfikacji i zapisu przedmiotów, jakie posiada postać - rzecz przydatna do gier RPG i przygodówek.
|
Dozwolone Znaki |
20.02.2007 Sne |
Kolejny SILNIK, tym razem sprawdzanie, czy w polu tekstowym wpisano jedynie Dozwolone Znaki. Przydaje się np. do sprawdzania poprawności nazw plików do zapisu czy do tworzenia nazw użytkowników.
|
PowRoot konsoli |
18.02.2007 Sne |
Ponownie rzecz z SILNIKIEM Konsola - tym razem nie jest to poprawka, ale pełny silnik do prostej gry logicznej, obsługiwanej oczywiście przez konsolę - Root.
|
Konsola raz, raz |
16.02.2007 Sne |
Zaktualizowałam SILNIK Konsola do wersji 1.1. Teraz jest szybszy, prostszy w obsłudze, mniejszy i odporny na błędy składni we wpisywanych poleceniach.
|
Rejestracja rozszerzenia |
12.02.2007 Sne |
Dodałam nowy SILNIK, który przedstawia sposób przypisywania rozszerzeń plików (jak .MP3, .GIF itp.) do danego programu, również stworzonego w TGF.
|
Zmiany, zmiany, zmiany |
01.02.2007 Sne |
W dziale SILNIKI pojawiły się aż trzy nowości: Celowanie z wyprzedzeniem (AI), Ruch 8-32 (płynny obrót pomiędzy 8 kierunkami ruchu) i Rysowanie (bez rozpylania kropek czy robienia zygzaków). Ale to nie koniec: przybył również prosty PROGRAM NameGen, który służy do generowania fantastycznych nazw i imion. Zreorganizowałam także układ strony - powinna być teraz bardziej funkcjonalna.
|
New-konekt |
27.01.2007 Sne |
Pojawiła się nowa wersja PROGRAMU Nukonekt: możliwa jest zmiana sprawdzanego hosta, a program pokazuje czas jego reakcji. Wyświela się również wykres jakości połączenia.
|
Rzut kontrolowany |
06.01.2007 Sne |
Dział SILNIKI ponownie zdobył kolejny wpis, tym razem jest to wystrzeliwanie obiektu z prędkością zależną od czasu, w jakim przytrzymano przycisk strzału - efekt podobny do strzelania w grze Worms.
|
2007! |
01.01.2007 Sne |
Szczęśliwego nowego roku! Happy new year! Bonne novuelle année!
|
Stara legenda |
23.12.2006 Sne |
Dodałam darmową wersję programu Klik & Play do działu Edytory. Ot, ciekawostka :)
|
Zaszyfrowane pudło |
09.12.2006 Sne |
Dział SILNIKI wzbogacił się o system generowania i porównywania sum MD5, co pozwala na skuteczne zabezpieczenie np. stanów gry. Przy okazji zaimplementowałam w nim ciekawy system pobierania danych od użytkownika - poprzez Input Box.
|
Rejestr raz jeszcze |
19.11.2006 Sne |
Do SILNIKA Rejestr dodałam nową ramkę, w której pobierane są nazwy kluczy rejestru, które to nazwy są modyfikowane, a klucze przez nie wkazywane - wczytywane :) Prościej mówiąc - odczytuje rodzaje kart graficznych komputera.
|
Rejestr na celowniku |
18.11.2006 Sne |
Na stronie pojawił się kolejny SILNIK - tym razem pobierający i wyświetlający dane z rejestru systemowego Windows.
|
Celownik na robaku |
15.11.2006 Sne |
Dodałam nowy SILNIK - Robaczy celownik. Skąd taka nazwa? Pokazuje sposób zrobienia takiego celownika, jak w Worms, czyli o stałej odległości od robaka.
|
Symboliczni mistrzowie lagów |
14.11.2006 Sne |
Usunęłam kilka błędów z gier LagMasters oraz Symbol. Ten drugi w nowej wersji zawiera też więcej pakietów symboli.
|
Nukonektuj lepiej |
12.11.2006 Sne |
Poprawiłam działanie PROGRAMU Nukonekt - teraz zapisuje do logu tylko zmiany stanu połączenia. Dodałam do niego również drugi, większy przycisk minimalizacji. Ogólnie program jest jeszcze bardziej praktyczny.
|
Wojna z chaosem w Chaos War |
02.11.2006 Sne |
Usunęłam kilka błędów w GRZE Chaos War - gra wyświetla się poprawnie w rozdzielczości 1024x768, a regulacja głośności działa. Przy okazji zoptymalizowałam system dźwiękowy - gra mniej korzysta z dysku twardego. Dodana została również nowa muzyka.
|
Matrix: Renowacja |
21.10.2006 Sne |
SILNIK Matrix został aktualizowany do wersji 3.0 - jest bardziej uniwersalny i prostszy w obsłudze.
|
Konsolowy interpreter |
21.10.2006 Sne |
Dział SILNIKI znów się powiększył. Tym razem o "prostą" konsolę i interpreter poleceń.
|
Mapa od Nobu |
12.10.2006 Sne |
Tym razem do działu SILNIKI trafił łatwy sposób na znajdywanie drogi do celu w labiryncie (i nie tylko).
|
Nowa generacja haseł |
07.09.2006 Sne |
Dział SILNIKI został ponownie powiększony, tym razem przez prosty generator haseł oparty na znakomitym rozszerzeniu Fast Loop.
|
Mniej-więcej FPS |
04.09.2006 Sne |
W dziale SILNIKI pojawił się przykład pokazujący sposób zliczania FPS (tak jak w przykładzie do AutoFPS), ale również generujący i wykrywający spadek FPS. Proste rzeczy :P
|
Dostawa |
12.08.2006 Sne |
Dodałam na stronę GRĘ Świstak Kurier - zręcznościówkę polegającą na omijaniu przeszkód i dostarczaniu pakunków drogą lotniczą.
|
Dodatkowe kolizje |
26.07.2006 Sne |
SILNIK Zliczanie został poszerzony o sprawdzanie cech obiektów przy kolizjach, przez co zmiania nazwę na Rozróżnianie - co jest bardziej adekwatne do zastosowań tego silnika.
|
Równoległe zliczanie przewijania |
24.07.2006 Sne |
Dodałam jeszcze 2 SILNIKI - Przewijanie Równoległe (parallax scrolling) na dwa sposoby i Zliczanie, czyli ile jest na ekranie obiektów z animacją czerwoną, a ile z zieloną.
|
Bul, bul... |
24.07.2006 Sne |
Na stronie pojawił się... 4-letni SILNIK przedstawiający sposób zrobienia platformowego efektu nalewania cieczy do zbiornika i topienia się w niej :)
|
Przepychankę czas zacząć |
19.06.2006 Sne |
Do działu SILNIKI zawitał prosty sposób wykonania przesuwania jednego rodzaju obiektów przez drugi.
|
FirefOKs |
18.06.2006 Sne |
Poprawiłam nieco kod strony pod kątem działania w przeglądarce Firefox. Jeśli kiedyś wyświetlało Ci się tu coś nie tak - teraz będzie już dobrze.
|
"Stałe" łącze? |
04.06.2006 Sne |
Jeśli jesteś użytkownikiem awaryjnej sieci osiedlowej (i nie tylko), to pewnie chcesz wiedzieć, kiedy działa twoje "stałe" łącze. Nukonekt to sprawdza i informuje o zmianach stanu połączenia! Może też zapisywać log wydarzeń, który można przesłać adminowi. Do ściągnięcia w dziale PROGRAMY.
|
Dla marynarzy |
17.05.2006 Sne |
Powstały pierwsze dwa dodatkowe pakiety symboli - alfabet semaforowy i kod flagowy MKS - do gry Symbol. Kilka minuty roboty :) Do ściągnięcia w dziale GRY.
|
... -.-- -- -... --- .-.. |
16.05.2006 Sne |
...Czyli Symbol. To gra edukacyjna, która pomaga w nauce różnych alfabetów. Można łatwo dodawać własne :) Do ściągnięcia w dziale GRY.
|
Trójwariantowy kalendarz |
07.05.2006 Sne |
Ulepszyłam SILNIKI Kalendarz do v1.1, która zawiera dodatkowo jeden (już trzeci) wariant kalendarza. Tym razem nie tabelaryczny, a tekstowy z funkcją wyświetlania imienin.
|
Na ziemię! |
06.05.2006 Sne |
Ponownie powiększył się dział SILNIKI. Teraz o sposób wykonania dobrej, precyzyjnej grawitacji.
|
Aktualizacja aktualizacji |
05.05.2006 Sne |
Tym razem dział SILNIKI się nie poszerzył - zastąpiłam silnik Aktualizacja przez Sieć czymś nowszym, lepszym, stabilnym i naprawdę użytecznym: Nobu HTTP.
|
Snajper |
01.05.2006 Sne |
Dodałam prostą gierkę Snajper, polegającą na strzelaniu do zamaskowanych strzelców. Na słuch. Do ściągnięcia w dziale GRY.
|
Kupą, mości panowie |
30.04.2006 Sne |
W dziale SILNIKI pojawił się sposób wykonania AI dla starcia dwóch grup przeciwników, bez udziału gracza - ale można go dorobić :)
|
AAA! |
13.04.2006 Sne |
W dziale PROGRAMY pojawił się mały, ale ciekawy programik, który służy do badania słyszalnego zakresu częstotliwości - Atomowy Analizator Akustyczny :)
|
Który to dziś jest? |
27.03.2006 Sne |
Dodałam prosty SILNIK, który generuje kalendarz na aktualny miesiąc i zaznacza dzisiejszy dzień.
|
MAP z NAF |
02.03.2006 Sne |
Usprawniłam program Multi Audio Player o obsługę plików NAF, techniki Drag&Drop oraz poprawiłam kilka błędów. Wersja 1.07 tego odtwarzacza i program NAFc do konwersji plików audio na format NAF do ściągnięcia w dziale PROGRAMY.
|
String Parser: Powrót |
07.02.2006 Sne |
Ulepszyłam SILNIK String Parser o możliwość pobierania wartości zapisanych w jednym ciągu, ale rozdzielonych danym wyrażeniem, np. średnikiem. Może się przydać m.in. przy odczycie tak spreparowanych plików.
|
Znowu lag! |
05.02.2006 Sne |
Tym razem nie silnik, ale minigierka na podstawie silnika :) szczegóły na temat LagMasters w dziale GRY oraz w dyskusji na FORUM.
|
Lag! |
03.02.2006 Sne |
Tym razem SILNIK zainspirowany grą po sieci. Symulator opóźnienia czasowego...
|
Pociski- widma? |
02.02.2006 Sne |
Już tak. Jeśli chciałeś kiedyś zrobić tak, aby ten sam pocisk z jednej broni był widzialny, a z drugiej- nie, to tutaj znajdziesz odpowiedni dla Ciebie SILNIK. Dodałam również inny - sposób dynamicznego określania wartości maksymalnej licznika.
|
Płonące pułapki na radarze |
31.01.2006 Sne |
Dodałam dziś trzy proste SILNIKI: jeden to efekt napalmu, drugi - pułapek sekwencyjnych, a trzeci to przewijany radar. Są naprawdę bardzo proste :)
|
Szukasz? |
21.01.2006 Sne |
Znalazłeś!... SILNIK do szukania, czyli to, co było również w poprzednim (SkinSystem), ale tym razem do TGF.
|
2006! |
01.01.2006 Sne |
Szczęśliwego nowego roku! Happy new year! Bonne novuelle année! A za rok znowu replay :)
|
Komu skórkę? |
30.12.2005 Sne |
Dodałam kolejny SILNIK pokazujący sposób robienia elastycznego systemu skórkowania Twojego programu. Ponadto łatwo tworzyć w nim skórki i edytory skórek :)
|
Click City News |
04.11.2005 Sne |
Powstało Click City News, unikalne miejsce, gdzie możesz przekazać swoje własne spostrzeżenia dotyczące Polskiej Sceny Klikowej. Na poważnie lub nie :)
|
Dragnij i dropnij |
26.10.2005 Sne |
Zrobiłam nowy SILNIK, tym razem wykorzystujący dodatek Drag & Drop (przeciągnij i upuść) tak, aby mógł on służyć do np. zrobienia listy odtwarzania muzyki.
|
Powrót NukeCPU |
21.10.2005 Sne |
Poprawiłam i zaktualizowałam program NukeCPU do wersji 1.3, która zawiera dwa odmienne testy - normalny (klikowy) i ekstremalny (ogólny). Do pobrania z działu PROGRAMY.
|
Gdzie dwóch się bije, tam... |
15.10.2005 Sne |
Forum NukeBoards zostaje oficjalnie otwarte! Serdecznie zapraszam do postowania!
|
Polubisz stringi |
27.09.2005 Sne |
Stringi, czyli ciągi znaków, można łatwo zmieniać rozszerzeniem String Parser. A oto SILNIK pokazujący jego przykładowe zastosowania.
|
Wstawiony przykładzik |
15.09.2005 Sne |
Stworzyłam SILNIK pozwalający na wstawianie tekstu w polu tekstowym tam, gdzie jest kursor.
|
Alienz! |
10.09.2005 Sne |
Na stronie Zagrajmy Online pojawiła się gra Alienz! produkcji Nuke Softu. Szczegóły w dziale GRY.
|
Wiekowy silniczek |
25.08.2005 Sne |
Wiekowy, bo oblicza wiek w godzinach na podstawie dwóch dat. Do ściągnięcia oczywiście w dziale SILNIKI :)
|
Na Robaki |
25.08.2005 Sne |
Dodałam kolejny SILNIK, który również może przydać się fanom Robaków- Wormsowe Przewijanie Myszą.
|
Więcej nakładek |
24.08.2005 Sne |
Usprawniłam SILNIK Overlay Redux o możliwość przewijania ekranu. Przyda się tym, którzy zawsze chcieli zrobić własne Wormsy :)
|
Fuzja! |
20.08.2005 Sne |
Kolejna premiera zapomnianej gry, tym razem to Asteroid Fusion - efektowny klon klasycznego "Asteroids". Do ściągnięcia w dziale GRY.
|
Kolejny silniczek |
03.08.2005 Sne |
Tym razem SILNIK przedstawiający przewijanie ekranu myszą w sposób niezależny od rozmiarów ekranu i planszy. Nie zużywa ani jednego obiektu!
|
Koniec chaosu przedpremierowego |
29.07.2005 Sne |
Gra Chaos War została oficjalnie ukończona po ok. 15 roboczogodzinach pracy! Przeleżała trochę w zapomnieniu, czekając na grafikę... ale da się grać :) Jest to połączenie strategii turowej ze zręcznościówką możliwe do ściągnięcia z działu GRY. Zachęcam do pobierania!
|
Zmiennosztuczna inteligencja |
25.07.2005 Sne |
W dziale SILNIKI pojawił się sposób na zrobienie elastycznego AI dla klonów Ponga.
|
Pomoc nadeszła |
21.07.2005 Sne |
Po długiej przerwie nareszcie nowinka. W dziale Edytory pojawiła się pełna instrukcja do TGF. Wkrótce też nowa premiera :)
|
Przenosiny! |
17.05.2005 Sne |
Dzisiaj nastąpiły przenosiny strony na nowy serwer - teraz jest o wiele szybszy i stabilniejszy. Przy okazji przenosin dodałam co nieco do działu Edytory i poprawiłam trochę kod strony.
|
Aliasy |
17.04.2005 Sne |
Z racji tego, że przy wchodzeniu na stronę przez alias prv.pl na "niezabezpieczonych" przeglądarkach pojawiają się reklamy postanowiłam zrobić nowe ALIASY. Zalecam korzystanie z 4.pl, aczkolwiek tylko prv.pl wyświetla reklamy. Twój wybór! Dodatkowo SILNIK Nakierowanie można wreszcie ściągać :)
|
Nakierowanie |
10.04.2005 Sne |
Zrobiłam mały SILNIK Nakierowanie przedstawiający dwa odmienne sposoby sprawienia, by przeciwnik komputerowy chodził po wyznaczonym torze. A nuż się przyda? |
Nadeszło... co innego |
31.03.2005 Sne |
To jeszcze nie jest TO, ale i tak ciekawe. SILNIK wykorzystujący rozszerzenie AUTOFPS może być przydatny :) |
Nadchodzi!... |
20.03.2005 Sne |
Ostatnio brak newsów na NS. Powodem jest fakt, iż tworzę coś dużego... i fajnego :) Co takiego? Nie powiem! Przynajmniej do czasu premiery, a ta nastąpi w bliskiej przyszłości - naprawdę bliskiej! |
Mysz snajperska |
05.03.2005 Sne |
W SILNIKU Strzał+ na prośbę RadaSs'a dodałam możliwość celowania myszą. |
Celne spolszczenie |
24.02.2005 Sne |
W dziale SILNIKI pojawił się sposób zrobienia dokładnego (360 stopni) wystrzału w zaledwie 1 zdarzeniu i 1 zmiennej. Może się przydać :) Dodałam także spolszczenie do TGF, wylądowało ono w dziale Edytory. |
Atomowy test |
05.02.2005 Sne |
Zrobiłam programik testujący prędkość działania procesora. NukeCPU, bo tak się nazywa, można ściągnąć z działu PROGRAMY. |
Nieruchomości |
04.02.2005 Sne |
Usprawniłam silniczek Zaawansowane AI. Nowością jest pomieszczenie :) Szczegóły w dziale SILNIKI. |
Dział niepusty! |
02.02.2005 Sne |
Wreszcie uzupełniłam dział Edytory. Teraz jest tam tylko podstawowy download, ale będzie dużo więcej. |
...Łatanie dziur |
31.01.2005 Sne |
Dokonałam małych poprawek na stronie. Wkrótce także uzupełnię dział Edytory :) |
Wykrywanie dziur |
23.01.2005 Sne |
Usprawniłam nieco silnik Overlay Redux. Teraz pozwala na sprawdzanie, czy w danym punkcie nakładka jest zajęta, czy pusta. Lokacja się nie zmienia: dział SILNIKI. |
Robacza mgła wojny na śniegu |
23.01.2005 Sne |
Czyli nowy silniczek, który może być użyty do robienia gry na bazie Worms, strategii z tzw. mgłą wojny lub śniegu, który da się "sprzątnąć". Na przykład :) Zastosowań jest ogromna ilość... do ściągnięcia jak zwykle w dziale SILNIKI. |
Nowy rok 2005 |
01.01.2005 Sne |
Szczęśliwego nowego roku i udanych gierek życzy NukeSoft! |
Obszar zaawansowania |
17.12.2004 Sne |
A raczej Zaawansowane Obszary - to nowy przykład - patrz dział SILNIKI. Polecam szczególnie do gier, gdzie niszczy się podłoże, a ma ono złożone kształty (inne od prostokąta). |
Pobudka! Instalatory! |
01.12.2004 Sne |
Dodałam przykład Budzik (w dziale SILNIKI) i zmieniłam instalatory gier i programów. Są teraz wygodniejsze i funkcjonalniejsze. |
Kursorek |
25.11.2004 Sne |
Nowy przykład w dziale SILNIKI. Jest to dosyć ciekawy efekt kursora zmieniającego się zależnie od muzyki. |
EF zreaktywowane! |
05.11.2004 Sne |
EFactory zostało zreaktywowane po śmierci klinicznej kilka minut po 20:00! Jakby ktoś nie znał adresu: LINKI. Zapraszam :) |
Upgrade! |
28.10.2004 Sne |
Poprawiłam kilka rzeczy na stronie. Zmodyfikowałam przykład Próżnia do v1.2. Dodałam także nowy: Elektryfikator (dosyć stary, ale cóż :) ). Wszystko to w dziale SILNIKI. |
360 po raz drugi |
20.10.2004 Sne |
Dodałam mały przykładzik: Ruch 360 kierunkowy. Może ktoś skorzysta :) Jak zwykle- do ściągnięcia w dziale SILNIKI. |
Zmiany |
09.10.2004 Sne |
Zaszło kilka zmian na stronie i w grupie. Po pierwsze VX przeszedł na emeryturę- jak widać to w dziale TEAM. Ponadto dodałam do działu LINKI przycisk do strony Drewicz Games, ostatnio dosyć sławnej :) |
Alienz! |
20.09.2004 Sne |
Dostępna jest nowa wersja gry Alienz!. Tym razem to v0.9... i jak widać zbliża się do 1.0 :) Link, jak zwykle, w dziale GRY. |
V2 demo! |
17.09.2004 Sne |
Udostępniam nareszcie demo Vectro 2 - tym razem to już wersja 0.972 :) Mam nadzieję, że też bez błędów. Link w dziale GRY. Miłego grania! |
Takie różne ;) |
06.09.2004 Sne |
Po dosyć długiej przerwie strona Nuke Softu wreszcie jest w pełni funkcjonalna. Już dziś dodaję nową wersję SILNIKA Zaawansowane AI (już v1.3). Nie twierdzę też, że to wersja końcowa :) już możliwie niedługo wreszcie udostępnię najnowsze demo Vectro 2. Powyższe ogłoszenie nadal jest aktualne (co do grafika) :P |
Konkurs! |
22.08.2004 Sne |
Uwaga! Konkurs na najlepszy pomysł do Przykładogiery! Szczegóły na FORUM EF. |
Wzrok AI |
11.08.2004 Sne |
Ulepszyłam SILNIK Zaawansowane AI do v1.2! Nieźle mi z tym ostatnio idzie, nie ma co. Poprawione błędy i dodany zwykły wzrok (wróg nie widzi przez ściany). |
Dark Throne |
01.08.2004 Sne |
Ostatnio wciągnęła mnie pewna gra internetowa... bardzo ciekawa zresztą- Dark Throne. Poza tym zaktualizowałam SILNIK Zaawansowane AI do v1.1 :) |
Kilka spraw |
29.07.2004 Sne |
Tymczasowo nie można ściągać starej wersji Vectro 2 (prealpha). Będzie tak, dopóki nie zamieszczę wersji beta :) A to za tydzień lub dwa. Zaktualizowałam także projekt Rozmiaromat (v1.01) oraz NukeDraw (v0.98). Te ostatnie w dziale PROGRAMY. Poza tym za niedługo ostateczna wersja NukeDraw. |
Wysokie IQ AI |
05.07.2004 Sne |
Wyprodukowałam ;) przykładzik pokazujący sposób zrobienia dobrego AI. W dziale SILNIKI. Polecam wszystkim mającym z tym problemy. |
Scenki |
16.06.2004 Sne |
Jeśli jesteś zainteresowany grą Vectro 2 zobacz screeny. Enjoy! Przypominam tylko, że grafika jest tu cały czas stara (w końcowej wersji będzie nowa, lepsza). |
WSM |
13.05.2004 Sne |
W dziale DOWNLOAD pojawił się program Wirtualne Studio Mody- a właściwie samo jego intro- praca zaliczeniowa DeadHand'a na studiach. Zobiona jest oczywiście w TGF. |
Omijanie 1.1 |
12.05.2004 Sne |
Zmodyfikowałam przykład Omijanie do wersji 1.1 na prośbę Vejiity13. Dodany został obiekt symbolizujący gracza. Do ściągnięcia w dziale SILNIKI. |
Rozmiaromat i alias |
08.05.2004 Sne |
Nowy program na stronie: Rozmiaromat! Pozwala on tworzyć pliki o teoretycznie dowolnym rozmiarze. W dziale PROGRAMY. Archiwum jest małe, ale po rozpakowaniu program zajmuje ponad 17 MB. Aktywny jest też nowy alias do strony: nukesoft.HK.pl :) |
Komunikat o poprawkach |
07.04.2004 Sne |
Poprawiłam kilka rzeczy na stronie i dodałam przykład Komunikaty (dział SILNIKI). Enjoy! |
V2- powrót |
31.03.2004 Sne |
Na nowym serwerze jest dużo miejsca i znowu umieściłam na stronie prealphę Vectro 2. Jest obecna w dziale GRY. |
Nowości |
03.03.2004 Sne |
Zrobiłam upgrade przykładu Alternatywne HighScores. Nowe info i nowy sposób układania wyników :D Dodałam także malutką prezentację efektu możliwego do uzyskania w MMF (Animacja 360 stopni). W dziale SILNIKI! |
Zamieszanie |
02.03.2004 Sne |
Z powodu niezbyt miłego akcentu ze strony Iglu.cz nastąpiły przenosiny NukeSoftu. Nie było widać też poprzedniego newsa do tego czasu. Teraz wszystko w porządku :) Nawet więcej- gra już była na serwerze, ale nie było linka- chodzi o Vectro 1. W dziale GRY! |
Przykład |
28.02.2004 Sne |
Na serwerze umieściłam przykład UNIK - być może będzie on przydatny uczestnikom Batalii. Jak zwykle w dziale SILNIKI! |
Test formatów audio (stream) |
08.01.2004 Sne |
Wrzuciłam ten test na serwer już wcześniej, ale link znało tylko kilka osób. Teraz jest on w dziale DOWNLOAD! |
2004! |
01.01.2004 Sne |
Szczęśliwego nowego roku! Happy new year! Bonne novuelle année! :) |
Sprzątanie silników |
16.12.2003 Sne |
Posprzątałam w dziale SILNIKI. Nie ma tam już przykładów ani silników, które były zbyt proste lub miały błędy. Rozbiłam też pakiet przykładów (patrz poprzedni news) na kawałki (3 z 7 zostało). Powód? Nasilające się apele ze strony niektórych osób. |
Pakiet przykładów |
29.11.2003 Sne |
Dział SILNIKI wzbogacił się o pakiet niepublikowanych dotąd przykładów do TGF. Przy okazji poprawiłam dwa starsze przykłady: DMC2 i Cień. |
Aktualizacja przez sieć |
11.10.2003 Sne |
Zamieszczam w dziale SILNIKI przykład pokazujący sposób zrobienia aktualizacji danych programu przez sieć. |
Nowa strona NS już niedługo!!! |
21.08.2003 NeTRaY |
Dobra, chciałem tylko zapowiedzieć, że NS zmieni całkowicie wygląd, nowe logo, lay, całkowite przejście na PHP i MySQL, a to wszystko już od października. Dodatkowo wiadomość dla wszystkich oczekujących na FG, ona także pojawi się już niedługo. |
Witamy Dead Hand'a |
17.08.2003 NeTRaY |
Mam prawdziwą przyjemność przywitać nowego członka Nuke-Softu. Witaj Dead... |
Sprzątanko i małe poprawki |
15.08.2003 NeTRaY |
Witam i przepraszam wszystkich za mój mały wkład w rozwój NukeSoft'u... Mam kilka spraw do załatwienia i teraz one są dla mnie najważniejsze. Wywaliłem cały spam z Księgi Gości i dodałem mały bajerek - liczba wpisów przy linku do niej. Już niedługo ogromne zmiany na naszej stronie, włączę się także aktywnie do prac nad naszymi gierkami. |
Zmiana nazwy i inne |
08.08.2003 Sne |
Wypuszczam nową, bardziej funkcjonalną wersję NeoPainta, zmieniam też nazwę na NukeDraw, ponieważ okazało się, że NeoPaint to nazwa już wykorzystana, więc to uniknie wszelkich nieporozumień. Nowa wersja posiada obsługę wielu formatów plików i opcję cofania. Dodatkowo do ściągnięcia jest MAP v1.00. Tradycyjnie już, szczegóły w środku działu PROGRAMY. |
Następny program! |
06.08.2003 Sne |
Ostatnio coś do nich mam... MAP wkrótce będzie w pełnej wersji, a już kolejny program! NeoPaint to, jak nazwa wskazuje, program graficzny. Jest opcja zapisu, druku, 24 bity koloru itp. Download w dziale PROGRAMY. |
Obcy wrócił! |
27.07.2003 Sne |
Zauważyłam że ObcyOE cieszy się nadal pewną popularnością, ale jakoś nie zauważyłam, żeby dało się tą grę skądś ściągnąć. No więc zamieszczam ją tu: w dziale GRY. |
Przykłady |
28.06.2003 Sne |
Sorry za dużą przerwę, ale teraz już są wakacje i mam (trochę) więcej czasu. Dzisiaj wrzucam dwa przykłady- jeden do MMF, drugi jest uniwersalny (no, prawie, w KNP nie pójdzie). Przykłady to CIEŃ i Alternatywne HighScores, szczegóły w dziale SILNIKI. |
Matrix: Reloaded :) |
11.05.2003 Sne |
Do ściągnięcia nowa wersja (2.0) przykładu MaTRiX, w dziale SILNIKI. |
Trup = trup. Niech żyje AF! |
09.05.2003 Sne |
Zapowiadana wcześniej strategia ekonomiczna, Trup City, jest trupem. Cóż - wirus. Usunęłam drania, ale uszkodził mi coś koło 50 plików i właśnie TC (zrządzenie losu? kara Boska??). Przypomnę co tam było: po 3 rodzaje grobów, kapliczek, kościołów i pracowników, cztery rodzaje "surowców" (trupy, drewno, kamień i pieniądze) i kilkanaście rodzajów "misji" i zagrożeń (krety, chwasty, drzewa itp.). Rest In Peace! Za to dodałam (wreszcie?) zapowiedź Asteroids Fusion. Za niedługo wypuszczę też demko, a po nim pełną wersję. No i sorry za przerwę w newsach. Dopracowywałam wtedy Trupa... |
Przykład i wygaszacz |
26.03.2003 Sne |
Bardzo rozchwytywany pocztą PRZYKŁAD NACZEPY trafia na NS. Przy okazji bajer: wygaszacz ekranu GLIZDY, w dziale DOWNLOAD. Nie jest w dziale PROGRAMY dlatego, że jest po prostu zbyt prosty. |
MAP |
21.03.2003 Sne |
Zapowiadany wcześniej Multi Audio Player trafił na NS! Wersja beta do ściągnięcia w dziale PROGRAMY. Miłego słuchania! |
Produkcje |
18.03.2003 Sne |
Uff! Mam rekolekcje więc też trochę czasu :) A to wykaz produkcji, które miały przeżyć lub nie (doszła jeszcze jedna): Asteroid Fusion - przeżyje na 100% Atom Bomber - tylko nierozbudowane multi Hyperion Wars - nie przeżyje Wojna Chaosu - na 80% będzie żyć Multi Audio Player - program do odtwarzania mp3 i innych - przeżyje i urośnie :) pozostaje wam tylko czekać! |
Robota i komunikat |
05.03.2003 Sne |
Znowu sorry za brak newsów, na szczęście NeTRaY coś wrzucił :) Ja miałam zastój, ponieważ robiłam grę. Jaka to gra? Asteroid Fusion! Wkrótce wrzucę ją na NS, ponieważ wyszła mi lepiej niż się spodziewałam... Zresztą to nie jedyna gra w trakcie tworzenia- są jeszcze trzy (3) inne, ale nie będę się o nich wypowiadał, bo ich przetrwanie nie jest pewne. A do działu DOWNLOAD wrzuciłam, podobnie jak NeTRaY, audio - tym razem dużo MIDów. I UWAGA! Wszyscy, którzy mieli problemy z uruchomieniem gry Vectro 2 przepraszam za problem, ale podczas robienia instalacji popełniłam mały błąd. Każdy, kto chce tą grę uruchomić, powinien przekopiować pliki z katalogu '_full' (po instalacji znajduje się w katalogu z grą; pliki znajdują się dość głęboko) poza ten katalog (tak, aby znajdowały się razem z plikiem vectro0179.exe). Jeszcze raz przepraszam za ten niemiły incydent. |
Oryginalne sample Klik & Play |
03.03.2003 NeTRaY |
Super gratka dla wszystkich klikowców - oryginalne odgłosy z płyty Klik&Play. Duży (12Mb) plik do pobrania w dziale DOWNLOAD. I proszę nie mówić, że nic nie robię. Mam także małą prośbę, jako, że te pliki pochodzą z mojej oryginalnej płyty: JEŻELI CHCESZ TEN PLIK ZAMIEŚCIĆ NA SWOJEJ STRONIE TO DAJ LINKA DO STRONY NUKE-SOFTU ORAZ POWIADOM MNIE NA MEJLA. |
Silnik i linki |
23.02.2003 Sne |
Dodałam SILNIK do gry typu Heroes, a NeTRaY dodał nowe LINKI. Sorry za brak newsów w ostatnim czasie :) |
Nowe przykłady i wiadomość |
09.02.2003 Sne |
Dodałam dwa nowe przykłady - jeden wykorzystujący Palette Object, zrobiony na prośbę Liska i drugi, nowszą wersję przykładu "Lot w próżni". Oba do ściągnięcia w dziale SILNIKI. Została jeszcze wiadomość - zauważyliście pewnie, że ostatnio są tu 2 newsy dziennie, ale niestety od jutra kończą się ferie (przynajmniej dla mnie) no i częstotliwość nadawania może spaść... |
Usprawnienia na stronie |
09.02.2003 Sne |
Zmodyfikowałam kilka rzeczy na stronie m.in. zapowiedzi, a linki przy grach kierujące do szczegółów wreszcie działają. |
Prawa autorskie |
08.02.2003 Sne |
Przypominam, że wszelkie prawa dotyczące WSZYTKICH materiałów zgromadzonych na tej stronie są zastrzeżone dla NukeSoftu. Użycie grafiki, dźwięków, muzyki lub innych elementów aplikacji gdziekolwiek indziej bez zgody wszystkich członków NukeSoftu zabronione. Jedynie elementy przykładów mogą być powszechnie używane. Na wszelki wypadek, jakby ktoś nie wiedział :) |
Przykład DMC2 |
08.02.2003 Sne |
Na napływające do mnie prośby musiałam odpowiedzieć. No, a to jest odpowiedź. Przykład DMC2 w dziale SILNIKI. Poza tym dodałam widoczny licznik odwiedzin. Oby tylko nie stał bezczynnie :) |
Nowe Vectro2 |
06.02.2003 Sne |
Ze względu na uwagi dotyczące Vectro2 dostępne na stronie wymieniłam je na nowszą wersję (z 0.110 na 0.179). Do pogrania tutaj! |
Xperymentalne linki |
02.02.2003 NeTRaY |
Dodałem 2 linki odwdzięczając się BROO za reklamę, jaką nam zrobił. Coś na razie nie mogę dać zapowiedzi obiecywanej gry Xperiment, z powodu niespodziewanego wyjazdu, ale spoko X nadchodzi. |
Zmiany |
30.01.2003 Sne |
Usprawniłam zapowiedź Vectro 2 i przykład DrawBullet (v1.1) o pewne rzeczy. |
Przykładzik |
29.01.2003 Sne |
Dodałam nowy przykład - DrawBullet. To trzeba zobaczyć! |
Poprawki |
22.01.2003 Sne |
Zrobiłam ostateczne poprawki na stronie i dodałam "nowy" przykład - MaTriX po poprawkach, czyli v1.1. Do zassania w dziale SILNIKI. |
Nowa strona - w końcu zrobiona!!! |
22.01.2003 NeTRaY |
Strona jest już skończona, choć niektóre działy jeszcze nie działają, lecz nie powinno to przeszkadzać w jej oglądaniu. Wpisujcie się do księgi gości!!! |
Usprawniony ruchomy licznik |
17.01.2003 Sne |
Usprawniłam przykład Ruchomy Licznik (v1.1). Zawiera teraz 2 rodzaje liczników. W dziale SILNIKI. |
Ruchomy licznik + WaVeR |
15.01.2003 Sne |
Nowy przykład i program, kolejno: Ruchomy Licznik i WaVeR, świetny odtwarzacz CD. W działach SILNIKI i PROGRAMY. |
Stereo |
5.01.2003 Sne |
Nowy przykład - pokazuje, jak zrobić dźwięk stereo. W dziale SILNIKI. |
Mały zastój + SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU |
1.01.2003 Sne |
Pewnie zauważyliście mały zastój na stronie? Spoko, to szybko minie. No i SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU życzy NukeSoft! |
Nowy layout i grafa na stronie |
26.11.2002 NeTRaY |
Kompletna zmiana wyglądu strony! Mam nadzieję, że się za bardzo nie przyzwyczailiście, ale w końcu coś tu muszę robić :) |
Wojna Chaosu |
24.11.2002 Sne |
Dodany został czat i zapowiedź gry Wojna Chaosu! |
Kolejny bajer |
22.11.2002 Sne |
Następny bajer - napisz komentarz na temat stronki! |
Imieninowy bajerek |
12.11.2002 Sne |
Dodałam mały bajerek pod licznikiem wejść :) mam nadzieję, że nie trzeba objaśniać jego funkcji? |
Nowy wystrój |
11.11.2002 Sne |
Nowy wystrój strony z okazji święta narodowego :D Przy okazji dodałam dział LINKI i ZAPOWIEDZI i zmieniłam kilka nazw działów. |
Współpraca i nowy projekt |
10.11.2002 Sne |
Wszyscy chętni do współpracy jako testerzy proszeni są o kontakt (dział INNE)!!! Za niedługo zmiana szaty graficznej strony! Informuję także o nowym
projekcie Nuke Softu- Trup City! Będzie to gra ekonomiczna polegająca na zarządzaniu... cmentarzem! |
Mniejszy kosmita |
5.11.2002 Sne |
Usprawniłam grę Alienz! Zajmuje teraz mniej (aż o 37%!) i poprawione zostały niektóre błędy. |
Drawline |
4.11.2002 Sne |
Nowy przykład! Pokazuje jak można wykorzystać dodatek drawline. Zapraszam do działu SILNIKI! |
Rozszerzenia i DLL'e |
3.11.2002 Sne |
Dodałam do ściągnięcia w dziale INNE przydatne rozszerzenia do TGF i pliki potrzebne do uruchomienia
gier i programów, a w dziale PRODUKCJE znalazła się prosta odblokowana gra Alienz!, oczywiście produkcji Nuke Softu :) |
Screeny |
29.10.2002 Sne |
Do działu INNE dodałam screeny z najnowszej wersji Vectro 2. Ona sama już za niedługo! A screeny
i tak warto zobaczyć! |
Wielka aktualizacja |
26.10.2002 Sne |
Dzisiaj wielka aktualizacja- działy są już możliwe do otworzenia, ale niestety jeszcze w
większości nadal puste :( Za niedługo napływ przykładów, gierek i innych! |
2 linki |
15.10.2002 Sne |
Narazie 2 linki- w dziale GRY są kolejne części gry Vectro 2 w wersji 0.11. Mam nadzieję, że starczy :D |