NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Zręcznościowa] Ball Attack!

W jakim trybie najczęściej gracie? Można wybrać 2 odpowiedzi
Pełny ekran
33%
 33%  [ 2 ]
Gra w "oknie"
16%
 16%  [ 1 ]
Sterowanie Myszką
33%
 33%  [ 2 ]
Sterowanie Klawiaturą
16%
 16%  [ 1 ]
Głosowań: 3
Wszystkich Głosów: 6

Autor Wiadomość
rafradek 
Starszy sierżant


Główny edytor: Construct
Pojedynki: tak
Pomógł: 8 razy
Posty: 184

5090 Prestiż
  Wysłany: 15-06-2011, 16:13   [Zręcznościowa] Ball Attack!

Tytuł: Ball Attack!

Gatunek: Arkanoid

Autor: Rafał Radtke
Grafika: Rafał Radtke
Dźwięk: na razie brak
Muzyka: brak (na razie)

Opis:
Chcę przedstawić pewną grę typu arkanoid - tyle że trochę ze zmienionymi zasadami.
Otóż, tutaj bloki będą spadać. Trzeba przetrwać jak najdłużej.
Nie dość, można kupić ulepszenia kulki i paletki. Będą to np. Dodatkowe życie, Poszerzenie paletki i bombowa kulka
Oczywiście bonusy też będą. Są lepsze od tych, co można kupić, ale będą trwały przez krótki czas.
Są 3 poziomy trudności
Przegrywa się kiedy liczba kulek spadnie do zera lub bloki wkroczą na czerwoną linię
Dodam też wyniki online

Sterowanie:
lewo/prawo - ruch paletki
prawy przycisk myszy - sklep
lewy przycisk myszy - strzał (jeśli masz kupiony minigun)
shift-zatrzymanie paletki (mysz)

Zrzuty ekranu:
http://fociaa.pl/www/uploads/tVog.png
http://fociaa.pl/www/uploads/UY3F.png
(wersja 0.5)

Wymagania sprzętowe:
Windows XP lub nowszy
256 MB ramu (zalecane 512 MB)
Karta graficzna zgodna z pixel shader 2.0 i direct 9
Procesor intel pentium 3 lub nowszy (zalecane dwurdzeniowy)

Download:

Wersja 0.6.1

http://dl.dropbox.com/u/3...ack%200.6.1.exe
Profil na gamejolt

Rozwiązania problemów:
- Jeśli nie ma napisów, wypakuj zawartość tego archiwum do folderu z grą

Zmiany:

Spoiler:


Proszę o wytykanie błędów i swoich sugestii, ta gra ma być jak najlepsza. Do opisu błędu dodać proszę screenshot i konfigurację.
Ostatnio zmieniony przez Fadex 10-09-2011, 20:17, w całości zmieniany 15 razy  
 
 
     
Vader 
Chorąży
Nastoletni emeryt


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Pomógł: 5 razy
Posty: 342

3177 Prestiż
Wysłany: 15-06-2011, 17:56   

Może będzie z tego coś ciekawego, grafika nawet może być, ale mógłbyś poprawić ;) . 5!
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3448

33789 Prestiż
Wysłany: 15-06-2011, 19:24   

Nie mieści mi się na ekranie (1024x600), chyba ledwo co. Po kliknięciu prawym przyciskiem myszy pojawia się menu, którego nie da się zamknąć klikając w przycisk OK (trzeba celować trochę wyżej i w prawo).
 
     
Neoqueto 
Moderator
Akcelerator


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 60 razy
Posty: 537

7976 Prestiż
Wysłany: 15-06-2011, 20:39   

Trudna gra. Mój arkanoid też wykorzystuje koncepcję spadających bloków i linię, a pomysł ze sklepem z ulepszeniami jest świetny. Boli niemożność sterowania myszką. Jednak największy ból sprawia nieuzależnienie kąta odbicia piłki od pozycji upadku na paletkę! To jest najgorszy mankament. Przykre też jest to, że nie opisałeś sterowania. Grafika okej, jest bardzo czytelna i elegancka, jednak ustawiając kolor tła chyba za bardzo inspirowałeś się pewnym błędem systemowym... Spróbuj grafikę utrzymać w stylu równie czytelnym, co przyjemnym dla oka. Możesz wykorzystać np. taką teksturę i np. gradientowe wyglądy dla odbijaczki i kulki. Po pewnym czasie gra zaczyna okropnie przycinać, nie znam się absolutnie na Consie, ale czy niszczysz wszystkie obiekty? Podoba mi się grafika interfejsu, daj też jakieś ładne rameczki dla tekstu i umieść go poza obszarem gry, ponad klockami. Faktycznie, dystans między graczem, a cegłami jest nieco za długi, przez co okno jest rozciągnięte. Możesz umieścić punktację, czas itp. ponad klockami, a mimo wszystko okno możesz obniżyć. Jeśli już koniecznie używamy takiego dużego okna, spróbujmy wykorzystać to. Duże okno przydaje się do ogarnięcia szybszej piłki. Piłka mogłaby przyspieszać, a życia dodawane by były cyklicznie, np. co poziom, klocki też mogłyby się coraz to szybciej pojawiać, zależnie od poziomu. To takie moje małe propozycje, mogące urozmaicić grę. Ogółem bardzo fajnie się zapowiada i trzymam kciuki za tę grę.
_________________
Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł!
 
     
rafradek 
Starszy sierżant


Główny edytor: Construct
Pojedynki: tak
Pomógł: 8 razy
Posty: 184

5090 Prestiż
Wysłany: 15-06-2011, 22:18   

Neoqueto napisał/a:
Przykre też jest to, że nie opisałeś sterowania

Poprawiłem, bo zapomniałem skopiować z innego forum.
Neoqueto napisał/a:
największy ból sprawia nieuzależnienie kąta odbicia piłki od pozycji upadku na paletk

Construct ma ten bug w ball object, że muszę odznaczyć obracanie piłki by mogła się kolidować nie tylko z solidami (blokami nieprzepuszczalnymi). A zresztą, gdyby było i tak tekstura piłki się nie zmienia jak się obraca.
Neoqueto napisał/a:
Po pewnym czasie gra zaczyna okropnie przycinać, nie znam się absolutnie na Consie, ale czy niszczysz wszystkie obiekty?

To nie dlatego. Te efekty particles tak robią po spadnięciu zniszczonego klocka. Pewnie i tak masz słabszy komputer, bo u mnie to nie jest tak widoczne. Choć optymilizacja się przyda
Neoqueto napisał/a:
Faktycznie, dystans między graczem, a cegłami jest nieco za długi, przez co okno jest rozciągnięte

Nie pomniejsze okna, tylko go poszerzę. Będzie jeszcze trudniej :> . Przy okazji będzie bardziej proporcjonalne do monitora, choć nie zalecam granie na netbooku o rozdzielczości 800x600
Neoqueto napisał/a:
klocki też mogłyby się coraz to szybciej pojawiać, zależnie od poziomu

A nie widziałeś? Przyspieszają. Porównaj czas gry 2200 do 30. Może jeszcze nie dotrwałeś :P
 
 
     
tracersgta 
Starszy sierżant
Po przerwie :I


Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Pomógł: 7 razy
Posty: 204

2910 Prestiż
Wysłany: 16-06-2011, 14:35   

Ciekawa gra i z nawet fajnymi efektami... Jednak nie jest doskonała... Nieraz piłka wcinała mi się w paletkę... Dlatego będzie 7/10
_________________
Była lekka 4 letnia przerwa od klików :I
 
     
Aleks 
Moderator
Wilczek


Główny edytor: GDevelop
Skype:
Pomógł: 78 razy
Posty: 636

28587 Prestiż
Wysłany: 17-06-2011, 10:19   

Kolorystyka jest trochę mdła, może zmień tło?
_________________
( Przystan Ocalenie | Centaurus | Skrzydlaty Pies | WWF | Nakarm Psiaka )
 
     
rafradek 
Starszy sierżant


Główny edytor: Construct
Pojedynki: tak
Pomógł: 8 razy
Posty: 184

5090 Prestiż
Wysłany: 17-06-2011, 15:03   

Możecie oceniać nową grafikę do gry. Jest jeszcze niedokończona, ale kontrolki są gotowe:
http://images47.fotosik.p...144100b7fc7.jpg
 
 
     
tracersgta 
Starszy sierżant
Po przerwie :I


Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Pomógł: 7 razy
Posty: 204

2910 Prestiż
Wysłany: 17-06-2011, 16:17   

Dla mnie jeszcze gorsze :(
_________________
Była lekka 4 letnia przerwa od klików :I
 
     
rafradek 
Starszy sierżant


Główny edytor: Construct
Pojedynki: tak
Pomógł: 8 razy
Posty: 184

5090 Prestiż
Wysłany: 17-06-2011, 21:17   

Zapowiadam że w wersji 0.5 będzie optymalizacja gry, ilość particles powstałych przy spadaniu klocka nie może przekroczyć 50.
_________________
Aktualne projekty:
Ball Attack: 80%

Zawsze dopracowane gry
 
 
     
Wrott12 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 76

11834 Prestiż
Wysłany: 18-06-2011, 10:28   

Nowa grafika osobiście mnie się podoba :P No tylko te działka za duże ;)
 
     
rafradek 
Starszy sierżant


Główny edytor: Construct
Pojedynki: tak
Pomógł: 8 razy
Posty: 184

5090 Prestiż
Wysłany: 08-09-2011, 19:19   

Wersja 0.6 wydana

Download i zmiany w temacie


Proszę o wytykanie błędów i swoich sugestii, ta gra ma być jak najlepsza
_________________
Aktualne projekty:
Ball Attack: 80%

Zawsze dopracowane gry
 
 
     
Ayth 
Podporucznik


Główny edytor: KNP
Pojedynki: nie
Pomógł: 31 razy
Posty: 686

7700 Prestiż
Wysłany: 09-09-2011, 14:13   

nigdy nie dogodzisz każdemu jeden chce to a drugi nie będziesz musiał zrobić przynajmniej 10 wersji gry
 
     
rafradek 
Starszy sierżant


Główny edytor: Construct
Pojedynki: tak
Pomógł: 8 razy
Posty: 184

5090 Prestiż
Wysłany: 09-09-2011, 15:01   

Klo napisał/a:
nigdy nie dogodzisz każdemu jeden chce to a drugi nie będziesz musiał zrobić przynajmniej 10 wersji gry


Osoba która nie lubi takich gier nie wejdzie w ogóle na temat. Jeśli będą jakieś kontrowersje to będę raczej słuchał 60% niż 40%.

I jeszcze jedno: OSIĄGNIĘCIA

propozycję zgłaszać w tym temacie
_________________
Aktualne projekty:
Ball Attack: 80%

Zawsze dopracowane gry
 
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1013

15743 Prestiż
Wysłany: 10-09-2011, 09:03   

Do ukończonych z tym :)
_________________


 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group