NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
PIDŻAMA #3
Autor Wiadomość
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Posty: 1411

40082 Prestiż
Wysłany: 01-12-2016, 09:50   PIDŻAMA #3

PIDŻAMA #3


:arrow: Do trzech razy sztuka!
Okazuje się, że pidżamy cieszą się sporą popularnością. Niektórzy złośliwcy mówią, że większą, niż standardowe bitwy. PI (3.14) JAM, czyli konkursik trwający 3 godziny i 14 minut, edycja trzecia, zaczynamy.


Jeśli macie jakieś pomysły, chcecie powiedzieć mi co o tym myślicie, zapraszam do dyskusji poniżej. Dajcie znać czy weźmiecie udział.

Informuję też, że dołożyłem conieco do nagród, polecam sprawdzić :rollugly: .


Nadchodzi kolejny weekend, podczas którego macie okazję się wykazać. Nie mogłeś ostatnio brać udziału? Spróbuj tym razem! Mam nadzieję, że informuję Cię odpowiednio wcześnie.
Ostatnio zabrakło ci kilku punktów do zwycięstwa? Zrewanżuj się!
Rozpoczynamy w sobotę, 10 grudnia 2016 o godzinie 18:00. Zasady są bardzo podobne jak w normalnej bitwie, tylko czasu jest ze 100 razy mniej :) . Nie jest to oficjalna bitwa, więc póki co nie mamy tu wsparcia pt. punkty prestiżu etc., ale sam gwarantuję drobne upominki, które obstawią pierwsze trzy miejsca, jeśli temat będzie cieszył się zainteresowaniem (bo trudno wręczyć trzy nagrody, jak będą oddane dwie prace, prawda?). Mam nadzieję, że dopiszecie. Szczegóły poniżej.


=========================================================
:arrow: Temat pracy: A to Polska właśnie!

Wikisłownik: https://pl.wikiquote.org/wiki/A_to_Polska_w%C5%82a%C5%9Bnie

My, Polacy, zrobiliśmy parę rzeczy, z których możemy być dumni.



Wstępne interpretacje tematu:

- gra prezentująca polskie realia (tycoon osiedla z wielkiej płyty, symulator dresiarskiej ustawki, skorumpowanego urzędnika, pirata drogowego, sukcesu polskiej reprezentacji skoków narciaskich czy piłki nożnej)

- gra odwzorowująca polskie wydarzenia historyczne (bitwa pod Grunwaldem, potop szwedzki, polskie ziemie pod zaborami, polskie dzieje podczas II wojny światowej)

- gra przenosząca produkcję zagraniczną (serial, film lub gra komputerowa) w polskie realia - np. "det. Max Payne i ostatnia łapówka", "Marian - Hydraulik na emigracji", "G.R.O.M.", "Dr. Dom i Pełna Izba Przyjęć", "Przyjaciele - M-3 na Pradze", "Skazany na Sztum", "Zenon Zawodowiec", "Szybcy i wściekli - Rycerze Ortalionu".

- gra na podstawie polskiego dzieła literackiego lub kinematograficznego (Pan Tadeusz - np. Zemsta Ks. Robaka, Dziady - np. symulator ucieczki z więzienia, Pianista, Solaris, [...], Kariera Nikodema Dyzmy, Miś, Kiler, Psy, Nóż w wodzie)

- gra inspirowana rodzimą produkcją (wyprodukowaną przez polskiego developera) - np. Wiedźmin, This War of Mine, Dying Light, Shadow Warrior, Dead Island, Kholat, Layers of Fear, Painkiller, Superhot.



Zdecydowanie jestem otwarty na realizowanie tematu we własnej interpretacji, ale ryzykujecie, że odbiegając od niej zbyt daleko, stracicie na ocenach. Jeśli gra nie będzie na temat w żadnym stopniu - :ban: ...


=========================================================


:arrow: Harmonogram
Dzień: 10.12.2016 (sobota)
17:45 - ogłoszenie tematu mini-bitwy
18:00 - oficjalne rozpoczęcie odliczania przepisowych 3h 14m konkursowego czasu
21:14 - koniec czasu na wykonanie prac i dodatkowy kwadrans na wysłanie dzieł oraz ich publikację w poście poniżej
21:30 - zamknięcie konkursu.

Dla niekumatych zrobiłem jeszcze bardziej skomplikowaną oś czasu :) .




:arrow: Wytyczne, praktycznie jak w bitwie:
- limit wielkości pracy: 100 MB, ale muzyka w .wav jest niedozwolona. Limit pracy dotyczy zawartości, którą muszę pobrać, a więc nie zalicza się w niego framework hostowany dla gry uruchamianej w przeglądarce.
- maksymalna dozwolona rozdzielczość to 1280x1024 (w przypadku aspektu 4:3) lub 1920x1080 (w przypadku aspektu 16:9),
- dozwolone programy: KNP, TGF, MMF, CF, GM, Construct, GDevelop, Game Editor, Novelty, Ren'Py, RPG Maker, Stencyl, Unity 3D (wszystkie wersje; brak Twojego edytora? Spytaj!),
- plik gry nie musi być odblokowany,
- główny kod pracy musi być tworzony specjalnie na Bitwę i tylko przez jedną osobę. Prace wykonujemy samodzielnie, specjalnie na ten konkurs i tylko w wyznaczonych ramach czasowych, opisanych w harmonogramie. Niedozwolone jest korzystanie z materiałów przygotowanych przez siebie wcześniej, jeśli dotyczą one silnika lub grafiki. Dopuszczam wykorzystanie cudzych efektów dźwiękowych i podkładów muzycznych i grafik, ale informacja o autorze każdego z nich ma się pojawić w widocznym miejscu.
- jeśli korzystasz ze starszych edytorów to wszystkie niezbędne biblioteki DLL powinny być dołączone,
- praca musi być zapisana bez instalatora, jako plik wykonywalny (EXE) lub otwieralny w przeglądarce (jak SWF czy HTML5) i powinna być zarchiwizowana.


:arrow: Wysyłanie prac:

Link z pracą należy umieścić w wiadomości w tym temacie do godziny 21:30. Macie 3 godziny i 14 minut na wykonanie, plus 15 minut na upload i wklejenie linku poniżej. Następnie odbędzie się trwające kilka dni głosowanie standardowym systemem 3-2-1 (gdzie autor może głosować, ale automatycznie daje sobie 3pkt). Proszę umieścić tytuł pracy razem z linkiem.

UWAGA! Liczy się ostatni post nadesłany do godziny 21:30, o ile jury nie zdecyduje inaczej (jedynie specjalne okoliczności). Oznacza to, że w dozwolonych ramach czasowych możecie poprawić swoją pracę.


:arrow: Nagrody:
(wybierasz tylko jedną z możliwości za dane miejsce)

1 miejsce:
- odbierz klucz Steam dla Clickteam Fusion 2.5 Developer lub
- wydaj moje 15,00 EUR na Steam lub
- wydaj moje 15,00 USD na GOG lub
- 15 USD/EUR na jednym z popularnych portali z Bundlami lub
- 50,00 PLN na x-kom.pl lub morele.net!

2 miejsce:
- odbierz klucz Steam dla Clickteam Fusion 2.5 Standard lub
- wydaj moje 5,00 EUR na Steam lub
- wydaj moje 5,00 USD na GOG lub
- 5 USD/EUR na jednym z popularnych portali z Bundlami lub
- 25,00 PLN na x-kom.pl lub morele.net!

3 miejsce:
- odbierz klucz Steam dla Clickteam Fusion 2.5 Standard lub
- wydaj moje 2,00 EUR na Steam lub
- wydaj moje 2,00 USD na GOG lub
- 2 USD/EUR na jednym z popularnych portali z Bundlami

Pozostałe miejsca: sława i chwała!

Jeśli prac będzie 4 lub mniej - nie ma nagród za 2 i 3 miejsce. Sam wykluczam siebie od wzięcia udziału, ale jako, że będzie publiczne głosowanie - administracja forum może brać udział.


:arrow: Co oznaczają te nagrody?
Spoiler:


Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie, również po oddaniu prac. Może to wyniknąć z próby nagięcia reguł przez uczestników lub zwyczajnie niedopatrzenie w obecnej jego wersji. Zmiany obowiązują w momencie opublikowania ich w tym poście. Informuję, że tylko użytkownicy należący do grupy Oficer mogą brać udział w konkursie (kiedyś zdawało mi się, że to zapis także w zwykłej bitwie, teraz nie potrafię go odnaleźć, w każdym razie, żadnego składania prac ze świeżego (multi)konta). Ostrzegam też, że może dojść do niedostarczenia nagrody, jeśli nie pozwolą na to warunki techniczne. Przykładem może być niemożność dostarczenia 10 bundli na HB w ostatnim z siedmiu dni wręczania nagród (Humble Bundle blokuje flood zgłoszeniami z jednego konta bankowego). Ogólnie piszę to tylko dlatego, że jestem przezorny, ale bez obaw, nie jestem jednocześnie wredny ;) .

Sugestie? Zalega ci luzem klucz do CFa? Gadaj póki czas!
_________________
:razzugly:
Ostatnio zmieniony przez msg 10-12-2016, 17:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Ishimura 
Chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 299

4531 Prestiż
Wysłany: 01-12-2016, 11:17   

3h trochę nie wiele na coś konkretnego. Jak dla mnie to i na sam pomysł za mało, no ale dobra. Chyba się skuszę i zrobię jakiś ulep ;) Do soboty
 
     
masterjayz 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Posty: 228

10209 Prestiż
Wysłany: 01-12-2016, 12:22   

Hurra! Wreszcie pidżama ^^ biorę udział na 100% :)
 
     
Ishimura 
Chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 299

4531 Prestiż
Wysłany: 01-12-2016, 14:37   

Ejj, w sobote jest KSW i walczy Popuś król gimbazy. Kabarety po prostu. Nie da się tego jamu przełożyć na za tydzień ? :D
 
     
masterjayz 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Posty: 228

10209 Prestiż
Wysłany: 01-12-2016, 14:53   

Zaraz, że co? Wolisz oglądać jakieś walki zamiast robić grę na legendarną pidżamę i zgarnąć sławę i chwałę? Jesteś jakiś nienormalny czy co?! :D
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 01-12-2016, 21:11   

Ishimura napisał/a:
walczy Popuś król gimbazy.

Gimbaza już jest na wymarciu, więc co mnie tam jakiś popuś interesuje :P

Jak nic mi nie przeszkodzi, to wezmę udział.
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Posty: 674

334 Prestiż
Wysłany: 02-12-2016, 16:05   

Ile trwa glosowanie? Czy taka wazna rzecz nie powinna byc ujeta w regulaminie? Nie ma tu nagrod o ktore warto bylo by sie zabijac, ale i tak by to lepiej wygladalo organizacyjnie. Ostatnia bitwa pokazala jak to kulawo funkcjonuje. Nawet przy naplywie obowiazkow nie ciezkie byloby ogarniecie "lock'a" tematu i podania wynikow w "wolnej" chwili.

PS Udzialu w pidzamie nie wezme, bo dysk mi padl ;)
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Posty: 1411

40082 Prestiż
Wysłany: 02-12-2016, 16:35   

Głosowanie trwa 7 dni od zakończenia bitwy (zwykle o 22:00). Informację tę podaję dopiero po zakończeniu czasu.
_________________
:razzugly:
 
     
Kyogi 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 187

2933 Prestiż
Wysłany: 02-12-2016, 19:55   

Nie da sie tego przełożyć? Bo w ten weekend mnie nie będzie, a chciałbym wziąć udział :<

[ Dodano: 02-12-2016, 19:57 ]
PS. Oficer jest od ilu postów?
_________________
wracam tu co parę lat
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 02-12-2016, 20:00   

Też nie jestem pewien, czy jednak dam radę, ale mi wystarczyłoby przełożyć o godzinę ;)
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Posty: 1411

40082 Prestiż
Wysłany: 02-12-2016, 20:30   

Kyogi napisał/a:
Nie da sie tego przełożyć?

Dopóki jesteś jedynym, któremu nie pasuje - nie da rady.

Kyogi napisał/a:
PS. Oficer jest od ilu postów?

od 15.
_________________
:razzugly:
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 02-12-2016, 22:20   

Raczej wezmę udział :)
_________________
 
     
Kyogi 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 187

2933 Prestiż
Wysłany: 02-12-2016, 22:21   

No ja pytałem, i Ish. Tez jarlfenrir chciał, ale tylko godzinke więc to sie chyba nie liczy ;p
_________________
wracam tu co parę lat
 
     
masterjayz 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Posty: 228

10209 Prestiż
Wysłany: 02-12-2016, 22:28   

Tylko nie zmieniać tak, żebym musiał dłużej czekać. Przypominam, że ta pidżama jest za tydzień a nie jutro.
 
     
Ishimura 
Chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 299

4531 Prestiż
Wysłany: 02-12-2016, 23:53   

O.o Rzeczywiście, 10.12 nie zauważyłem, sorry. Cofam prośbę 😁
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group