NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Ai w platformowce
Autor Wiadomość
McO 
Bohater
WujasheQ


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pomógł: 16 razy
Posty: 253

15161 Prestiż
Wysłany: 09-09-2006, 23:25   

kubamaster93 napisał/a:
Do McO: Dobry przyklad, choc jest w nim pare bledow.

Nie wiem... może i są bo robilem to na szybko. A jakie ;) ?
_________________
coolwilk napisał/a:
ja kocham religie bo mam szustke :) i jest spoxik

 
 
     
kubamaster93 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: TGF
Pomógł: 1 raz
Posty: 116

1375 Prestiż
Wysłany: 09-09-2006, 23:30   

Jak bedziesz szedl obok przeciwnika i on jest przy tych strzalkach to odbija sie na dol. Choc wiem, ze da sie to naprawic. I mam jeszcze jedno pytanie. Czy ktos umie dorobic do pracy Fadexa takie cos, ze jak przeciwnik jest odwrocony plecami i w niego strzelisz to on sie odwraca i w nas strzela. Robilem to w swojej grze. Gdy "kula" uderzy w "przeciwnik" i gdy "przeciwnik" jest wzrocony w lewa strone = ustaw kierunek na prawo. I tak samo tylko, ze w druga strone. I nie dzialalo.
 
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 10-09-2006, 17:40   

Trzeba odpowiednio zmienić flagę 0 obiektu przeciwnik (chyba to było tak: aktywna - lewo, nieaktywna - prawo)
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
kubamaster93 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: TGF
Pomógł: 1 raz
Posty: 116

1375 Prestiż
Wysłany: 10-09-2006, 19:01   

Zrobilem tak juz wczesniej i nie dzialalo. A teraz zrobilem i dziala. DZIEKI! Mam jeszcze jedno pytanie :lol: . Bo ja zrobilem krew do swojej gry z tego przykladu: http://www.strefatg.pl/in...tpmod;dl=get135 . No i chcialem zrobic tak, ze jak we mnie strzeli przeciwnik to tez leci krew. Znaczy leci jedna kropka, ale moja animacja zmienia sie na strzelajacy. Czy ktos zna inny sposob?

EDIT: Sorki. Jednak nie dziala :cry:
 
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 10-09-2006, 19:41   

Qrde, z takim AI to bym był jednym z lepszych w bitwie NB :D

http://www.neo-games.cba....Przyklad_up.gam
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Cage 
Plutonowy
Wishmaster


Główny edytor: Construct
Drugi edytor: RPG Maker
Pomógł: 3 razy
Posty: 84

2548 Prestiż
Wysłany: 10-09-2006, 20:10   

kubamaster93 napisał/a:
No i chcialem zrobic tak, ze jak we mnie strzeli przeciwnik to tez leci krew. Znaczy leci jedna kropka, ale moja animacja zmienia sie na strzelajacy.


Zamiast wystrzeliwywać obiekt to twórz go w 0,0 (czy innej pozycji) od gracza. Tylko jeśli użyjesz tej metody to musisz nadać obiektowi ruch.
_________________
http://retrocade.net/
http://ccorner.duke4.net/
 
     
kubamaster93 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: TGF
Pomógł: 1 raz
Posty: 116

1375 Prestiż
Wysłany: 12-09-2006, 23:06   

Cage napisał/a:
Tylko jeśli użyjesz tej metody to musisz nadać obiektowi ruch.


No tak, ale jak zrobic taki ruch? :roll: Sorry, ze was ciagle prosze o pomoc, ale nie mam kogo prosic. Jaki to ma byc ruch? Jak mozesz podaj przyklad.
 
 
     
Cage 
Plutonowy
Wishmaster


Główny edytor: Construct
Drugi edytor: RPG Maker
Pomógł: 3 razy
Posty: 84

2548 Prestiż
Wysłany: 12-09-2006, 23:11   

Ustaw mu np. ruch odbijany (w edytorze poziomow PPM na obiekcie i movement -> ball movement). Albo np. w zdarzeniach: zawsze -> ustaw pozycje x na x("obiekt") + 1
_________________
http://retrocade.net/
http://ccorner.duke4.net/
 
     
kubamaster93 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: TGF
Pomógł: 1 raz
Posty: 116

1375 Prestiż
Wysłany: 12-09-2006, 23:44   

To akurat wiem. Nie jestem az taki noob. Ale chodzi mi o to, zeby krew leciala tak jak w tym przykladzie (podalem go wyzej) (najpierw w gore i potem spada)
 
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 12-09-2006, 23:54   

Trzeba ustawić ruch piłki we wszystkich kierunkach.

Następnie w zdarzeniach:

Kod:
Co 00:00:10 - dodaj 1 do wartości A ("Krew")
Zawsze - ustaw pozycję Y("Krew") na Y("Krew") + wartość A ("Krew")

Rozumiesz??
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
kubamaster93 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: TGF
Pomógł: 1 raz
Posty: 116

1375 Prestiż
Wysłany: 13-09-2006, 00:03   

Dzieki. Ty to mi zawsze pomozesz. Moze chcesz zobaczyc poczatek mojej gierki?

Takie rzeczy to na PW. A tak w ogóle, to wolałbym zobaczyć raczej koniec =P | Fadex

Ok. Ale moze to troche potrwac, bo mam dopiero 3 poziomy.

[ Dodano: 2006-09-30, 21:21 ]
A wiec mam nastepne pytanie. Chce zrobic winde. Taką, ktora jezdzi do gory i na dol. A jak sie do niej wejdzie to ty jedziesz z nia. Tu jest gierka, na ktorej chcialbym, zebyscie zrobili mi ta winde. Prosze

EDIT: Oj. Zapomnialem dodac pliku: http://ultrashare.net/hosting/fl/9f8173b414/
Ostatnio zmieniony przez Fadex 13-09-2006, 15:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Outbreak 
Starszy szeregowy


Pomógł: 1 raz
Posty: 11

57 Prestiż
Wysłany: 01-10-2006, 19:03   

Masz ten prymitywny przykład xD . Sterowanie spacja start windy, enter-stop windy ;)
 
     
kubamaster93 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: TGF
Pomógł: 1 raz
Posty: 116

1375 Prestiż
Wysłany: 01-10-2006, 21:03   

Heh. To nie jest zbyt dobre :???: Jak stoisz w windzie to jakos ciagle skaczesz i w dodatku nie da sie strzelac. Moze ktos inny umie to zrobic?
 
 
     
Outbreak 
Starszy szeregowy


Pomógł: 1 raz
Posty: 11

57 Prestiż
Wysłany: 01-10-2006, 21:28   

Jak chcesz lepiej to zrób własny ruch platformowy bo ten to zwykłe za przeproszeniem G**no.
:D

EDIT:
Ale czy ja mówiłem że to niemożliwe xD http://ultrashare.de/f/6291/platfus.gam.html
 
     
kubamaster93 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: TGF
Pomógł: 1 raz
Posty: 116

1375 Prestiż
Wysłany: 08-10-2006, 15:41   

Dzieki. Łap punkt. Mam nastepne pytanie. Bo mam w swojej grze poziom z miastem. I chce spytac czy dalobysie zrobic tak, ze jak wejde do jakiegos bloku to jest inny poziom, a jak znowu wyjde to jest tak jak bylo wczesniej. Czyli, jesli zabilem jednego kolesia i wszedlem do bloku, a potem wyjde to on jest juz zabity. Czy umie ktos tak zrobic?
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group