[Inna] Miasto umarłych |
Autor |
Wiadomość |
Fanotherpg
Porucznik I'm livin' proof
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 8 razy Posty: 821
14370 Prestiż
|
Wysłany: 23-12-2006, 14:31
|
|
|
Ja proponuje zaktualizować pierwszy post z zmianami wprowadzonymi i aktualizacjami w fabule.. |
_________________ Indie since 1997. |
|
|
|
|
Vital
Starszy sierżant VTL
Posty: 203
6199 Prestiż
|
Wysłany: 23-12-2006, 16:25
|
|
|
...właśnie:) A co do gry którą Sebolu pokazałeś,to takie żeczy na luzaczku zrobi nawet początkujący grafik;) .Po świętach zrobię kilka sprajtów,takich właśnie żeby inni mogli się dostosować. |
_________________ człowiek-zając rusza do boju! |
|
|
|
|
Sebol
Bohater
Główny edytor:
Pomógł: 1 raz Posty: 249
5905 Prestiż
|
Wysłany: 24-12-2006, 00:01
|
|
|
Racja... poprawię jutro pierwszy post, żeby było wszystko dobrze.
Jakim tworzy bardzo dobrą i klimatyczną muzę. Dostałem od niego kawałek który zrobił i pasujący do gry. Potrzeba grafiki i kodu. Ja mogę zrobić podstawowe elementy i jakieś tam efekty, ale chcę, by też ktoś zrobił efekty rozbryzgu krwi itp. Wiec ja zrobię teraz część silnika.
Podzielimy się z pracą. Ja zrobię trochę kodu. Jeszcze jednego kodera od efektów by pasowało znaleźć, bo będzie tak, że ja zrobię elementy podstawowe, a ktoś efekty i dopieszczanie. Przydali by się też map-makerzy którzy znają się na tym dobrze i potrafią składać mapy. Niby fajne i łatwe zadanie, a jednak wymaga trochę doświadczenia. Ja lubię robić mapki, ale mogłoby nie wyjść zbyt fajnie.
Słuchać mnie ludzie:
Jeśli ktoś chce pomóc przy projekcie, to niech pisze. Niech napisze też w czym jest dobry.
Potrzeba 1 kodera lub dwóch. Zależy co kto umie. Jednego lub dwóch grafików. Muzykę już mamy, o ile Jakim się zgodzi Potrzeba też jedną osobę do myślenia nad zadaniami, potworami i różnymi takimi. Oczywiście cały zespół będzie też wymyślał, ale ta osoba będzie gromadziła pomysły i je ładnie sklejała.
Chętni niech się zgłoszą. Patrzcie na poprzednie posty! Jeśli widzicie, że dwóch się zgłosiło na jakieś stanowisko to się nie zgłaszajcie dopóki nie napiszę, że się zwolniło miejsce. Taka grupa na pewno utworzy projekt w 100%. POZDRO!
Poprawione. | RomanX |
Ostatnio zmieniony przez Minty 24-12-2006, 11:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
jarlfenrir
Generał brygady
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 82 razy Posty: 1731
37283 Prestiż
|
Wysłany: 24-12-2006, 03:50
|
|
|
Mógłbym spróbować się jako koder od efektów. Jak CP jeszcze istniało, moja (niedokończona wtedy) gierka Bloody Blade była zachwalana właśnie za efekty.
Najwyżej zwolnię miejsce. |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 24-12-2006, 11:02
|
|
|
Po zakończeniu prac mogę dodać system graficzny OmegaFX - przygotujcie miejsce na guzik 32x32 w opcjach (jakby ktoś chciał to wyłączyć) |
|
|
|
|
jarlfenrir
Generał brygady
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 82 razy Posty: 1731
37283 Prestiż
|
Wysłany: 24-12-2006, 21:53
|
|
|
Jeszcze tylko pytanie: w jaki programie to robimy? |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 24-12-2006, 22:22
|
|
|
Ma ktoś MMF2? Jeśli nie, to czy ma ktoś MMF? Jeśli nie, to TGF... ot, filozofia.
BTW, swoją partię scenariusza chciałam obrobić w detale i wysłać na inny serwis, mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko temu Sebol? |
|
|
|
|
Sebol
Bohater
Główny edytor:
Pomógł: 1 raz Posty: 249
5905 Prestiż
|
Wysłany: 25-12-2006, 01:41
|
|
|
Oczywiśnie że nie mam nic przeciwko
Teraz wracając do projketu.
Mam tu taki filmik z miasta duchów (Prypyat) czyli Czarnobyl. Chciał bym aby był podobny klimat w Grze. Filmik mozecie ściągnąć STĄD
Moze niektórych zachęci do współpracy |
|
|
|
|
jarlfenrir
Generał brygady
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 82 razy Posty: 1731
37283 Prestiż
|
Wysłany: 25-12-2006, 02:22
|
|
|
RomanX napisał/a: | Ma ktoś MMF2? Jeśli nie, to czy ma ktoś MMF? Jeśli nie, to TGF... ot, filozofia.
|
Więc ja mam TGF-a. |
|
|
|
|
dudziak
Szeregowy
Posty: 4
69 Prestiż
|
Wysłany: 17-03-2008, 21:27
|
|
|
Widze ze ciekawa fabuła. tez moglbym sie wtracic. tak sie sklada ze ostatnio klikowalem cos podchodzącego pod temat. i jak narazie dobrze mi idzie. tworze w tgf.
strzal 360
wszystkie podstawowe wartosci strzału(moc, czestotliwosc predkosc pocisku itp)
grawitacja i inna podstawowa fizyka
animacje
[ Dodano: 17-03-2008, 21:28 ]
heh;] wlasnie zauwazylem ze temat byl ciągniety w 2006 roku;] to nic, i tak sie biore za ta gre |
|
|
|
|
Sebol
Bohater
Główny edytor:
Pomógł: 1 raz Posty: 249
5905 Prestiż
|
Wysłany: 18-03-2008, 14:27
|
|
|
Tak więc powodzenia! Z chęcią zagram gdy wyjdzie. |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 18-03-2008, 15:48
|
|
|
Pomysł ma półtora roku i wciąż sprawia dobre wrażenie - to chyba dobrze? Z chęcią pomogę (pomożemy ), gdy pojawią się problemy. Równie chętnie zagram |
|
|
|
|
Sebol
Bohater
Główny edytor:
Pomógł: 1 raz Posty: 249
5905 Prestiż
|
Wysłany: 18-03-2008, 20:02
|
|
|
No własnie. Pomozemy z chęcią. Bo to naprawde wielki projekt jak na jedną osobe. Cały ten ogrom miasta np. Chyba ze tego unikniesz w jakis sposób i zrobisz bardziej liniowo. Tak czy inaczej to naprawde wiele roboty. Najgorsze to jest tworzenie mapy... Niby to przyjemnosc ale trzeba tez ciagle cos rysowac do niej. Jak by cos to pisaj na forum a napewno wielu chetnych bedzie do pomocy. |
|
|
|
|
dudziak
Szeregowy
Posty: 4
69 Prestiż
|
Wysłany: 19-03-2008, 14:55
|
|
|
w sumie mapa to narazie najmniejszy problem. bedę ja robil mapmakerem (po wczesniejszym przerobieniu) ktorego kiedys dawno zrobilem i nie mialem okazji wykorzystac. bede umieszczal mapy w grze albo przez ini+ albo po prostu po zrobieniu wstawie calosc jako obiekt tla badz obiekt aktywny.:) |
|
|
|
|
Kuc
Plutonowy NAFTALINA W KULKACH
Pomógł: 2 razy Posty: 91
2250 Prestiż
|
Wysłany: 03-04-2008, 07:01
|
|
|
Cytat: | kilku grafików, koderów |
Wystarczy jeden koder. Ale musi być super tak jak... |
|
|
|
|
|