Zaawansowane AI: Różnice pomiędzy wersjami

Klikipedia - klikowa encyklopedia
Skocz do: nawigacji, wyszukiwarki
m (3.2)
(zwijana historia, linki)
Linia 32: Linia 32:
  
 
==Historia wersji==
 
==Historia wersji==
 +
 +
{{Stopka|TYTUŁ=Historia wersji silnika Zaawansowane AI
 +
|KOLOR_TYTUŁ_TŁO=#ffffff
 +
|KOLOR_TŁO=#ffffff
 +
|ZAWARTOŚĆ=<div style="text-align:left; font-size: 10px;">
 
===v3.2===
 
===v3.2===
 
* ''Dodane:'' Rzucanie granatami przez wrogów.
 
* ''Dodane:'' Rzucanie granatami przez wrogów.
* ''Poprawione:'' Detektory nie ruszały się, gdy nie było beczek.
+
* ''Poprawione:'' [[Detektor]]y nie ruszały się, gdy nie było beczek.
 
* ''Poprawione:'' Błąd ze złymi współrzędmi wejścia do budynku.
 
* ''Poprawione:'' Błąd ze złymi współrzędmi wejścia do budynku.
* ''Zmienione:'' Trzykrotnie zmniejszona ilość pętli ruchu detektorów i pocisków przy tej samej prędkości.
+
* ''Zmienione:'' Trzykrotnie zmniejszona ilość [[Fast Loop|pętli]] ruchu detektorów i pocisków przy tej samej prędkości.
 
* ''Zmienione:'' Przebudowany kod zagrożeń ("straszaków").
 
* ''Zmienione:'' Przebudowany kod zagrożeń ("straszaków").
 
* ''Zmienione:'' Lepsza pamięć wrogów.
 
* ''Zmienione:'' Lepsza pamięć wrogów.
 
===v3.1===
 
===v3.1===
* ''Dodane:'' Komentarz z informacjami o wykorzystywanych zmiennych.
+
* ''Dodane:'' Komentarz z informacjami o wykorzystywanych [[Zmianna|zmiennych]].
* ''Dodane:'' Dodatkowe komentarze w grupie "Stany agresji".
+
* ''Dodane:'' Dodatkowe komentarze w [[Edytor zdarzeń#Grupy zdarzeń|grupie]] "Stany agresji".
 
* ''Dodane:'' "Straszaki" - zagrożenia, od których wrogowie uciekają.
 
* ''Dodane:'' "Straszaki" - zagrożenia, od których wrogowie uciekają.
 
* ''Dodane:'' Ogólny wskaźnik walki wroga z graczem (ułatwia kodowanie).
 
* ''Dodane:'' Ogólny wskaźnik walki wroga z graczem (ułatwia kodowanie).
Linia 56: Linia 61:
 
* ''Zmienione:'' Optymalizacja sprawdzań.
 
* ''Zmienione:'' Optymalizacja sprawdzań.
 
===v1.5===
 
===v1.5===
* ''Poprawione:'' Silnik można wykorzystywać na planszy o dowolnym rozmiarze.
+
* ''Poprawione:'' Silnik można wykorzystywać na [[Ramka|planszy]] o dowolnym rozmiarze.
 
===v1.4===
 
===v1.4===
 
* ''Dodane:'' Wykorzystywanie pomieszczeń.
 
* ''Dodane:'' Wykorzystywanie pomieszczeń.
Linia 69: Linia 74:
 
* ''Poprawione:'' Drobne błędy.
 
* ''Poprawione:'' Drobne błędy.
 
===v1.0===
 
===v1.0===
* Pierwsze wydanie.
+
* Pierwsze wydanie.</div>}}
 
 
 
==Odnośniki zewnętrzne==
 
==Odnośniki zewnętrzne==
 
*[http://www.nukesoft.xn.pl Nuke Soft]
 
*[http://www.nukesoft.xn.pl Nuke Soft]

Wersja z 17:35, 1 maj 2007

Zaawansowane AI
ZaawansowaneAI.png
gatunek silnik
data wydania 5 lipca 2004
stworzone w TGF
autor RomanX
język polski
strona www nukesoft.xn.pl
pobieranie pobierz

Zaawansowane AI - silnik rozwiniętej sztucznej inteligencji komputerowych przeciwników do gier FPP dla TGF stworzony przez Nuke Soft w lipcu 2004 roku i ciągle ulepszany.

Funkcje silnika

  • Ruch patrolowy,
  • płynny ruch losowy,
  • uniki i regulacja dystansu,
  • kilka stanów agresji (pościg, ostrzał itp.),
  • walka wręcz,
  • rzucanie granatami,
  • inteligentne dobieranie celów ostrzału (np. wybuchowej beczki, gdy gracz jest obok),
  • omijanie przeszkód terenowych,
  • wykorzystywanie zabudowań,
  • wykrywanie i unikanie zagrożeń (granatów, wybuchów itp.),
  • diagnostyka działania.

Wymagane rozszerzenia

Historia wersji