[MMF2] Import animacji jako kierunki |
Autor |
Wiadomość |
Cruise
Plutonowy Mechwarrior
Główny edytor:
Pomógł: 1 raz Posty: 73
998 Prestiż
|
Wysłany: 06-03-2012, 13:40 [MMF2] Import animacji jako kierunki
|
|
|
Czołem, kope lat Panowie:P
ale do rzeczy
Czy jest możliwosc takiego zaimportowania animacji (w moim przypadku *.flc) aby poszczegolne klatki byly wklejone jako kierunki?
tzn mam animacje z 32 klatkami i chcialbym tak ją zaimportowac aby każda klatka stala sie pojedynczą klatką dla każdego z 32-óch kierunków. Jest taka możliwość? Przeszukałem dział pomoc, pytałem wujaszka G. ale nic nie znalazlem;/ |
Ostatnio zmieniony przez Cruise 06-03-2012, 20:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Neoqueto
Moderator Akcelerator
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 60 razy Posty: 537
7976 Prestiż
|
Wysłany: 06-03-2012, 15:11
|
|
|
W jakim edytorze? Na drugi raz pamiętaj o przedrostku. (odpowiednia opcja przy zakładaniu tematu na lewo)
Zakładając, iż jest to MMF2: niestety, można importować tylko i wyłącznie klatki jako klatki pojedynczego kierunku. Z drugiej strony - porównując do naprawdę żmudnej roboty - przenoszenie klatek na kierunki metodą kopiuj-wklej jest bułką z masłem. |
_________________ Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł! |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 06-03-2012, 17:35
|
|
|
W MMF2 rzeczywiście nie jest to możliwe, ale nie widzę sensu robienia tego - zamiast tego możesz zaimportować wszystkie klatki do jednego kierunku i zmieniać je za pomocą akcji "force animation frame". |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
Cruise
Plutonowy Mechwarrior
Główny edytor:
Pomógł: 1 raz Posty: 73
998 Prestiż
|
Wysłany: 06-03-2012, 20:32
|
|
|
Wybaczcie, faktycznie zapomniałem o tym przedrostku, już poprawione.
Neoqueto, w tym wypadku to będzie arcyżmudne niestety.. parenascie obiektow aktywnych po conajmniej 2 animacje i razy 32 kierunki..? no thanks
Fadex, 'force animation frame'? Nie znam tej akcji i nie moge cos znalezc, rozwiń jesli mozesz;P |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 06-03-2012, 22:11
|
|
|
Animation >> change >> animation frame, spowoduje że animacja zatrzyma się na tej ramce. Można też w ten sposób robić animacje - użyłem tego sposobu do zaimportowania grafik postaci w Pokemon RED czy Obejmij Mrok. |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
|