Oskar1101 napisał/a: |
Nie napisałeś o jaki edytor ci chodzi, ale jeśli chodzi o mm2/cf2.5 to o dziwo tak, jest taka możliwość. Od ponad roku nie miałem włączonego cfa więc oczywiście nie pamiętam jak to zrobić, ale któryś przycisk na górze interfejsu otwiera listę dodatkowych assetów które możesz zawrzeć do pliku exe i jak tam dasz lokalizację pliku filmowego i w grze użyjesz tego pliku z taką samą lokalizacją to nie musisz go załączać osobno, tylko gra przy kompilowaniu sama go spakuje do execa i będzie on odczytywany tak, jakby był w podanej wcześniej przez ciebie lokalizacji. |
kamiledi15 napisał/a: |
Kiedyś jak o to pytałem na Discordzie, to wszyscy mi pisali, że się nie da tego zrobić.
Obrazek Następnym razem spytam na forum, a nie na Discordzie, bo widzę, że lepiej się na tym wychodzi ![]() Dobra, to teraz zasadnicze pytanie - rzeczywiście da się wsadzić plik z filmem do aplikacji tak, jak napisano wyżej. Tylko jak go potem odtworzyć z poziomu gry? Nie mogę znaleźć takiej opcji. Wtyczki typu Active Direct Show każą ładować plik z folderu. |
kamiledi15 napisał/a: |
No dobra, jutro spróbuję. Dzięki. |
kamiledi15 napisał/a: |
Trochę nie łapię - gdy tworzę Direct Show, to automatycznie otwiera mi się okno do wyboru filmu z dysku. Ale wcześniej wgrałem go już do Data Elements. Więc trzeba go dodać dwa razy? |