NukeBoards

Pomoc - [TGF2] Pie***lenie Muzyki przez Hi-Scores

piotrek_kost - 12-10-2008, 19:23
: Temat postu: [TGF2] Pie***lenie Muzyki przez Hi-Scores
Uwaga mam problem! W tgf dwójeczce dzieje sie takie coś:


Włączam grę - pokazuje się menu. Odgrywana jest ładnie muzyczka w formacie mp3 (za pomocą Quick Time Object).

Przechodzę do planszy z hiscores i muzyka nie działa chociaż zdarzenia są identyczne jak w menu.

Wracam do menu i muzyka już nie jest odgrywana tak w nim jak i w innych etapach.


Podsumowując: Hi-Scores pie***li mi działanie Quick Tima :C


Jakieś pomysły?

PS: 110 post^^
jarlfenrir - 12-10-2008, 19:56
:
U mnie to samo przy odtwarzaniu muzyki z plików zewnętrznych (w MMF2). Podejrzewam, że to jakieś niedopatrzenie ze strony klickteamu.
piotrek_kost - 12-10-2008, 20:02
:
Dobra już nie ważne. Przerobiłem na wav. Teraz znów problem^^. Po przerobieniu jednej z muzyk na wav jest ona źle odgrywana. Jakieś tam buczenie i huczenie. Co najdziwniejsze druga jest odgrywana tak samo jak w fomacie mp3 :C

trudno będą wavy, tylko niech potem nie mają pretensji że gra tyle zajmuje...
jarlfenrir - 13-10-2008, 12:06
:
Lepszym wyjściem byłoby zrobienie własnej listy rekordów niż przerabianie dźwięków na wavy.
Wirtualność - 13-10-2008, 13:13
:
A nie możesz wlepić do pliku wykonywalnego muzyki za pomocą standardowej funkcji? (słyszałem że ta nie buguje tak bardzo w tgf2/mmf2)
Minty - 14-10-2008, 10:47
:
Wbudowany w TGF2 odtwarzacz obsługuje MP3, ma bardzo dobre możliwości i w ogóle nie ma nic wspólnego z bugami z TGF1. Zalecam :)
piotrek_kost - 14-10-2008, 21:33
:
Nie obsługuje! Aaaaaa! RX się pomylił pierwszy raz w życiu!
Aleks - 14-10-2008, 21:55
:
ale co ci może nie działać w Quick Time Object? powiedz jakie masz zdarzenia bo wątpię że tu coś jest z kodekami u mnie bez problemu odtwarza w 2 ramkach muzykę. I skąd ten pomysł z hiscores'em?
piotrek_kost - 14-10-2008, 22:00
:
Patrz: Jest hi scores muzyka nie działa - nie ma hi-scoresa wszystko w porząsiu.
Minty - 15-10-2008, 10:34
:
Mp3, Ogg, jeden kit. Przekonwertuj muzykę na format Ogg (np. programem Audacity) i odtwórz wbudowanym (jako sample).