Prosty silnik generujący losowy dungeon |
Autor |
Wiadomość |
Herrios
Sierżant
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Skype: 
Pomógł: 4 razy Posty: 106
5532 Prestiż
|
Wysłany: 22-06-2018, 17:51 Prosty silnik generujący losowy dungeon
|
|
|
Autor : Herrios
Grafika : Herrios
W skład silnika wchodzi :
-Generowanie losowej siatki dungeonu,
-Tworzenie niestandardowych, większych roomów,
-Ustalanie przejść między roomami
-Generowanie na podstawie seeda lub losowo (Seed można ustawić w zmiennej "Seed" w active object "Dungeon setup", oraz ustawić globalną wartość "seed on" na 1),
-Ustalanie w których roomach znajduje się :
• Start poziomu
• Skrzynka
• Specjalny room
• Przejście do sekretnego roomu
• Przejście do roomu z bossem
• Room ze sklepem
-Zmienna pozwalająca zmienić sposób generowania dungeonu ("Redpoints" w active object "Dungeon setup")
Screeny!!!
Download mfa :
http://herrios.ct8.pl/Kar...%20Dungeonu.mfa |
|
|
|
 |
jarlfenrir
Generał brygady
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pomógł: 82 razy Posty: 1731
37283 Prestiż
|
Wysłany: 24-06-2018, 18:58
|
|
|
Raczej nie użyję tego silnika, ale miałem nadzieję, że podejrzę kod i się czegoś nauczę... niestety kod wygląda strasznie skomplikowanie. |
|
|
|
 |
|