Storyboard controls

Klikipedia - klikowa encyklopedia
Skocz do: nawigacji, wyszukiwarki

Storyboard controls to wbudowany na stałe w TGF i nieusuwalny obiekt w rodzaju rozszerzenia. Jest również obecny w MMF i innych, zawiera tam dodatkowe funkcje.

Opis działania i zastosowania

Storyboard controls zarządza wyłączaniem gry, zmianami poziomu i przewijaniem ekranu (scrolling).

Warunki

  • End of level - na koniec etapu
  • Start of level - na początek etapu
  • End of game - na koniec gry

Akcje

  • Next level - skocz do następnego etapu
  • Previous level - skocz do poprzedniego etapu
  • Jump to level - skocz do danego etapu
  • Restart the current level - rozpocznij aktualny etap od nowa
  • Restart the game - rozpocznij grę od nowa
  • End the game - zakończ grę
  • Scrollings
    • Center window position in playfield - wycentruj okno na danej pozycji
    • Center horizontal position of window in playfield - wycentruj okno w poziomie na danej pozycji
    • Center vertical position of window in playfield - wycentruj okno w pionie na danej pozycji

Wartości

  • Current number of level - numer aktualnego etapu
  • Current number of players playing - aktualna liczba graczy
  • Playfield
    • Width - szerokość pola gry
    • Height - wysokość pola gry
    • X coordinate of left visible edge - pozycja X lewej krawędzi widzianego obszaru
    • X coordinate of right visible edge - pozycja X prawej krawędzi widzianego obszaru
    • Y coordinate of top visible edge - pozycja Y górnej krawędzi widzianego obszaru
    • Y coordinate of bottom visible edge - pozycja Y dolnej krawędzi widzianego obszaru

Konfiguracja w edytorze etapu

Brak.

Zobacz też