NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Tajemnica 2 : Historia drugiego miecza

Czy zagrałbyś w Tajemnice 2 z grafiką na poziomie jedynki?
Tak, nie robi mi to różnicy
9%
 9%  [ 2 ]
Tak ale już z takim niesmakiem
14%
 14%  [ 3 ]
Może jeśli gra będzie dopracowana to mogę pominąc tą grafę
47%
 47%  [ 10 ]
Raczej nie
14%
 14%  [ 3 ]
Jak nie będzie nowej grafy to w to nie zagram
4%
 4%  [ 1 ]
Nawet jakby była super grafa to i tak bym nie zagrał
9%
 9%  [ 2 ]
Głosowań: 21
Wszystkich Głosów: 21

Autor Wiadomość
martinez
Kapral


Posty: 16

682 Prestiż
Wysłany: 08-02-2006, 20:47   

Oblukalem screeny i jestem w szoku. Grafa jest naprawde świetna. Tylko nie ładuj do gry wielkich bitmap:) Czekam na gre:)
 
     
Sebol 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 249

5905 Prestiż
Wysłany: 09-02-2006, 08:12   

Temporal chce zrobić rozuch w okół swojej gry ;) to jest dopiero tajemnica czy wyjdzie czy nie, Czy warto czekać czy odpuścić heh A tak przy okazji to gdzie te screeny z gry? dodaj je w nierwszym poście żeby były poukładane.
 
     
ninjapl
Starszy szeregowy


Posty: 12

100 Prestiż
Wysłany: 09-02-2006, 12:21   

Witam wszystkich! Jestem bardzo początkującym grafikiem w grze Tajemnica 2. Łapcie dwa screeny. Przypomin, ze to są niedokończone. Jak sami widzicie światło wstawiłem na pośpiech i tak brzydko wyszło. Później powstawiam okna i drzwi oraz dodam kilka drzew. Mam najdzieję, że twórca gry się nie obrazi za te screeny.





PS. Grafa słaba...
 
     
Sebol 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 249

5905 Prestiż
Wysłany: 09-02-2006, 13:02   

Cytat:
PS. Grafa słaba...


Słaba? SŁABA!!!??? GRAFIKA JEST WYŚMIENITA!!!!!!!!!! Rewelacyjna po prostu! Teraz to czekam na tą gre! po prostu MUSZĘ w to zagrać! Pięknie. To będzie izometria? Podobają mi sie te budynki. Robią atmosfere jak w Gothic 1 :D Czekam i ni ma bata!
 
     
Dexter 
Plutonowy


Główny edytor: Construct
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: tak
Posty: 61

650 Prestiż
Wysłany: 09-02-2006, 13:09   

Mam jedno pytanko do grafika - robione w 3Ds max?
_________________
Tenshi no metsuki...
 
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Pomógł: 76 razy
Posty: 1411

40080 Prestiż
Wysłany: 09-02-2006, 13:12   

Drogi grafiku T2! Skromny jesteś :D . Grafika jest na naprawdę wysokim poziomie jak na produkcje klikowe. Jedyne co można zarzucić, to że się tekstury powtarzają.
_________________
:razzugly:
 
     
ninjapl
Starszy szeregowy


Posty: 12

100 Prestiż
Wysłany: 09-02-2006, 13:22   

Faktycznie, tekstury się powtarzają, może je później pozmieniam.
Grafika naprawdę nie jest dobra, dla mnie jest taka w sam raz do gry.
Wszystko robię w 3ds max 8. Nie zabardzo wiem jakie robić budynki i inne rzeczy. Może ktoś mi podsunie pomysły co mam dodać. A jak ktoś zna wymiary wież obronnych, basztów to nich mi poda wysokość i jeśli można prosić to długość i szerokość, będę wdzięczny.
Na tym forum staje się szczęśliwszy, jest mi bardzo miło, że tak wysoko oceniacie moją grafikę i za to wszystkim dziękuję!!!
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Pomógł: 1 raz
Posty: 669

309 Prestiż
Wysłany: 09-02-2006, 16:08   

A niemówiłem że masz wielki talent? Ja jestem zadowolony z grafy i widzę ze inni klikowcy też. Nijnapl to super grafik i cieszę się że mi pomaga przy T2. Teraz małe wytłumaczenie co do gry. Gra nie będzie 3d!!! Jeśli by ktoś czytał newsy na mojej stronie to by wiedział że gra będzie w 2d. Grafa jest robiona w 3d po to by ją można później wykorzystać w grze z różnymi modyfikacjami. Na przykład jeśli ninjapl zrobi stół w 3d to później można zrobić kilka pozycji stołu w 2d. Chyba kapujecie o co chodzi? Robienie w 3d może ułatwić robienie grafy 2d. Cała gra jest zaplanowana i nie będe już przy niej kombinował. Nie będe się brał za coś na czym się nie znam więc żadnej gry trójwymiarowej nie mam zamiaru wydać. A szumu żadnego nie chcę robić tylko chciałem udowodnić że gra wyjdzie a że chcieliście screeny a nie jakieś szkice to dałem.

Jeszcze raz dzięki ninjapl za współprace.
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
BROO 
Pupogłowy
Wizard x-)


Główny edytor: TGF
Pojedynki: nie
Pomógł: 37 razy
Posty: 502

31680 Prestiż
Wysłany: 09-02-2006, 17:04   

Ninjapl, nie jesteś bardzo początkującym grafikiem, tylko początkującym grafikiem. Dobrze, że umiesz zająć się prostymi bryłami, swój talent jednak dopiero będziesz mógł udowodnić podczas pracy z ludzkimi modelami.
 
     
ninjapl
Starszy szeregowy


Posty: 12

100 Prestiż
Wysłany: 09-02-2006, 18:04   

Nie mam talentu, na grafice prawie się nie znam, dopiero się uczę. W 3ds max prawie wcale nie siedziałem. Zliczając godziny, które poświęciłem maxowi wyjdzie na to, że max 30h w nim się bawiłem. Nie przesadzajcie, że grafika jest ładna. Mam znajomych grafików, którzy w maxie siedzą pare lat i to oni dopiero robią super grafę. Pozdrawiam wszystkich.

Dorzucam nowego screena. Jest to wieża obserwacyjna, która prawdopodobnie będzie znajdować się tuż obok bramy wejściowej do miasta. Nie załadna.

Ostatnio zmieniony przez ninjapl 11-02-2006, 19:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Pomógł: 1 raz
Posty: 669

309 Prestiż
Wysłany: 11-02-2006, 19:22   

No to żeby nie było że ucichło to kolejna praca ninjapl: http://www.picshosted.com/v/12182/baszt.png
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
k@rgul 
Sierżant

Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 2 razy
Posty: 123

3999 Prestiż
Wysłany: 11-02-2006, 19:36   

Jestem ciekaw jak będzie się po tym świecie poruszał bohater.
 
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Pomógł: 1 raz
Posty: 669

309 Prestiż
Wysłany: 11-02-2006, 19:49   

Cytat:
Jestem ciekaw jak będzie się po tym świecie poruszał bohater.

Będzie się turlał :lol: .
A tak na serio to będzie się poruszał tak jak postać w grze 2d która jest RPG'iem. Zagraj w jakąś grę RPG który jest w 2d i będziesz wiedział. Jak masz jeszcze jakieś pytania to śmiało wal.
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
Jakim 
Młodszy chorąży
Mjuzik Mejker


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Pomógł: 4 razy
Posty: 263

21763 Prestiż
Wysłany: 11-02-2006, 19:53   

Co do grafiki, przydałoby się wygładzenie krawędzi. Kanty rzucają się w oczy.

Co do samej gry - nie mogę się doczekać.
 
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Główny edytor: MMF2
Pomógł: 14 razy
Posty: 955

24606 Prestiż
Wysłany: 11-02-2006, 20:33   

Cóż, mi się zdaje że to coś w stylu przygodówki, graliście np. w taką gre, co się cofało w czasie i szukało jakiś monet (Opsys chyba się nazywało) - tam było 3D, ale z widoku oczu gracza i tylko klikało się na elementy. A może to po prostu coś w stylu forbiddenów.
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group