NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Strategia] Koloniści
Autor Wiadomość
likop 
Starszy szeregowy


Posty: 10

69 Prestiż
Wysłany: 23-04-2008, 15:24   [Strategia] Koloniści

T obędzie opowiadało o kolonistach.
Rok 20XX. Ludzie zaczęli zaludniać dalekie planety. Gracz dowodzi jednym z takich statków- na początku za przyznane punkty kupuje przedmioty które przydadzą się w dalszej rozrywce. Niestety, podczas podróży, statek ,,dostaje" awarii, na wskutek której rozbija się na nieznanej planecie. Ginie większość ludzi i zapasów... Planeta na szczęście posiada atmosferę. Jednak w pobliżu nie widać wody... Ale grozi nie tylko to-w pobliżu widać grupy różnych stworów. Koloniści muszą podjąć ważne decyzje jeśli chcą przeżyć. Gracz wciela się w ich dowódcę, który musi podejmować decyzje dotyczące przyszłości kolonistów. Wybiera miejsca zamieszkania, itd.
Gra jest rozrywana w turach-1 tura to dzień
Gra kończy się w turze 834, kiedy przyleci pomoc.


Gracz co turę podejmuje różne decyzje-badanie gór, wysyłanie ekspedycji badawczych itd.
to może być RPG, lub pseudo-RTS.
 
     
Cremmy 
Sierżant
Triggerheart


Główny edytor: MMF2
Pomógł: 1 raz
Posty: 114

16736 Prestiż
Wysłany: 30-05-2008, 18:40   

Ogolnie pomysl jak pomysl.. Ale najbardziej mnie ciekawi to:
Cytat:
Gra kończy się w turze 834, kiedy przyleci pomoc.

834 tury, zakladajac ze
Cytat:
1 tura to dzień
to ponad 2 lata, a nie wierze zeby komus chcialo sie tyle czasu czekac na ratunek xD
Moze 4 tury to 1 dzien - 1 tura ranek, druga poludnie, 3 wieczor, 4 noc. Mozna by zrobic wtedy rozna zagrozenia o innej porze dnia czy cos xD
_________________
<Wyobraź tu sobie podpis~>
 
     
Don_Sotto 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Pomógł: 7 razy
Posty: 221

2783 Prestiż
Wysłany: 12-06-2008, 13:37   

1 tura to 1 dzień, ale dzień "w grze". Tak przynajmniej przypuszczam, bo rozwiązanie, jakiego się domyślasz, byłoby mało użyteczne.

A pomysł... czy ja wiem? Niewiele szczegółów podałeś, likop.
_________________
A ty - czy lubisz grać w słabe gry? Nie czyń drugiemu, co Tobie nie miłe. / www.donsotto.pl /
 
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 12-06-2008, 14:05   

Don_Sotto napisał/a:
1 tura to 1 dzień, ale dzień w grze. Tak przynajmniej przypuszczam, bo rozwiązanie, jakiego się domyślasz, byłoby mało użyteczne.

A pomysł... czy ja wiem? Niewiele szczegółów podałeś, likop.

Jemu chyba chodizło raczej o to, ze gdyby ratunek miał nadejść dopiero po dwóch latach, to koloniści raczej zaczęli by kombinować jak tu zwiać, niż jak tu się utrzymać :/
 
     
likop 
Starszy szeregowy


Posty: 10

69 Prestiż
Wysłany: 14-06-2008, 16:38   

Zresztą ratunek byłby w pełni nieoczekiwany. A wcześniej gracza czekają inne atrakcje-takie jak brak wody, żywności, ataki dzikich zwierząt i ludzi i. nne.

Myślę że 2 tury-1 dzień to niezły pomysł. Ale nie jest dobry. Raczej taki średniawy.
 
     
Wirtualność 
Bohater


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 313

18050 Prestiż
Wysłany: 14-06-2008, 18:56   

Przecież na różnych planetach dni wyglądają inaczej. Hm?
Ja utrzymuję za: 1 tura - 1 dzień. Powód - powyżej.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group