Bitwy - [Bitwa NB] 32 Fadex - 17-06-2013, 20:20 : Temat postu: [Bitwa NB] 32
Ogłaszam trzydziestą drugą BITWĘ NUKEBOARDS!
Temat: Woda, czyli źródło życia.
Każdy jej potrzebuje, każdy ją chce.
Starczy dla każdego, czy może i nie?
Zaczną się zawody takie, że opadnie wszystkim szczena,
bo udział weźmie Moby Dick, Cthulu i Pies Syrena.
Sporty sportami, a może tak wielki konflikt wodny?
Mnóstwo tematów da się wymyśleć, każdy jest miodny,
jak eksploracja mórz (potrzebna będzie noktowizja)?
Cokolwiek to będzie, to już Twoja własna decyzja.
~Sne.
Od siebie tylko dodam, że pamiętajcie - oryginalny pomysł to połowa sukcesu!
Wytyczne:
- limit wielkości pracy: 100 MB, ale muzyka w .wav jest niedozwolona,
- maksymalny rozmiar ekranu to 1024x768,
- dozwolone programy: KNP, TGF, MMF, GM, Construct, Game Develop, Game Editor, Novelty, RPG Maker, Stencyl (wszystkie wersje; brak Twojego edytora? Spytaj!),
- plik gry nie musi być odblokowany,
- główny kod pracy musi być tworzony specjalnie na Bitwę i tylko przez jedną osobę,
- jeśli używasz DMC2, plik bass.dll musi być dołączony, tak samo jak pliki CNCS##.DLL,
- praca musi być zapisana bez instalatora, jako plik wykonywalny (EXE) lub otwieralny w przeglądarce (jak SWF czy HTML5) i powinna być zarchiwizowana.
Przewidywane nagrody: I miejsce:
- 3000 Punktów Prestiżu!
- przynależność do grupy Bohaterowie!
- specjalny kolor użytkownika!
II miejsce:
- 2250 Punktów Prestiżu!
III miejsce:
- 1500 Punktów Prestiżu!
Dla wszystkich uczestników:
- 750 Punktów Prestiżu!
- Kopia prac na wieczność!
Nadsyłanie prac:
Link do pracy należy umieścić w wiadomości w tym temacie do dnia 30.06 (niedziela), godziny 23:59. Macie 13 dni na wykonanie! Następnie odbędzie się trwające ok. 3 dni głosowanie. Wiadomość zgłoszeniowa powinna zawierać nazwę pracy. UWAGA! Tylko pierwszy post się liczy, o ile jury nie zadecyduje inaczej (jedynie specjalne okoliczności).
Do Bitwy, gotowi... START!
PS: Tak, oczywiście bitwa jest oficjalna.
Powodzenia wszystkim tworzącym i niech moc będzie z wami. Natie - 17-06-2013, 20:44 :
+1
A tak serio, jaki to piękny nerdowski numer. Aż chce się wziąć udział! ;> Ayth - 17-06-2013, 21:49 :
ja tam czekam do 69, pewnie będzie ciekawy temat Sporek - 17-06-2013, 22:31 :
Ten wiersz trzeba wykorzystać ? Tzn. to cthulhu itp ? Fadex - 17-06-2013, 22:33 :
Oczywiście że nie, po prostu musisz zinterpretować temat - WODA i na jego podstawie stworzyć grę.
Chociaż nie powiem, że gra na podstawie tego wiersza byłaby... no, czymś. Sporek - 17-06-2013, 22:37 :
Fadex napisał/a:
Oczywiście że nie, po prostu musisz zinterpretować temat - WODA i na jego podstawie stworzyć grę.
Chociaż nie powiem, że gra na podstawie tego wiersza byłaby... no, czymś.
W sumie, może coś wykorzystam, ale pewnie niewiele Analizując poprzedni konkurs postanowiłem zrobić zupełnie coś innego niż poprzednia gra, nie mam jeszcze zarysu rozgrywki, ale grafikę i fabułę już mam opracowaną. Cootje - 18-06-2013, 10:03 :
Niech ktoś zrobi wersję tej gry na PC.
http://www.ocostumes.com/htc/1624590.jpgSporek - 18-06-2013, 14:39 :
"ale muzyka w .wav jest niedozwolona" - a muzyka jest jednoznaczna z dźwiękami ? Np. skoku ? Mam nadzieje, że nie... co do gry - dzisiaj myślałem, mam już prawie całą fabułę, i ciesze się, że wczoraj nie zacząłem jej robić, bo teraz mam super pomysł. pogromca909 - 18-06-2013, 16:39 :
A może być gra o "bańce" wody??? Fadex - 18-06-2013, 17:26 :
Chodzi po prostu o to, żeby nikt nie wrzucał utworów do gry ważących 30 mb każdy
Dźwięki w wav są jak najbardziej dozwolone.
@pogromca - na upartego wszystko co ma związek z wodą można podciągnąć (chociaż bańki z czystej wody się nie utworzy). Pamiętaj jednak że później użytkownicy dużą miarę przykładają do zgodności z tematem podczas oceniania. pogromca909 - 18-06-2013, 17:35 :
Chodziło mi o żywą kropelkę wody.
Coś takiego:
Fadex - 18-06-2013, 18:02 :
A, to pewnie. dng - 18-06-2013, 18:08 :
Fajne, powodzenia, walczcie o kolor. Sporek - 19-06-2013, 15:40 :
A mam pytanie. Rozdzielczość gry jest w okienku, ale czy można zrobić, że gra jest na pełnym ekranie ? Tzn. np. skalowanie 2x (wychodzi 640,480) i w okół tego czarno, tzn. gra cały czas na fullscreenie, ale widać mniej niż ta rozdzielczość ? dng - 19-06-2013, 15:57 :
Da radę bez problemu, pamiętam że to w tgfie było banalne. A do mmfa2 zerknę...
W properties Twojej aplikacji zaznacz "maximized on boot-up" i "change resolution mode".
Ach, aż się przypomina pstrykanie crtowego kloca przy zmianie rozdzielczości!