Muchozol

Klikipedia - klikowa encyklopedia
Skocz do: nawigacji, wyszukiwarki

Muchozol to seria gier zręcznościowo/strategicznych autorstwa Cremmy'ego zrobiona w Multimedia Fusion 2. Rozgrywka polega na jak najdłuższym unikaniu much atakujących kursor oraz ich ewentualnej eksterminacji. Do gry używana jest myszka lub inne urządzenie o podobnej funkcji (tablet, touchpad itp).

Muchozol

Pierwsza gra z serii. Dostępne są dwa rodzaje ataków w trybie zwykłym i dwa w trybie berserk. Poza standardowymi rankingami jest też tabela pokazująca ilość punktów, które wyliczane są z czasu i ilości zabitych much.

Muchozol 1,41

Druga gra z serii. Dostępnych jest kilkanaście ataków. Wybór następuje przez kliknięcie przycisków w odpowiedniej kolejności. Z tego powodu gra może być trudna dla początkującego. Dodatkowym utrudnieniem jest czas czarowania, dla każdego z czarów inny, a w niektórych przypadkach dość długi.

Muchozol 1,73

Trzecia i ostatnia gra z serii zrobiona w MMF2. Różnica w porównaniu do poprzednich gier polega na tym, że gracz nie ma bezpośredniego wpływu na szybkość zabijania much. Na początku należy rozmieścić wybrane przez gracza działka. Dostępne są:

  • Ściana - wytrzymuje kilka zderzeń z muchami
  • Laser - duży zasięg ale wolne obroty.
  • Karabin - mały zasięg ale szybkie obroty.
  • Działo rakietowe - Wolne obroty ale duże obrażenia.

Wszystkie działka zostały zaprogramowane przy pomocy Lua, dzięki czemu każdy z graczy zainteresowanych tym językiem może zmodyfikować skrypt zależnie od swojego sposobu grania.

Muchozol 2

Pierwszy Muchozol zrobiony w C++. Dostępne jest 6 różnych ataków, siejących spustoszenie w szeregach much

Muchozol 2,23

Drugi Muchozol zrobiony w C++. Gracz uzbraja wybrane okienko systemu i przy jego pomocy walczy z bzyczącą armią.

Odnośniki zewnętrzne