NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Klikowiec] Cootje
Autor Wiadomość
Cootje 
Legenda


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: MMF Express
Posty: 640

18037 Prestiż
Wysłany: 15-06-2015, 21:06   [Klikowiec] Cootje

No po tylu latach na tym forum zakładam wreszcie temat w tym dziale, ale nie też tak bez powodu. Znudziła mi się praca dla innych i na zlecenia, więc wraz z garstką znajomych i naszymi zasobami finansowymi postanowiliśmy przejść na profesjonalizm jako firma tworząca gry i software. Całymi dniami siedzimy nad tworzeniem naszego systemu informatycznego oraz przygotowaniami do rejestracji działalności gospodarczej w UK oraz powoli planujemy pierwszy projekt jaki mamy zamiar wydać. Więcej informacji już niebawem :)
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
masterjayz 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Posty: 228

10209 Prestiż
Wysłany: 25-06-2015, 16:30   

Oo, a ta gra w klikach rozumiem?
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 25-06-2015, 16:34   

żarty chyba sobie robisz masterjayz
 
     
Cootje 
Legenda


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: MMF Express
Posty: 640

18037 Prestiż
Wysłany: 25-06-2015, 18:01   

Ten projekt jest realizowany w Javie ze względu na najlepszą przenośność kodu pomiędzy platformami.
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 25-06-2015, 18:16   

xD
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 25-06-2015, 18:48   

no to mogłeś od razu w html5 robic jak zalezy ci na przenosnosci kodu
 
     
Cootje 
Legenda


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: MMF Express
Posty: 640

18037 Prestiż
Wysłany: 25-06-2015, 20:58   

Wolę Jave z małym uzasadnieniem:



Może nie najlepiej oddaje to wynagrodzenia, ale skala jest mniej więcej zachowana.
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 25-06-2015, 21:09   

Nie mówię że Java jest zła. Mówię że tworzenie gier w Javie jest złe. To duża różnica.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
BROO 
Pupogłowy
Wizard x-)


Główny edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 502

31680 Prestiż
Wysłany: 25-06-2015, 21:26   

Z tego hajskresu wynika, że koszty wynajęcia programisty Javy będą najwyższe.
 
     
Cootje 
Legenda


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: MMF Express
Posty: 640

18037 Prestiż
Wysłany: 25-06-2015, 21:41   

Fadex gra nie będzie na PC.
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 25-06-2015, 22:03   

no to tylko pozostaje android, bo do reszty Java się średnio nadaje ;)
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 715

36328 Prestiż
Wysłany: 25-06-2015, 22:32   

LibGDX? Daje naprawdę dużą wydajność i swobodę, np Ingress był w nim napisany. A co lepsze jest cały czas rozwijany na zupełnie wolnej licencji. I export na co się chce. W tym html5 ;p.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Wackyjackie 25-06-2015, 22:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 25-06-2015, 22:32   

Cootje napisał/a:
Wolę Jave z małym uzasadnieniem:

Obrazek

Może nie najlepiej oddaje to wynagrodzenia, ale skala jest mniej więcej zachowana.

A ja zawsze myślałem, że to programista C/C++ zarabia najwięcej :P Ale cóż, sam jestem javowcem i w C++ kodowałem tylko na studiach.

Fadex napisał/a:
Nie mówię że Java jest zła. Mówię że tworzenie gier w Javie jest złe. To duża różnica.
Zawsze, kiedy to słyszę podaję pewien kasowy hit stworzony w javie - Minecraft ;) Nie ma nikogo, kto by o nim nie słyszał.

Fadex napisał/a:
no to tylko pozostaje android, bo do reszty Java się średnio nadaje
Do reszty java średnio się nadaje? Nawet nie masz pojęcia, ile jest systemów, z których korzystasz i są stworzone w javie, a o tym nie wiesz, bo łączysz się z nimi przez przeglądarkę internetową (to nie zawsze jest PHP :P )
No i jakiś czas temu postanowiłem wypróbować pewną aplikacyjkę o nazwie Stencyl i ku mojemu zdziwieniu... również okazał się być napisany w javie.

Cootje, osobiście bardzo jestem ciekaw co to za gra i czekam na więcej informacji ;)
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 25-06-2015, 23:33   

jarlfenrir, akurat mam pojęcie ;) Java EE też jest bardzo słabym frameworkiem (nawet kiedyś próbowałem go używać - ugh.), niestety ciągle popularnym. Django chociażby jest znacznie lepsze.

Cytat:
Zawsze, kiedy to słyszę podaję pewien kasowy hit stworzony w javie - Minecraft ;) Nie ma nikogo, kto by o nim nie słyszał.

Owszem, jest w Javie. Tak samo jak problemy z jego optymalizacją wynikają z tego że jest w Javie - gdyby był przepisany na C++ to wiele z nich by zniknęło. Jedna perełka nie czyni dobrego języka - nie bez powodu *cała reszta* gier na PC oscyluje pomiędzy C++ a C# (nie licząc przeglądarkowych).

Ogólnie teraz nie jestem w stanie powiedzieć które aplikacje są stworzone w Javie, a które nie są - ale jeszcze 3 lata temu, kiedy dysponowałem wolniejszym sprzętem różnica w szybkości działania była bardzo wyraźna. Aplikacje javy są po prostu wolne!
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Steam:
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 26-06-2015, 18:10   

Najwięcej zarabiają programiści języków obskurnych, FORTH czy inny R. Tylko trudniej znaleźć pracę :P W przeciwieństwie do Javy... Nie wiem, skąd pomysł, że programiści Javy zarabiają więcej niż C++. Jest podobnie, bo jest duża część wspólna rynku.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group