NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Prosty silnik generujący losowy dungeon
Autor Wiadomość
Herrios 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 4 razy
Posty: 106

5532 Prestiż
Wysłany: 22-06-2018, 17:51   Prosty silnik generujący losowy dungeon

Autor : Herrios
Grafika : Herrios

W skład silnika wchodzi :
-Generowanie losowej siatki dungeonu,
-Tworzenie niestandardowych, większych roomów,
-Ustalanie przejść między roomami
-Generowanie na podstawie seeda lub losowo (Seed można ustawić w zmiennej "Seed" w active object "Dungeon setup", oraz ustawić globalną wartość "seed on" na 1),
-Ustalanie w których roomach znajduje się :
• Start poziomu
• Skrzynka
• Specjalny room
• Przejście do sekretnego roomu
• Przejście do roomu z bossem
• Room ze sklepem
-Zmienna pozwalająca zmienić sposób generowania dungeonu ("Redpoints" w active object "Dungeon setup")

Screeny!!!

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:


Download mfa :
http://herrios.ct8.pl/Kar...%20Dungeonu.mfa
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 24-06-2018, 18:58   

Raczej nie użyję tego silnika, ale miałem nadzieję, że podejrzę kod i się czegoś nauczę... niestety kod wygląda strasznie skomplikowanie.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group