NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[MMF2] Import animacji jako kierunki
Autor Wiadomość
Cruise 
Plutonowy
Mechwarrior


Główny edytor: MMF2
Pomógł: 1 raz
Posty: 73

998 Prestiż
Wysłany: 06-03-2012, 13:40   [MMF2] Import animacji jako kierunki

Czołem, kope lat Panowie:P

ale do rzeczy
Czy jest możliwosc takiego zaimportowania animacji (w moim przypadku *.flc) aby poszczegolne klatki byly wklejone jako kierunki?
tzn mam animacje z 32 klatkami i chcialbym tak ją zaimportowac aby każda klatka stala sie pojedynczą klatką dla każdego z 32-óch kierunków. Jest taka możliwość? Przeszukałem dział pomoc, pytałem wujaszka G. ale nic nie znalazlem;/
Ostatnio zmieniony przez Cruise 06-03-2012, 20:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Neoqueto 
Moderator
Akcelerator


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 60 razy
Posty: 537

7976 Prestiż
Wysłany: 06-03-2012, 15:11   

W jakim edytorze? Na drugi raz pamiętaj o przedrostku. (odpowiednia opcja przy zakładaniu tematu na lewo)

Zakładając, iż jest to MMF2: niestety, można importować tylko i wyłącznie klatki jako klatki pojedynczego kierunku. Z drugiej strony - porównując do naprawdę żmudnej roboty - przenoszenie klatek na kierunki metodą kopiuj-wklej jest bułką z masłem.
_________________
Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł!
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 06-03-2012, 17:35   

W MMF2 rzeczywiście nie jest to możliwe, ale nie widzę sensu robienia tego - zamiast tego możesz zaimportować wszystkie klatki do jednego kierunku i zmieniać je za pomocą akcji "force animation frame".
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Cruise 
Plutonowy
Mechwarrior


Główny edytor: MMF2
Pomógł: 1 raz
Posty: 73

998 Prestiż
Wysłany: 06-03-2012, 20:32   

Wybaczcie, faktycznie zapomniałem o tym przedrostku, już poprawione.
Neoqueto, w tym wypadku to będzie arcyżmudne niestety.. parenascie obiektow aktywnych po conajmniej 2 animacje i razy 32 kierunki..? no thanks ;(
Fadex, 'force animation frame'? Nie znam tej akcji i nie moge cos znalezc, rozwiń jesli mozesz;P
 
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 06-03-2012, 22:11   

Animation >> change >> animation frame, spowoduje że animacja zatrzyma się na tej ramce. Można też w ten sposób robić animacje - użyłem tego sposobu do zaimportowania grafik postaci w Pokemon RED czy Obejmij Mrok.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group