[Strategia] Koloniści |
Autor |
Wiadomość |
likop
Starszy szeregowy
Posty: 10
69 Prestiż
|
Wysłany: 23-04-2008, 15:24 [Strategia] Koloniści
|
|
|
T obędzie opowiadało o kolonistach.
Rok 20XX. Ludzie zaczęli zaludniać dalekie planety. Gracz dowodzi jednym z takich statków- na początku za przyznane punkty kupuje przedmioty które przydadzą się w dalszej rozrywce. Niestety, podczas podróży, statek ,,dostaje" awarii, na wskutek której rozbija się na nieznanej planecie. Ginie większość ludzi i zapasów... Planeta na szczęście posiada atmosferę. Jednak w pobliżu nie widać wody... Ale grozi nie tylko to-w pobliżu widać grupy różnych stworów. Koloniści muszą podjąć ważne decyzje jeśli chcą przeżyć. Gracz wciela się w ich dowódcę, który musi podejmować decyzje dotyczące przyszłości kolonistów. Wybiera miejsca zamieszkania, itd.
Gra jest rozrywana w turach-1 tura to dzień
Gra kończy się w turze 834, kiedy przyleci pomoc.
Gracz co turę podejmuje różne decyzje-badanie gór, wysyłanie ekspedycji badawczych itd.
to może być RPG, lub pseudo-RTS. |
|
|
|
|
Cremmy
Sierżant Triggerheart
Główny edytor:
Pomógł: 1 raz Posty: 114
16736 Prestiż
|
Wysłany: 30-05-2008, 18:40
|
|
|
Ogolnie pomysl jak pomysl.. Ale najbardziej mnie ciekawi to:
Cytat: | Gra kończy się w turze 834, kiedy przyleci pomoc. |
834 tury, zakladajac ze to ponad 2 lata, a nie wierze zeby komus chcialo sie tyle czasu czekac na ratunek xD
Moze 4 tury to 1 dzien - 1 tura ranek, druga poludnie, 3 wieczor, 4 noc. Mozna by zrobic wtedy rozna zagrozenia o innej porze dnia czy cos xD |
_________________ <Wyobraź tu sobie podpis~> |
|
|
|
|
Don_Sotto
Bohater
Główny edytor:
Pomógł: 7 razy Posty: 221
2783 Prestiż
|
Wysłany: 12-06-2008, 13:37
|
|
|
1 tura to 1 dzień, ale dzień "w grze". Tak przynajmniej przypuszczam, bo rozwiązanie, jakiego się domyślasz, byłoby mało użyteczne.
A pomysł... czy ja wiem? Niewiele szczegółów podałeś, likop. |
_________________ A ty - czy lubisz grać w słabe gry? Nie czyń drugiemu, co Tobie nie miłe. / www.donsotto.pl / |
|
|
|
|
jarlfenrir
Generał brygady
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 82 razy Posty: 1731
37283 Prestiż
|
Wysłany: 12-06-2008, 14:05
|
|
|
Don_Sotto napisał/a: | 1 tura to 1 dzień, ale dzień w grze. Tak przynajmniej przypuszczam, bo rozwiązanie, jakiego się domyślasz, byłoby mało użyteczne.
A pomysł... czy ja wiem? Niewiele szczegółów podałeś, likop. |
Jemu chyba chodizło raczej o to, ze gdyby ratunek miał nadejść dopiero po dwóch latach, to koloniści raczej zaczęli by kombinować jak tu zwiać, niż jak tu się utrzymać |
|
|
|
|
likop
Starszy szeregowy
Posty: 10
69 Prestiż
|
Wysłany: 14-06-2008, 16:38
|
|
|
Zresztą ratunek byłby w pełni nieoczekiwany. A wcześniej gracza czekają inne atrakcje-takie jak brak wody, żywności, ataki dzikich zwierząt i ludzi i. nne.
Myślę że 2 tury-1 dzień to niezły pomysł. Ale nie jest dobry. Raczej taki średniawy. |
|
|
|
|
Wirtualność
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz Posty: 313
18050 Prestiż
|
Wysłany: 14-06-2008, 18:56
|
|
|
Przecież na różnych planetach dni wyglądają inaczej. Hm?
Ja utrzymuję za: 1 tura - 1 dzień. Powód - powyżej. |
|
|
|
|
|