|
|
[Symulator] Marcin Simulator 2 |
Autor |
Wiadomość |
Wilkeł
Plutonowy
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 3 razy Posty: 74
3779 Prestiż
|
Wysłany: 20-06-2016, 18:48 [Symulator] Marcin Simulator 2
|
|
|
Tytuł: Marcin Simulator 2
Gatunek: Symulator
Autor: ja
Grafika: ja (Paint)
Dźwięk: ja
Muzyka: incompetech.com
Opis:
Jest to coś w stylu symulatora nastolatka (konkretnie mojego kolegi z klasy [tak, nie miałem co robić xd]), w którym jemy, śpimy, chodzimy do szkoły, gramy na komputerze dbamy o reputację u kolegów i koleżanek. W grze jest sporo minigierek (między innymi gra w piłkę, bieg czy nauka). Gra jest sandboxem, nie ma określonego celu.
Zrzuty ekranu:
Są na gamejolcie.
Download:
http://gamejolt.com/games...ulator-2/122711
Uwagi:
Wstawiam bo chcę, żebyście ocenili moje dawne wypociny (kilkadziesiąt godzin roboty razem z grafiką). Grę robiłem jak dopiero zaczynałem przygodę z CTF, więc może znajdować się w niej wiele bugów, niedoróbek (jak np. teleportacja przy przeszkodach podczas jazdy rowerem, wtedy nie wiedziałem, co to jest "movement: stop"). Nie będę raczej naprawiał ewentualnych błędów, bo mi się nie chce A co do dwójki w nazwie: była jedynka |
|
|
|
|
Cootje
Legenda
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 35 razy Posty: 644
18047 Prestiż
|
Wysłany: 20-06-2016, 18:53
|
|
|
Teraz bardziej popularną nazwą byłby symulator typowego seby lub gdybyś chciał robić hit to symulator Janusza |
_________________ Mój klucz publiczny PGP |
|
|
|
|
jarlfenrir
Generał brygady
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 82 razy Posty: 1731
37283 Prestiż
|
Wysłany: 20-06-2016, 20:02
|
|
|
Cootje napisał/a: | Teraz bardziej popularną nazwą byłby symulator typowego seby lub gdybyś chciał robić hit to symulator Janusza |
... jest jeszcze Kamil i Karyna |
|
|
|
|
Temporal
Podporucznik CP user
Główny edytor:
Pomógł: 1 raz Posty: 674
334 Prestiż
|
Wysłany: 20-06-2016, 20:43
|
|
|
Wszedłem na facebook'a i już się nie da wyjść ... to trochę jak w prawdziwym życiu xD |
_________________ Tajemnica 4
Soundcloud
msg napisał/a: | Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem. |
|
|
|
|
|
wermi
Major Depressive Disorder
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomogła: 53 razy Posty: 1015
15748 Prestiż
|
Wysłany: 20-06-2016, 20:45
|
|
|
parę rad:
-używaj wtyczki Ultimate Fullscreen zamiast wbudowanego fullscreena
-bierz pod uwagę jak twoja gra będzie wyglądać z perspektywy gracza. Oczywiście, ty wiesz co i gdzie kliknąć, ale na przykład ja nie miałem pojęcia jakie opcje są używalne i do czego służą. Mógłbyś rozwiązać ten problem np. podświetlając klikalne obiekty i dodając tooltipy. |
|
|
|
|
Wilkeł
Plutonowy
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 3 razy Posty: 74
3779 Prestiż
|
Wysłany: 20-06-2016, 21:42
|
|
|
Cootje napisał/a: | Teraz bardziej popularną nazwą byłby symulator typowego seby lub gdybyś chciał robić hit to symulator Janusza |
Nazwa gry się wzięła od imienia kolegi, a on nie jest "typowym Sebą"
Temporal napisał/a: | Wszedłem na facebook'a i już się nie da wyjść ... to trochę jak w prawdziwym życiu xD |
A nie masz krzyżyka z prawej u góry? ;o Popróbuj, u mnie działa.
worm napisał/a: | parę rad:
-używaj wtyczki Ultimate Fullscreen zamiast wbudowanego fullscreena
-bierz pod uwagę jak twoja gra będzie wyglądać z perspektywy gracza. Oczywiście, ty wiesz co i gdzie kliknąć, ale na przykład ja nie miałem pojęcia jakie opcje są używalne i do czego służą. Mógłbyś rozwiązać ten problem np. podświetlając klikalne obiekty i dodając tooltipy. |
Na tę wtyczkę chwilę popatrzyłem. I jej nie ogarniam ._. Zostają mi te rogi po oknie.
A co do tych przedmiotów, to najpierw miałem tak zrobić, potem zacząłem zmieniać grafikę i nic z tego nie wyszło. Aktualnie trochę bardziej ogarniam Clickteama i lepiej bym to zrobił |
|
|
|
|
wermi
Major Depressive Disorder
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomogła: 53 razy Posty: 1015
15748 Prestiż
|
Wysłany: 20-06-2016, 21:45
|
|
|
Do wtyczki masz dołączony przykład, który wszystko wyjaśnia. Plugin jest banalny w obsłudze ;p |
|
|
|
|
Wilkeł
Plutonowy
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 3 razy Posty: 74
3779 Prestiż
|
Wysłany: 20-06-2016, 21:53
|
|
|
worm napisał/a: | Do wtyczki masz dołączony przykład, który wszystko wyjaśnia. Plugin jest banalny w obsłudze ;p |
Już działa, dzięki. Strzelam, że to przez to, że zamiast dodać nowy obiekt UFS, przekopiowałem tamten z przykładu xd |
|
|
|
|
kamiledi15
Kapitan
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 8 razy Posty: 846
8524 Prestiż
|
Wysłany: 20-06-2016, 23:16
|
|
|
Rzeczywiście bardzo brakuje zaznaczenia, do których domów można wejść. ,,Dom Izy" jest opisany, cała reszta budynków nie i trzeba klikać na chybił-trafił. Większość akcji nic nie wnosi do gry, jest masa kolegów, do których nie można powiedzieć nic poza ,,cześć", przez co samo zwiedzanie miasta też nie ma za wiele sensu. Stoisko ,,Kakao" nie działa - nie można tam nic sprzedać. Próbowałem w nocy i po szkole, nic się nie dzieje. Choć trzeba przyznać, że trochę pracy włożyłeś w obiekt komputera, sposób jego obsługi przypomina nieco prawdziwy. Choć oczywiście w bardzo ograniczonym zakresie, bo poza paroma kliknięciami nie da się tam nic zrobić. Temporal - z Facebooka da się wyjść, klikasz na krzyżyk, a potem wyłączasz komputer przez Start.
Ponieważ stoisko Kakao nie działa, nie da się zarabiać pieniędzy. Pewnie się je dostaje siódmego dnia, ale do niego nie doszedłem. Dlaczego? Bo nie mogę trafić ze spaniem w odpowiednią godzinę - albo budzę się w środku nocy, albo już w czasie nauki. Można oczywiście klikać na telewizor/książki, żeby godziny szybko mijały, ale wtedy pasek snu spada strasznie szybko i po pójściu do szkoły spada do zera, zabierając pasek głównej energii i po paru takich dniach Marcin ginie. Przydałby się obiekt budzika.
Z kolei parę rzeczy udało ci się dopracować - choćby to, że w niektórych godzinach niektóre postacie/akcje są niedostępne.
Znalazłem też pierwszą część gry, która była ukryta w tej grze u jednego z kolegów. Ona jest zdecydowanie bardziej uboga, bo są 2 budynki na krzyż i stoisko z lemoniadą. Za pierwszym razem stoisko mi zadziałało, ale za drugim nie - nie wiem dlaczego, pieniędzy nie przybywało. Jedzenia nie było, pieniędzy nie było i postać szybko padła z głodu. Albo czegoś nie rozumiem, albo gra jest zabugowana.
Nie wiem też, po co jest przycisk ,,Wczytaj grę", skoro w grze nie ma opcji zapisu - przy próbie wczytania odpala się od razu animacja śmierci.
Generalnie nie przepadam za sandboksami, a już zwłaszcza takimi, które polegają na losowym klikaniu, które niczego nie wnosi. Jak na jedną z pierwszych gier - nie jest źle, bo widziałem dużo gorsze, ale dzieło sztuki to też nie jest.
A, jeszcze coś - w opcjach można włączyć dźwięki, dubbing i muzykę. Ale dubbing słyszę tylko w intro, jedynym dźwiękiem jest chrapanie, a muzyki nie ma wcale. Nie wiem, czy tak miało być, czy to u mnie coś nie tak. Ale trzeba przyznać, że dubbing w intro pod względem aktorskim wypadł całkiem nieźle. |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
|
|
|
|
|
Wilkeł
Plutonowy
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 3 razy Posty: 74
3779 Prestiż
|
Wysłany: 21-06-2016, 12:47
|
|
|
kamiledi15 napisał/a: | Większość akcji nic nie wnosi do gry, jest masa kolegów, do których nie można powiedzieć nic poza ,,cześć, przez co samo zwiedzanie miasta też nie ma za wiele sensu. |
Dodatkowe opcje dodają się przy zwiększaniu reputacji u konkretnych kolegów. Każdy ma własny mnożnik.
kamiledi15 napisał/a: | Stoisko ,,Kakao nie działa - nie można tam nic sprzedać. |
Zapewne nie masz kakao (można kupić w biedronce i w sklepie), sprawdź w szafce w kuchni.
kamiledi15 napisał/a: | Bo nie mogę trafić ze spaniem w odpowiednią godzinę |
Jest jeszcze kanapa, na której śpisz 1h. Jest mniej opłacalna, ale czasem użyć jej trzeba. Bardzo przydaje się zrobić własny schemat spania (np. szkoła-> praca-> książki-> sen etc.).
kamiledi15 napisał/a: | Znalazłem też pierwszą część gry, która była ukryta w tej grze u jednego z kolegów. Ona jest zdecydowanie bardziej uboga, bo są 2 budynki na krzyż i stoisko z lemoniadą. Za pierwszym razem stoisko mi zadziałało, ale za drugim nie - nie wiem dlaczego, pieniędzy nie przybywało. |
Dodałem tę grę tylko jako easter egg, skopiowałem wszystkie klatki z jedynki
kamiledi15 napisał/a: | ,,Dom Izy jest opisany, cała reszta budynków nie i trzeba klikać na chybił-trafił. |
Jeszcze chyba "Dom Szymona" z tego co pamiętam. Wiem, że trzeba by było trochę pozmieniać, ale ta gra jest już nieaktualna tak właściwie.
kamiledi15 napisał/a: | Nie wiem też, po co jest przycisk ,,Wczytaj grę |
W salonie (pokój z telewizorem) można kliknąć escape i jest tam opcja Zapisz w trzech slotach. Wiem, że ciężko się domyślić, ale to najpierw miała być gra tylko dla kolegów, a potem dopiero wpadł mi pomysł udostępnienia na gamejolcie.
kamiledi15 napisał/a: | A, jeszcze coś [...]Ale dubbing słyszę tylko w intro, jedynym dźwiękiem jest chrapanie, a muzyki nie ma wcale. |
Dubbing jest tylko w intro, oprócz chrapania jest jeszcze jedzenie (wiem, dużo bardzo). A co do muzyki to nawet nie wiem, błąd pewnie jakiś po prostu zrobiłem.
kamiledi15 napisał/a: | Jak na jedną z pierwszych gier - nie jest źle |
Konkretnie drugą. I dzięki |
|
|
|
|
jarlfenrir
Generał brygady
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 82 razy Posty: 1731
37283 Prestiż
|
Wysłany: 21-06-2016, 14:24
|
|
|
Ja znalazłem tylko jeden bug zanim się zniechęciłem.
Drugiego dialogu w intrze nie da się pominąć. |
|
|
|
|
Wilkeł
Plutonowy
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 3 razy Posty: 74
3779 Prestiż
|
Wysłany: 21-06-2016, 14:30
|
|
|
jarlfenrir napisał/a: | Drugiego dialogu w intrze nie da się pominąć. |
Da się. Z lewej masz napisane, że trzeba kliknąć LPM lub PPM. Pewnie cały czas klikałeś lewy. |
|
|
|
|
BROO
Pupogłowy Wizard x-)
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 37 razy Posty: 502
31680 Prestiż
|
Wysłany: 23-09-2016, 22:50
|
|
|
Zamotane. Dużo mechanik jednocześnie i TBH się nie połapałem w tym. Pewnie zabawa byłaby przednia, ale nie umiem ogarnąć czasu w przystępny sposób :-<. Graficznie nie będę oceniał, dużo roboty było do zrobienia więc odbiło się na jakości.
Cel gry jest otwarty, ale niestety nie mam gwarancji, że gra będzie działać. Też nie wiem jak się ma kwestia budżetu (jak się utrzymać). Dla graczy podchodzących matematycznie do gry, Marcin Simulator jest frustrujący. Może tylko na początku, ale nie zainteresowało na dłużej.
Gra jest bardzo obszerna ale nie dotrę do końca. |
|
|
|
|
Kyogi
Starszy sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 5 razy Posty: 187
2933 Prestiż
|
Wysłany: 28-09-2016, 23:41
|
|
|
Marcin simulator jest grą która chciałaby być dobra ale średnio jej idzie. Taki upośledzony piesek który się stara.
Dużo rzeczy nie działa ale jednak widać że się starałeś aby dało się grać.
Problemem jest to że cały interface jest nieczytelny.
Zanim się ogarnąłem dałem radę umrzeć.
Milion przycisków w jednym miejscu? To średni pomysł. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|