NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[MMF2] Jak Niszczyc 1 obiekt z Grupy
Autor Wiadomość
GargulecPL 
Kapral

Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Construct
Posty: 29

386 Prestiż
  Wysłany: 22-01-2012, 17:05   [MMF2] Jak Niszczyc 1 obiekt z Grupy

Tak jak w temacie, jak niszczyć jeden obiekt z grupy bo nie chce mi się tworzyć 50 obiektów aktywnych :S

PS: Jeśli był taki temat to poproszę link do niego
 
     
Shivek 
Sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Pomógł: 3 razy
Posty: 132

1052 Prestiż
Wysłany: 22-01-2012, 17:46   

Możesz niszczyć przez behaviour, poszukaj koło zmiennych obiektu aktywnego.
 
     
Ayth 
Podporucznik


Główny edytor: KNP
Pojedynki: nie
Pomógł: 31 razy
Posty: 686

7700 Prestiż
Wysłany: 22-01-2012, 17:54   

musisz dać warunek który odnosi się do tego obiektu który ma być zniszczony czyli np.
gracz collision with platforma: platforma destroy i wtedy zniszczy się ta platforma z którą koliduje gracz coś w tym stylu
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy
Posty: 717

36331 Prestiż
Wysłany: 22-01-2012, 17:56   

Chyba, że ma być niszczony jeden jakikolwiek. To dodaj do zdarzenia "pick an object at random". Sprecyzuj.
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 22-01-2012, 18:01   

Wackyjackie napisał/a:
Sprecyzuj.

Ditto.
Naprawdę nie czaję, co niszczenie obiektu z grupy ma wspólnego z tworzeniem mnóstwa obiektów. Jakieś detektory, czy coś? :P
 
     
GargulecPL 
Kapral

Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Construct
Posty: 29

386 Prestiż
Wysłany: 22-01-2012, 20:27   

Chodzi mi o to że mam np: żołnierza i jak kliknę na niego to on się niszczy ale ich jest grupa 50 skopiowanych (nie sklonowanych) a niszczy się tylko ten na którego kliknę
Ostatnio zmieniony przez GargulecPL 22-01-2012, 20:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 22-01-2012, 20:28   

Mouse click on an object (żołnierz) -> żołnierz destroy.

Za wielkiej filozofii to tu nie ma.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
GargulecPL 
Kapral

Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Construct
Posty: 29

386 Prestiż
Wysłany: 22-01-2012, 20:34   

Fadex napisał/a:
Mouse click on an object (żołnierz) -> żołnierz destroy.

Za wielkiej filozofii to tu nie ma.

Fadex aż takim noobem to ja nie jestem żeby tego nie wiedzieć.
Źle mnie zrozumiałeś mi nie chodzi o samo kliknięcie i zniszczenie tylko ach...
przeczytaj temat jeszcze raz
 
     
Ayth 
Podporucznik


Główny edytor: KNP
Pojedynki: nie
Pomógł: 31 razy
Posty: 686

7700 Prestiż
Wysłany: 22-01-2012, 20:59   

Cytat:
Źle mnie zrozumiałeś mi nie chodzi o samo kliknięcie i zniszczenie tylko ach...
przeczytaj temat jeszcze raz
z tego co napisałeś w całym temacie można wywnioskować tylko to co wywnioskował Fadex ;>


PS. jesteś Noobem :P
 
     
GargulecPL 
Kapral

Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Construct
Posty: 29

386 Prestiż
Wysłany: 22-01-2012, 21:11   

Skoro tu nie znajdę pomocy to nie będę jej tu szukał
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy
Posty: 717

36331 Prestiż
Wysłany: 22-01-2012, 21:38   

Sprecyzuj pytanie, nic więcej. Nie jestem w stanie pojąć jaki jest twój problem.

@Klo -__-'.

A czekaj - klikasz jeden obiekt i wszystkie się niszczą? Ustaw jakąś flagę innego obiektu na ON, a gdy flaga jest ON -> niszcz te obiekty. Potem tylko przywróć flagę.
 
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 22-01-2012, 22:29   

Doprecyzuj pytanie. Przedstaw dokładnie sytuację i efekt, jaki chcesz osiągnąć. To chyba oczywiste, że mając bardzo ograniczone informacje od Ciebie i "przykładowy przykład" mogłem odnieść się tylko do niego?
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 23-01-2012, 11:13   

Aha, masz 50 obiektów: Obiekt1, Obiekt2, Obiekt3... Obiekt50. Chcesz po kliknięciu na Obiekt# niszczyć Obiekt#. Właśnie tak zrób. Zrób zdarzenie z warunkiem kliknięcia na obiekt grupy i wsadź akcję Destroy w kolumnie grupy :P
 
     
GargulecPL 
Kapral

Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Construct
Posty: 29

386 Prestiż
Wysłany: 23-01-2012, 14:36   

Po prostu chodzi mi o to że chce zrobić np minecraft'a i tworzę obiekt aktywny nazywam go "Ziemia" i jeśli kliknę na obiekt to on się niszczy(to to umiem).I chce wypełnić podłoże klockami ziemi ale nie chce mieć Ramki zapchanej obiektami "Ziemia 1" "Ziemia 2" itd. Więc chce jak skopiuje z obiektu aktywnego np 20 ziem to nie chce żeby ,jak dam { user click on object > delete } ,to nie niszczy się naraz 20 "Ziemia"tylko jedna skopiowana "Ziemia" tą na którą kliknę

Już inaczej wyjaśnić nie umiem. :(
 
     
Ayth 
Podporucznik


Główny edytor: KNP
Pojedynki: nie
Pomógł: 31 razy
Posty: 686

7700 Prestiż
Wysłany: 23-01-2012, 15:25   

lol? daj tu plik tej gry którą tworzysz bo do tego co napisałeś teraz odpowiedź jest na początku tematu a ty ciągle się upierasz OMG
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group