jarlfenrir napisał/a: |
Ja bym pewnie próbował podzielić to na 3 osobne animacje.
Po naciśnięciu klawisza odtwórz animację przygotowanie do skoku Animacja przygotowanie do skoku się zakończyła -> zmień animację na skok i wykonaj inne akcje, które faktycznie rozpoczną skok Postać ponownie koliduje z podłogą -> ustaw animację po skoku. Może coś w ten sposób. Są co prawda jakieś zdarzenia pozwalające kontrolować pojedyncze klatki animacji, ale z głowy nie powiem jak ich użyć. |
kamiledi15 napisał/a: |
Musiałeś coś źle zrobić, bo ten sposób powinien zadziałać. Najlepiej pokaż kod.
[ Dodano: 11-01-2019, 20:53 ] Zrobiłem przykład: http://www.mediafire.com/...cation.mfa/file Chyba jest ok. Skaczesz strzałką w górę. Przykład zrobiony w MMF2. [ Dodano: 11-01-2019, 21:31 ] Udało mi się zrobić to wszystko w jednej animacji, więc daję drugi przykład: http://www.mediafire.com/...ation2.mfa/file W pierwszym masz to rozbite na 3 animacje, tak jak pisał Jarlfenrir, w drugim wszystko jest w jednej, ale wymaga to jednego zdarzenia więcej, więc możesz wybrać, co wolisz. |