NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Zręcznościowa] Pies Syrena
Autor Wiadomość
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 594

445 Prestiż
Wysłany: 24-06-2017, 11:13   

kamiledi15 napisał/a:
60% poziomów gotowe.


To jeszcze kilka lat czekania i mamy grę ;)
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 741

4873 Prestiż
Wysłany: 24-06-2017, 11:36   

Myślę, że mniej :) Na razie trzymam tempo 1 poziom na 3 tygodnie (a to jest jakieś 6% wszystkich), więc wychodzi, że grę skończę w 21 tygodni, czyli trochę ponad 5 miesięcy, jeśli utrzymam to tempo. Oczywiście mowa tu o samych poziomach, potem jeszcze filmiki, które mam nadzieję, że pójdą szybciej. Więc myślę, że 6-7 miesięcy to realny czas.

[ Dodano: 04-08-2017, 12:52 ]
Zrobiłem sobie przerwę na czas przejścia pierwszego Tomb Raidera i jego remaku. Od stycznia siedziałem nad Pies Syreną dzień w dzień i przez ten czas zrobiłem więcej, niż przez poprzednie 3 lata, więc musiałem sobie zrobić chwilę przerwy. Borykam się też z wymyślaniem kolejnych poziomów, bo choć fabułę, ciekawe postacie i mechaniki mam rozpisane, to trudno mi wymyślić układ poziomów tak, żeby nie powtarzać w kółko jednego motywu. Przykładowo, jak wykorzystać sensownie psa, który potrafi wtapiać swój kolor w otoczenie jak kameleon? Można to wykorzystać do wykiwania wrogów, ale ile może zająć takie wykiwanie - 5, 10 sekund? A co dalej? No właśnie, więc gdybyście mieli jakieś pomysły - walcie śmiało :) Ja sobie też poradzę, ale wiadomo, że potrwa to dłużej. Staram się, żeby mechaniki się nie powtarzały zbyt często i żeby gra była ciekawa, dlatego zależy mi na tym, żeby sensownie to rozplanować. W platformówkach jest to łatwe, bo wiadomo - idziesz, skaczesz i strzelasz i można to powtarzać przez 10 godzin. Tutaj mam zdecydowanie trudniejsze zadanie.

[ Dodano: 29-08-2017, 14:36 ]
Oglądam sobie Reksia, a tam nagle... Pies Syrena. Z różowym ogonem i w koronie, tak jak moja. Ale naprawdę nie wiedziałem o tym odcinku :)
http://www.gg.pl/dysk/tk1...0829_112554.jpg
Tomb Raider zaliczony, mam nowe pomysły, biorę się do roboty. Niedługo pewnie stuknie 70 procent.
_________________
Pies Syrena - stan na 11.12.2018:
- etapy - 35 z 36 gotowe (brak finału),
- muzyka - CAŁA GOTOWA!
- filmy główne - 31 z 38 gotowe,
- krótkie filmy przegranej - 16 z 19 gotowe.
 
 
     
mhpAC 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct 2
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 33

310 Prestiż
Wysłany: 29-08-2017, 19:18   

Może zmiane koloru wykorzystasz do zagadek logicznych? :) np: minigra gdzie musisz łapać klocki. Każdy klocek ma inny kolor, a pies Syrena może je zmieniać, więc by na przykład załapać czerwony klocek, należy zmienić kolor psa na czerwony :P
Trochę to niejasno rozpisałem, ale mam nadzieję że wiesz o co mi chodzi :P
_________________
jedyne do czego się nadaję, to średniej jakości grafika xD
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 741

4873 Prestiż
Wysłany: 29-08-2017, 19:24   

Jako krótka minigra może być, choć już wpadłem na bardziej rozbudowany pomysł - ale twój pewnie też zastosuję na chwilę, dzięki :)
_________________
Pies Syrena - stan na 11.12.2018:
- etapy - 35 z 36 gotowe (brak finału),
- muzyka - CAŁA GOTOWA!
- filmy główne - 31 z 38 gotowe,
- krótkie filmy przegranej - 16 z 19 gotowe.
 
 
     
mhpAC 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct 2
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 33

310 Prestiż
Wysłany: 29-08-2017, 19:25   

nie ma za co :)
_________________
jedyne do czego się nadaję, to średniej jakości grafika xD
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1711

36650 Prestiż
Wysłany: 29-08-2017, 20:31   

kamiledi15 napisał/a:

Oglądam sobie Reksia, a tam nagle... Pies Syrena.
Za długo zwlekasz z wydaniem gry, skoro już nawet Reksio Cię uprzedził :P
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 741

4873 Prestiż
Wysłany: 30-08-2017, 14:27   

Byłoby ciężko, bo ten odcinek powstał 16 lat przed moim urodzeniem :) Dla chętnych - Reksio kosmonauta, jest na Youtube. Pies Syrena pojawia się gdzieś w połowie.

[ Dodano: 19-11-2017, 18:58 ]
Na chwilę obecną - 63% gotowe. Wiem, 3% w prawie 5 miesięcy to niewiele, ale po pierwsze miałem sporą przerwę, bo chciałem trochę pograć, po drugie wymyśliłem parę nowych rzeczy, które nie były łatwe do zrobienia. Poza tym ja mierzę ten procent, porównując ilość gotowych poziomów do planowanych, a ponieważ teraz zrobiłem parę wyjątkowo długich poziomów, to też dlatego czas prac się wydłużył. Ale jak widać, ciągle prę do przodu. Ile mi się jeszcze zejdzie, trudno ocenić. Następny post napiszę przy 70%. Przy dobrych wiatrach może za miesiąc, bo teraz będę miał parę łatwiejszych poziomów do zrobienia.

[ Dodano: 26-11-2017, 01:29 ]
Tło do jednego z poziomów:

Będzie można na chwilę wyskoczyć z wody i wtedy widać górną część. Oczywiście rysowane ołówkiem i malowane kredkami, zaraz mi ręka odpadnie :/

[ Dodano: 27-11-2017, 09:03 ]

I believe I can Fly...
Udało mi się zrobić całkiem fajny efekt - gdy jesteśmy pod wodą, to woda jest mocno przezroczysta i ledwo widoczna, ale gdy płyniemy w górę, to robi się coraz bardziej wyraźna, dlatego po wyskoczeniu widać wyraźne fale. Gdy wpadamy z powrotem, znowu robi się przezroczysta.
Zrobiłem kolejny poziom, więc w tej chwili mam jakieś 64,5%.

[ Dodano: 09-12-2017, 20:27 ]
Ostatnia z trudnych do zrobienia postaci - ptak z dużym ogonem, który składa się z różnokolorowych gwiazdek (tak, to jest ogon, a nie to, co myślicie). W grze gwiazdki latają swobodnie po całym ogonie, co chwilę znikając i pojawiając się losowo, co daje efekt migotania. Na screenie porównanie wersji z gry i komiksu (około 1997 roku).

W tej chwili już 66% gotowe, czyli 2/3 za mną. Może prościej będzie, jeśli zamiast procentami będę od teraz podawał ilość poziomów, jakie zostały mi do wykonania - robię teraz 25-ty z 36-iu poziomów.

[ Dodano: 16-12-2017, 21:14 ]
Pisałem, że w miesiąc dojdę do 70% i wyrobiłem się przed czasem - 25 z 36 poziomów gotowe, czyli jeszcze 11, co daje 69,44%. No dobra, prawie 70. Ale przypominam, że to jest procent skończonych poziomów, a zostaną do zrobienia jeszcze filmy, więc rzeczywisty procent ukończenia gry jest niższy. Ale filmy będą raczej krótkie, więc pójdą chyba szybko. Termin ukończenia całej gry podtrzymuję taki, jaki pisałem jakiś czas temu - kwiecień/maj 2018.
_________________
Pies Syrena - stan na 11.12.2018:
- etapy - 35 z 36 gotowe (brak finału),
- muzyka - CAŁA GOTOWA!
- filmy główne - 31 z 38 gotowe,
- krótkie filmy przegranej - 16 z 19 gotowe.
 
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1711

36650 Prestiż
Wysłany: 16-12-2017, 22:04   

Naprawdę zostały Ci już tylko poziomy i filmy do zrobienia? Cała mechanika itp. już działa?
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 741

4873 Prestiż
Wysłany: 16-12-2017, 22:17   

A owszem. Z mechaniką się bardzo długo męczyłem, ale udało mi się z tym uporać. Oczywiście staram się w każdym poziomie wprowadzać jakieś innowacje, więc mechaniki też się pojawiają co jakiś czas nowe, ale na razie - odpukać - wszystko ładnie działa. Mam nadzieję, że obędzie się bez większych bugów, bo wydaje mi się, że wyeliminowałem wszystkie. Pewnie wszystkiego nie przewidziałem, ale to już wyjdzie w praniu. Największy problem miałem z kolizjami, żeby postać nie właziła w ścianę. Zabezpieczyłem to na różne sposoby, więc mam nadzieję, że już się nie da :)
_________________
Pies Syrena - stan na 11.12.2018:
- etapy - 35 z 36 gotowe (brak finału),
- muzyka - CAŁA GOTOWA!
- filmy główne - 31 z 38 gotowe,
- krótkie filmy przegranej - 16 z 19 gotowe.
 
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy
Posty: 698

36228 Prestiż
Wysłany: 18-12-2017, 21:13   

Nie rozważałeś kupna lepszych kredek, bardziej pokrywających powierzchnię tła? Ta surowość oprawy ma swój urok, ale wolałbym żeby tła były bardziej jednolite. Na chwilę obecną można by tak popracować nad oprawą za pomocą jakiegoś toon shadera, żeby kolory były bardziej statyczne - poeksperymentowałbym - ale wiadomo, że to Twój design :P.
_________________
 
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 741

4873 Prestiż
Wysłany: 18-12-2017, 21:51   

Chodzi Ci o te czarne niebo? To celowe, bo w komiksach było podobnie. I szczerze mówiąc ta niedoskonałość bardziej mi się podoba, niż idealne pokrycie :) Przy idealnym pokryciu gra wyglądałaby trochę za bardzo jak rysunek z Painta. Nie jest to wina kredek, bo można oczywiście malować trochę dłużej i będzie wtedy idealnie, ale to już nie będzie to samo. Nie wiem, czy jest jeszcze jakaś gra tego rodzaju, bo praktycznie wszystkie są rysowane z idealnym pokryciem, kojarzy mi się chyba tylko Crayon Physics Deluxe, która też była tak uroczo niedoskonała - obiekty nie były idealnie pomalowane. Inna sprawa, że tam nie było żadnego tła, a większość obiektów była pusta w środku, ale niektóre miały prymitywne wypełnienie.
Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, żebym do menu opcji dodał jakieś filtry do samodzielnego włączenia, gdyby ktoś chciał sobie włączyć. Jeśli masz jakiś konkretny na myśli, to napisz.

[ Dodano: 22-12-2017, 17:31 ]
Kończę właśnie 26 poziom, więc przede mną ostatnie 10. Narysowałem też, pomalowałem i wprowadziłem do gry wszystkie tła do ostatnich poziomów, narysowałem też ostatnie postacie, tak więc już naprawdę ładnie zbliżam się do końca :) Teraz pozostaje mi już tylko ożywić te tła i postacie zdarzeniami. Odnośnie mojego stylu graficznego, to znalazłem grę, która wygląda podobnie, nazywa się DRAGON: A Game About a Dragon, można sobie wygooglać. Też jest malowana kredkami i też te malowanie jest trochę niedokładne i mi się to podoba, to jest mój styl. Nie podoba mi się tylko, że kontury postaci wyglądają jak malowane flamastrem, nie pasuje mi to do reszty gry. Sama mechanika gry też jest bardzo prosta i uboga, nie ma też filmików, tylko slajdy z tekstem, więc grało mi się średnio, ale wygląda nieźle :) I ma całkiem niezłe żarty.
_________________
Pies Syrena - stan na 11.12.2018:
- etapy - 35 z 36 gotowe (brak finału),
- muzyka - CAŁA GOTOWA!
- filmy główne - 31 z 38 gotowe,
- krótkie filmy przegranej - 16 z 19 gotowe.
 
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 594

445 Prestiż
Wysłany: 25-12-2017, 14:46   

Ten screen jak ptak pierdzi w twarz psu jest genialny xD. Tak, wiem ogon i te sprawy, ale jednak :P
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 741

4873 Prestiż
Wysłany: 05-01-2018, 12:43   

Temporal, wiedziałem, że komuś tak się skojarzy :D
Piszę tylko, bo kończę kolejny poziom, tak więc przekroczyłem już 75% - zostało mi 9. Trochę dłużej się z nim zeszło, bo w międzyczasie, tak jak pisałem, zrobiłem część grafiki do kolejnych poziomów, więc całkiem nieźle mi idzie :)

[ Dodano: 06-01-2018, 22:09 ]
U nas zimy nie ma, bo jest pod wodą :)


[ Dodano: 13-01-2018, 22:01 ]
Kończę kolejny poziom - zostało 8.
_________________
Pies Syrena - stan na 11.12.2018:
- etapy - 35 z 36 gotowe (brak finału),
- muzyka - CAŁA GOTOWA!
- filmy główne - 31 z 38 gotowe,
- krótkie filmy przegranej - 16 z 19 gotowe.
 
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy
Posty: 698

36228 Prestiż
Wysłany: 15-01-2018, 08:02   

Jak burza teraz. A jak z dźwiękiem i muzyką?
_________________
 
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 741

4873 Prestiż
Wysłany: 15-01-2018, 10:02   

Dźwięki dogrywam na bieżąco, a z muzyką poczekam do filmów. Jeszcze nie wiem, czy w poziomach też będzie muzyka, czy tylko w filmach.
Tak licząc na szybko, to zrobienie jednego poziomu zajmuje mi jakieś 10 dni. Zostało 8, więc zajmie to jakieś 80 dni. Plus filmy, które pójdą pewnie szybciej, no i muzyka plus ostatnie szlify, więc przy dobrych wiatrach cała gra zostanie skończona za jakieś 100 dni :) Czyli termin, który zapowiadałem wcześniej - kwiecien/maj - jest nadal realny. Choć możliwe, że przez muzykę się to wydłuży o tydzień - dwa, ale zobaczymy, jak to będzie.
_________________
Pies Syrena - stan na 11.12.2018:
- etapy - 35 z 36 gotowe (brak finału),
- muzyka - CAŁA GOTOWA!
- filmy główne - 31 z 38 gotowe,
- krótkie filmy przegranej - 16 z 19 gotowe.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group