[Fusion] [Fusion] Przyspieszenie czasu |
Autor |
Wiadomość |
Janger
Kapral
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: nie
Posty: 21
355 Prestiż
|
Wysłany: 25-09-2020, 21:05 [Fusion] [Fusion] Przyspieszenie czasu
|
|
|
Witam, chciałbym się dowiedzieć, w jaki sposób można stworzyć przyspieszanie czasu w grze. Stworzyłem grę typu tower defence, więc przydałaby się taka funkcja przyspieszenia czasu.
Jeżeli ktoś wie niech napisze i z góry dziękuję za pomoc! |
Ostatnio zmieniony przez msg 26-09-2020, 06:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Temporal
Podporucznik CP user
 
Główny edytor: 
Pomógł: 1 raz Posty: 669
299 Prestiż
|
Wysłany: 26-09-2020, 07:38
|
|
|
Stwórz sobie zmienną "factor" i we wszystkich miejscach w kodzie, gdzie obliczasz zmianę połóżenia, zmieniasz wartości counterów itd mnożysz przez tą zmienną. Teraz wystarczy na żądanie zmienić wartość zmiennej factor np z 1 na 4 i wszystko wykonuje się 4 razy szybciej. |
_________________ Tajemnica 4
Soundcloud
msg napisał/a: | Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem. |
|
|
|
|
 |
|