NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Zręcznościowa] Czarek lubi bloki
Autor Wiadomość
pogromca909 
Głupiec


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: TGF
Skype:
Posty: 147

1212 Prestiż
  Wysłany: 20-06-2012, 21:17   [Zręcznościowa] Czarek lubi bloki

Tytuł: Czarek lubi Bloki

Gatunek: Zręcznościówka

Autor: JA
Grafika: JA
Dźwięk: JA
Muzyka: Nie wiadomo, czy będzie.

Opis:

To klon TooManyPlatforms!

Zamiarem jest 30 poziomów.

Sterowanie :

strzałka w górę - skok
strzałki - ruch

Trzeba zebrać wszystkie żółte, połyskujące kwadraty, unikając kolców i strzał.
Kontakt z kolcami,strzałami - restart poziomu


Zrzuty ekranu:







Download:

DEMO 5 : Lekko zmieniona grafika ruchomych(śliskich) platform, 2 nowe poziomy, podgląd sterowania, usunięta biała ramka.

Pobierz

DEMO 4 a w nim : Zmieniona grafika bloków, 3 nowe poziomy, ruchome platformy, zmienione ikony.

POBIERZ

DEMO 3 Poprawka 1 a w nim : Nowy kolor wody, zmienione dźwięki i menu.

POBIERZ

DEMO 3 z 10 poziomami :

POBIERZ

DEMO z trzema poziomami na zachętę

POBIERZ

Uwagi:
Nie ma jeszcze muzyki.
Robię w TGF 1.
_________________

Ostatnio zmieniony przez pogromca909 04-11-2012, 13:30, w całości zmieniany 5 razy  
 
     
Pl00 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF
Posty: 94

5538 Prestiż
Wysłany: 20-06-2012, 23:03   

Gra jest w miarę jak na możliwości TGF1. Wg. mnie jeśli posiadasz TGF2 to powinieneś się przenieść z TGF na TGF2, czyli otworzyć plik .gam TGF2, dodać PMO, dodać lepsze zdarzenia, zainstalować extra pluginy, zapisać jako .exe i udostępnić.
Niestety, ale jak porównuję TGF, a np. MMF2 to dwie zupełnie inne bajki, a mi się wydaje, że TooManyPlatforms było tworzone w MMF2 Dev.
 
     
Muchomorek 
Dezerter
Intensive

Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF
Pojedynki: nie
Pomógł: 22 razy
Posty: 337

4605 Prestiż
Wysłany: 21-06-2012, 08:17   

W TGF2 nie da się instalować żadnych pluginów.

Gra mi się nie podoba, ogromna dziwność to to, że skacze się strzałkami.

To nie jest skok na strzałce w górę, to jest skok na strzałka w górę + strzałka lewo/prawo
_________________
when the devil is too busy they call me
Ostatnio zmieniony przez Muchomorek 28-11-2012, 16:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Pomógł: 76 razy
Posty: 1411

40082 Prestiż
Wysłany: 21-06-2012, 13:05   

+ dobra animacja postaci (animacja spadania, skoku itd.)
+ skok na strzałce w górę uważam za plus jako skondensowane i wygodne sterowanie (nie gadaj że pierwszy raz na oczy widzisz skok o tam, bo to pospolity zabieg... to klikowcy się tak odróżniają z tym shiftem)

- oklepany pomysł, brak rozbudowania
- toporne i nieprecyzyjne sterowanie
- niezwykle męczące oczy tło, powoduje coś w rodzaju iluzji optycznej stąd: http://moonlightsdream.mo.funpic.de/opt1.jpg
- kiepska grafika ogółem, niezbyt ciekawe platformy
- wyśrubowany poziom trudności poprzez bliskie ustawienie znajdźków od przeszkadzajków
- bugi wbudowanego ruchu platformowego
- oklepany pomysł
- brzydki HUD

Co on ma pod oczami? Zęby? Jeśli tak, to nie wygląda na zęby.

Niech cię czasem nie podkusi dostawiać limitu żyć. No chyba, że przebudujesz system niepowodzenia poziomu (jakaś pauza, animacja, cokolwiek poza chamskim restartem).

Przeciętna produkcja początkującego klikowca. Nie zniechęcaj się i nie porzucaj projektu. Po prostu rozwiń go porządnie. Zadizajnuj dobrze platformy, dodaj znajdźki, upgrade'y, ruchome przeszkadzajki (dlaczego wszyscy się uparli na te kolce? to nawet nie jest kłujący pręt na którego można się nadziać i uszkodzić sobie coś... oko czy brzuch... Już lepsze by był drut kolczasty). Spróbuj przebudować grafikę tak, żeby przedstawiała jakiś świat, na przykład jaskinię, świat w przestworzach - chmurki, ptaki, złe wrony, albo podwodny, o zwiększonej bezwładności i z rekinami.
Pamiętaj: każdy pomysł na grę, nawet taką prostą jak twoja może być urozmaicony do poziomu niebywale dobrej i grywalnej zabawy poprzez właśnie rozbudowany z głową gameplay...
_________________
:razzugly:
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 22-06-2012, 07:51   

Pl00 napisał/a:
Gra jest w miarę jak na możliwości TGF1

W tej grze możliwości TGF nie zostały użyte.


W grze jest dużo do poprawienia.
_________________


 
     
pogromca909 
Głupiec


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: TGF
Skype:
Posty: 147

1212 Prestiż
Wysłany: 22-06-2012, 13:59   

Wykorzystam tylko takie możliwości , jakie znam .

A, właśnie zrobiłem kolejne demo , z kolejnymi dwoma poziomami i wodą (fioletową :madugly: ) od 3 do 5 poziomu .

Ma też tymczasowe menu (steruje się strzałkami i enter'em ) i tymczasowy napis końcowy .

POBIERZ
_________________

 
     
Muchomorek 
Dezerter
Intensive

Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF
Pojedynki: nie
Pomógł: 22 razy
Posty: 337

4605 Prestiż
Wysłany: 22-06-2012, 14:09   

Nic, co zostało wymienione nie jest poprawione. Sterowanie nadal mozolne, grafika brzydka. Tło tak samo. Liczę, iż zostanie to poprawione.
_________________
when the devil is too busy they call me
 
     
pogromca909 
Głupiec


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: TGF
Skype:
Posty: 147

1212 Prestiż
Wysłany: 22-06-2012, 22:09   

Muchomorek napisał/a:
Nic, co zostało wymienione nie jest poprawione. Sterowanie nadal mozolne, grafika brzydka. Tło tak samo. Liczę, iż zostanie to poprawione.


No ludzie ja robię w TGF 1, więc wiele zrobić nie mogę , w dodatku TGF obsługuje tylko 256 (czy jakoś tak) kolorów .
A , i nie mówcie , bym przeniósł się na np. MMF2 , bo za bardzo nie mam na co .
_________________

 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 22-06-2012, 23:37   

Przenieś się na Construct. Ma lepszy wbudowany ruch platformowy i jest darmowy :P TGF w wersji 32bit obsługuje 32bity kolorów. 256 to limit obiektów :P
_________________


 
     
pogromca909 
Głupiec


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: TGF
Skype:
Posty: 147

1212 Prestiż
Wysłany: 23-06-2012, 03:45   

Worm02 napisał/a:
Przenieś się na Construct. Ma lepszy wbudowany ruch platformowy i jest darmowy :P TGF w wersji 32bit obsługuje 32bity kolorów. 256 to limit obiektów :P


HAHAHAH... nie rozśmieszaj mnie . Construct'cie to mogę zrobić większe g***** niż w TGF 1 .
_________________

 
     
Ayth 
Podporucznik


Główny edytor: KNP
Pojedynki: nie
Pomógł: 31 razy
Posty: 686

7700 Prestiż
Wysłany: 23-06-2012, 08:09   

Cytat:
HAHAHAH... nie rozśmieszaj mnie . Construct'cie to mogę zrobić większe g***** niż w TGF 1 .
wiesz co chyba nie... construct jest o wiele lepszy niż TGF 1
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 23-06-2012, 08:13   

Popieram słowa Klo :)
_________________


 
     
Muchomorek 
Dezerter
Intensive

Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF
Pojedynki: nie
Pomógł: 22 razy
Posty: 337

4605 Prestiż
Wysłany: 23-06-2012, 08:46   

pogromca909 napisał/a:
Muchomorek napisał/a:
Nic, co zostało wymienione nie jest poprawione. Sterowanie nadal mozolne, grafika brzydka. Tło tak samo. Liczę, iż zostanie to poprawione.


No ludzie ja robię w TGF 1, więc wiele zrobić nie mogę , w dodatku TGF obsługuje tylko 256 (czy jakoś tak) kolorów .
A , i nie mówcie , bym przeniósł się na np. MMF2 , bo za bardzo nie mam na co .


No tak nie możesz poprawić grafiki, dodać własnego ruchu platformowego (lub ewentualnie zmienić to mozolne sterowanie)... W tgf1 teraz tworzą grę tylko i wyłącznie ludzie obeznani z tym programem, głównie przez to, że tworzy się w nim gry w sposób bardziej skomplikowany.
Zgaduję, iż nigdy nie miałeś Constructa zainstalowanego - jest podobny do MMF2, najpierw przetestuj później pisz takowe bzdury. Nie chcę być arogancki, ale twoje zachowanie nie podoba mi się.
_________________
when the devil is too busy they call me
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 23-06-2012, 13:17   

Nie słuchasz ludzi. Dałem ci poradnik własnego ruchu platformowego w TGF a ty tylko sam szit do tej gry dodajesz.
_________________


 
     
pogromca909 
Głupiec


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: TGF
Skype:
Posty: 147

1212 Prestiż
Wysłany: 23-06-2012, 17:31   

Worm02 napisał/a:
Nie słuchasz ludzi. Dałem ci poradnik własnego ruchu platformowego w TGF a ty tylko sam szit do tej gry dodajesz.


Nie mam fast loop'a .
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group