Zamknięty przez: Fadex 01-09-2006, 13:34 |
[Bitwa Artystyczna NB] 3 |
Autor |
Wiadomość |
copperdragon
Bohater Popieram Ice Cold Revolucion
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 625
55382 Prestiż
|
Wysłany: 30-08-2006, 11:27
|
|
|
DS: Chętnie bym się dowiedział, kiedy właściwie zaczyna się kierowanie graczem, kim on jest itp. Bo póki co odnoszę takie wrażenie, że ta fabułka składa się z samego wstępu. Strasznie się żeś rozpisał; prawie tak samo, jak ja. |
|
|
|
|
Don_Sotto
Bohater
Główny edytor:
Posty: 221
2783 Prestiż
|
Wysłany: 30-08-2006, 11:35
|
|
|
Tak, Copperdragon, to jest wstęp, a gracz wciela się w Tewela, który zobaczył widmo. Gra rozpoczynałaby się, gdy zostaje przeniesiony ( już bez pamięci ) do małej miejscowości. No i musi odkryć swoje pochodzenie, co jakiś czas przypominałby sobie fragmenty np. z walki o Camelet Tewel, oczywiście wraz z dalszym rozwiązywaniem zagadek itp. To byłaby gra przygodowa. Nie dopisałem w pracy, bo znaków by zabrakło ;/. Ale może mimo wszystko userzy przyjmą to wyjaśnienie. |
_________________ A ty - czy lubisz grać w słabe gry? Nie czyń drugiemu, co Tobie nie miłe. / www.donsotto.pl / |
|
|
|
|
copperdragon
Bohater Popieram Ice Cold Revolucion
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 625
55382 Prestiż
|
Wysłany: 30-08-2006, 11:41
|
|
|
Don_Sotto napisał/a: | Tak, Copperdragon, to jest wstęp, a gracz wciela się w Tewela, który zobaczył widmo. Gra rozpoczynałaby się, gdy zostaje przeniesiony ( już bez pamięci ) do małej miejscowości. No i musi odkryć swoje pochodzenie. To byłaby gra przygodowa. Nie dopisałem w pracy, bo znaków by zabrakło ;/. Ale może mimo wszystko userzy przyjmą to wyjaśnienie. |
A Wujek Atomowy pisał, jak to fabuła jest jak opowiadanie: wstęp, rozwinięcie, zakończenie. :lol:
Tewel bez pamięci? No cóż, widząc system Tewelów gotów byłbym uwierzyć, że powstanie fabułka podobna do Gothica, ale jak to zrobić, kiedy Tewelowie wszystko pozapominali, i nawet nie wiedzą, kim jest ten... tamten... jak się nazywał? Tak! Bezimienny! |
|
|
|
|
Don_Sotto
Bohater
Główny edytor:
Posty: 221
2783 Prestiż
|
Wysłany: 30-08-2006, 11:44
|
|
|
Oj, copper, copper, czepiasz się . Wymyśliłem już ciąg dalszy ;D. A imienia tego Tewela specjalnie nie napisałem . Mam taki fajny pomysł, żeby ten Tewel znalazł się we wsi bardzo niedaleko Dworu Szewretów ( siedziba letnia ). No i tu wszystko samo sie rozwija hehe. Ale dyskwalifikacji chyba nie powinno być . Bo mi 60 znaków na zakończenie zostało w pracy
BTW: ze spacjami czy bez? |
_________________ A ty - czy lubisz grać w słabe gry? Nie czyń drugiemu, co Tobie nie miłe. / www.donsotto.pl / |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 30-08-2006, 12:52
|
|
|
Spacja nie jest liczona, bo nie zawiera treści (odpowiednim fontem można by napisać tekst bez spacji i byłby on czytelny) |
|
|
|
|
Mr Knife
Bohater
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 266
13819 Prestiż
|
Wysłany: 30-08-2006, 12:53
|
|
|
Don bez, też się na to naciełem :smile: Zresztą RX powiedział, ze to ma być "Wstęp, rozwinięcie, zakończenie", ale np. początku gry Czyli wystarczy dopisać pare zdań co będzie się działo z bohaterem, z jakimi problemami się spotka i masz zakończenie.
Edit: Albo zastosować moje sposoby :-P |
|
|
|
|
copperdragon
Bohater Popieram Ice Cold Revolucion
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 625
55382 Prestiż
|
Wysłany: 30-08-2006, 13:02
|
|
|
Aaa... bez spacji... (no i po co żeś głupi smoku się tak śpieszył ). Noo, bez spacji moja praca w sumie ma ok. 6500 znaków (odjąłem liczbę słów od znaków). A więc i tak moja praca jest wystarczająco długa i zawiera praktycznie wszystko, co chciałem z grubsza tam opisać (w razie czego mogę doroić poza konkursem FAQ, bo to, co ja uważałem za oczywiste, dla was może być niezrozumiałe, bo moja praca jest odległą kontynuacją). |
|
|
|
|
Don_Sotto
Bohater
Główny edytor:
Posty: 221
2783 Prestiż
|
Wysłany: 30-08-2006, 13:05
|
|
|
Haha, dzięki za podpowiedź, ja liczyłem ze spacjami . Zaraz dopiszę to i owo, i będzie dobrze.
Poprawiona praca.
http://photosibanners.w.i...ca_aktualne.rar |
_________________ A ty - czy lubisz grać w słabe gry? Nie czyń drugiemu, co Tobie nie miłe. / www.donsotto.pl / |
|
|
|
|
Lukas
Plutonowy
Główny edytor:
Posty: 89
942 Prestiż
|
Wysłany: 30-08-2006, 14:20
|
|
|
Heh, ja jestem właściwie jeszcze w lesie, mam wpół omyślone, i nawet słówka nie napisane ;/ Muszę siedzisiaj do roboty wziąść |
_________________
|
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 30-08-2006, 20:24
|
|
|
Limit jest zdecydowanie za mały! Zwiększyć limit!
Edit: Zwiększyć mówię! |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
Mateusz
Starszy chorąży GT member
Główny edytor:
Posty: 437
16663 Prestiż
|
|
|
|
|
Wos209
Starszy sierżant Woś Entertainment
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 195
2946 Prestiż
|
Wysłany: 31-08-2006, 11:23
|
|
|
$Fadex+"zwiększyć termin chociaż do 1.09.2006 23:59..."
:-P
[ Dodano: 2006-08-31, 10:26 ]
Ja rozumiem że najłatwiej napisać scenariusz fantasy...ale pomyślcie trochę może cos wykombinujecie normalnego...nie cierpię wszystkiego co fantasy :doubt: |
|
|
|
|
copperdragon
Bohater Popieram Ice Cold Revolucion
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 625
55382 Prestiż
|
Wysłany: 31-08-2006, 11:46
|
|
|
Wos209 napisał/a: | $Fadex+zwiększyć termin chociaż do 1.09.2006 23:59...
:-P
[ Dodano: 2006-08-31, 10:26 ]
Ja rozumiem że najłatwiej napisać scenariusz fantasy...ale pomyślcie trochę może cos wykombinujecie normalnego...nie cierpię wszystkiego co fantasy :doubt: |
Czy to nasza wina, że akurat ty nie cierpisz wszystkiego, co fantasty? Fantasy i SF jest o tyle dobre, że można tam umieścić bardzo ciekawe elementy, które za nic by nie miały prawa istnieć zgodnie z wymogami rzeczywistości tego świata. Dlatego też najbardziej opłacalne jest umieszczanie swojego scenariusza w świecie fantasy.
BTW: A ja napisałem coś na pograniczu SF i Fantasy; mieszanka wybuchowa.
Fadex: raczej tego limitu znaków nie powinno się zwiększać, bo wtedy pokrzywdzeni będą ci, którzy swoje scenariusze wysłali. Nie przesadzajmy, jeśli tak dalej pójdzie, umieścisz tam aż za wiele szczegółów.
BS: Te imiona skądś znam. Gorgiasza to chyba z mitologii, ale nie jestem pewien. Milten to był chyba mag w Gothicu, a Xardas w tejże grze był nekromantą (i również mieszkał w wieży). Innos z kolei był jednym z bóstw. Czy nie grałeś ostatnio za dużo w którąś z częsci ww. gry? Z kolei Gandalfa chyba nie trzeba przedstawiać.
Cytat: | Magowie wiedzieli, że Xardas jest na nich cięty i chce ich zniszczyć. |
Dobre, dobre. Xardas jest na nich cięty. |
|
|
|
|
Mateusz
Starszy chorąży GT member
Główny edytor:
Posty: 437
16663 Prestiż
|
Wysłany: 31-08-2006, 12:29
|
|
|
Gorgiash to chyba mitologia, bo było w jakimś filmie.
Gandalf to władca pierścieni, Milten, Xardas oraz Vatras - Gothic.
A nieznana wam reszta?
Piter Parker - Spider Man
Spens ( ) - Grom ( taki serial był z Hulkiem hoganem )
K. Mateusz - ja
Karina - ktoś
Cortex, N tropy, Uka uka, Aku aku, N Brio, Tinny Tiger - Crash Bandicoot
Xeros - jakaś bajka anime była na ówczesnym RTL 7.
Zordon, Lord Z ( LoL ) - Znane i lubiane Power Rangers
Fabuła którą przedstawiłęm to odmieniony i pozmieniany fragment inwazji demonów... z mego komixu x) Ten komix tworzyłem od moich 4 latek, aż do dzisiaj! Wtedy to
nie pisałem textów, dlatego do dziś nie wiem o co tam chodziło, ale gdzieś
od 9 lat mam dialogi zatem wiem o co biega.
Komix mieścił się gdzieś w 30 zeszytach 60 kartkowych ( stara era ) a zachowało
się tylko 5 z nich ( 1 ze starej epoki, 4 z nowej gdzie są dialogi )
pozdro! |
_________________ http://romanx.webd.pl/kli...tle=Mateusz9206 Mój profil na Klikipedii.
|
|
|
|
|
Wos209
Starszy sierżant Woś Entertainment
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 195
2946 Prestiż
|
Wysłany: 31-08-2006, 12:38
|
|
|
copperdragon chodziło mi o to że lepiej by było jakby wszystkie scenariusze nie były w świecie fantasy...wiem że to najłatwiej ułozyć i wymyśleć ale można czasami sie wysilić i stworzyć cos normalnego. |
|
|
|
|
|