[MMF2] Jak Niszczyc 1 obiekt z Grupy |
Autor |
Wiadomość |
GargulecPL
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 29
386 Prestiż
|
Wysłany: 22-01-2012, 17:05 [MMF2] Jak Niszczyc 1 obiekt z Grupy
|
|
|
Tak jak w temacie, jak niszczyć jeden obiekt z grupy bo nie chce mi się tworzyć 50 obiektów aktywnych
PS: Jeśli był taki temat to poproszę link do niego |
|
|
|
|
Shivek
Sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomógł: 3 razy Posty: 132
1052 Prestiż
|
Wysłany: 22-01-2012, 17:46
|
|
|
Możesz niszczyć przez behaviour, poszukaj koło zmiennych obiektu aktywnego. |
|
|
|
|
Ayth
Podporucznik
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 31 razy Posty: 686
7700 Prestiż
|
Wysłany: 22-01-2012, 17:54
|
|
|
musisz dać warunek który odnosi się do tego obiektu który ma być zniszczony czyli np.
gracz collision with platforma: platforma destroy i wtedy zniszczy się ta platforma z którą koliduje gracz coś w tym stylu |
|
|
|
|
Wackyjackie
Bohater Starszy Chorąży Sztabowy Randomu
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy Posty: 717
36331 Prestiż
|
Wysłany: 22-01-2012, 17:56
|
|
|
Chyba, że ma być niszczony jeden jakikolwiek. To dodaj do zdarzenia "pick an object at random". Sprecyzuj. |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 22-01-2012, 18:01
|
|
|
Wackyjackie napisał/a: | Sprecyzuj. |
Ditto.
Naprawdę nie czaję, co niszczenie obiektu z grupy ma wspólnego z tworzeniem mnóstwa obiektów. Jakieś detektory, czy coś? |
|
|
|
|
GargulecPL
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 29
386 Prestiż
|
Wysłany: 22-01-2012, 20:27
|
|
|
Chodzi mi o to że mam np: żołnierza i jak kliknę na niego to on się niszczy ale ich jest grupa 50 skopiowanych (nie sklonowanych) a niszczy się tylko ten na którego kliknę |
Ostatnio zmieniony przez GargulecPL 22-01-2012, 20:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 22-01-2012, 20:28
|
|
|
Mouse click on an object (żołnierz) -> żołnierz destroy.
Za wielkiej filozofii to tu nie ma. |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
GargulecPL
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 29
386 Prestiż
|
Wysłany: 22-01-2012, 20:34
|
|
|
Fadex napisał/a: | Mouse click on an object (żołnierz) -> żołnierz destroy.
Za wielkiej filozofii to tu nie ma. |
Fadex aż takim noobem to ja nie jestem żeby tego nie wiedzieć.
Źle mnie zrozumiałeś mi nie chodzi o samo kliknięcie i zniszczenie tylko ach...
przeczytaj temat jeszcze raz |
|
|
|
|
Ayth
Podporucznik
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 31 razy Posty: 686
7700 Prestiż
|
Wysłany: 22-01-2012, 20:59
|
|
|
Cytat: | Źle mnie zrozumiałeś mi nie chodzi o samo kliknięcie i zniszczenie tylko ach...
przeczytaj temat jeszcze raz | z tego co napisałeś w całym temacie można wywnioskować tylko to co wywnioskował Fadex ;>
PS. jesteś Noobem |
|
|
|
|
GargulecPL
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 29
386 Prestiż
|
Wysłany: 22-01-2012, 21:11
|
|
|
Skoro tu nie znajdę pomocy to nie będę jej tu szukał |
|
|
|
|
Wackyjackie
Bohater Starszy Chorąży Sztabowy Randomu
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy Posty: 717
36331 Prestiż
|
Wysłany: 22-01-2012, 21:38
|
|
|
Sprecyzuj pytanie, nic więcej. Nie jestem w stanie pojąć jaki jest twój problem.
@Klo -__-'.
A czekaj - klikasz jeden obiekt i wszystkie się niszczą? Ustaw jakąś flagę innego obiektu na ON, a gdy flaga jest ON -> niszcz te obiekty. Potem tylko przywróć flagę. |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 22-01-2012, 22:29
|
|
|
Doprecyzuj pytanie. Przedstaw dokładnie sytuację i efekt, jaki chcesz osiągnąć. To chyba oczywiste, że mając bardzo ograniczone informacje od Ciebie i "przykładowy przykład" mogłem odnieść się tylko do niego? |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 23-01-2012, 11:13
|
|
|
Aha, masz 50 obiektów: Obiekt1, Obiekt2, Obiekt3... Obiekt50. Chcesz po kliknięciu na Obiekt# niszczyć Obiekt#. Właśnie tak zrób. Zrób zdarzenie z warunkiem kliknięcia na obiekt grupy i wsadź akcję Destroy w kolumnie grupy |
|
|
|
|
GargulecPL
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 29
386 Prestiż
|
Wysłany: 23-01-2012, 14:36
|
|
|
Po prostu chodzi mi o to że chce zrobić np minecraft'a i tworzę obiekt aktywny nazywam go "Ziemia" i jeśli kliknę na obiekt to on się niszczy(to to umiem).I chce wypełnić podłoże klockami ziemi ale nie chce mieć Ramki zapchanej obiektami "Ziemia 1" "Ziemia 2" itd. Więc chce jak skopiuje z obiektu aktywnego np 20 ziem to nie chce żeby ,jak dam { user click on object > delete } ,to nie niszczy się naraz 20 "Ziemia"tylko jedna skopiowana "Ziemia" tą na którą kliknę
Już inaczej wyjaśnić nie umiem. |
|
|
|
|
Ayth
Podporucznik
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 31 razy Posty: 686
7700 Prestiż
|
Wysłany: 23-01-2012, 15:25
|
|
|
lol? daj tu plik tej gry którą tworzysz bo do tego co napisałeś teraz odpowiedź jest na początku tematu a ty ciągle się upierasz OMG |
|
|
|
|
|