NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[MMF2] MooGame, a hosting Linuxpl
Autor Wiadomość
Amaranthus 
Starszy szeregowy


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Unity
Posty: 11

192 Prestiż
  Wysłany: 21-02-2018, 22:43   [MMF2] MooGame, a hosting Linuxpl

Witam, jestem szczerze zielony w tej sprawie, a posiadam hosting (w pełni działający, na którym umieszczam między innymi strony www), od bardzo dawno nie dotykałem MMF2 dev, natomiast przeszła ostatnio mnie myśl -
EZ-ImageManip Czy jest możliwe podłączenie ów hostingu z wykorzystaniem pluginu MooGame? Hosting znajduje się na Linuxpl. EZ-ImageManip

Próbowałem oczywiście połączyć, lecz jedyne co udało mi się osiągnąć to, jakby efekt łączenia, a po chwili moja gra wywala błąd, że rozłączono (tak się dzieje on disconnect)

Zastanawiam się czym powinienem się połączyć i w jaki sposób, żeby gra mogła się połączyć z serverem. Próbowałem między innymi identycznie, jak łączę z Filezillą, ale bezskutecznie.

Obstawiam, że to kwestia zabezpieczeń? Nie wiem, jak połączyć z serverem, żeby podać hasło (identycznie jak w przypadku Filezilli). Bo jedynie jak łącze przy pomocy wtyczki są opcje o [Server], [Port].

Również nie jestem pewien który port powinienem połączyć? do dyspozycji: SMTP, POP3, IMAP, SSH, SSL oraz standardowy.

ps. Gra działa w pełni na localhost, więc to kwestia połączenia.

Z góry dziękuję i liczę na szybką odpowiedź :)
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 22-02-2018, 09:11   Re: MooGame, a hosting Linuxpl

Amaranthus napisał/a:
podłączenie ów hostingu

Podłączenie owego hostingu

A co do tematu: w jakim celu miałbyś łączyć swoją grę z hostingiem www?
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Pomógł: 76 razy
Posty: 1411

40082 Prestiż
Wysłany: 22-02-2018, 12:43   

MooGame, Moosock, Lacewing, wszystkie te rozszerzenia opierają się o architekturę klient-serwer. Klient Moo łączy się z serwerem Moo. Hosting www nie ma na sobie serwera Moo, więc dopóki nie zakupisz VPSa i nie odpalisz tam aplikacji serwera, nic nie będzie działać tak jak na localhoście. Podczas konfiguracji serwera decydujesz, na jakim porcie ma odbywać się komunikacja i nie ma znaczenia, czy wybierzesz port 666, 6666 czy takie, które domyślnie są używane dla komunikacji protokołu SMTP (25) czy FTP (21), pod warunkiem, że ten port jest na serwerze wolny (z różnych względów użycie tych portów jest niezalecane). Z Lacewingiem jest to samo.

Na forum Moo było rozpatrywane wielokrotnie a tu http://chomikuj.pl/Wackyj...a,426305315.rar jest paczka z przykładami, może znajdziesz coś dla siebie.
_________________
:razzugly:
 
     
Halamix2 
Ahegao


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 6 razy
Posty: 99

1580 Prestiż
Wysłany: 22-02-2018, 12:47   

Patrząc na ich ofertę zakładam, że masz hosting www, a nie VPS, o ile mi wiadomo to oryginalny serwer MOS2 wymaga Windowsa lub Linuxa (MOS4Linux), więc ten hosting może się nie nadać, nie znalazłem implementacji na PHP, być może pylacewing się nada (o ile nie wymaga ciągłego uruchomienia w tle i masz dostępnego pythona na serwerze)

---
misiek mnie ubiegł
_________________
Mój keybase (GPG w środku)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group