NukeBoards

Zapowiedzi - NIGHTFORCE Potrzebuje testerów

delgado88a - 23-12-2016, 18:17
: Temat postu: NIGHTFORCE Potrzebuje testerów
Tytuł: NIGHTFORCE

Gatunek: TOP DOWN SHOOTER

Autor: JA
Grafika: MOJA
Dźwięk: freesoundorg
Muzyka: Power glove

Opis:
W grze wcielamy sie w futurystycznego komandosa ONE MAN ARMY
z ktorym terroryści bedą próbowali walczyć.

W walce uswiadczymy elementy bicia z pięści po twarzy, rzucania ostrymi przedmiotami oraz strzelania z plazmowej spluwy przepalającej nawet najtwardsze kaloryfery



Download:
https://www.scirra.com/ar...?action=updated

Uwagi:
Gra oparta na hotline miami i ma byc trudna
jarlfenrir - 23-12-2016, 19:30
:
Chodzenie na strzałkach kiedy używa się w grze myszy to słaby pomysł. Dlaczego nie WASD?
Gra jest trudna w sposób bardzo nie fer. Wrogowie są za szybcy, potrafią mnie zabić, zanim się zorientuję, że mnie widzą. No i po każdej przegranej poziom zaczyna się od nowa...
W zasadzie z każdym kolejnym wrogiem to jest loteria: uda się go zabić albo zacznie się cały poziom od nowa.
To bardzo zniechęca.

Na razie tyle ode mnie. Przy okazji polecam kanał Extra Credits na youtubie
https://www.youtube.com/watch?v=ea6UuRTjkKs
msg - 23-12-2016, 19:31
:
- dlaczego wszyscy wrogowie patrzą w niebo?
- dlaczego sterowanie jest na strzałkach? Jak mam w to grać w łóżku?
- dlaczego ta gra jest 'trudna' od pierwszego pomieszczenia? Dlaczego nie ma rosnącego stopnia trudności? Dlaczego tłumaczysz się z poziomu trudności, odnosząc się do Hotline Miami?
- dlaczego mówisz, że gra jest oparta na Hotline Miami, jeśli nie ma ona powiązań fabularnych a tylko stanowi kalkę mechaniki?
- dlaczego dźwięk pisku opon pochodzi z przyspieszającego samochodu a jest zastosowany do pojazdu hamującego?
- dlaczego grafika jest taka niespójna?
- dlaczego po śmierci naciśnięcie LMB wydaje dźwięk łomu?
- dlaczego podniesienie łomu polega na kliknięciu w jego wąziutką klatkę (jeszcze dodatkowo ruszającą się) zamiast po prostu podniesienia gdy jest on w zasięgu ręki?
- dlaczego byle dres ma mnie na jeden cios a ja, ONE MAN ARMY muszę napinwalać w dresa z pięć razy?
- dlaczego wrogowie nie mają czasu reakcji (reagują z zerowym opóźnieniem)?
- dlaczego wrogowie nie widzą nawet pół metra za sobą?
- dlaczego wrogowie biegają z nadludzką szybkością?
- dlaczego broń wyglądająca na przestarzałą broń krótką strzela laserami? Jak się to ma do pierwszej broni (łomu)?
- dlaczego ONE MAN ARMY przybywa na miejsce akcji totalnie bezbronny?
- dlaczego łom odbija się od ścian jakby był z gumy i wydaje przy tym dźwięk jak kapsel po piwie?

To klon popularnej gry, praca odtwórcza, pod pewnymi tylko względami inna, ale w dalszym ciągu silnie nawiązująca to Hotline Miami. Ma potencjał, ale w bardziej zmienionej, przemyślanej formie.
delgado88a - 23-12-2016, 20:00
:
- dlaczego sterowanie jest na strzałkach? Jak mam w to grać w łóżku?
Faktycznie nie da się w łóżku

- dlaczego ta gra jest 'trudna' od pierwszego pomieszczenia? Dlaczego nie ma rosnącego stopnia trudności? Dlaczego tłumaczysz się z poziomu trudności, odnosząc się do Hotline Miami?
To najłatwiejszy poziom, dlaczego? bo innych nie ma.


- dlaczego po śmierci naciśnięcie LMB wydaje dźwięk łomu?
One MAn Army słyszy jeszcze odglosy po ostatnim uderzeniu

- dlaczego podniesienie łomu polega na kliknięciu w jego wąziutką klatkę (jeszcze dodatkowo ruszającą się) zamiast po prostu podniesienia gdy jest on w zasięgu ręki?
Właściwie nie jest to wąska kreska, sprawdź

- dlaczego byle dres ma mnie na jeden cios a ja, ONE MAN ARMY muszę napinwalać w dresa z pięć razy?
Zwroć uwagę ze kiedy Ty dresa uderzysz staje sie on bezbronny i to jego koniec analogicznie dzieje sie tak z graczem

- dlaczego wrogowie nie mają czasu reakcji (reagują z zerowym opóźnieniem)?
są naćpani i widzą szybciej niż widzą ( jak żołnierze USA w Wietnamie)

- dlaczego ONE MAN ARMY przybywa na miejsce akcji totalnie bezbronny?
bezbronny?


To klon popularnej gry, praca odtwórcza, pod pewnymi tylko względami inna, ale w dalszym ciągu silnie nawiązująca to Hotline Miami. Ma potencjał, ale w bardziej zmienionej, przemyślanej formie.

Jest to bardzo wczesna wersja tworzona od 20 grudnia


Po przeczytaniu część pytań pominąłem z przyczyn dla mnie oczywistych.

Dzieki za rozwinięty post :)
GHPL - 27-12-2016, 17:40
:
Przeciwnicy za szybko nabierają maksymalnej prędkości
kamiledi15 - 28-12-2016, 01:07
:
Pole widzenia jest zbyt małe. Często nagle wróg leci na mnie i mam za mało czasu na reakcję. Gdyby nie to, to nawet fajnie by się grało, trzeba trochę kombinować. No i faktycznie chodzenie na strzałkach jest trochę słabe, lepszy byłby WSAD. Załatwiłem wszystkich wrogów i nic się nie stało. Większość etapu przeszedłem łomem, bo ma większe pole trafienia, tylko do tych ostatnich 4 co atakują w grupie użyłem pistoletu. Ściany domyślam się, że są tymczasowe, a podłoga wygląda jak jakiś układ scalony. Generalnie - jest nieźle, fajnie się gra, trzeba trochę kombinować, kogo i jak załatwić najpierw.
delgado88a - 30-12-2016, 14:41
:
Dzieki za feedback po nowym roku dodam kilka usprawnien, obecnie Wrog moze podniesć broń jesli jest lepsza niż jego obecna

Wkrótce zrobie kilka poziomów

Szcześliwego nowego roku życzę