Shoball 2: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 79: | Linia 79: | ||
'''- Wróg Kwiat miłosny/paintowy''' - ekran pokazujący się po uruchomieniu Puyo Puyo 2 demo (autor wgrał z ciekawości i niewiedzy) | '''- Wróg Kwiat miłosny/paintowy''' - ekran pokazujący się po uruchomieniu Puyo Puyo 2 demo (autor wgrał z ciekawości i niewiedzy) | ||
+ | |||
'''- Opinie użytkowników forum Click Portal''' - głównie Jakim narzekający na midy w grach klikowych | '''- Opinie użytkowników forum Click Portal''' - głównie Jakim narzekający na midy w grach klikowych | ||
+ | |||
{{stub}} | {{stub}} | ||
[[Kategoria:Gry]] | [[Kategoria:Gry]] | ||
[[Kategoria:Gry stworzone w GM]] | [[Kategoria:Gry stworzone w GM]] |
Wersja z 23:40, 14 lis 2006
Shoball 2 | |
gatunek | zręcznościowa |
data wydania | czerwiec 2006 |
stworzone w | Game Maker |
autor | Jaklub |
język | polski |
strona www | brak |
pobieranie | pobierz |
Shoball 2 - strzelanka napisana w programie Game Maker przez Jakluba. Premiera gry miała miejsce w czerwcu 2006. (Premiera na NukeBoards miała miejsce w sierpniu 2006.)
Spis treści
Opis
Shoball 2 to strzelanka polegająca na eksterminacji wszystkich potworów na plaszy. Fabuła jest bardzo prosta - stwórca błaga gracza o ratunek przed zbuntowanymi potworami.
Gra oferuje 21 etapów pełnych potworów do eksterminacji, podzielonych na sześć światów.
Shoball obsługuje 9 pukawek (w tym podręczną apteczkę...), ale może mieć przy sobie tylko 8.
Wrogowie (dane liczbowe)
Czynniki: energia - ile strzałów zwykłym pistoletem potrzeba, aby zniszczyć wroga siła - zależna od tego, czy wróg strzela szybkość - szybkość wroga mięso armatnie - relaksująca rozwała umiejętności specjalne
- Pływająca bakteria/Glut (Zielony) - energia - 3, siła - 1, szybkość - 1
- Pływająca bakteria/Glut (Niebieski) - energia - 3, siła - 1, szybkość - 2
- Pływająca bakteria/Glut (Czerwony) - energia - 3, siła - 2, szybkość - 1, umiejętności specialne - strzelanie
- Pływająca bakteria/Glut (Czarny) - energia - 3, siła - 3, szybkość - 1, umiejętności specjalne - szybkie strzelanie
- Generator zielonych glutów - energia - 1, siła - 0, szybkość - 0, umiejętności specjalne - robienie zielonych glutów
- Czerwone oko - energia - 5, siła - 1, szybkość - 2
- Niebieskie oko - energia - 5, siła - 2, szybkość - 2, umiejętności specialne - strzelanie
- Szara gwiazda - energia - 6, siła - 2, szybkość - 1, umiejętności specialne - strzelanie
- Kolczasta belka - energia - 30, siła - 10, szybkość - 2, umiejętności specjalne - obracanie się
- Pomarańczowy mózg - energia - 1, siła - 1, szybkość - 1, mięso armatnie
- Ślimak - energia - 8, siła - 1, szybkość - 1
- Kwiat krwiożerczy - energia - 7, siła - 10, szybkość - 2, umiejętności specjalne - śledzenie bohatera
- Kwiat miłosny/paintowy - energia - N/A, siła - 2, szybkość - 0, umiejętności specjalne - szybkie strzelanie
- Meteoryt - energia - 3, siła - 1, szybkość - 1, umiejętności specjalne - rozdrabnianie się
Bronie
- Pistolet - odbiera 1 hp
- Laser - odbiera 2 hp
- Odbijacz - odbiera 1.5 hp
- Bazooka - odbiera 10 hp
- Apteczka podręczna - leczy bohatera
- Bomba - odbiera 10 hp
- Mega blaster - odbiera ok. 20 hp przy celnym trafieniu (pocisk rozlatuje się w locie)
- Flamethrower - odbiea 2 hp
Ciekawostki
W grze istnieje cheat: po naciśnięciu klawiszy H i P (utrzymując kolejność) następuje przeniesienie gracza na następną planszę.
Inspiracje:
- Wróg Kwiat miłosny/paintowy - ekran pokazujący się po uruchomieniu Puyo Puyo 2 demo (autor wgrał z ciekawości i niewiedzy)
- Opinie użytkowników forum Click Portal - głównie Jakim narzekający na midy w grach klikowych
To jest tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.