Przesunięty przez: Minty 18-12-2016, 10:11 |
Russian Roulette Tournament |
Autor |
Wiadomość |
ViS
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 31
3071 Prestiż
|
Wysłany: 19-01-2016, 16:05 Russian Roulette Tournament
|
|
|
Tytuł: Russian Roulette Tournament
Autor: ViS
Dźwięk: ViS, Mike Koenig
Muzyka: Per Kiilstofte
Edytor: MMF2 Developer
Opis:
Wersja kompletna, ewentualnie do rozbudowy.
Zawiera tryb turnieju dla jednego gracza i tryb treningu.
W grze mamy możliwość zmierzyć z się z kilkunastoma wirtualnymi twardzielami w walce na śmierć i życie.
Taki trochę survival w którym celem jest przetrwanie kolejnych rund i zebranie jak największej ilości pieniędzy co pozwala na dalsze kontynuowanie turnieju.
Dodatkowo gra zawiera listę wyzwań. Za każde zaliczone wyzwanie dostajemy jeden nowy cheat.
Np. bonusy $ do turnieju lub eksplodujące po strzale głowy. Czy też bardziej praktyczne, dające ogromną przewagę nad przeciwnikami.
Szczegóły rozgrywki są opisane w instrukcji w menu głównym.
Download (31MB):
http://www.mediafire.com/...ament+1.0.0.rar |
Ostatnio zmieniony przez ViS 18-12-2016, 02:08, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 19-01-2016, 16:29
|
|
|
ViS napisał/a: | gier dla dziewczynek |
Tak serio, mroczne. Fajna oprawa.
BARDZO ciekawi mnie, czy obrót bębenka jest fizycznie realistyczny (przyspieszenie obrotu, gdy nabój obraca się w dół opóźnienie, gdy w górę).
Istnieje tryb (albo specjalne rundy) z dwoma nabojami? Dla wariatów do potęgi? |
|
|
|
|
ViS
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 31
3071 Prestiż
|
Wysłany: 19-01-2016, 17:04
|
|
|
Uwzględnienie wagi naboju jest. Nie działa to może w 100% realistycznie ale jest wyczuwalne. Efekt jest taki że nabój częściej zatrzymuje się w prawym dolnym położeniu niż zaraz za lufą.
Jest to opcjonalne i będzie można włączyć/wył w opcjach.
Innych trybów gry niestety póki co nie ma. 1 vs 1 i jeden nabój. |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 19-01-2016, 18:08
|
|
|
Myślę, że warto rozważyć akcję umieszczenia drugiego naboju w bębenku. Z drugiej strony może to skomplikować sprawy. Prawdopodobieństwo wystrzału (bez uwzględnienia wagi nabojów) jest nieco większe, ale przy uwzględnieniu wag już chyba sporo mniejsze.
ViS napisał/a: | Uwzględnienie wagi naboju jest. |
|
|
|
|
|
jarlfenrir
Generał brygady
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 82 razy Posty: 1731
37283 Prestiż
|
Wysłany: 19-01-2016, 19:12
|
|
|
Jeśli wyliczyłeś budżet na 200zł, to lepiej byś miał w portfelu z pół tysiaka Projekt informatyczny zawsze pochłonie więcej (ze dwa razy), niż się planuje.
Co do gry, to po przeczytaniu opisu stwierdziłem "ciekawe co to, muszę koniecznie zagrać", obejrzałem screeny i tu przyszło rozczarowanie... poniżej brakuje downloadu
btw. skoro projekt planujesz na 2-3 miesiące, to ciekawe ile płacisz swoim programistom, że w sumie wyjdzie 200zł |
|
|
|
|
HappyOrange
Plutonowy
Główny edytor:
Pomógł: 1 raz Posty: 91
2544 Prestiż
|
Wysłany: 19-01-2016, 23:12
|
|
|
Jak ja chcę w to zagrać i proszę dodajcie tryp multiplayer, albo rywalizacji na jednym komputerze z drugą osobą. Możecie też jeszcze dodać inne rodzaje rewolwerów, które są cięższe i inaczej się kręcą. Gra zapowiada się miodnie, wróżę jej ogromny sukces |
|
|
|
|
kamiledi15
Kapitan
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 8 razy Posty: 846
8519 Prestiż
|
Wysłany: 20-01-2016, 14:30
|
|
|
Cytat: | Szanse przeżycia zależą od tego jak dokładnie jesteśmy w stanie zakręcić bębenkiem revolveru i ocenić w której komorze znajduje się nabój. |
Nie wiem, jak to może wyglądać w praktyce, ale jestem bardzo ciekaw. Jeśli uda się to dobrze zrobić, to może wyjść wciągająca gra. |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
|
|
|
|
|
ViS
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 31
3071 Prestiż
|
Wysłany: 23-01-2016, 00:20
|
|
|
Sne napisał/a: | Myślę, że warto rozważyć akcję umieszczenia drugiego naboju w bębenku. Z drugiej strony może to skomplikować sprawy. Prawdopodobieństwo wystrzału (bez uwzględnienia wagi nabojów) jest nieco większe, ale przy uwzględnieniu wag już chyba sporo mniejsze. |
Pomyślę o tym. Trochę żałuję że nie zostało to zaplanowane na początku ale wszystko da się jeszcze zrobić.
jarlfenrir napisał/a: | Jeśli wyliczyłeś budżet na 200zł, to lepiej byś miał w portfelu z pół tysiaka Projekt informatyczny zawsze pochłonie więcej (ze dwa razy), niż się planuje. |
Spokojnie,wszystko jest pod kontrolą. Niewiele już zostało do zrobienia. To co zostało dam radę zrobić sam w wolnym czasie.
HappyOrange napisał/a: | Jak ja chcę w to zagrać i proszę dodajcie tryp multiplayer, albo rywalizacji na jednym komputerze z drugą osobą. Możecie też jeszcze dodać inne rodzaje rewolwerów, które są cięższe i inaczej się kręcą. |
Jeżeli gra się przyjmie będzie rozwijana i być może będą dodatkowe tryby,rewolwery,postacie,animacje śmierci itd. Na razie cel jest taki żeby zrobić minimum potrzebne do w pełni grywalnej gry.
kamiledi, z tego elementu gry jestem najbardziej zadowolony
Dorzucam filmik z rozgrywki. Jeżeli macie jakieś sugestie to walcie. |
|
|
|
|
Wackyjackie
Bohater Starszy Chorąży Sztabowy Randomu
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy Posty: 717
36331 Prestiż
|
Wysłany: 23-01-2016, 00:46
|
|
|
Rzeczywiście, czuć tę gęstą atmosferę grozy. Im dłużej oglądałem, tym bardziej się obawiałem efektu wystrzału. Kupiłeś mnie . |
_________________
|
|
|
|
|
HappyOrange
Plutonowy
Główny edytor:
Pomógł: 1 raz Posty: 91
2544 Prestiż
|
Wysłany: 23-01-2016, 14:22
|
|
|
Jaki edytor? |
|
|
|
|
ViS
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 31
3071 Prestiż
|
Wysłany: 23-01-2016, 20:08
|
|
|
MMF2 Dev. Zapomniałem dodać do opisu. Już poprawione |
|
|
|
|
Wackyjackie
Bohater Starszy Chorąży Sztabowy Randomu
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy Posty: 717
36331 Prestiż
|
Wysłany: 23-01-2016, 20:18
|
|
|
Użyłeś 3D Mesh / OpenGL, czy to prerendery? Bo jak prerendery (a to obstawiam) - to ile to zajmuje? ;o |
_________________
|
|
|
|
|
ViS
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 31
3071 Prestiż
|
Wysłany: 23-01-2016, 21:25
|
|
|
Prerendery. Plik exe z tym co jest na filmie ma teraz 14mb. Szacuję że pełna gra będzie miała 30-40mb. Postacie nie są pojedynczymi spritami tylko są podzielone na części. Temu tak mało. Żeby dodać nową postać wystarczy wstawić animacje głowy. Resztę ustawia się varami (kolor garnituru,wzór/kolor krawata itd.). Działa bez problemów nawet na słabszym sprzęcie |
|
|
|
|
Wackyjackie
Bohater Starszy Chorąży Sztabowy Randomu
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy Posty: 717
36331 Prestiż
|
Wysłany: 23-01-2016, 21:34
|
|
|
Zapytałem, bo ja w jednej grze dałem animację 15 sekundową o niskiej rozdzielczości i już rozmiar aplikacji wzrósł o bodaj 8MB ;p.
Ładnie się to prezentuje, zupełnie jak nie gra z MMFa. Możesz jeszcze, jeśli masz możliwość, dorzucić trochę antyaliasingu, bo postaci są trochę poszarpane. |
_________________
|
|
|
|
|
ViS
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 31
3071 Prestiż
|
Wysłany: 23-01-2016, 21:53
|
|
|
Pewnie wstawiłeś grafiki bez wcześniejszej redukcji kolorów do niezbędnego minimum. U mnie to samo było kiedy wstawiłem surowe rendery. Po redukcji rozmiar znacznie spadł a wydajność wzrosła. Właściwie bez utraty jakości. |
|
|
|
|
|