NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: Minty
06-05-2007, 10:46
[MMF2] Vitalize
Autor Wiadomość
ShutDown 
Sierżant


Pomógł: 4 razy
Posty: 104

862 Prestiż
Wysłany: 30-04-2007, 16:07   [MMF2] Vitalize

Nie działa mi Vitalize chciałem zrobić grę on-line a właściwie nie gre ale mozemy to tak dla uproszczenia nazwać. Jak to wygląda to zobaczcie sami http://lucbut.w.interia.pl/
W tej "grze" jest tylko jakaś animanja żeby zobaczyć czy będzie działać.
a tu jest kod:

<OBJECT ID="IDENTYFIKATOR" WIDTH=795 HEIGHT=555
CLASSID="CLSID:EB6D7E70-AAA9-40D9-BA05-F214
CODEBASE="http://www.clickteam.com/vitalize3/vitalize.cab#Version=3,5,119,0" >
<PARAM NAME="URL" VALUE="http://lucbut.w.interia.pl/LoL.ccn" >
<PARAM NAME="TaskPriority" VALUE="50" >
<PARAM NAME="BackColor" VALUE="255,255,255" >
<PARAM NAME="ProgressBar" VALUE="53,181,222,5" >
<PARAM NAME="ProgressBarColor" VALUE="255,0,0" >
<PARAM NAME="ProgressBarBorderColor" VALUE="255,255,0" >
<PARAM NAME="YourParam" VALUE="ValueOfYourParam" >
<EMBED type="application/x-cnc" width=795 height=555
Pluginspage="http://www.clickteam.com/vitalize3/plugin.html"
CheckVersion=3,5,116,0
TaskPriority=50
BackColor=0,0,0
ProgressBar=53,181,222,5
ProgressBarColor=255,0,0
ProgressBarBorderColor=128,0,0
YourParam="ValueOfYourParam"
src="http://lucbut.w.interia.pl/LoL.ccn">
</EMBED >
</OBJECT >

Ten kod wkleiłem do notatnika i zapisałem jako index.htm
_________________
PSK Hot News
www.pskhotnews.ctg.pl
 
 
     
Ploo 
Chorąży


Główny edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 288

8353 Prestiż
Wysłany: 30-04-2007, 16:10   

W czym stworzyles gre? TGF czy MMF2? Bo chce ci uswiadomic ze Vitalize dla MMF2 czyli Vitalize 4 nie zostal jeszcze wydany. Ale z kolei jak mogles zapisac jako ccn. :P

W nazwie tematu jest odpowiedni tag... | RomanX

To prawda i to zauwazylem ale sam nie wiem jak on to zapisal jako ccn. :P
Ostatnio zmieniony przez Minty 30-04-2007, 19:24, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
Fanotherpg 
Porucznik
I'm livin' proof


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 8 razy
Posty: 821

14370 Prestiż
Wysłany: 30-04-2007, 16:50   

Po pierwsze aby kod Vitalize działał musisz miec zrobiony kod HTML strony i do sekcji BODY wkleić kod odpowiedzialny za Vitalize.. Jeśli zrobiłeś Vitalize z 4 generacji TGF2/MMF2/MMF2Dev to gra i tak nie będzie działać gdyż jak już wspomniał Plooscva od ROKU jest przesuwana data premiery tego rozszerzenia..
_________________
Indie since 1997.
 
 
     
Ploo 
Chorąży


Główny edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 288

8353 Prestiż
Wysłany: 30-04-2007, 19:25   

Nie jest przesuwana tylko od samego poczatku nawet nie byla ustalona...

Plooscva
 
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 30-04-2007, 20:49   

Plooscva napisał/a:
sam nie wiem jak on to zapisal jako ccn. :P


Zaznaczając w preferencjach gry "Internet Aplication"?
 
     
Fanotherpg 
Porucznik
I'm livin' proof


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 8 razy
Posty: 821

14370 Prestiż
Wysłany: 30-04-2007, 21:29   

Plooscva jest przesuwana gdyż powinna zostać wydana razem z 4 generacją (bo przecież dali możliwość tworzenia aplikacji internetowych więc powinny one działać !), a potem zapowiedzieli, że w przeciągu kilku miesięcy wyjdzie, a potem, że robią, robią i nadal robią..
_________________
Indie since 1997.
 
 
     
Ploo 
Chorąży


Główny edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 288

8353 Prestiż
Wysłany: 30-04-2007, 21:52   

Fenrir napisał/a:
Plooscva napisał/a:
sam nie wiem jak on to zapisal jako ccn. :P


Zaznaczając w preferencjach gry Internet Aplication?


Nie bylem swiadom ze ta funkcja juz jest dostepna w MMF2 skoro Vitalize 4 jeszcze nie wyszedl. Myslalem ze bedzie w aktualizacji. :)

A co do Fana... gdzie oglaszali?

Plooscva
 
 
     
ShutDown 
Sierżant


Pomógł: 4 razy
Posty: 104

862 Prestiż
Wysłany: 30-04-2007, 21:59   

Fackstycznie gry zrobione w MMF2 jak narazie nie działają. zrobiłem to samo w tgf'ie i działa :) Pluskwa masz pointa.
_________________
PSK Hot News
www.pskhotnews.ctg.pl
 
 
     
Ploo 
Chorąży


Główny edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 288

8353 Prestiż
Wysłany: 30-04-2007, 22:25   

"Jak narazie nie dzialaja" bo trzeba uzyc Vitalize 4 ktory jeszcze nie wyszedl. Po prostu sie podaje inna sciezke w kodzie HTML.

A za punkt dziekuje.
 
 
     
ShutDown 
Sierżant


Pomógł: 4 razy
Posty: 104

862 Prestiż
Wysłany: 01-05-2007, 00:35   

Nie będę zkładał nowego tematu ale mam pytanie jak pobrać i zapisać wartość pliku na serwerze. Oczywiście w grze on-line.
_________________
PSK Hot News
www.pskhotnews.ctg.pl
 
 
     
Ploo 
Chorąży


Główny edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 288

8353 Prestiż
Wysłany: 01-05-2007, 10:44   

W zaleznosci od ilosci informacji ktore tam chcesz przechowywac. Gdybys np robil cala baze uzytkownikow to bym zrobil w MySQL a nastepnie skrypt PHP przekazuje te info do aplikacji. A jezlei cos malego to uzyj FTP Object aby wyslac plik na serwer.

Plooscva
 
 
     
Aleks 
Moderator
Wilczek


Główny edytor: GDevelop
Skype:
Pomógł: 78 razy
Posty: 636

28588 Prestiż
Wysłany: 01-05-2007, 11:55   

Kiedyś zrobiłem przykład teraz jest przestarzały i wiele trzeba by zmienić ale daje jako takie pojęcie jak to zrobić, slawo nie narzekał

http://www.speedyshare.com/728876404.html
http://www.MegaShare.com/163869
_________________
( Przystan Ocalenie | Centaurus | Skrzydlaty Pies | WWF | Nakarm Psiaka )
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 05-05-2007, 21:02   

Jak na stronie clickteamu jest napisane:
VITALIZE 4 WILL BE RELEASED SHORTLY.
Czyli tak naprawdę sami nie mają pojęcia, kiedy.

Jest napisane. | Tasmpol.

THX, czesto popełniam ten błąd, ale tak ma większosć ludzi. | Fenrir
 
     
Fanotherpg 
Porucznik
I'm livin' proof


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 8 razy
Posty: 821

14370 Prestiż
Wysłany: 05-05-2007, 23:11   

Pisze, jest napisane co za różnica skoro od roku przekładają date premiery.. Ważne jest że nadal nie ma :(
_________________
Indie since 1997.
 
 
     
Ploo 
Chorąży


Główny edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 288

8353 Prestiż
Wysłany: 06-05-2007, 00:22   

Fanotherpg napisał/a:
Pisze, jest napisane co za różnica skoro od roku przekładają date premiery.. Ważne jest że nadal nie ma :(


Jak moga przesuwac skoro nigdy data wydania nie byla ustalona? Po prostu nigdy nie byla ustalona...

Plooscva

Ludzieee... dopóki nie zostanie ustalona, to lock. | RomanX
Ostatnio zmieniony przez Minty 06-05-2007, 10:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group