Problem z TGF ;/ |
Autor |
Wiadomość |
smajler
Sierżant
 
Posty: 101
Prestiż
|
Wysłany: 02-02-2006, 17:24 Problem z TGF ;/
|
|
|
Nie wiem dlaczego, ale po przeinstalowaniu Windowsa XP, TGF mam 32 bity, a nie mam wszystkich kolorow ;/ kiedys tego nie mialem, przeinstalowalem TGF i nic |
_________________ ...:::SMAJLER SOFTWARE:::...
 |
|
|
|
 |
BROO
Pupogłowy Wizard x-)

Pojedynki: nie
Posty: 502
Prestiż
|
Wysłany: 02-02-2006, 17:28
|
|
|
W menu "file -> general setup" jest zakładka "graphics and sounds". Tutaj możesz zmienić ilość kolorów, jaką mają posiadać Twoje gry.
Pamiętaj - jeżeli wczytasz grę np.: 32768kolorową podczas, gdy ustawienia TGF-a pozwalają na 256 kolorów - TGF spyta się Ciebie, czy skonwertować grę na wersję 256-kolorową.
Jeżeli wtedy zgodzisz się, a następnie zapiszesz grę - bezpowrotnie grafika zostanie skonwertowana na 256kolorową. |
|
|
|
 |
Qdlaty
Starszy sierżant
 
Posty: 185
Prestiż
|
Wysłany: 02-02-2006, 17:30
|
|
|
Opisz dokladniej? W opcjach masz ustawienia kolorów... Standardowo jest na 256...
Ajj Wielki BROO (brat ) był pierwszy... |
|
|
|
 |
smajler
Sierżant
 
Posty: 101
Prestiż
|
Wysłany: 02-02-2006, 21:06
|
|
|
ale teraz mam inny problem, bo pierw wlaczylem TGF > zmienilem na 16 mln kolorow
i teraz jak cos wlaczam co ma wiecej niz 256 kolorow to pisze ze nie bedzie zmieniony na 16 mln kolorow;/ |
_________________ ...:::SMAJLER SOFTWARE:::...
 |
|
|
|
 |
Tasmpol
Bohater young god
 
Posty: 955
Prestiż
|
Wysłany: 02-02-2006, 21:10
|
|
|
Z tego co wiem, to błąd w tłumaczeniu, kliknij ok czy tak, jak tam jest... |
_________________ the preacher man says its the end of time
|
|
|
|
 |
smajler
Sierżant
 
Posty: 101
Prestiż
|
Wysłany: 02-02-2006, 22:32
|
|
|
hmm jest tylko OK i Anuluj, jak dam ok wlacza sie i jest dalej 256 kolorow, dam anuluj wylacza sie TGF |
_________________ ...:::SMAJLER SOFTWARE:::...
 |
|
|
|
 |
msg
Pupogłowy ~~~~~~~~~~~

Posty: 1411
Prestiż
|
Wysłany: 02-02-2006, 22:41
|
|
|
Obrazy same z siebie się nie "poprawią" na 16-bitów. Grafiki dalej masz w 256 kolorach, ponieważ zostały zredukowane przy ich wstawianiu. Musisz je wstawić od nowa z 16-bitowego źródła. Teraz redukcja nie nastąpi. Różnice dot. obiektów półprzeźroczystych zauważysz od razu. |
_________________
|
|
|
|
 |
smajler
Sierżant
 
Posty: 101
Prestiż
|
|
|
|
 |
Kurczak
Starszy sierżant

Pojedynki: tak
Posty: 165
Prestiż
|
Wysłany: 03-02-2006, 10:45
|
|
|
Chodzi o to, że jeśli wstawisz do TGF-a obrazek z 256 kolorami, to on nie zmeni się na 16 bitowy. Żeby obrazek wstawiony do TGF-a był 16-bitowy, to ten obrazek, który wstawiasz też musi być 16 bitowy.
Ale pokręciłem. |
_________________
... |
|
|
|
 |
smajler
Sierżant
 
Posty: 101
Prestiż
|
Wysłany: 03-02-2006, 14:34
|
|
|
Nom pokreciles, ale przeinstalowalem TGF i od razu ustawilem 16 mln i juz wszystko OK jest |
_________________ ...:::SMAJLER SOFTWARE:::...
 |
|
|
|
 |
|