NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Ile MB zajmowała Wasza największa gra?
Autor Wiadomość
tom-91 
Kapral


Posty: 16

Prestiż
Wysłany: 28-10-2006, 22:23   Ile MB zajmowała Wasza największa gra?

Ile MB zajmowała największa stworzona przez Was gra? Ciekawe kto okaże się rekordzistą i ile zajmuje jego mega-produkcja.


Ja na razie nie mam się czym pochwalić, bo poza kilkoma grami, które stworzyłem w dzieciństwie, i których rozmiaru już oczywiście nie pamiętam ( na pewno nie przekraczały 2 MB ) nie mam właściwie żadnych osiągnięć. Gra nad którą obecnie pracuję zajmuje JUŻ 30MB, a nie jestem jeszcze nawet w połowie prac nad nią, ale to się oczywiśvie nie liczy. Chodzi o skończone gry.
_________________
Four Lunatics- game creating by tom-91 using TGF. Coming soon
 
 
     
Slawo 
Legenda


Pojedynki: nie
Posty: 706

Prestiż
Wysłany: 28-10-2006, 22:33   

2-3MB, czyli o 1MB poza standard do przyjęcia,

ale jakbym chciał to mogę zrobić 1GB - tylko kto taką grę pobierze przez http ???

Nie jest sztuką kolego zrobić jak najopaślejszą grę, ale jak najmniej opasłą - wtedy ilość internautów co ją pobiorą będzie 100x większa niż gry 10MB.
_________________
http://pograjmy.webd.pl - gry z rankingami graczy i turniejami - miejsce również na Twoje gry klikowe

Ponad 150 gier wydanych
Od 2003 w klikach
Od 2001 w hiscoresach na www

http://pograjmy.webd.pl/typer/ (typuj wyniki Mundialu)
Czytam: http://kontrowersje.net
 
     
Mateusz 
Starszy chorąży
GT member


Posty: 437

Prestiż
Wysłany: 28-10-2006, 22:36   

Gra robiona za starych czasów, pierwsza gra która miała
ponad 15 leveli... waga? Ok. 170 MB. Tak, tak, co level
cała piosenka w .Wav, bo w końcu tylko taki format TGF
obslguje... :P
_________________
http://romanx.webd.pl/kli...tle=Mateusz9206 Mój profil na Klikipedii.
 
     
morty 
Młodszy chorąży


Posty: 236

Prestiż
Wysłany: 28-10-2006, 22:39   

Moje dwie poprzednie gry miały rozmiar 4 i 5 Mb. Sam program bez muzyki miałby nieco więcej niż połowę tego, ale takie są wady empetrójek niestety... Generalnie im więcej tym gorzej, szczególnie jeśli chodzi o utrzymanie serwera.

Frikika, który zajmował 4Mb trzymałem na własnym serwerze. Niestety kiedy zaczęło go pobierać dużo ludzi, transfer wzrósł mi do 3 Gb dziennie. Gdyby gry miały kilkadziesiąt megabajtów to bym się chyba nie wypłacił :)
_________________
http://gmapsapi.com - Poznaj Google Maps API
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Pojedynki: być może
Steam:
Posty: 3446

Prestiż
Wysłany: 28-10-2006, 22:39   

http://romanx.webd.pl/nb/viewtopic.php?t=589 - 86 MB by misieksamgame :)

31 MB zajmuje nieskompresowane Vectro 2 Demo, prawdopodobnie pełna wersja osiągnie 36-37 MB. Przyczyną jest duża ilość muzyki i dźwięków (17 MB).

I to wcale nie jest dobrze :P
 
     
Mateusz 
Starszy chorąży
GT member


Posty: 437

Prestiż
Wysłany: 28-10-2006, 23:57   

Czyli póki co wygrywam! :D Ciekaw jestem kto przebije Ala Mafia... xD
Przypominam, do pobicia 170 MB ;)
_________________
http://romanx.webd.pl/kli...tle=Mateusz9206 Mój profil na Klikipedii.
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Posty: 1411

Prestiż
Wysłany: 29-10-2006, 00:02   

Pierwsza oficjalna wersja mojego pierwszego edukacyjnego programu o XVII wieku zajmowała 230 MB. Strasznie dużo.
A IWS zajmuje spakowany 86 MB ale rozpakowany 180 MB.
_________________
:razzugly:
 
     
Fanotherpg 
Porucznik
I'm livin' proof


Pojedynki: tak
Steam:
Skype:
Posty: 821

Prestiż
Wysłany: 29-10-2006, 00:07   

Temporala T2 beta wersja spakowana najlepszą komresją 120 MB czyli Cię pobił rozpakowane 172 MB a raczej dokładnie 181 014 528 bajtów i to wciąż nie dokończona gra.. Ale to rozmiar się nie liczy tylko grywalnośc np.: CT:FW będzie mieć około 1 MB góra 5 jako samodzielna...
_________________
Indie since 1997.
 
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 1773

Prestiż
Wysłany: 29-10-2006, 11:11   

10 mb, Aquanoid 2. Hm, ja jakoś nie przepadam za "dużymi" produkcjami :P

Ale mój kolega też dawał piosenki w wave'ach i jego projekt miał 340 mb xP
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Fanotherpg 
Porucznik
I'm livin' proof


Pojedynki: tak
Steam:
Skype:
Posty: 821

Prestiż
Wysłany: 29-10-2006, 14:55   

A jak by co to w 99% duża obszerność aplikacji nie świadczy o jej jakości, ale o nieumiejętności kodera w obsługiwaniu się klikami..
_________________
Indie since 1997.
 
 
     
Michal 17 
Starszy kapral


Posty: 50

Prestiż
Wysłany: 29-10-2006, 16:09   

Moja spakowana miała nie wiem ile, ale wiem że mój rekord to 6 mb :P
_________________
Na górze Multimedia Fusion
Na dole Game Maker
a my klikamy jak po Wallpaper

To ulegnie zmianie :)
 
 
     
Jaklub 
Plutonowy


Posty: 64

Prestiż
Wysłany: 29-10-2006, 16:34   

1. Foxy Schizo (stare demo) - 8mb (bez mp3 - 3mb)
2. Shoball 2 - 7mb (bez muzyki - 5mb)
3. JPacman 2
 
     
Jakim 
Młodszy chorąży
Mjuzik Mejker


Pojedynki: tak
Steam:
last.fm:
Posty: 263

Prestiż
Wysłany: 29-10-2006, 19:41   

"Rekord" 1,57 MB (spakowane, rozpakowane - ok. 4 MB) - Village Builder.

Biorąc pod uwagę, że pusty plik *.exe stworzony w GM ma już ponad 1 MB.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group