NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[MMF] DMC2
Autor Wiadomość
kubamaster93 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: TGF
Pomógł: 1 raz
Posty: 116

1375 Prestiż
Wysłany: 15-08-2008, 13:52   [MMF] DMC2

Szukałem na forum, czy może nie ma jeszcze takiego tematu i nie znalazłem. Mam taki problem. Mam muzykę w *.mp3 i chciałbym zrobić, aby po jej skończeniu, muzyka nie odtwarzała się od początku, tylko od pewnego momentu.

Czyli np. jeśli muzyka trwa jedną minutę i się skończy, to żeby utwór leciał od trzydziestej sekundy i jak się skończy, to znowu od trzydziestej. I tak w kółko. Chyba mnie rozumiecie.

Macie jakieś pomysły?
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 15-08-2008, 14:12   

Ja to widzę tak:
Odtwarzasz muzykę normalnie, bez zapętlenia. Robisz dodatkowe zdarzenie:
+ DMC2> Stream Stopped
- DMC2> Stream> PlayStream> 0
- DMC2> Stream> Set StreamPos> x


Przy czym x musisz albo obliczyć, albo wziąć na oko - to pozycja w utworze.
Aby zorientować się, jaka pozycja jest w danym momencie, możesz ustawiać licznik na Get StreamPos( DMC2 Object ) i wpisać w miejsce x wartość w tym omencie, lub ustawić go raz na Get StreamLen( DMC2 Object ), czyli długość utworu, a następnie podzielić wynik na czas jego trwania w sekundach itd. - wiadomo, o co biega :)
 
     
kubamaster93 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: TGF
Pomógł: 1 raz
Posty: 116

1375 Prestiż
Wysłany: 15-08-2008, 14:33   

Właśnie tak próbowałem, lecz wtedy jest błąd i gra się wyłącza :/
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 15-08-2008, 14:55   

Dziwne, u mnie działa. Zarówno w TGF, jak i w MMF. Może coś nie tak z plikiem bass.dll?

http://www.speedyshare.com/180736223.html

Sprawdź wersję 1.x (wsadź plik do C:\Windows\System32\).
 
     
kubamaster93 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: TGF
Pomógł: 1 raz
Posty: 116

1375 Prestiż
Wysłany: 15-08-2008, 15:33   

Dzięki, teraz nie ma błędu i jest wszystko ok.

:)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group