NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Symulator] Marcin Simulator 2
Autor Wiadomość
Wilkeł 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: nie
Pomógł: 3 razy
Posty: 74

3779 Prestiż
  Wysłany: 20-06-2016, 18:48   [Symulator] Marcin Simulator 2

Tytuł: Marcin Simulator 2

Gatunek: Symulator

Autor: ja
Grafika: ja (Paint)
Dźwięk: ja
Muzyka: incompetech.com

Opis:
Jest to coś w stylu symulatora nastolatka (konkretnie mojego kolegi z klasy [tak, nie miałem co robić xd]), w którym jemy, śpimy, chodzimy do szkoły, gramy na komputerze dbamy o reputację u kolegów i koleżanek. W grze jest sporo minigierek (między innymi gra w piłkę, bieg czy nauka). Gra jest sandboxem, nie ma określonego celu.

Zrzuty ekranu:
Są na gamejolcie.

Download:
http://gamejolt.com/games...ulator-2/122711

Uwagi:
Wstawiam bo chcę, żebyście ocenili moje dawne wypociny (kilkadziesiąt godzin roboty razem z grafiką). Grę robiłem jak dopiero zaczynałem przygodę z CTF, więc może znajdować się w niej wiele bugów, niedoróbek (jak np. teleportacja przy przeszkodach podczas jazdy rowerem, wtedy nie wiedziałem, co to jest "movement: stop"). Nie będę raczej naprawiał ewentualnych błędów, bo mi się nie chce ^^ A co do dwójki w nazwie: była jedynka :)
 
     
Cootje 
Legenda


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: MMF Express
Pomógł: 35 razy
Posty: 644

18047 Prestiż
Wysłany: 20-06-2016, 18:53   

Teraz bardziej popularną nazwą byłby symulator typowego seby lub gdybyś chciał robić hit to symulator Janusza :D
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 20-06-2016, 20:02   

Cootje napisał/a:
Teraz bardziej popularną nazwą byłby symulator typowego seby lub gdybyś chciał robić hit to symulator Janusza :D

... jest jeszcze Kamil i Karyna ;)
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Pomógł: 1 raz
Posty: 674

334 Prestiż
Wysłany: 20-06-2016, 20:43   

Wszedłem na facebook'a i już się nie da wyjść :( ... to trochę jak w prawdziwym życiu xD
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 20-06-2016, 20:45   

parę rad:
-używaj wtyczki Ultimate Fullscreen zamiast wbudowanego fullscreena
-bierz pod uwagę jak twoja gra będzie wyglądać z perspektywy gracza. Oczywiście, ty wiesz co i gdzie kliknąć, ale na przykład ja nie miałem pojęcia jakie opcje są używalne i do czego służą. Mógłbyś rozwiązać ten problem np. podświetlając klikalne obiekty i dodając tooltipy.
 
     
Wilkeł 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: nie
Pomógł: 3 razy
Posty: 74

3779 Prestiż
Wysłany: 20-06-2016, 21:42   

Cootje napisał/a:
Teraz bardziej popularną nazwą byłby symulator typowego seby lub gdybyś chciał robić hit to symulator Janusza

Nazwa gry się wzięła od imienia kolegi, a on nie jest "typowym Sebą" :P

Temporal napisał/a:
Wszedłem na facebook'a i już się nie da wyjść ... to trochę jak w prawdziwym życiu xD

A nie masz krzyżyka z prawej u góry? ;o Popróbuj, u mnie działa.

worm napisał/a:
parę rad:
-używaj wtyczki Ultimate Fullscreen zamiast wbudowanego fullscreena
-bierz pod uwagę jak twoja gra będzie wyglądać z perspektywy gracza. Oczywiście, ty wiesz co i gdzie kliknąć, ale na przykład ja nie miałem pojęcia jakie opcje są używalne i do czego służą. Mógłbyś rozwiązać ten problem np. podświetlając klikalne obiekty i dodając tooltipy.

Na tę wtyczkę chwilę popatrzyłem. I jej nie ogarniam ._. Zostają mi te rogi po oknie.
A co do tych przedmiotów, to najpierw miałem tak zrobić, potem zacząłem zmieniać grafikę i nic z tego nie wyszło. Aktualnie trochę bardziej ogarniam Clickteama i lepiej bym to zrobił :P
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 20-06-2016, 21:45   

Do wtyczki masz dołączony przykład, który wszystko wyjaśnia. Plugin jest banalny w obsłudze ;p
 
     
Wilkeł 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: nie
Pomógł: 3 razy
Posty: 74

3779 Prestiż
Wysłany: 20-06-2016, 21:53   

worm napisał/a:
Do wtyczki masz dołączony przykład, który wszystko wyjaśnia. Plugin jest banalny w obsłudze ;p

Już działa, dzięki. Strzelam, że to przez to, że zamiast dodać nowy obiekt UFS, przekopiowałem tamten z przykładu xd
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8524 Prestiż
Wysłany: 20-06-2016, 23:16   

Rzeczywiście bardzo brakuje zaznaczenia, do których domów można wejść. ,,Dom Izy" jest opisany, cała reszta budynków nie i trzeba klikać na chybił-trafił. Większość akcji nic nie wnosi do gry, jest masa kolegów, do których nie można powiedzieć nic poza ,,cześć", przez co samo zwiedzanie miasta też nie ma za wiele sensu. Stoisko ,,Kakao" nie działa - nie można tam nic sprzedać. Próbowałem w nocy i po szkole, nic się nie dzieje. Choć trzeba przyznać, że trochę pracy włożyłeś w obiekt komputera, sposób jego obsługi przypomina nieco prawdziwy. Choć oczywiście w bardzo ograniczonym zakresie, bo poza paroma kliknięciami nie da się tam nic zrobić. Temporal - z Facebooka da się wyjść, klikasz na krzyżyk, a potem wyłączasz komputer przez Start.
Ponieważ stoisko Kakao nie działa, nie da się zarabiać pieniędzy. Pewnie się je dostaje siódmego dnia, ale do niego nie doszedłem. Dlaczego? Bo nie mogę trafić ze spaniem w odpowiednią godzinę - albo budzę się w środku nocy, albo już w czasie nauki. Można oczywiście klikać na telewizor/książki, żeby godziny szybko mijały, ale wtedy pasek snu spada strasznie szybko i po pójściu do szkoły spada do zera, zabierając pasek głównej energii i po paru takich dniach Marcin ginie. Przydałby się obiekt budzika.
Z kolei parę rzeczy udało ci się dopracować - choćby to, że w niektórych godzinach niektóre postacie/akcje są niedostępne.
Znalazłem też pierwszą część gry, która była ukryta w tej grze u jednego z kolegów. Ona jest zdecydowanie bardziej uboga, bo są 2 budynki na krzyż i stoisko z lemoniadą. Za pierwszym razem stoisko mi zadziałało, ale za drugim nie - nie wiem dlaczego, pieniędzy nie przybywało. Jedzenia nie było, pieniędzy nie było i postać szybko padła z głodu. Albo czegoś nie rozumiem, albo gra jest zabugowana.
Nie wiem też, po co jest przycisk ,,Wczytaj grę", skoro w grze nie ma opcji zapisu - przy próbie wczytania odpala się od razu animacja śmierci.
Generalnie nie przepadam za sandboksami, a już zwłaszcza takimi, które polegają na losowym klikaniu, które niczego nie wnosi. Jak na jedną z pierwszych gier - nie jest źle, bo widziałem dużo gorsze, ale dzieło sztuki to też nie jest.
A, jeszcze coś - w opcjach można włączyć dźwięki, dubbing i muzykę. Ale dubbing słyszę tylko w intro, jedynym dźwiękiem jest chrapanie, a muzyki nie ma wcale. Nie wiem, czy tak miało być, czy to u mnie coś nie tak. Ale trzeba przyznać, że dubbing w intro pod względem aktorskim wypadł całkiem nieźle.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Wilkeł 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: nie
Pomógł: 3 razy
Posty: 74

3779 Prestiż
Wysłany: 21-06-2016, 12:47   

kamiledi15 napisał/a:
Większość akcji nic nie wnosi do gry, jest masa kolegów, do których nie można powiedzieć nic poza ,,cześć, przez co samo zwiedzanie miasta też nie ma za wiele sensu.

Dodatkowe opcje dodają się przy zwiększaniu reputacji u konkretnych kolegów. Każdy ma własny mnożnik.
kamiledi15 napisał/a:
Stoisko ,,Kakao nie działa - nie można tam nic sprzedać.

Zapewne nie masz kakao (można kupić w biedronce i w sklepie), sprawdź w szafce w kuchni.
kamiledi15 napisał/a:
Bo nie mogę trafić ze spaniem w odpowiednią godzinę

Jest jeszcze kanapa, na której śpisz 1h. Jest mniej opłacalna, ale czasem użyć jej trzeba. Bardzo przydaje się zrobić własny schemat spania (np. szkoła-> praca-> książki-> sen etc.).
kamiledi15 napisał/a:
Znalazłem też pierwszą część gry, która była ukryta w tej grze u jednego z kolegów. Ona jest zdecydowanie bardziej uboga, bo są 2 budynki na krzyż i stoisko z lemoniadą. Za pierwszym razem stoisko mi zadziałało, ale za drugim nie - nie wiem dlaczego, pieniędzy nie przybywało.

Dodałem tę grę tylko jako easter egg, skopiowałem wszystkie klatki z jedynki :P
kamiledi15 napisał/a:
,,Dom Izy jest opisany, cała reszta budynków nie i trzeba klikać na chybił-trafił.

Jeszcze chyba "Dom Szymona" z tego co pamiętam. Wiem, że trzeba by było trochę pozmieniać, ale ta gra jest już nieaktualna tak właściwie.
kamiledi15 napisał/a:
Nie wiem też, po co jest przycisk ,,Wczytaj grę

W salonie (pokój z telewizorem) można kliknąć escape i jest tam opcja Zapisz w trzech slotach. Wiem, że ciężko się domyślić, ale to najpierw miała być gra tylko dla kolegów, a potem dopiero wpadł mi pomysł udostępnienia na gamejolcie.
kamiledi15 napisał/a:
A, jeszcze coś [...]Ale dubbing słyszę tylko w intro, jedynym dźwiękiem jest chrapanie, a muzyki nie ma wcale.

Dubbing jest tylko w intro, oprócz chrapania jest jeszcze jedzenie (wiem, dużo bardzo). A co do muzyki to nawet nie wiem, błąd pewnie jakiś po prostu zrobiłem.

kamiledi15 napisał/a:
Jak na jedną z pierwszych gier - nie jest źle

Konkretnie drugą. I dzięki :)
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 21-06-2016, 14:24   

Ja znalazłem tylko jeden bug zanim się zniechęciłem.
Drugiego dialogu w intrze nie da się pominąć.
 
     
Wilkeł 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: nie
Pomógł: 3 razy
Posty: 74

3779 Prestiż
Wysłany: 21-06-2016, 14:30   

jarlfenrir napisał/a:
Drugiego dialogu w intrze nie da się pominąć.

Da się. Z lewej masz napisane, że trzeba kliknąć LPM lub PPM. Pewnie cały czas klikałeś lewy.
 
     
BROO 
Pupogłowy
Wizard x-)


Główny edytor: TGF
Pojedynki: nie
Pomógł: 37 razy
Posty: 502

31680 Prestiż
Wysłany: 23-09-2016, 22:50   

Zamotane. Dużo mechanik jednocześnie i TBH się nie połapałem w tym. Pewnie zabawa byłaby przednia, ale nie umiem ogarnąć czasu w przystępny sposób :-<. Graficznie nie będę oceniał, dużo roboty było do zrobienia więc odbiło się na jakości.

Cel gry jest otwarty, ale niestety nie mam gwarancji, że gra będzie działać. Też nie wiem jak się ma kwestia budżetu (jak się utrzymać). Dla graczy podchodzących matematycznie do gry, Marcin Simulator jest frustrujący. Może tylko na początku, ale nie zainteresowało na dłużej.

Gra jest bardzo obszerna ale nie dotrę do końca.
 
     
Kyogi 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 5 razy
Posty: 187

2933 Prestiż
Wysłany: 28-09-2016, 23:41   

Marcin simulator jest grą która chciałaby być dobra ale średnio jej idzie. Taki upośledzony piesek który się stara.

Dużo rzeczy nie działa ale jednak widać że się starałeś aby dało się grać.

Problemem jest to że cały interface jest nieczytelny.
Zanim się ogarnąłem dałem radę umrzeć.
Milion przycisków w jednym miejscu? To średni pomysł.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group