|
|
PIDŻAMA #2 |
Autor |
Wiadomość |
Rexu
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 206
22306 Prestiż
|
Wysłany: 27-03-2016, 22:05
|
|
|
3 - Rexu
2 - BROO
1 - Sporek |
_________________ Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off. |
|
|
|
|
wermi
Major Depressive Disorder
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 1015
15748 Prestiż
|
|
|
|
|
Herrios
Sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Skype:
Posty: 106
5532 Prestiż
|
Wysłany: 27-03-2016, 22:14
|
|
|
3 - Herrios
Majstersztyk, jedyny w swoim rodzaju.
2 - Broo
Urzekł mnie super fajny system 3
1 - Neoqueto
Chwalę się kolegom :
|
|
|
|
|
jarlfenrir
Generał brygady
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 1731
37283 Prestiż
|
Wysłany: 27-03-2016, 22:18
|
|
|
3. JarlFenrir
2. Worm
1. Rexu
Wybór jak zawsze ciężki
Mam jeszcze kilka uwag:
Sporek - gra miała się skończyć po minucie, a biegłem zdecydowanie dłużej... dodatkowo, jak się skułem, to gra się zacięła.
Malin - gra się zachowuje bardzo nieprzewidywalnie. Jeśli spadnę, to powtarzam poziom od nowa, a jeśli skończy się czas, to... powtarzam całą grę od nowa. Dodatkowo w drugim poziomie wielokrotnie mi wyskoczyło, że przegrałem, mimo, że wyraźnie widziałem, że dotykam portalu. |
|
|
|
|
BROO
Pupogłowy Wizard x-)
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 502
31680 Prestiż
|
Wysłany: 27-03-2016, 22:49
|
|
|
3 pkt - BROO
2 pkt - Worm
1 pkt - Natie
Później napiszę recenzję wszystkich gier. Ogólnie fajny poziom, na początku miałem większe obawy :-->. |
|
|
|
|
BulletHead
Bohater
Główny edytor:
Posty: 36
12825 Prestiż
|
Wysłany: 27-03-2016, 22:55
|
|
|
Rexu - 3 pkt
BROO - 2 pkt
Worm - 1 pkt |
|
|
|
|
Malin
Młodszy chorąży
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Skype:
Posty: 237
4748 Prestiż
|
Wysłany: 27-03-2016, 23:02
|
|
|
3 punkty - Central Blink, Malin
2 punkty - Zombies, Jalfenrir
1 punkt - Podczas oka mgnienia, BROO |
|
|
|
|
kamiledi15
Kapitan
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 846
8524 Prestiż
|
Wysłany: 27-03-2016, 23:20
|
|
|
Temat został podany moim zdaniem zbyt ogólnie, bo wystarczy zrobić zupełnie dowolną grę i dać limit czasowy, żeby spełniała wymagania.
1oolec - chyba coś jest nie tak z wykrywaniem kolizji, bo co chwilę ginę, mimo, że pudełko wpadło do wózka. Prosta grafika, ale plus za własne efekty dźwiękowe. Trochę średnio widzę powiązanie z tematem, pewnie to miało podpadać pod ,,gra, w której refleks odgrywa kluczową rolę", ale w sumie refleksu tu za wiele nie trzeba, za to przez te dziwne wykrywanie kolizji nie za bardzo da się grać.
Malin - prosta, krótka gierka, którą łatwo przejść. Ładna grafika, ale to pixelart, więc nie wymagał wiele pracy.
Masterjayz - całkiem ciekawy pomysł na grę, która jednak zbyt szybko się kończy. Pasuje chyba bardziej do filmiku 2d, niż do gry.
Neoqueto - niezła gra, ale jednak gra Herriosa, oparta na podobnym pomyśle, bardziej mi się spodobała.
Jarlfenrir - pomysł trochę podobny do jednego z poziomów w moim Sznurku Czasu, ale zdecydowanie lepiej pomyślany u ciebie. Prosta gra, ale trzeba przyznać, że wciąga i ciekawie się wiąże z tematem. Nieco przypomina grę Herriosa i Neoqueto.
Worm - muszę przyznać, że bardzo pozytywnie mnie zaskoczyłeś. Co prawda pomysł jest bardzo podobny do jednej gry klikowej, nie pamiętam w tej chwili tytułu, ale w twojej ciekawe jest to, że można też ruszać się po skosie. Gdyby nie to, że niektóre inne prace są bardziej powiązane z tematem, to za sam pomysł dałbym wysokie miejsce.
Sporek - widać, że zabrakło czasu. Tło nie zapętla się płynnie, gra jest za łatwa, ale gra wygrywa z pozostałymi pod względem grafiki, zresztą jak to zwykle u Sporka bywa. Prosty pomysł, ale wiąże się z tematem i to potrójnie, bo trzeba refleksu (choć niezbyt dużego z powodu niezbyt wysokiego poziomu trudności), jest uciekający czas, jest dynamiczna akcja. W sumie to chyba jedyna gra (oprócz gry Malina, która jednak mniej mi się podobała), która łączy wszystkie 3 wskazania tematu. Dlaczego wybiorę Sporka, a nie Malina - po pierwsze za grafikę, po drugie za humor, po trzecie za fabułę (prosta, bo prosta, ale u Malina nie ma żadnej). Choć oczywiście twoja gra, Malin, też była niezła.
Natie - trudna ta gra i zaskakująco rozbudowana jak na tak krótki czas tworzenia. Nie jestem w stanie jej przejść, ale w porównaniu do pozostałych gier zdecydowanie jedna z najbardziej pomysłowych i na pewno najbardziej rozbudowana. Wahałem się, czy nie dać miejsca na podium, ale jednak zbyt krótki czas na przejście i te wygaszanie trochę mnie zraziły - sposobem na przejście poziomu jest zrobienie screena w Paincie i nauczenie się ścieżki na pamięć, a nie przepadam za taki sposobem gry.
Broo - baaardzo podobny pomysł do gry Natie. Gra mniej rozbudowana i łatwiejsza, ale też trudna, z tym że ta trudność polega na systemie ruchu, który nie do końca do tej gry pasuje. Natie dała ruch ,,skokowy", a ty zwykły, przez co bardzo trudno jest wyczuć, w które miejsce się zdążyliśmy przesunąć i w jakiej odległości jesteśmy od przeszkody. Ale jednak nie jest aż tak trudna, bo przeszedłem całą z niewielkimi problemami. Mimo wszystko gra Natie jest lepsza.
Herrios - ciekawy pomysł, choć postać chyba nie do końca się rusza w rytm. Nie do końca rozumiem, od czego zależy, czy oberwiemy my, czy przeciwnik, ale to jedna z lepszych gier. Doszedłem do drugiego poziomu. No i duży plus za to, że czas nie został potraktowany tylko jako limit wymuszający szybkie tempo, tylko zmienia sposób rozgrywki. Trochę się wahałem, czy nie dać tu gry Jarlfenrira, ale jednak twoja jest bardziej rozbudowana gameplayowo i graficznie, więc wybrałem ją.
Rexu - niedawno odkryłem SuperHota i choć jeszcze w niego nie grałem, to fajnie, że wpadłeś na pomysł zrobienia tego w 2d. Postacie nawet są na tyle inteligentne, że same podnoszą broń. Pierwszy poziom jest najtrudniejszy, bo można łatwo zginąć od rykoszetu, pozostałe są łatwiejsze, bo nawet nie trzeba używać spowalniania czasu, tylko idzie się bokiem i się kosi wszystkich. Ale ogólnie wyszło super - można się fajnie bawić, zmuszając przeciwników, żeby strzelali sami w swoich kolegów przez rykoszety.
Miałem drobny dylemat, bo niektóre gry były oparte na tym samym pomyśle - Herrios, Jarlfenrir i Neogueto (gry rytmiczne), Broo i Natie (wygaszanie ekranu), Sporek i Malin (najbardziej dynamiczne), masterjayz i Rexu (spowalnianie czasu) choć te 2 ostatnie porównania trochę na wyrost. Worm i 1oolec zrobili gry, można powiedzieć, jedyne w swoim rodzaju.
1 punkt - Sporek
2 punkty - Herrios
3 punkty - Rexu |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
|
|
|
|
|
wermi
Major Depressive Disorder
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 1015
15748 Prestiż
|
Wysłany: 28-03-2016, 01:31
|
|
|
3p - worm, wiadomo
2p - natie
1p - broo |
|
|
|
|
Natie
Bohaterka
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 380
10110 Prestiż
|
Wysłany: 28-03-2016, 10:35
|
|
|
Wybór był arcytrudny bo większość gier czymś mnie wciągnęła. Nie da się sprawiedliwie obdzielić każdego więc ostatecznie rozłożyłam punkty tak :
3p - Natie (bo muszę)
2p - BROO - wciągnęła mnie na całego próba przejścia wszystkich dostępnych poziomów! Nie jestem zaskoczona że gra jest koncepcyjnie podobna do mojej bo spodziewałam się sporo więcej tego typu gier, w których planszę widać przez chwilę i działa się na ślepo, zapamiętując ścieżkę/układ/algorytm do przodu. Okazało się że tylko dwie takie prace się pokazały. Cóż.
1p - Worm - dobra estetyka wykonania, lubię gdy wszystko ma swoje miejsce i jest rozpoznawalne od razu, a grywalność równie wysoka co u BROO, odmienny jednak koncept. Ostatecznie o kolejności tych dwóch prac zadecydowała u mnie interpretacja tematu pracy bitewnej.
Osobiście nie udało mi się zrobić w mojej grze paru dodatkowych elementów, ze względu na brak czasu, niestety za duże skupienie na estetyce i Wielkanocne zamieszanie (niewykorzystane w pełni 3 godziny), dobrze że pomysł do głowy wpadł niemal natychmiast. Po pierwsze ale nie najważniejsze nie ma dźwięków i efektów, które mogłyby podpowiadać czy coś zebraliśmy po ciemku. Po drugie nie ma ruchu na planszy (więc niektórzy sobie cheatują screenem w paincie... No jak ktoś lubi grać na cheatach, proszę bardzo, tylko po co wtedy grać w gry?), ale wymyśliłam już sposób na ruch przeszkód który byłby płynny ale dający się obliczyć gdy akurat jest ciemno. Po trzecie - układanie plansz. Może przydałyby się też częściowo generowane plansze? Cokolwiek, może jeszcze coś przy niej pogrzebię, bo tworzenie jej sprawiło mi niemałą frajdę.
Wszystkie prace coś w sobie miały i kilka z nich nieomal dostało ode mnie punkty. Szkoda że tak mało można ich rozdać, na pewno Neo, Herrios czy Malin byli diabelnie blisko podium, ale nie będę nikogo dalej wyróżniać. Cieszy mnie spora frekwencja pidżamy.
No i wiem jedno, po dwóch pidżamach nie mam jeszcze przekonania co do własnej organizacji pracy, skupiam się na rzeczach zupełnie nieistotnych Może kiedyś będzie lepiej. Oby do następnej pidżamy! |
_________________ ... |
|
|
|
|
1oolec
Kapral
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 37
221 Prestiż
|
Wysłany: 28-03-2016, 11:30
|
|
|
I tak zjadłem was dizajnem i własnorecznie skomponowanym OST Skomponujcie 3 utwory w godzine A tu sie głosuje tylko na kolegów Niedługo wydam poprawioną wersje |
_________________ STOLEC STUDIO - gry nie dla lamusów
STOLEC STUDIO - it's not a bug it's a feature
xD
|
|
|
|
|
Herrios
Sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Skype:
Posty: 106
5532 Prestiż
|
Wysłany: 28-03-2016, 13:10
|
|
|
1oolec napisał/a: | I tak zjadłem was dizajnem i własnorecznie skomponowanym OST Skomponujcie 3 utwory w godzine A tu sie głosuje tylko na kolegów Niedługo wydam poprawioną wersje |
"Tu się głosuje tylko na kolegów" XD Najlepsze.
Gdyby chociaż twoja gra była przyjemna w graniu i nie była taka zbugowana człowieku.
Ty wiesz że skrzynki da się łapać tylko z jednej strony i że masz zepsute hotspoty? |
|
|
|
|
wermi
Major Depressive Disorder
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 1015
15748 Prestiż
|
Wysłany: 28-03-2016, 13:39
|
|
|
Herrios, twoja gra też jest zabugowana i niezbyt grywalna podchodziłem do niej kilka razy, za każdym razem wyłączałem po zabiciu kilku potworków, bo po prostu nie mogłem wytrzymać. Samo podejście do level designu "postawię tu parę potworków, parę klocków a tu wyjście" już mnie odpycha. |
|
|
|
|
Herrios
Sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Skype:
Posty: 106
5532 Prestiż
|
Wysłany: 28-03-2016, 13:43
|
|
|
worm napisał/a: | Herrios, twoja gra też jest zabugowana i niezbyt grywalna podchodziłem do niej kilka razy, za każdym razem wyłączałem po zabiciu kilku potworków, bo po prostu nie mogłem wytrzymać. Samo podejście do level designu postawię tu parę potworków, parę klocków a tu wyjście już mnie odpycha. |
Pewnie to dlatego że nie miałem czasu żeby je zaprojektować, gdy już wstawiłem tutaj grę to nawet wcześniej jej nie przetestowałem xd
Pozatym nie jest aż tak zbugowana że co chwile się ginie lol. |
|
|
|
|
1oolec
Kapral
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 37
221 Prestiż
|
Wysłany: 28-03-2016, 14:00
|
|
|
Niestety nie klikam na co dzień i poświeciłem 15-20 min na stworzenie silnika gry. |
_________________ STOLEC STUDIO - gry nie dla lamusów
STOLEC STUDIO - it's not a bug it's a feature
xD
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|