Zamknięty przez: Neoqueto 03-07-2012, 07:09 |
Lista gier |
Autor |
Wiadomość |
wermi
Major Depressive Disorder
Posty: 1015
Prestiż
|
Wysłany: 01-07-2012, 22:42 Lista gier
|
|
|
Tutaj możecie się podzielić nazwami gier, w które warto zagrać. Możecie wymieniać i produkcje komercyjne, niekomercyjne, middleware, klikowe, indie, Flash, na konsole i wiele innych.
A więc ja zacznę:
-Uber
-Hiper
-Lol się śmieje
-Free Jumper (czekam na dwójkę)
-Canterlot Defender
-Mario Forever v2.16
-Super Meat Boy
-The Sims (oczywiście brak cyferki ma oznaczać pierwszą część)
-Super Smash Bros. (cała seria)
-Contra
-Battlefield 3 '
|
_________________
|
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 1773
Prestiż
|
Wysłany: 01-07-2012, 23:27
|
|
|
Cytat: | -Free Jumper (czekam na dwójkę) |
ups.
...
Co do tematu:
tytuły komercyjne:
Zdecydowanie Amnesia: The Dark Descent. Najlepszy horror wszech czasów.
F.E.A.R. za niesamowity przykład sztucznej inteligencji w grach i kapitalny klimat. Ale TYLKO pierwsza część + dodatki, reszta to kicha.
Heroes of Might & Magic III - za uniwersum i wiele godzin spędzonych na każdej mapie. Kiedyś statystyki wszystkich jednostek i artefaktów znałem na pamięć, to były czasy
Max Payne (wyłącznie jedynka) - za naprawdę dobrą, filmową wręcz fabułę. Tak bardzo żałuję, że film na podstawie tej gry okazał się takim badziewiem ;_;
Serie gier z projektu Touhou - za piekielny poziom trudności i bardzo dobrą grywalność. W grach z tej serii znajdziemy zręcznościowe "shootery" (większość), bijatyki (7.5; 10.5; 12.3) i kilka wariacji tych trybów.
konsolkowe:
seria Golden Sun - czyli bardzo epicki RPG od Nintendo. Bardzo polecam.
seria Pokemon - nie muszę tłumaczyć, prawda? To gry których się nie zapomina i są naprawdę rozbudowane.
reszta:
KREW - klikowa perełka i klasyk. Bardzo miłe wspomnienia z tą produkcją.
Soldat - oczywiście za grywalny tryb multiplayer, w którym liczą się czyste umiejętności. Dopóki ktoś nie wyciągnie granatnika m79.
Cave Story - bo po prostu niektóre gry są idealne i nic w nich nie można poprawić.
I oczywiście stos VNek, których niestosownym byłoby tu polecić. Dlatego ograniczę się do jednego tytułu, którym można zacząć przygodę z tym gatunkiem - Ever17. Mindf*ck gwarantowany, not a trap.
A także wiele tytułów, których teraz nie pamiętam ale też wiąże z nimi miłe wspomnienia. |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Pojedynki: być może
Steam:
Posty: 3446
Prestiż
|
Wysłany: 01-07-2012, 23:38
|
|
|
Supaplex, Z, Trespasser, StarCraft, Counter-Strike 1.6/Source, Call od Duty, CoD: Modern Warfare, The Elder Scrolls, Half-Life 1/2, Splinter Cell, Master of Orion 2, Rise of Nations, Fallout 3, Deadlock, Portal 1/2. |
|
|
|
|
Muchomorek
Dezerter Intensive
Pojedynki: nie
Posty: 337
Prestiż
|
Wysłany: 02-07-2012, 09:16
|
|
|
Star Wars Dark Forces II
Star Wars Jedi Knight II Jedi Outcast
SW JKIII Jedi Academy
SW Knights of the Old Republic
SW Knights of the Old Republic II: The Sith Lords
SW The Force Unleashed I&II
SW BattleFront II
LEGO Indiana Jones II (tak tak )
LEGO Batman I&II (tak jak wyżej)
LEGO LOCO (m0ja ulubiona gra dzieciństwa)
Counter Strike 1.6/CZ
LOL SIĘ ŚMIEJE (fav)
(Super) Mario Brosz [wszystkie serie]
Shrek
Quake 3 Arena
Wiem, iż niektóre gry są dla dzieci, ale ja je po prostu lubiem. |
_________________ when the devil is too busy they call me |
|
|
|
|
SilentBob92PL
Starszy sierżant Sairento
Pojedynki: być może
Steam:
Skype:
Posty: 163
Prestiż
|
Wysłany: 02-07-2012, 15:27
|
|
|
The Binding of Isaac
CoD'y z a najlepsza była 2
Herosy tylko i wyłącznie 3
Settlers 2 i 3
Diablo I i II
Quake 3 Arena
Mass Effect(wszystkie części)
The Longest Journey 1 i 2
Beyound Good & Evil
Dizzy(nes/pegasus)
Pokemony(wszystkie części)
Age of Empires 2
Corsairs: Conquest at Sea
wszystkie Fallouty
wszystkie The Elder Scrolls
Sea Dogs I i II(Pirates of the Caribbean)
Gothic 1 i 2
Minecraft
World of Tanks
Torchlight I i II(beta)
Mortal Kombat 4
Tekken 3
Dungeon Defenders
Borderlands
Chłopaki nie płaczą
Książe i Tchórz
Prince of Persia (pierwsza część 2D)
Micro Machines(nes/pegasus)
Kozacy: Europejskie Boje
Medal of Honor (Alied Assault i dodatki)
God of War
Gears of War
Final Fantasy(wszystkie części)
Metal Gear Solid(wszystkie części)
Resident Evil(j.w)
Gta(j.w)
Heavy Rain
Red Dead Redemption
Max Payne (najlepsza 1 ale 2 i 3 też mogą być)
Mario Bros(nes/pegasus pierwsza część)
Halo(wszystkie części)
Amplitude
(Większość z tych gier przeszedłem)
Wielu jeszcze nie wymieniłem, jak sobie jeszcze jakieś przypomnę to dopiszę. |
_________________
|
|
|
|
|
wermi
Major Depressive Disorder
Posty: 1015
Prestiż
|
Wysłany: 02-07-2012, 15:41
|
|
|
cycus144 napisał/a: | Minecraft |
Zero Majnkraftów |
_________________
|
|
|
|
|
Ayth
Podporucznik
Pojedynki: nie
Posty: 686
Prestiż
|
Wysłany: 02-07-2012, 20:37
|
|
|
League of Legends |
|
|
|
|
pogromca909
Głupiec
Steam:
Skype:
Posty: 147
Prestiż
|
Wysłany: 03-07-2012, 01:28
|
|
|
Gry serii megaman (te na pegazusa) poza jedynką.
Minecraft (wiem,wiem)
LOL SIĘ ŚMIEJE
CLB (wiem,wiem)
eeeee
GTA ? |
_________________
|
|
|
|
|
Neoqueto
Moderator Akcelerator
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 537
Prestiż
|
Wysłany: 03-07-2012, 07:09
|
|
|
Praktycznie taki sam temat już istnieje od dawna: http://www.nb.romanx.webd.pl/viewtopic.php?t=2248
Zamykam.
No i zepsułeś zabawę. | Fadex
Jak cza, to cza. Co se będzieta posty wbijać? | Neo |
_________________ Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł! |
|
|
|
|
|