NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Gra ekonomiczna
Autor Wiadomość
kickboxer9 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Skype:
Posty: 21

1358 Prestiż
Wysłany: 18-01-2018, 19:48   Gra ekonomiczna

Witam dla przybliżenia tematu zna ktoś gre ogame? nie ? nieszkodzi wróćmy do problemu
mam fabryke metalu,kryształu,paliwa i chce zrobic by 3 surowce były uzywane do kazdego budynku typu

Fabryka metalu kosztuje 100j metalu 100j kryształu 100j paliwa

udało mi się tylko jeden surowiec dać by to działało ale tylko tyle
_________________
Kickboxer9
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 18-01-2018, 20:06   

Opisz jak zrobiłeś ten jeden, a postaramy się dać rozwiązanie pasujące do tego, co masz.

BTW: Ogame to pierwsza gra online w którą grałem ;)
 
     
kickboxer9 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Skype:
Posty: 21

1358 Prestiż
Wysłany: 18-01-2018, 20:27   

Dam ci tu cały projekt
http://www94.zippyshare.com/v/Rz0hJ2RF/file.html

mogą sie obrazki nie wyswietlać

[ Dodano: 07-02-2018, 14:57 ]
???????
_________________
Kickboxer9
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 07-02-2018, 15:33   

Cóż, dużo zdarzeń, zgubiłem się a potem jakoś zapomniałem ;)
Ja bym zrobił pewnie 4 zmienne:
3 to bazowy koszt w różnych surowcach, a czwarta to poziom budynku.
I koszt w każdym surowcu obliczałbyś według jakiegoś magicznego wzoru typu koszt bazowy*(1+poziom/10)
 
     
Mateusz 
Starszy chorąży
GT member


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 4 razy
Posty: 437

16663 Prestiż
Wysłany: 08-02-2018, 17:59   

Ja bym to zrobił tak:
dla obiektu ustawił 4 zmienne wartośći: A, B, C, D.
A = poziom obiektu
B, C, D -> Cena w minerałach, dla każdego po kolei.
I teraz tak:
Jeśli poziom obiektu A = 0 (budynek nie istnieje)
to ustaw (z warunkiem że tylko raz, jesli warunek się zapętla): wartość B (metal) na 200, C (cośtam) na 0, D na 0
Jeśli poziom obiektu A = 1
to ustaw (z warunkiem że tylko raz, jesli warunek się zapętla): wartość B (metal) na 600, C (cośtam) na 300, D na 100

Gracz klikając na obiekt, zwiększa jego poziom, gdy spełnione są warunki:
Gracz klika na obiekt: budynek
ORAZ wartość B budynek jest mniejsza bądź równa od surowiec metal
ORAZ wartość C budynek jest mniejsza bądź równa od surowiec cośtam1
ORAZ wartość D budynek jest mniejsza bądź równa od surowiec cośtam2
---> dodaj do wartości A budynek (poziom): 1

Iteracje można też zrobić w prosty sposób,
cena każdego surowca za kolejny poziom mnożona przez jakiś współczynnik, np. przez poziom budynku.
wiadomo, że 0*x da 0, dlatego do pewnego poziomu warto zrobić ceny ręcznie
_________________
http://romanx.webd.pl/kli...tle=Mateusz9206 Mój profil na Klikipedii.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group