NukeBoards

Kursy - [TGF2/MMF2] Symulacja konsoli FDS

adrian09_01 - 16-08-2011, 21:02
: Temat postu: [TGF2/MMF2] Symulacja konsoli FDS
Dzisiaj trochę o symulacji FDS. Chcecie mieć grę z "CHANGE TO SSIDE B", CHANGE CASSETTE 1/2 i tym podobnym? No Problemo! Proszę!

1.開始-Czyli przygotowanie...
Robimy:
Backdrop - Tytuł.
String (niekonieczne) - Tłumaczenie tytułu.
String 2 - String o treści "PUSH START BUTTON" - Arial 20.
String 3 - String o treści "(C) 2011 Twoje imię" - zamiast "twoje imię" wpisz swoje imię, Arial 20
Button 1, Button 2 - Do zmiany stron. Button 1 - Side A, Button 2 - Side B.

2.タイトル画面-Czyli tytuł.
Zdarzenia :
Button 1 clicked - System - Set Global Value to 0.
Button 2 clicked - System - Set Global Value to 1.
''ENTER'' pressed - StoryBoard - Next Frame.

3.サイドAを設定してください-PLEASE SET SSIDE B.
Klonujemy pierwszą ramkę raz.
W tej drugiej kasujemy String, String 3, Backdrop.
String 2 zmieniamy na ''Set side B'' lub coś takiego.
Dodajemy nowy paragraf do String. W nim wpisujemy Wait.

Zdarzenia :
Button 1 clicked - System - Set Global Value to 0.
Button 2 clicked - System - Set Global Value to 1.
Global Value A = 1 - String - Next Paragraph
Global Value A = 1 - Every 03'00 - StoryBoard - Next Frame

4.例のフレーム-Czyli przykładowa ramka.
Klonujemy pierwszą ramkę raz i ciągniemy ją za drugą.
Usuwamy z niej :
String
String 3
Backdrop zmieniamy na ekran pauzy (najlepiej po japońsku).
String zmieniamy na ''PUSH SELECT BUTTON''

Zdarzenia :
Button 1 clicked - System - Set Global Value to 0.
Button 2 clicked - System - Set Global Value to 1.
''SHIFT'' pressed - StoryBoard - Next Frame.

5.サイド-Czyli Side A.
Klonujemy ramkę drugą raz.
Ciągniemy ją na koniec.
Paragraf 1 w String 2 zmieniamy na :
''Set side A'' lub coś podobnego.

Zdarzenia :
Button 1 clicked - System - Set Global Value to 0.
Button 2 clicked - System - Set Global Value to 1.
Global Value A = 0 - String - Next Paragraph
Global Value A = 0 - Every 03'00 - StoryBoard - Next Frame
rafradek - 16-08-2011, 22:43
:
A ja myślałem że zrobię symulator gier FDS. Łeeee. Nazwij temat "jak zrobić grę ala stare konsolowe".