Ruch Platformowy Albert
Klikipedia - klikowa encyklopedia
RP Albert | |
gatunek | silnik |
data wydania | luty 2006 |
stworzone w | The Games Factory |
autor | BROO |
język | polski |
strona www | brak |
pobieranie | pobierz |
Ruch Platformowy Albert - przykład własnego ruchu platformowego, wykonanego w programie The Games Factory przez BROO.
Możliwości
Silnik ten ma zaimplementowane następujące funkcje:
- chodzenie ze stałą szybkością
- skakanie z jedną siłą wybicia
- kucanie
- drabiny
- platformy
- ruchome platformy (pionowe)
- odbijanie się od ściany (v1.2)
Modyfikowalnymi parametrami są
- szybkość chodu
- siła wyskoku
- współczynnik grawitacji
- wysokość schodka, z jakiego można zejść
Uwagi
- Przykład jest otwarty, do działania wymagane jest rozszerzenie Fast Loop
- Autor prosi o umieszczenie na liście autorów gry w przypadku wykorzystania silnika.