NukeBoards

Nieklikowe twory - [Strategia] Islanderz - Gra strategiczno-ekonomiczna

darq - 18-06-2014, 13:24
: Temat postu: [Strategia] Islanderz - Gra strategiczno-ekonomiczna
Tytuł: Islanderz

Gatunek: Strategiczna
Język: php, sql, ajax, java

Autor: Islanderz Team
Grafika: Islanderz Team


Opis:
Islanderz to gra strategiczno-ekonomiczna z domieszką RPG. Tworzy i zarządzamy swoimi wyspami. Mamy możliwość wysyłania bohatera na ekspedycje w celu zdobycia doświadczenia. Głównym zadaniem jednak jest tworzenie floty wojennej lub dział obronnych ( w zależności jak kto lubi grać ) w Świecie Islanderz występują też tzw wyspy NPC ( pirackie ) które można cały czas grabić z surowców.

Zrzuty ekranu:




Download:
http://theislanderz.com
Minty - 18-06-2014, 19:43
:
+ Ładne
- Rejestracja
- Słabo określone strony konfliktu :( Trójkąt sił, nie spektrum!
darq - 18-06-2014, 21:33
:
Co dokładnie w rejestracji jest nie jasne ?
Proszę o dokładniejszy opis, pomoże nam na przyszłość ulepszyć ten aspekt.


Co do konfliktu to między tymi nacjami nie ma jako tako konfliktu. Po prostu z fabuły wynika, że ostały się trzy nacje na Świecie Islanderz

[ Dodano: 23-06-2014, 14:14 ]
Aktualizacja w grze.

Naprawione błędy:
- wiadomości widmo
- algorytm rozliczenia walki bohatera na ekspedycjach
- informacje o wiadomościach w sojuszu
- stronicowanie wiadomości w sojuszu oraz na forum

Zapraszamy do rejestracji: http://theislanderz.com

[ Dodano: 30-06-2014, 18:45 ]
Dla wszystkich tych, którzy nie wiedzą jeszcze czy założyć konta w grze Islanderz zapraszam na nasze konto testowe:

Adres gry: http://theislanderz.com
Świat: Świat Beta 2
E-mail/login: test@theislanderz.com
Hasło: testowe123

Zapraszamy do gry !

[ Dodano: 11-07-2014, 15:07 ]
Nowa aktualizacja w Islanderz:

Zmiany:
- Dodanie symulatora walk. (port wojenny -> symulator walk) (widoczne dopiero na nowym świecie lub na starym we wtorek)
- Wyszczególnienie informacji na tablicy ataków kolorem czerwonym, że jesteśmy atakowani
- Dodanie informacji w nawiasach o liczbie nieprzeczytanych wiadomości w: wiadomości, wiadomości sojuszowe, forum sojuszowe
- Dodanie przycisków przejścia miedzy: nowa, poprzednia wiadomości, oraz nowy, poprzedni raport
- Dodanie w podglądzie aktualnych operacji i porcie wojennym przy ataku łączonym ikonki lupy (szczegóły) oraz X (anuluj)
- Dodanie możliwości cofania ataków łączonych ale dopiero po upłynięciu 20% pierwotnego ataku
- Dodanie możliwości wykonywania ataków łączonych na wyspy pirackie
- Przejęcie wyspy przez innego gracza powoduje ze gracz który stracił wyspę może zbudować okręt do przejmowania bez konieczności używania punktów ekspansji
- Ulepszenie forum sojuszowego
- Zaznaczanie punktów na mapie dostępne od teraz dla wszystkich graczy
- Zmniejszona szansa na znalezienie przedmiotów podczas ekspedycji
- Brak możliwości wzięcia ochrony gracza podczas wykonywania ataku lub podczas gdy gracz był atakowany
- Zoptymalizowanie strony logowania się do gry pod względem wagi
- Ulepszenie odpisywania na wiadomość sojuszową
- Brak możliwości przeniesienia wyspy w przypadku gdy gracz ma flotę na wsparciu lub ktoś trzyma u gracza wsparcie
- Zmiana wyboru miedzy atakuj a grabież podczas wysyłania ataku nie powoduje już utraty wartości wpisanych wcześniej
- Skrócenie do 60 sekund wydłużenie aukcji po tym jak ktoś zalicytował przedmiot w ostatnich sekundach
- Dodanie potwierdzenia, że szybka wiadomość (wiadomość wysłana z popupa gracza) została wysłana
- W porcie handlowym z podpowiedzi przy liście wysp usunięte zostały wyspy pirackie
- Dodanie w przypadku koordynatora przycisku wykonaj misje jeszcze raz w raporcie z recyklingu

Zapraszam do gry
Aha - 11-07-2014, 16:50
:
Widzę dużo nawiązań do Plemion. Jestem ciekaw jak się gra rozwinie, bo zapowiada się ciekawie ;)

btw


darq - 11-07-2014, 19:15
:
Kolejna porcja usprawnień gry:

Optymalizacja świata:
- Większy nacisk na ulepszenie okrętów
- Droższe ulepszenia
- Niektóre jednostki maja wyższe wymagania co do możliwości zbadania ich
- Na słabszych jednostkach ulepszenia dają lepszy efekt niż na mocnych jednostkach
- Forteca, Niszczyciel i Dominator od teraz potrzebują 3 populacji nie 2
- Bateria plazmowa, Miotacz przeciwpancerny i Bateria EMP od teraz potrzebują 1 populacji nie 2
- Tropiciel, Okręt rozpoznawczy i zwiadowca od teraz potrzebują 1 populacji nie 2
- Recyklery posiadają większą ładowność
- Niektóre parametry flot zostały zoptymalizowane względem innych
- Zoptymalizowane wydobycie surowców
- Budynki mieszkalne są teraz tańsze
- Budynki wspomagające dostępne są teraz od 15 lvl Centrum Dowodzenia nie jak wcześniej od 20 oraz dają 4%
- Punkty ekspansji w Akademii Sił Zbrojny wytwarzają się wolniej
- Większe zapotrzebowanie punktów ekspansji na nowe wyspy
- Czas wskrzeszania bohatera został skrócony
- Przetop w Ośrodku recyklingu będzie szybszy
- Zmienione w niektórych zadaniach nagrody


Zapraszam do rejestracji na http://theislanderz.com i testowania nowych usprawnień

Ps. zaraz podmienimy nazwę hinta

[ Dodano: 12-07-2014, 17:43 ]
Ostatnia paczka poprawek do gry już dostępna w grze.

Naprawione błędy:
- W porcie wojennym gdy ktoś atakował nas pasek postępu pokazywał 0% cały czas
- Zły wygląd ruchów floty przy w porcie wojennym i podglądzie aktualnych operacji przy wysyłaniu i odbieraniu surowców
- W atakach łączonych przy dołączaniu małej ilości floty do ogromnych ilości floty była możliwość zrabowania surowców na minus
- Port handlowy błędny czas dopłynięcia floty po przyjęciu oferty od innego gracza
- Brak możliwości cofnięcia floty która była gdzieś na wsparciu zaraz po przejęciu wyspy od innego gracza.
- Port handlowy na zastępstwie pokazywał wynik: Brak uprawnień
- Niekiedy zdarzało się że w raporcie szpiegowskim było widać wartości z innej wyspy
- Zmienione powstawanie złomu zaraz po walce (obecnie jeśli recyklery przypłyną 1 sek po walce zbiorą złom)
- Zamiana nieaktywnego gracza po 10 dniach na wyspę piracką
- Można było ulepszać w bohaterze bonus off i deff więcej niż 25%
- Nie można było ukończyć zadania wykonaj xxx ataków na wyspy pirackie w niektórych przypadkach
- Niekiedy czas serwera był rożny od czasu w grze.
- Po przeniesieniu wyspy surowce się zerowały lub pokazywało błędne wydobycie na godzinę
- Ulepszanie okrętów z rożnych wysp powodowało ulepszanie tych samych lvl
- Niekiedy ulepszanie badania które było tak samo wysokie jak poziom akademii powodowało włączenie innego badania
- Znikanie literek podczas pisania wiadomości
- Błędne dane w archiwum wojennym
- Niekiedy nie można było utworzyć ataku łączonego z głównej wyspy
- Brak możliwości wstawienia sztandaru w profilu gracza po zakupie konta koordynatora
- Niekiedy nie było widać ataków na tablicy ataków
- Brak możliwości pisania wiadomości z statystyki -> szukaj -> popup gracza
- Przenoszenie wyspy powodowało utratę handlarzy
- Brak stronicowania na forum sojuszowym
- Niekiedy w przypadku gdy nic nie zrabowaliśmy to pokazywana była ikonka że łup jest nie pełny zamiast pokazywać pustą skrzynię
- Poprawa literówek

Zapraszamy do gry na http://theislanderz.com

[ Dodano: 17-07-2014, 21:43 ]
Zaktualizowaliśmy grę do wersji 0.2

Oto lista zmian w grze:

Błędy
- Zaraz po budowie obojętnie jakiego budynku w bazie głównej znikały na chwilę surowce oraz populacja
- Rozjeżdżanie tekstów w zakładce „wiadomości”
- Kliknięcie „rejestruj” na stronie głównej nie powodowało włączania ściemniania ekranu
- Poprawiono wyliczenia w symulatorze walk
- Znikanie wsparcia od gracza na wyspie, która zamienia się w wyspę piracką
- Brak polskich znaków przy tworzeniu tematu na forum sojuszowym
- Niekiedy w stoczniach nie było widać jakie jednostki się budują

Zmiany
- Dodane popupy z informacjami o graczu w kilku miejscach
- Bohater otrzymuje teraz 0.1 zamiast 0.2 bonusu off i deff za 1 punkt rozwoju bohatera
- Zmiana sortowania w liście członków w sojuszu
- Dodanie samouczka w grze


Zapraszamy do gry http://theislanderz.com
Minty - 19-07-2014, 14:03
:
Cytat:
WYSTĄPIŁ BŁAD: 1- Nick powinien mieć od 4 do 16 znaków (dozwolone znaki: A-Z a-z . _ -)

Sne.
Sne_
Sne-
Nie działają.


Cytat:
Błąd logowania - złe hasło

Ctrl+C,V z KeePass...

Użyłam do rejestracji hasła 20-znakowego, ale wyczaiłam błąd skryptu i zaczęłam usuwać literki przy logowaniu. 16-znakowe zadziałało.


Cytat:
Centrum dowodzenia poziom (1 )

Cytat:
Koszt budowy na następny level (2)

Albo level, albo poziom.


Cytat:
error: (ticket: 0000000021)

Symulator walk, gdy ustawiłam symulację z zeroma statkami przeciwnika.



To coś w ogóle jest zepsute. Można dodawać lokalizację 0,0 w kółko, a do listy wysyłanych okrętów też można dodawać w nieskończoność. Na samym początku dodałam 40 okrętów i tylko te wysyłają się na grabieże. Generalnie ta lista wydaje się bezużyteczna. Poważnie służy do jednorazowego wysłania tej samej ilości statków do różnych miejsc? Po co? Jak na razie widzę, że wszystkie można wysłać w jedno miejsce, bo ograniczeniem jest ich tonaż, a nie źródło. Co by się przydało to kolejka farm. Taka sama flota płynie tu, potem tam, tam i tam, grabiąc wszystko po kolei.


Ponadto nie można wysyłać Bohatera z Listy Celów / Listy Farm.


Dostałam nagrodę za badania nad pierwszym działem obronnym zanim badania się zakończyły. Nadal w trakcie, kliknęłam na powiązane Zadanie i na weryfikację, praktycznie odruchowo. Przeszło.


Port handlowy: na liście "Obcych ofert" wyświetlane są również moje własne.


Mam wrażenie, że wystawienie np. 1000 surowca żądając 1500 może służyć za tymczasową kryjówkę dla 1000 jednostek. Na pewno się na tym nie straci, a 1000 znika z magazynu...



To wydaje się nie działać. Nie sugeruje pełnej nazwy sojuszu ani nie ma przycisku zatwierdzenia. Powinnam jeszcze spróbować wpisać skrót (później zauważyłam, że działa), ale zdążyłam przejść na stronę sojuszu i wysłać podanie stamtąd.
... Później okazało się (w otrzymanej wiadomości od członka sojuszu), że limit graczy w sojuszu to 10. Nigdzie nie było o tym informacji i dało się bez problemu wysłać podanie. To raz. Dwa, czemu w ogóle limit?



Sprzedając 1000 stali za 1000 kruszywa straciłam stal natychmiast przy wystawieniu oferty; OK. Za to zaraz po przybyciu do portu kupującego kruszywo teleportowało się na moją wyspę, a statek transportowy płynie do mnie pusty. (Nie jestem w 100% pewna, czy to dobra interpretacja tego, co się dzieje). Niby ma to sens w mechanice gry, ale wygląda co najmniej głupio. Być może za jakikolwiek handel sprzedawca powinien otrzymywać 1% od wartości handlu w losowym surowcu, żeby kompensować czas i zachęcać graczy do budowania gęstych siatek handlowych? Można to wytłumaczyć sprzedażą drobiazgów czy znalezisk z morza.