Dobiła setka

02.11.2008 Sne

To już jubileuszowy, setny silnik na stronie - tym razem jest to Galeria z rozmyciem. Jak nazwa wskazuje, jest to dynamiczna galeria obrazków, które są rozmyte i wyostrzają się, gdy najedzie się nań kursorem. Wtedy też pokazuje się nazwa pliku obrazka. Pomysł przysunął mi smiiile :)

3 lata weryfikacji

15.10.2008 Sne

Dzisiaj, po dłuższej przerwie, dodałam na stronę nowy silnik - Weryfikacja. W podstawowy sposób sprawdza autentyczność i poprawność jakiegoś dysku, np. płyty z dodatkowymi materiałami do gry. Przy okazji, NukeBoards ma już 3 lata!

Słownik

09.08.2008 Sne

Dodałam na stronę mały silnik - Słownik. W prosty sposób przedstawia zastosowanie dodatku Dictionary object.

Chomiczek

01.08.2008 Sne

Tym razem nowością jest program Chomik. Jest to wysoce konfigurowalny oraz posiadający obsługę skórek program do... hm... do mierzenia użycia klawiatury. Chomik biega, gdy piszesz :)

5+1

31.07.2008 Sne

Dzisiaj dodałam aż 5 silników: Stopniowa zmiana wartości (estetyczna zmiana wartości licznika), Walka myszą (typ ciosu zależny od ruchu myszą), Ruch za myszą (proste podążanie obiektu za kursorem), Rotacja (obrót grupy obiektów wokół punktu) oraz Portale (klikowy "Portal"), a także zoptymalizowałam działanie szóstego: Minimalny dystans. To głównie stare silniki robione na życzenie, których wcześniej nie publikowałam. Have fun!

Granat

28.07.2008 Sne

Nowością na stronie jest tym razem silnik Granat. Jak sama nazwa wskazuje, przedstawia on uproszczoną fizykę lotu granatu, która jest w sam raz do gier platformowych.

360!

30.06.2008 Sne

Powrót po dłuższej przerwie (sesja). Dodałam na stronę duży, bo aż 10-częściowy silnik 360!. Składa się on z 1 mini-kursu trygonometrii i 9 coraz bardziej skomplikowanych przykładów zastosowania ruchu w zakresie 360 stopni. Wszystko ładnie okomentowane.

Grupowe, zoptymalizowane

28.03.2008 Sne

Zoptymalizowałam silnik Walki grupowe do tego stopnia, że jest szybszy niż była wersja "szybka" i tak dokładny, jak "dokładna" :)

To jest miejsce na Twoją reklamę

05.02.2008 Sne

Przedstawiam silnik Banner, który służy do robienia klikalnych bannerów w grach, które mogą otwierać Twoją stronę WWW (lub jakąkolwiek inną).

Na fali

01.02.2008 Sne

Zmodyfikowałam silnik Zaburzenie (już nie "powietrza") - przede wszystkim dodałam tam drugą ramkę z efektem lekko falującej wody. Poza tym znacznie zoptymalizowałam efekt fali uderzeniowej. Efekt zakrzywienia przestrzeni - bez zmian.

Zaburzony, nie zmieszany

29.01.2008 Sne

Gratka dla twórców efektownych strzelanek: silnik Zaburzenie powietrza (tylko dla MMF2). Jak sama nazwa wskazuje, przedstawia sposób wykonania zaburzeń powietrza przy wybuchach. Wzbogaciłam również silnik Czołgi o właśnie efekt zaburzenia powietrza. (Bardzo łatwo je usunąć, gdyby wymagania okazały się zbyt duże.)

Czołgi

25.01.2008 Sne

Dodałam na stronę pełny silnik Czołgi - na bazie niedawnego silnika Platformowy pojazd terenowy. Zawiera on grafikę, efekty specjalne, system dźwięku przestrzennego i ruchy obiektów. Ma same ciekawe zastosowania :) Poza tym - wprowadziłam korektę do silnika Zaawansowane AI dla MMF2, gdzie ponazywałam intuicyjnie zmienne i trochę zoptymalizowałam kod.

Do kąta!

10.01.2008 Sne

Dziś ponownie pomocny w tworzeniu systemu audio silnik Stereo Kątowe, który zmienia balans kanałów w zależności od pozycji źródła i od kąta, pod jakim patrzy gracz (w grze z widokiem z góry). Można go łatwo zintegrować z silnikiem Efekt Dopplera, jak również dostosować do wielu źródeł dźwięku.

2008!

01.01.2008 Sne

Szczęśliwego nowego roku! Happy new year! Bonne novuelle année!

Czołg

30.12.2007 Sne

...Lub inaczej Platformowy pojazd terenowy, to nazwa nowego silnika obecnego na stronie.

Efekt Dopplera

27.12.2007 Sne

Tworząc porządne wyścigi nie powinno się zapominać o odpowiedniej oprawie audio. Pomoże przy niej silnik Efekt Dopplera, który wprowadza do TGF zaawansowane efekty dźwiękowe.

Krzyżyk

26.12.2007 Sne

Dodałam nowy silnik, który pokazuje, jak zrobić podstawową wersję gry kółko i krzyżyk.

Widoki na przyszłość

19.11.2007 Sne

Dzisiaj niespodzianka--zamiast nowych silników, dodałam do ich listy przyciski, które umożliwiają sterowanie widokiem (chowanie, pokazywanie danych kategorii itp.). Ułatwiają one przeglądanie listy, która robi się coraz bardziej pokaźna :)

Więcej ekwipunku

05.11.2007 Sne

Jako dodatek do silnika Ekwipunek zrobiłam kolejny silnik - Zarządzanie ekwipunkiem - wprowadza on elementy takie jak podnoszenie, przenoszenie i upuszczanie przedmiotów.

Coś dla platformówek

02.11.2007 Sne

Dodałam nowy silnik - Celownik platformowy - jest to dynamiczny (zmieniający rozmiar) celownik do gry platformowej, w której strzela się tylko w poziomie.

360 na nowo

23.10.2007 Sne

Silnik Ruch 360 jest teraz dostępny w wersji dla MMF2 - z typowymi dla konwersji ulepszeniami plus kilka dodatkowych patentów :)

Alteracja Alternatywy

14.10.2007 Sne

Silnik Alternatywne High-Scores jest już w wersji 2.0. Bardzo ułatwiłam obsługę i wydajność działania. Pozostałe cechy są po staremu: dowolny kierunek sortowania wyników, zapis do wybranego pliku itp. :)

Proste Zaawansowane AI

01.10.2007 Sne

Znacząco uprościłam silnik Zaawansowane AI (to już v4.0!), jest o wiele prostszy w implementacji od poprzednie edycje. Dodatkowo jest w dwóch wersjach: dla TGF oraz dla MMF2.

Polska Mapa Klikowców

05.09.2007 Sne

Tym razem nowością jest program Polska Mapa Klikowców, który służy do szukania klikowców na mapie Polski. Pozwala m.in. szukać wg miasta, ksywki jak i odległości od innego klikowca. Mierzy też odległości między użytkownikami. Może być łatwo zaadaptowany do innego rodzaju baz. Do ściągnięcia jest też kreator profilów dla PMK, czyli po prostu program do dodawania nowych klikowców na mapę :)

Najbliższy

19.08.2007 Sne

Na stronie pojawił się nowy silnik - Minimalny Dystans - który pozwala sprawdzić, który ze wszystkich obiektów (np. wrogów, surowców) jest najbliżej innego obiektu (np. gracza, kombajnu).

Yoda, HTML i coś jeszcze

12.08.2007 Sne

Dodałam dwa programy na stronę - Hexen to drobny pomocnik HTML, a nazwa Yoda Speak Generator mówi chyba sama za siebie. Programy te są bardzo drobne, więc są do ściągnięcia razem w formie Paczki Różności. Dodatkowo dział Silniki wzbogacił się o Zmienny Celownik (zmienia się w zależności od ruchów myszy) oraz Drogę Mleczną (przedstawia wykorzystanie kilku wbudowanych w TGF stałych).

Edytor map

06.08.2007 Sne

W dziale Silniki pojawił się prosty Edytor map z funkcjami zapisu i odczytu. Jeśli nigdy nie wiedziałeś, jak to zrobić - teraz będziesz wiedział ;)

Problemy techniczne zażegnane

02.08.2007 Sne

Strona jest na nowym, lepszym serwerze i wszystko powinno działać wyśmienicie - jeśli tak nie jest, proszę od razu zgłaszać!

Problemy techniczne

29.07.2007 Sne

Szwankuje baza danych serwera, przez co przez ostatnie dni pojawiały się problemy z NukeBoards i Klikipedią. Na szczęście wkrótce, w przeciągu kilku dni, problemy te zostaną rozwiązane raz na zawsze :)

Pierwsze przydatne spolszczenie

23.07.2007 Sne

Dział Edytory wzbogacił się o dodatkowe pliki spolszczające TGF. Nie spolszczają one jednak TGF od strony tworzenia gier, co byłoby bez sensu z wielu powodów. Zamiast tego spolszczone są wszystkie te elementy, które są ważne dla końcowego odbiorcy projektu. Pliki te nie kolidują z innymi spolszczeniami.

Więcej zmiennych

17.07.2007 Sne

Silnik Dodatkowe Zmienne został zaktualizowany do wersji 2.0 - teraz liczba dodatkowych zmiennych jest praktycznie nieograniczona, rozwiązanie nie wymaga zbędnych elementów, a całość jest o wiele prostsza.

Nowa Linia

27.06.2007 Sne

Jeśli w MMF2 brakuje Ci dodatku Draw Line, skorzystaj z silnika Linia - przedstawia sposób rysowania linii dostępny dla MMF1.5 i MMF2.

Obcy 2: Powrót!

22.06.2007 Sne

Dodana nowa gra i to nie byle jaka - Obcy 2: Powrót to kontynuacja hitu Obcy: Ostateczna Eliminacja i wyśmienita rozrywka zarówno dla jednego jak i dwóch graczy!

Para list

22.06.2007 Sne

Zasoby silników wzrosły dziś o Sparowane Sortowanie List, czyli wydajny sposób sortowania dwóch list, których elementy są ze sobą powiązane (czyli listy tworzą tabelę).

Kolejny silnik

13.06.2007 Sne

Dodałam prosty silnik - Kolejność, czyli sposób automatycznego układania obiektów w głębi (przydatne do gier z widokiem izometrycznym lub podobnym). Zaktualizowałam również program NukeCPU, jest teraz bardziej automatyczny.

Instalatory

08.06.2007 Sne

Odświeżyłam nieco instalatory gier i programów - wszystkie pliki są o kilkadziesiąt KB mniejsze, a instalacja jest ładniejsza :) Przy okazji: wkrótce będzie ciekawa premiera, ale sza! :P

Fizyka dla (prawie) każdego

31.05.2007 Sne

Dział Silniki wzbogacił się o Swarm Kinetic, silnik zaawansowanej fizyki do gier, głównie platformowych, jednak nie tylko.

Gawarisz pa ruski?

17.05.2007 Sne

Do gry Symbol dodałam dodatkowy pakiet symboli, tj. cyrylicę (dokładniej jest to cyrylica rosyjska).

8-32 1.1

13.05.2007 Sne

Dodałam drugi sposób wykonania płynnego obrotu (32 kierunki) w ruchu 8- kierunkowym do SILNIKA Ruch 8-32. Dodatkowo jest tam funkcja strafe'owania (chodzenia na boki).

Nowa Zegarynka

06.05.2007 Sne

Zaktualizowałam PROGRAM Zegarynka, nowością jest polski głos (wreszcie).

Root skokowy

02.05.2007 Sne

Dodałam SILNIK Płynny Ruch Skokowy. Pod tą trochę bezsensowną nazwą kryje się sposób wykonania takiego ruchu skokowego (co 32 px), aby podczas "skoku" postać poruszała się płynnie. Poprawiłam również SILNIK gry logicznej Root - nie działało wyłączanie, dodałam tam też gotowe rozwiązanie układu.

Penetracja

28.04.2007 Sne

Tym razem do wersji 2.0 ulepszony został SILNIK Strzał+. Dodany jest współczynnik penetracji pocisków i więcej komentarzy do kodu, przez co jest bardziej przejrzysty. Dodałam też SILNIK Frame Count - wykorzystując dodatek Frame Count object generuje on efektowne smugi.

Bojaźliwe AI

27.04.2007 Sne

Znowu upleszenie SILNIKA Zaawansowane AI (v3.1). Przede wszystkim AI jest teraz bardziej czujne i ucieka przed śmiertelnymi zagrożeniami (np. granatami). Więcej szczegółów tutaj i w komentarzach.

Doborowe AI

26.04.2007 Sne

Kolejna aktualizacja SILNIKA Zaawansowane AI - już do wersji 3.0. Główną zmianą jest inteligentne dobieranie celów ostrzału (np. gdy gracz jest obok wybuchowej beczki, to właśnie w nią strzelają wrogowie). Poza tym dodałam kilka funkcji diagnostycznych i zoptymalizowałam ruch niektórych obiektów.

APZlikacje

25.04.2007 Sne

W dziale PROGRAMY do ściągnięcia stały się dostępne trzy produkcje: AntyMoskit, Pinger i Zegarynka. Nazwy chyba tłumaczą funkcje :)

Bliskie związki

21.04.2007 Sne

Do działu SILNIKI trafił tym razem silnik, przedstawiający sposób na sprawdzanie, czy obiekty są w pobliżu innego takiego obiektu, o nazwie Bliskość Obiektów.

Optymalny silnik

07.04.2007 Sne

Dział SILNIKI wzbogacił się Optymalne Centrowanie, czyli sposób na ulepszenie realizmu rozgrywki (brak oczu dookoła głowy) i/lub zwiększenie użytecznego obszaru widzialnego w grze bez zmiany rozmiaru okna.

Drugie stereo

29.03.2007 Sne

SILNIK przedstawiający efekt Stereo został zaktualizowany do wersji 2.0. Zawiera ona nowy, bardziej efektowny system, który przypomina nieco surround :)

Dodatkowy dział

28.03.2007 Sne

W kategorii INFO od niedawna widnieje nowy dział: DODATKI DO TGF - jest to lista opisów 86 różnorodnych rozszerzeń, które potrafią zmienić możliwości TGF nie do poznania. Oczywiście można je pobrać, te bardziej przydatne są umieszczone w praktycznych paczkach.

Reaktywacja

23.03.2007 Sne

W dziale GRY pojawiła się nowa, nieco odświeżona wersja Vectro 1 (2001). Poprawiona została grafika i niektóre błędy. Zapraszam do pobierania!

Dodatkowe zmiany

15.03.2007 Sne

Pojawił się kolejny SILNIK - Dodatkowe Zmienne. Pozwala on znacząco (minimum 3, najlepiej ok. 10) zwiększyć liczbę zmiennych przydzielanych każdemu obiektowi objętemu systemem. Przy okazji ulepszyłam silnik FTP do wersji 1.1.

File Transfer Protocol

12.03.2007 Sne

Czyli po prostu FTP - to temat nowego SILNIKA obecnego na stronie. Przedstawia on sposób wykorzystania dodatku FTP object w MMF do przesyłania danych na i z serwera.

Mądrzejsze AI

10.03.2007 Sne

Tym razem nowością jest SILNIK Zaawansowane AI w wersji 2.0. Jest dużo zmian - przede wszystkim AI jest mądrzejsze, dodałam kilka bajerów, usprawniłam starsze funkcje i dokładnie okomentowałam kod - teraz (prawie) wszystko powinno być jasne.

Arcwipunek

23.02.2007 Sne

Dzisiaj dodaję aż 2 nowe SILNIKI - ArcAnoid to arkanoid po okręgu z odbiciami o dużej precyzji, a Ekwipunek to sposób wczytywania, wyświetlania, modyfikacji i zapisu przedmiotów, jakie posiada postać - rzecz przydatna do gier RPG i przygodówek.

Dozwolone Znaki

20.02.2007 Sne

Kolejny SILNIK, tym razem sprawdzanie, czy w polu tekstowym wpisano jedynie Dozwolone Znaki. Przydaje się np. do sprawdzania poprawności nazw plików do zapisu czy do tworzenia nazw użytkowników.

PowRoot konsoli

18.02.2007 Sne

Ponownie rzecz z SILNIKIEM Konsola - tym razem nie jest to poprawka, ale pełny silnik do prostej gry logicznej, obsługiwanej oczywiście przez konsolę - Root.

Konsola raz, raz

16.02.2007 Sne

Zaktualizowałam SILNIK Konsola do wersji 1.1. Teraz jest szybszy, prostszy w obsłudze, mniejszy i odporny na błędy składni we wpisywanych poleceniach.

Rejestracja rozszerzenia

12.02.2007 Sne

Dodałam nowy SILNIK, który przedstawia sposób przypisywania rozszerzeń plików (jak .MP3, .GIF itp.) do danego programu, również stworzonego w TGF.

Zmiany, zmiany, zmiany

01.02.2007 Sne

W dziale SILNIKI pojawiły się aż trzy nowości: Celowanie z wyprzedzeniem (AI), Ruch 8-32 (płynny obrót pomiędzy 8 kierunkami ruchu) i Rysowanie (bez rozpylania kropek czy robienia zygzaków). Ale to nie koniec: przybył również prosty PROGRAM NameGen, który służy do generowania fantastycznych nazw i imion. Zreorganizowałam także układ strony - powinna być teraz bardziej funkcjonalna.

New-konekt

27.01.2007 Sne

Pojawiła się nowa wersja PROGRAMU Nukonekt: możliwa jest zmiana sprawdzanego hosta, a program pokazuje czas jego reakcji. Wyświela się również wykres jakości połączenia.

Rzut kontrolowany

06.01.2007 Sne

Dział SILNIKI ponownie zdobył kolejny wpis, tym razem jest to wystrzeliwanie obiektu z prędkością zależną od czasu, w jakim przytrzymano przycisk strzału - efekt podobny do strzelania w grze Worms.

2007!

01.01.2007 Sne

Szczęśliwego nowego roku! Happy new year! Bonne novuelle année!

Stara legenda

23.12.2006 Sne

Dodałam darmową wersję programu Klik & Play do działu Edytory. Ot, ciekawostka :)

Zaszyfrowane pudło

09.12.2006 Sne

Dział SILNIKI wzbogacił się o system generowania i porównywania sum MD5, co pozwala na skuteczne zabezpieczenie np. stanów gry. Przy okazji zaimplementowałam w nim ciekawy system pobierania danych od użytkownika - poprzez Input Box.

Rejestr raz jeszcze

19.11.2006 Sne

Do SILNIKA Rejestr dodałam nową ramkę, w której pobierane są nazwy kluczy rejestru, które to nazwy są modyfikowane, a klucze przez nie wkazywane - wczytywane :) Prościej mówiąc - odczytuje rodzaje kart graficznych komputera.

Rejestr na celowniku

18.11.2006 Sne

Na stronie pojawił się kolejny SILNIK - tym razem pobierający i wyświetlający dane z rejestru systemowego Windows.

Celownik na robaku

15.11.2006 Sne

Dodałam nowy SILNIK - Robaczy celownik. Skąd taka nazwa? Pokazuje sposób zrobienia takiego celownika, jak w Worms, czyli o stałej odległości od robaka.

Symboliczni mistrzowie lagów

14.11.2006 Sne

Usunęłam kilka błędów z gier LagMasters oraz Symbol. Ten drugi w nowej wersji zawiera też więcej pakietów symboli.

Nukonektuj lepiej

12.11.2006 Sne

Poprawiłam działanie PROGRAMU Nukonekt - teraz zapisuje do logu tylko zmiany stanu połączenia. Dodałam do niego również drugi, większy przycisk minimalizacji. Ogólnie program jest jeszcze bardziej praktyczny.

Wojna z chaosem w Chaos War

02.11.2006 Sne

Usunęłam kilka błędów w GRZE Chaos War - gra wyświetla się poprawnie w rozdzielczości 1024x768, a regulacja głośności działa. Przy okazji zoptymalizowałam system dźwiękowy - gra mniej korzysta z dysku twardego. Dodana została również nowa muzyka.

Matrix: Renowacja

21.10.2006 Sne

SILNIK Matrix został aktualizowany do wersji 3.0 - jest bardziej uniwersalny i prostszy w obsłudze.

Konsolowy interpreter

21.10.2006 Sne

Dział SILNIKI znów się powiększył. Tym razem o "prostą" konsolę i interpreter poleceń.

Mapa od Nobu

12.10.2006 Sne

Tym razem do działu SILNIKI trafił łatwy sposób na znajdywanie drogi do celu w labiryncie (i nie tylko).

Nowa generacja haseł

07.09.2006 Sne

Dział SILNIKI został ponownie powiększony, tym razem przez prosty generator haseł oparty na znakomitym rozszerzeniu Fast Loop.

Mniej-więcej FPS

04.09.2006 Sne

W dziale SILNIKI pojawił się przykład pokazujący sposób zliczania FPS (tak jak w przykładzie do AutoFPS), ale również generujący i wykrywający spadek FPS. Proste rzeczy :P

Dostawa

12.08.2006 Sne

Dodałam na stronę GRĘ Świstak Kurier - zręcznościówkę polegającą na omijaniu przeszkód i dostarczaniu pakunków drogą lotniczą.

Dodatkowe kolizje

26.07.2006 Sne

SILNIK Zliczanie został poszerzony o sprawdzanie cech obiektów przy kolizjach, przez co zmiania nazwę na Rozróżnianie - co jest bardziej adekwatne do zastosowań tego silnika.

Równoległe zliczanie przewijania

24.07.2006 Sne

Dodałam jeszcze 2 SILNIKI - Przewijanie Równoległe (parallax scrolling) na dwa sposoby i Zliczanie, czyli ile jest na ekranie obiektów z animacją czerwoną, a ile z zieloną.

Bul, bul...

24.07.2006 Sne

Na stronie pojawił się... 4-letni SILNIK przedstawiający sposób zrobienia platformowego efektu nalewania cieczy do zbiornika i topienia się w niej :)

Przepychankę czas zacząć

19.06.2006 Sne

Do działu SILNIKI zawitał prosty sposób wykonania przesuwania jednego rodzaju obiektów przez drugi.

FirefOKs

18.06.2006 Sne

Poprawiłam nieco kod strony pod kątem działania w przeglądarce Firefox. Jeśli kiedyś wyświetlało Ci się tu coś nie tak - teraz będzie już dobrze.

"Stałe" łącze?

04.06.2006 Sne

Jeśli jesteś użytkownikiem awaryjnej sieci osiedlowej (i nie tylko), to pewnie chcesz wiedzieć, kiedy działa twoje "stałe" łącze. Nukonekt to sprawdza i informuje o zmianach stanu połączenia! Może też zapisywać log wydarzeń, który można przesłać adminowi. Do ściągnięcia w dziale PROGRAMY.

Dla marynarzy

17.05.2006 Sne

Powstały pierwsze dwa dodatkowe pakiety symboli - alfabet semaforowy i kod flagowy MKS - do gry Symbol. Kilka minuty roboty :) Do ściągnięcia w dziale GRY.

... -.-- -- -... --- .-..

16.05.2006 Sne

...Czyli Symbol. To gra edukacyjna, która pomaga w nauce różnych alfabetów. Można łatwo dodawać własne :) Do ściągnięcia w dziale GRY.

Trójwariantowy kalendarz

07.05.2006 Sne

Ulepszyłam SILNIKI Kalendarz do v1.1, która zawiera dodatkowo jeden (już trzeci) wariant kalendarza. Tym razem nie tabelaryczny, a tekstowy z funkcją wyświetlania imienin.

Na ziemię!

06.05.2006 Sne

Ponownie powiększył się dział SILNIKI. Teraz o sposób wykonania dobrej, precyzyjnej grawitacji.

Aktualizacja aktualizacji

05.05.2006 Sne

Tym razem dział SILNIKI się nie poszerzył - zastąpiłam silnik Aktualizacja przez Sieć czymś nowszym, lepszym, stabilnym i naprawdę użytecznym: Nobu HTTP.

Snajper

01.05.2006 Sne

Dodałam prostą gierkę Snajper, polegającą na strzelaniu do zamaskowanych strzelców. Na słuch. Do ściągnięcia w dziale GRY.

Kupą, mości panowie

30.04.2006 Sne

W dziale SILNIKI pojawił się sposób wykonania AI dla starcia dwóch grup przeciwników, bez udziału gracza - ale można go dorobić :)

AAA!

13.04.2006 Sne

W dziale PROGRAMY pojawił się mały, ale ciekawy programik, który służy do badania słyszalnego zakresu częstotliwości - Atomowy Analizator Akustyczny :)

Który to dziś jest?

27.03.2006 Sne

Dodałam prosty SILNIK, który generuje kalendarz na aktualny miesiąc i zaznacza dzisiejszy dzień.

MAP z NAF

02.03.2006 Sne

Usprawniłam program Multi Audio Player o obsługę plików NAF, techniki Drag&Drop oraz poprawiłam kilka błędów. Wersja 1.07 tego odtwarzacza i program NAFc do konwersji plików audio na format NAF do ściągnięcia w dziale PROGRAMY.

String Parser: Powrót

07.02.2006 Sne

Ulepszyłam SILNIK String Parser o możliwość pobierania wartości zapisanych w jednym ciągu, ale rozdzielonych danym wyrażeniem, np. średnikiem. Może się przydać m.in. przy odczycie tak spreparowanych plików.

Znowu lag!

05.02.2006 Sne

Tym razem nie silnik, ale minigierka na podstawie silnika :) szczegóły na temat LagMasters w dziale GRY oraz w dyskusji na FORUM.

Lag!

03.02.2006 Sne

Tym razem SILNIK zainspirowany grą po sieci. Symulator opóźnienia czasowego...

Pociski- widma?

02.02.2006 Sne

Już tak. Jeśli chciałeś kiedyś zrobić tak, aby ten sam pocisk z jednej broni był widzialny, a z drugiej- nie, to tutaj znajdziesz odpowiedni dla Ciebie SILNIK. Dodałam również inny - sposób dynamicznego określania wartości maksymalnej licznika.

Płonące pułapki na radarze

31.01.2006 Sne

Dodałam dziś trzy proste SILNIKI: jeden to efekt napalmu, drugi - pułapek sekwencyjnych, a trzeci to przewijany radar. Są naprawdę bardzo proste :)

Szukasz?

21.01.2006 Sne

Znalazłeś!... SILNIK do szukania, czyli to, co było również w poprzednim (SkinSystem), ale tym razem do TGF.

2006!

01.01.2006 Sne

Szczęśliwego nowego roku! Happy new year! Bonne novuelle année! A za rok znowu replay :)

Komu skórkę?

30.12.2005 Sne

Dodałam kolejny SILNIK pokazujący sposób robienia elastycznego systemu skórkowania Twojego programu. Ponadto łatwo tworzyć w nim skórki i edytory skórek :)

Click City News

04.11.2005 Sne

Powstało Click City News, unikalne miejsce, gdzie możesz przekazać swoje własne spostrzeżenia dotyczące Polskiej Sceny Klikowej. Na poważnie lub nie :)

Dragnij i dropnij

26.10.2005 Sne

Zrobiłam nowy SILNIK, tym razem wykorzystujący dodatek Drag & Drop (przeciągnij i upuść) tak, aby mógł on służyć do np. zrobienia listy odtwarzania muzyki.

Powrót NukeCPU

21.10.2005 Sne

Poprawiłam i zaktualizowałam program NukeCPU do wersji 1.3, która zawiera dwa odmienne testy - normalny (klikowy) i ekstremalny (ogólny). Do pobrania z działu PROGRAMY.

Gdzie dwóch się bije, tam...

15.10.2005 Sne

Forum NukeBoards zostaje oficjalnie otwarte! Serdecznie zapraszam do postowania!

Polubisz stringi

27.09.2005 Sne

Stringi, czyli ciągi znaków, można łatwo zmieniać rozszerzeniem String Parser. A oto SILNIK pokazujący jego przykładowe zastosowania.

Wstawiony przykładzik

15.09.2005 Sne

Stworzyłam SILNIK pozwalający na wstawianie tekstu w polu tekstowym tam, gdzie jest kursor.

Alienz!

10.09.2005 Sne

Na stronie Zagrajmy Online pojawiła się gra Alienz! produkcji Nuke Softu. Szczegóły w dziale GRY.

Wiekowy silniczek

25.08.2005 Sne

Wiekowy, bo oblicza wiek w godzinach na podstawie dwóch dat. Do ściągnięcia oczywiście w dziale SILNIKI :)

Na Robaki

25.08.2005 Sne

Dodałam kolejny SILNIK, który również może przydać się fanom Robaków- Wormsowe Przewijanie Myszą.

Więcej nakładek

24.08.2005 Sne

Usprawniłam SILNIK Overlay Redux o możliwość przewijania ekranu. Przyda się tym, którzy zawsze chcieli zrobić własne Wormsy :)

Fuzja!

20.08.2005 Sne

Kolejna premiera zapomnianej gry, tym razem to Asteroid Fusion - efektowny klon klasycznego "Asteroids". Do ściągnięcia w dziale GRY.

Kolejny silniczek

03.08.2005 Sne

Tym razem SILNIK przedstawiający przewijanie ekranu myszą w sposób niezależny od rozmiarów ekranu i planszy. Nie zużywa ani jednego obiektu!

Koniec chaosu przedpremierowego

29.07.2005 Sne

Gra Chaos War została oficjalnie ukończona po ok. 15 roboczogodzinach pracy! Przeleżała trochę w zapomnieniu, czekając na grafikę... ale da się grać :) Jest to połączenie strategii turowej ze zręcznościówką możliwe do ściągnięcia z działu GRY. Zachęcam do pobierania!

Zmiennosztuczna inteligencja

25.07.2005 Sne

W dziale SILNIKI pojawił się sposób na zrobienie elastycznego AI dla klonów Ponga.

Pomoc nadeszła

21.07.2005 Sne

Po długiej przerwie nareszcie nowinka. W dziale Edytory pojawiła się pełna instrukcja do TGF. Wkrótce też nowa premiera :)

Przenosiny!

17.05.2005 Sne

Dzisiaj nastąpiły przenosiny strony na nowy serwer - teraz jest o wiele szybszy i stabilniejszy. Przy okazji przenosin dodałam co nieco do działu Edytory i poprawiłam trochę kod strony.

Aliasy

17.04.2005 Sne

Z racji tego, że przy wchodzeniu na stronę przez alias prv.pl na "niezabezpieczonych" przeglądarkach pojawiają się reklamy postanowiłam zrobić nowe ALIASY. Zalecam korzystanie z 4.pl, aczkolwiek tylko prv.pl wyświetla reklamy. Twój wybór! Dodatkowo SILNIK Nakierowanie można wreszcie ściągać :)

Nakierowanie

10.04.2005 Sne

Zrobiłam mały SILNIK Nakierowanie przedstawiający dwa odmienne sposoby sprawienia, by przeciwnik komputerowy chodził po wyznaczonym torze. A nuż się przyda?

Nadeszło... co innego

31.03.2005 Sne

To jeszcze nie jest TO, ale i tak ciekawe. SILNIK wykorzystujący rozszerzenie AUTOFPS może być przydatny :)

Nadchodzi!...

20.03.2005 Sne

Ostatnio brak newsów na NS. Powodem jest fakt, iż tworzę coś dużego... i fajnego :) Co takiego? Nie powiem! Przynajmniej do czasu premiery, a ta nastąpi w bliskiej przyszłości - naprawdę bliskiej!

Mysz snajperska

05.03.2005 Sne

W SILNIKU Strzał+ na prośbę RadaSs'a dodałam możliwość celowania myszą.

Celne spolszczenie

24.02.2005 Sne

W dziale SILNIKI pojawił się sposób zrobienia dokładnego (360 stopni) wystrzału w zaledwie 1 zdarzeniu i 1 zmiennej. Może się przydać :) Dodałam także spolszczenie do TGF, wylądowało ono w dziale Edytory.

Atomowy test

05.02.2005 Sne

Zrobiłam programik testujący prędkość działania procesora. NukeCPU, bo tak się nazywa, można ściągnąć z działu PROGRAMY.

Nieruchomości

04.02.2005 Sne

Usprawniłam silniczek Zaawansowane AI. Nowością jest pomieszczenie :) Szczegóły w dziale SILNIKI.

Dział niepusty!

02.02.2005 Sne

Wreszcie uzupełniłam dział Edytory. Teraz jest tam tylko podstawowy download, ale będzie dużo więcej.

...Łatanie dziur

31.01.2005 Sne

Dokonałam małych poprawek na stronie. Wkrótce także uzupełnię dział Edytory :)

Wykrywanie dziur

23.01.2005 Sne

Usprawniłam nieco silnik Overlay Redux. Teraz pozwala na sprawdzanie, czy w danym punkcie nakładka jest zajęta, czy pusta. Lokacja się nie zmienia: dział SILNIKI.

Robacza mgła wojny na śniegu

23.01.2005 Sne

Czyli nowy silniczek, który może być użyty do robienia gry na bazie Worms, strategii z tzw. mgłą wojny lub śniegu, który da się "sprzątnąć". Na przykład :) Zastosowań jest ogromna ilość... do ściągnięcia jak zwykle w dziale SILNIKI.

Nowy rok 2005

01.01.2005 Sne

Szczęśliwego nowego roku i udanych gierek życzy NukeSoft!

Obszar zaawansowania

17.12.2004 Sne

A raczej Zaawansowane Obszary - to nowy przykład - patrz dział SILNIKI. Polecam szczególnie do gier, gdzie niszczy się podłoże, a ma ono złożone kształty (inne od prostokąta).

Pobudka! Instalatory!

01.12.2004 Sne

Dodałam przykład Budzik (w dziale SILNIKI) i zmieniłam instalatory gier i programów. Są teraz wygodniejsze i funkcjonalniejsze.

Kursorek

25.11.2004 Sne

Nowy przykład w dziale SILNIKI. Jest to dosyć ciekawy efekt kursora zmieniającego się zależnie od muzyki.

EF zreaktywowane!

05.11.2004 Sne

EFactory zostało zreaktywowane po śmierci klinicznej kilka minut po 20:00! Jakby ktoś nie znał adresu: LINKI. Zapraszam :)

Upgrade!

28.10.2004 Sne

Poprawiłam kilka rzeczy na stronie. Zmodyfikowałam przykład Próżnia do v1.2. Dodałam także nowy: Elektryfikator (dosyć stary, ale cóż :) ). Wszystko to w dziale SILNIKI.

360 po raz drugi

20.10.2004 Sne

Dodałam mały przykładzik: Ruch 360 kierunkowy. Może ktoś skorzysta :) Jak zwykle- do ściągnięcia w dziale SILNIKI.

Zmiany

09.10.2004 Sne

Zaszło kilka zmian na stronie i w grupie. Po pierwsze VX przeszedł na emeryturę- jak widać to w dziale TEAM. Ponadto dodałam do działu LINKI przycisk do strony Drewicz Games, ostatnio dosyć sławnej :)

Alienz!

20.09.2004 Sne

Dostępna jest nowa wersja gry Alienz!. Tym razem to v0.9... i jak widać zbliża się do 1.0 :) Link, jak zwykle, w dziale GRY.

V2 demo!

17.09.2004 Sne

Udostępniam nareszcie demo Vectro 2 - tym razem to już wersja 0.972 :) Mam nadzieję, że też bez błędów. Link w dziale GRY. Miłego grania!

Takie różne ;)

06.09.2004 Sne

Po dosyć długiej przerwie strona Nuke Softu wreszcie jest w pełni funkcjonalna. Już dziś dodaję nową wersję SILNIKA Zaawansowane AI (już v1.3). Nie twierdzę też, że to wersja końcowa :) już możliwie niedługo wreszcie udostępnię najnowsze demo Vectro 2. Powyższe ogłoszenie nadal jest aktualne (co do grafika) :P

Konkurs!

22.08.2004 Sne

Uwaga! Konkurs na najlepszy pomysł do Przykładogiery! Szczegóły na FORUM EF.

Wzrok AI

11.08.2004 Sne

Ulepszyłam SILNIK Zaawansowane AI do v1.2! Nieźle mi z tym ostatnio idzie, nie ma co. Poprawione błędy i dodany zwykły wzrok (wróg nie widzi przez ściany).

Dark Throne

01.08.2004 Sne

Ostatnio wciągnęła mnie pewna gra internetowa... bardzo ciekawa zresztą- Dark Throne. Poza tym zaktualizowałam SILNIK Zaawansowane AI do v1.1 :)

Kilka spraw

29.07.2004 Sne

Tymczasowo nie można ściągać starej wersji Vectro 2 (prealpha). Będzie tak, dopóki nie zamieszczę wersji beta :) A to za tydzień lub dwa. Zaktualizowałam także projekt Rozmiaromat (v1.01) oraz NukeDraw (v0.98). Te ostatnie w dziale PROGRAMY. Poza tym za niedługo ostateczna wersja NukeDraw.

Wysokie IQ AI

05.07.2004 Sne

Wyprodukowałam ;) przykładzik pokazujący sposób zrobienia dobrego AI. W dziale SILNIKI. Polecam wszystkim mającym z tym problemy.

Scenki

16.06.2004 Sne

Jeśli jesteś zainteresowany grą Vectro 2 zobacz screeny. Enjoy! Przypominam tylko, że grafika jest tu cały czas stara (w końcowej wersji będzie nowa, lepsza).

WSM

13.05.2004 Sne

W dziale DOWNLOAD pojawił się program Wirtualne Studio Mody- a właściwie samo jego intro- praca zaliczeniowa DeadHand'a na studiach. Zobiona jest oczywiście w TGF.

Omijanie 1.1

12.05.2004 Sne

Zmodyfikowałam przykład Omijanie do wersji 1.1 na prośbę Vejiity13. Dodany został obiekt symbolizujący gracza. Do ściągnięcia w dziale SILNIKI.

Rozmiaromat i alias

08.05.2004 Sne

Nowy program na stronie: Rozmiaromat! Pozwala on tworzyć pliki o teoretycznie dowolnym rozmiarze. W dziale PROGRAMY. Archiwum jest małe, ale po rozpakowaniu program zajmuje ponad 17 MB. Aktywny jest też nowy alias do strony: nukesoft.HK.pl :)

Komunikat o poprawkach

07.04.2004 Sne

Poprawiłam kilka rzeczy na stronie i dodałam przykład Komunikaty (dział SILNIKI). Enjoy!

V2- powrót

31.03.2004 Sne

Na nowym serwerze jest dużo miejsca i znowu umieściłam na stronie prealphę Vectro 2. Jest obecna w dziale GRY.

Nowości

03.03.2004 Sne

Zrobiłam upgrade przykładu Alternatywne HighScores. Nowe info i nowy sposób układania wyników :D Dodałam także malutką prezentację efektu możliwego do uzyskania w MMF (Animacja 360 stopni). W dziale SILNIKI!

Zamieszanie

02.03.2004 Sne

Z powodu niezbyt miłego akcentu ze strony Iglu.cz nastąpiły przenosiny NukeSoftu. Nie było widać też poprzedniego newsa do tego czasu. Teraz wszystko w porządku :) Nawet więcej- gra już była na serwerze, ale nie było linka- chodzi o Vectro 1. W dziale GRY!

Przykład

28.02.2004 Sne

Na serwerze umieściłam przykład UNIK - być może będzie on przydatny uczestnikom Batalii. Jak zwykle w dziale SILNIKI!

Test formatów audio (stream)

08.01.2004 Sne

Wrzuciłam ten test na serwer już wcześniej, ale link znało tylko kilka osób. Teraz jest on w dziale DOWNLOAD!

2004!

01.01.2004 Sne

Szczęśliwego nowego roku! Happy new year! Bonne novuelle année! :)

Sprzątanie silników

16.12.2003 Sne

Posprzątałam w dziale SILNIKI. Nie ma tam już przykładów ani silników, które były zbyt proste lub miały błędy. Rozbiłam też pakiet przykładów (patrz poprzedni news) na kawałki (3 z 7 zostało). Powód? Nasilające się apele ze strony niektórych osób.

Pakiet przykładów

29.11.2003 Sne

Dział SILNIKI wzbogacił się o pakiet niepublikowanych dotąd przykładów do TGF. Przy okazji poprawiłam dwa starsze przykłady: DMC2 i Cień.

Aktualizacja przez sieć

11.10.2003 Sne

Zamieszczam w dziale SILNIKI przykład pokazujący sposób zrobienia aktualizacji danych programu przez sieć.

Nowa strona NS już niedługo!!!

21.08.2003 NeTRaY

Dobra, chciałem tylko zapowiedzieć, że NS zmieni całkowicie wygląd, nowe logo, lay, całkowite przejście na PHP i MySQL, a to wszystko już od października.
Dodatkowo wiadomość dla wszystkich oczekujących na FG, ona także pojawi się już niedługo.

Witamy Dead Hand'a

17.08.2003 NeTRaY

Mam prawdziwą przyjemność przywitać nowego członka Nuke-Softu. Witaj Dead...

Sprzątanko i małe poprawki

15.08.2003 NeTRaY

Witam i przepraszam wszystkich za mój mały wkład w rozwój NukeSoft'u... Mam kilka spraw do załatwienia i teraz one są dla mnie najważniejsze. Wywaliłem cały spam z Księgi Gości i dodałem mały bajerek - liczba wpisów przy linku do niej. Już niedługo ogromne zmiany na naszej stronie, włączę się także aktywnie do prac nad naszymi gierkami.

Zmiana nazwy i inne

08.08.2003 Sne

Wypuszczam nową, bardziej funkcjonalną wersję NeoPainta, zmieniam też nazwę na NukeDraw, ponieważ okazało się, że NeoPaint to nazwa już wykorzystana, więc to uniknie wszelkich nieporozumień. Nowa wersja posiada obsługę wielu formatów plików i opcję cofania. Dodatkowo do ściągnięcia jest MAP v1.00. Tradycyjnie już, szczegóły w środku działu PROGRAMY.

Następny program!

06.08.2003 Sne

Ostatnio coś do nich mam... MAP wkrótce będzie w pełnej wersji, a już kolejny program! NeoPaint to, jak nazwa wskazuje, program graficzny. Jest opcja zapisu, druku, 24 bity koloru itp. Download w dziale PROGRAMY.

Obcy wrócił!

27.07.2003 Sne

Zauważyłam że ObcyOE cieszy się nadal pewną popularnością, ale jakoś nie zauważyłam, żeby dało się tą grę skądś ściągnąć. No więc zamieszczam ją tu: w dziale GRY.

Przykłady

28.06.2003 Sne

Sorry za dużą przerwę, ale teraz już są wakacje i mam (trochę) więcej czasu. Dzisiaj wrzucam dwa przykłady- jeden do MMF, drugi jest uniwersalny (no, prawie, w KNP nie pójdzie). Przykłady to CIEŃ i Alternatywne HighScores, szczegóły w dziale SILNIKI.

Matrix: Reloaded :)

11.05.2003 Sne

Do ściągnięcia nowa wersja (2.0) przykładu MaTRiX, w dziale SILNIKI.

Trup = trup. Niech żyje AF!

09.05.2003 Sne

Zapowiadana wcześniej strategia ekonomiczna, Trup City, jest trupem. Cóż - wirus. Usunęłam drania, ale uszkodził mi coś koło 50 plików i właśnie TC (zrządzenie losu? kara Boska??). Przypomnę co tam było: po 3 rodzaje grobów, kapliczek, kościołów i pracowników, cztery rodzaje "surowców" (trupy, drewno, kamień i pieniądze) i kilkanaście rodzajów "misji" i zagrożeń (krety, chwasty, drzewa itp.). Rest In Peace! Za to dodałam (wreszcie?) zapowiedź Asteroids Fusion. Za niedługo wypuszczę też demko, a po nim pełną wersję. No i sorry za przerwę w newsach. Dopracowywałam wtedy Trupa...

Przykład i wygaszacz

26.03.2003 Sne

Bardzo rozchwytywany pocztą PRZYKŁAD NACZEPY trafia na NS. Przy okazji bajer: wygaszacz ekranu GLIZDY, w dziale DOWNLOAD. Nie jest w dziale PROGRAMY dlatego, że jest po prostu zbyt prosty.

MAP

21.03.2003 Sne

Zapowiadany wcześniej Multi Audio Player trafił na NS! Wersja beta do ściągnięcia w dziale PROGRAMY. Miłego słuchania!

Produkcje

18.03.2003 Sne

Uff! Mam rekolekcje więc też trochę czasu :) A to wykaz produkcji, które miały przeżyć lub nie (doszła jeszcze jedna):
Asteroid Fusion - przeżyje na 100%
Atom Bomber - tylko nierozbudowane multi
Hyperion Wars - nie przeżyje
Wojna Chaosu - na 80% będzie żyć
Multi Audio Player - program do odtwarzania mp3 i innych - przeżyje i urośnie :)
pozostaje wam tylko czekać!

Robota i komunikat

05.03.2003 Sne

Znowu sorry za brak newsów, na szczęście NeTRaY coś wrzucił :) Ja miałam zastój, ponieważ robiłam grę. Jaka to gra? Asteroid Fusion! Wkrótce wrzucę ją na NS, ponieważ wyszła mi lepiej niż się spodziewałam... Zresztą to nie jedyna gra w trakcie tworzenia- są jeszcze trzy (3) inne, ale nie będę się o nich wypowiadał, bo ich przetrwanie nie jest pewne. A do działu DOWNLOAD wrzuciłam, podobnie jak NeTRaY, audio - tym razem dużo MIDów.
I UWAGA! Wszyscy, którzy mieli problemy z uruchomieniem gry Vectro 2 przepraszam za problem, ale podczas robienia instalacji popełniłam mały błąd. Każdy, kto chce tą grę uruchomić, powinien przekopiować pliki z katalogu '_full' (po instalacji znajduje się w katalogu z grą; pliki znajdują się dość głęboko) poza ten katalog (tak, aby znajdowały się razem z plikiem vectro0179.exe). Jeszcze raz przepraszam za ten niemiły incydent.

Oryginalne sample Klik & Play

03.03.2003 NeTRaY

Super gratka dla wszystkich klikowców - oryginalne odgłosy z płyty Klik&Play. Duży (12Mb) plik do pobrania w dziale DOWNLOAD. I proszę nie mówić, że nic nie robię.
Mam także małą prośbę, jako, że te pliki pochodzą z mojej oryginalnej płyty: JEŻELI CHCESZ TEN PLIK ZAMIEŚCIĆ NA SWOJEJ STRONIE TO DAJ LINKA DO STRONY NUKE-SOFTU ORAZ POWIADOM MNIE NA MEJLA.

Silnik i linki

23.02.2003 Sne

Dodałam SILNIK do gry typu Heroes, a NeTRaY dodał nowe LINKI. Sorry za brak newsów w ostatnim czasie :)

Nowe przykłady i wiadomość

09.02.2003 Sne

Dodałam dwa nowe przykłady - jeden wykorzystujący Palette Object, zrobiony na prośbę Liska i drugi, nowszą wersję przykładu "Lot w próżni". Oba do ściągnięcia w dziale SILNIKI. Została jeszcze wiadomość - zauważyliście pewnie, że ostatnio są tu 2 newsy dziennie, ale niestety od jutra kończą się ferie (przynajmniej dla mnie) no i częstotliwość nadawania może spaść...

Usprawnienia na stronie

09.02.2003 Sne

Zmodyfikowałam kilka rzeczy na stronie m.in. zapowiedzi, a linki przy grach kierujące do szczegółów wreszcie działają.

Prawa autorskie

08.02.2003 Sne

Przypominam, że wszelkie prawa dotyczące WSZYTKICH materiałów zgromadzonych na tej stronie są zastrzeżone dla NukeSoftu. Użycie grafiki, dźwięków, muzyki lub innych elementów aplikacji gdziekolwiek indziej bez zgody wszystkich członków NukeSoftu zabronione. Jedynie elementy przykładów mogą być powszechnie używane. Na wszelki wypadek, jakby ktoś nie wiedział :)

Przykład DMC2

08.02.2003 Sne

Na napływające do mnie prośby musiałam odpowiedzieć. No, a to jest odpowiedź. Przykład DMC2 w dziale SILNIKI. Poza tym dodałam widoczny licznik odwiedzin. Oby tylko nie stał bezczynnie :)

Nowe Vectro2

06.02.2003 Sne

Ze względu na uwagi dotyczące Vectro2 dostępne na stronie wymieniłam je na nowszą wersję (z 0.110 na 0.179). Do pogrania tutaj!

Xperymentalne linki

02.02.2003 NeTRaY

Dodałem 2 linki odwdzięczając się BROO za reklamę, jaką nam zrobił. Coś na razie nie mogę dać zapowiedzi obiecywanej gry Xperiment, z powodu niespodziewanego wyjazdu, ale spoko X nadchodzi.

Zmiany

30.01.2003 Sne

Usprawniłam zapowiedź Vectro 2 i przykład DrawBullet (v1.1) o pewne rzeczy.

Przykładzik

29.01.2003 Sne

Dodałam nowy przykład - DrawBullet. To trzeba zobaczyć!

Poprawki

22.01.2003 Sne

Zrobiłam ostateczne poprawki na stronie i dodałam "nowy" przykład - MaTriX po poprawkach, czyli v1.1. Do zassania w dziale SILNIKI.

Nowa strona - w końcu zrobiona!!!

22.01.2003 NeTRaY

Strona jest już skończona, choć niektóre działy jeszcze nie działają, lecz nie powinno to przeszkadzać w jej oglądaniu. Wpisujcie się do księgi gości!!!

Usprawniony ruchomy licznik

17.01.2003 Sne

Usprawniłam przykład Ruchomy Licznik (v1.1). Zawiera teraz 2 rodzaje liczników. W dziale SILNIKI.

Ruchomy licznik + WaVeR

15.01.2003 Sne

Nowy przykład i program, kolejno: Ruchomy Licznik i WaVeR, świetny odtwarzacz CD. W działach SILNIKI i PROGRAMY.

Stereo

5.01.2003 Sne

Nowy przykład - pokazuje, jak zrobić dźwięk stereo. W dziale SILNIKI.

Mały zastój + SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU

1.01.2003 Sne

Pewnie zauważyliście mały zastój na stronie? Spoko, to szybko minie. No i SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU życzy NukeSoft!

Nowy layout i grafa na stronie

26.11.2002 NeTRaY

Kompletna zmiana wyglądu strony! Mam nadzieję, że się za bardzo nie przyzwyczailiście, ale w końcu coś tu muszę robić :)

Wojna Chaosu

24.11.2002 Sne

Dodany został czat i zapowiedź gry Wojna Chaosu!

Kolejny bajer

22.11.2002 Sne

Następny bajer - napisz komentarz na temat stronki!

Imieninowy bajerek

12.11.2002 Sne

Dodałam mały bajerek pod licznikiem wejść :) mam nadzieję, że nie trzeba objaśniać jego funkcji?

Nowy wystrój

11.11.2002 Sne

Nowy wystrój strony z okazji święta narodowego :D Przy okazji dodałam dział LINKI i ZAPOWIEDZI i zmieniłam kilka nazw działów.

Współpraca i nowy projekt

10.11.2002 Sne

Wszyscy chętni do współpracy jako testerzy proszeni są o kontakt (dział INNE)!!! Za niedługo zmiana szaty graficznej strony! Informuję także o nowym projekcie Nuke Softu- Trup City! Będzie to gra ekonomiczna polegająca na zarządzaniu... cmentarzem!

Mniejszy kosmita

5.11.2002 Sne

Usprawniłam grę Alienz! Zajmuje teraz mniej (aż o 37%!) i poprawione zostały niektóre błędy.

Drawline

4.11.2002 Sne

Nowy przykład! Pokazuje jak można wykorzystać dodatek drawline. Zapraszam do działu SILNIKI!

Rozszerzenia i DLL'e

3.11.2002 Sne

Dodałam do ściągnięcia w dziale INNE przydatne rozszerzenia do TGF i pliki potrzebne do uruchomienia gier i programów, a w dziale PRODUKCJE znalazła się prosta odblokowana gra Alienz!, oczywiście produkcji Nuke Softu :)

Screeny

29.10.2002 Sne

Do działu INNE dodałam screeny z najnowszej wersji Vectro 2. Ona sama już za niedługo! A screeny i tak warto zobaczyć!

Wielka aktualizacja

26.10.2002 Sne

Dzisiaj wielka aktualizacja- działy są już możliwe do otworzenia, ale niestety jeszcze w większości nadal puste :( Za niedługo napływ przykładów, gierek i innych!

2 linki

15.10.2002 Sne

Narazie 2 linki- w dziale GRY są kolejne części gry Vectro 2 w wersji 0.11. Mam nadzieję, że starczy :D