[Zręcznościowa] Czarek lubi bloki |
Autor |
Wiadomość |
pogromca909
Głupiec
Główny edytor:
Drugi edytor:
Skype:
Posty: 147
1212 Prestiż
|
Wysłany: 20-06-2012, 21:17 [Zręcznościowa] Czarek lubi bloki
|
|
|
Tytuł: Czarek lubi Bloki
Gatunek: Zręcznościówka
Autor: JA
Grafika: JA
Dźwięk: JA
Muzyka: Nie wiadomo, czy będzie.
Opis:
To klon TooManyPlatforms!
Zamiarem jest 30 poziomów.
Sterowanie :
strzałka w górę - skok
strzałki - ruch
Trzeba zebrać wszystkie żółte, połyskujące kwadraty, unikając kolców i strzał.
Kontakt z kolcami,strzałami - restart poziomu
Zrzuty ekranu:
Download:
DEMO 5 : Lekko zmieniona grafika ruchomych(śliskich) platform, 2 nowe poziomy, podgląd sterowania, usunięta biała ramka.
Pobierz
DEMO 4 a w nim : Zmieniona grafika bloków, 3 nowe poziomy, ruchome platformy, zmienione ikony.
POBIERZ
DEMO 3 Poprawka 1 a w nim : Nowy kolor wody, zmienione dźwięki i menu.
POBIERZ
DEMO 3 z 10 poziomami :
POBIERZ
DEMO z trzema poziomami na zachętę
POBIERZ
Uwagi:
Nie ma jeszcze muzyki.
Robię w TGF 1. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez pogromca909 04-11-2012, 13:30, w całości zmieniany 5 razy |
|
|
|
|
Pl00
Plutonowy
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 94
5538 Prestiż
|
Wysłany: 20-06-2012, 23:03
|
|
|
Gra jest w miarę jak na możliwości TGF1. Wg. mnie jeśli posiadasz TGF2 to powinieneś się przenieść z TGF na TGF2, czyli otworzyć plik .gam TGF2, dodać PMO, dodać lepsze zdarzenia, zainstalować extra pluginy, zapisać jako .exe i udostępnić.
Niestety, ale jak porównuję TGF, a np. MMF2 to dwie zupełnie inne bajki, a mi się wydaje, że TooManyPlatforms było tworzone w MMF2 Dev. |
|
|
|
|
Muchomorek
Dezerter Intensive
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 22 razy Posty: 337
4605 Prestiż
|
Wysłany: 21-06-2012, 08:17
|
|
|
W TGF2 nie da się instalować żadnych pluginów.
Gra mi się nie podoba, ogromna dziwność to to, że skacze się strzałkami.
To nie jest skok na strzałce w górę, to jest skok na strzałka w górę + strzałka lewo/prawo |
_________________ when the devil is too busy they call me |
Ostatnio zmieniony przez Muchomorek 28-11-2012, 16:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
msg
Pupogłowy ~~~~~~~~~~~
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 76 razy Posty: 1411
40082 Prestiż
|
Wysłany: 21-06-2012, 13:05
|
|
|
+ dobra animacja postaci (animacja spadania, skoku itd.)
+ skok na strzałce w górę uważam za plus jako skondensowane i wygodne sterowanie (nie gadaj że pierwszy raz na oczy widzisz skok o tam, bo to pospolity zabieg... to klikowcy się tak odróżniają z tym shiftem)
- oklepany pomysł, brak rozbudowania
- toporne i nieprecyzyjne sterowanie
- niezwykle męczące oczy tło, powoduje coś w rodzaju iluzji optycznej stąd: http://moonlightsdream.mo.funpic.de/opt1.jpg
- kiepska grafika ogółem, niezbyt ciekawe platformy
- wyśrubowany poziom trudności poprzez bliskie ustawienie znajdźków od przeszkadzajków
- bugi wbudowanego ruchu platformowego
- oklepany pomysł
- brzydki HUD
Co on ma pod oczami? Zęby? Jeśli tak, to nie wygląda na zęby.
Niech cię czasem nie podkusi dostawiać limitu żyć. No chyba, że przebudujesz system niepowodzenia poziomu (jakaś pauza, animacja, cokolwiek poza chamskim restartem).
Przeciętna produkcja początkującego klikowca. Nie zniechęcaj się i nie porzucaj projektu. Po prostu rozwiń go porządnie. Zadizajnuj dobrze platformy, dodaj znajdźki, upgrade'y, ruchome przeszkadzajki (dlaczego wszyscy się uparli na te kolce? to nawet nie jest kłujący pręt na którego można się nadziać i uszkodzić sobie coś... oko czy brzuch... Już lepsze by był drut kolczasty). Spróbuj przebudować grafikę tak, żeby przedstawiała jakiś świat, na przykład jaskinię, świat w przestworzach - chmurki, ptaki, złe wrony, albo podwodny, o zwiększonej bezwładności i z rekinami.
Pamiętaj: każdy pomysł na grę, nawet taką prostą jak twoja może być urozmaicony do poziomu niebywale dobrej i grywalnej zabawy poprzez właśnie rozbudowany z głową gameplay... |
_________________ |
|
|
|
|
wermi
Major Depressive Disorder
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomogła: 53 razy Posty: 1015
15748 Prestiż
|
|
|
|
|
pogromca909
Głupiec
Główny edytor:
Drugi edytor:
Skype:
Posty: 147
1212 Prestiż
|
Wysłany: 22-06-2012, 13:59
|
|
|
Wykorzystam tylko takie możliwości , jakie znam .
A, właśnie zrobiłem kolejne demo , z kolejnymi dwoma poziomami i wodą (fioletową ) od 3 do 5 poziomu .
Ma też tymczasowe menu (steruje się strzałkami i enter'em ) i tymczasowy napis końcowy .
POBIERZ |
_________________
|
|
|
|
|
Muchomorek
Dezerter Intensive
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 22 razy Posty: 337
4605 Prestiż
|
Wysłany: 22-06-2012, 14:09
|
|
|
Nic, co zostało wymienione nie jest poprawione. Sterowanie nadal mozolne, grafika brzydka. Tło tak samo. Liczę, iż zostanie to poprawione. |
_________________ when the devil is too busy they call me |
|
|
|
|
pogromca909
Głupiec
Główny edytor:
Drugi edytor:
Skype:
Posty: 147
1212 Prestiż
|
Wysłany: 22-06-2012, 22:09
|
|
|
Muchomorek napisał/a: | Nic, co zostało wymienione nie jest poprawione. Sterowanie nadal mozolne, grafika brzydka. Tło tak samo. Liczę, iż zostanie to poprawione. |
No ludzie ja robię w TGF 1, więc wiele zrobić nie mogę , w dodatku TGF obsługuje tylko 256 (czy jakoś tak) kolorów .
A , i nie mówcie , bym przeniósł się na np. MMF2 , bo za bardzo nie mam na co . |
_________________
|
|
|
|
|
wermi
Major Depressive Disorder
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomogła: 53 razy Posty: 1015
15748 Prestiż
|
Wysłany: 22-06-2012, 23:37
|
|
|
Przenieś się na Construct. Ma lepszy wbudowany ruch platformowy i jest darmowy TGF w wersji 32bit obsługuje 32bity kolorów. 256 to limit obiektów |
_________________
|
|
|
|
|
pogromca909
Głupiec
Główny edytor:
Drugi edytor:
Skype:
Posty: 147
1212 Prestiż
|
Wysłany: 23-06-2012, 03:45
|
|
|
Worm02 napisał/a: | Przenieś się na Construct. Ma lepszy wbudowany ruch platformowy i jest darmowy TGF w wersji 32bit obsługuje 32bity kolorów. 256 to limit obiektów |
HAHAHAH... nie rozśmieszaj mnie . Construct'cie to mogę zrobić większe g***** niż w TGF 1 . |
_________________
|
|
|
|
|
Ayth
Podporucznik
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 31 razy Posty: 686
7700 Prestiż
|
Wysłany: 23-06-2012, 08:09
|
|
|
Cytat: | HAHAHAH... nie rozśmieszaj mnie . Construct'cie to mogę zrobić większe g***** niż w TGF 1 . | wiesz co chyba nie... construct jest o wiele lepszy niż TGF 1 |
|
|
|
|
wermi
Major Depressive Disorder
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomogła: 53 razy Posty: 1015
15748 Prestiż
|
Wysłany: 23-06-2012, 08:13
|
|
|
Popieram słowa Klo |
_________________
|
|
|
|
|
Muchomorek
Dezerter Intensive
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 22 razy Posty: 337
4605 Prestiż
|
Wysłany: 23-06-2012, 08:46
|
|
|
pogromca909 napisał/a: | Muchomorek napisał/a: | Nic, co zostało wymienione nie jest poprawione. Sterowanie nadal mozolne, grafika brzydka. Tło tak samo. Liczę, iż zostanie to poprawione. |
No ludzie ja robię w TGF 1, więc wiele zrobić nie mogę , w dodatku TGF obsługuje tylko 256 (czy jakoś tak) kolorów .
A , i nie mówcie , bym przeniósł się na np. MMF2 , bo za bardzo nie mam na co . |
No tak nie możesz poprawić grafiki, dodać własnego ruchu platformowego (lub ewentualnie zmienić to mozolne sterowanie)... W tgf1 teraz tworzą grę tylko i wyłącznie ludzie obeznani z tym programem, głównie przez to, że tworzy się w nim gry w sposób bardziej skomplikowany.
Zgaduję, iż nigdy nie miałeś Constructa zainstalowanego - jest podobny do MMF2, najpierw przetestuj później pisz takowe bzdury. Nie chcę być arogancki, ale twoje zachowanie nie podoba mi się. |
_________________ when the devil is too busy they call me |
|
|
|
|
wermi
Major Depressive Disorder
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomogła: 53 razy Posty: 1015
15748 Prestiż
|
Wysłany: 23-06-2012, 13:17
|
|
|
Nie słuchasz ludzi. Dałem ci poradnik własnego ruchu platformowego w TGF a ty tylko sam szit do tej gry dodajesz. |
_________________
|
|
|
|
|
pogromca909
Głupiec
Główny edytor:
Drugi edytor:
Skype:
Posty: 147
1212 Prestiż
|
Wysłany: 23-06-2012, 17:31
|
|
|
Worm02 napisał/a: | Nie słuchasz ludzi. Dałem ci poradnik własnego ruchu platformowego w TGF a ty tylko sam szit do tej gry dodajesz. |
Nie mam fast loop'a . |
_________________
|
|
|
|
|
|