Mouse object: Różnice pomiędzy wersjami

Klikipedia - klikowa encyklopedia
Skocz do: nawigacji, wyszukiwarki
m
(Konfiguracja w edytorze etapu)
 
(Nie pokazano 2 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika)
Linia 9: Linia 9:
 
Mouse Object nie ma zbyt wielkiego zastosowania. Można go użyć np. do ustawiania kursora w odpowiednim miejscu na początku każdego etapu w labiryntówkach. Ciekawym rozwiązaniem jest stworzenie prostego programu-dowcipu jakim jest np. Crazy mouse, którego stworzył [[Mr Knife]] na 3 [[bitwy i Batalie|batalię]] [[NukeBoards|NB]].
 
Mouse Object nie ma zbyt wielkiego zastosowania. Można go użyć np. do ustawiania kursora w odpowiednim miejscu na początku każdego etapu w labiryntówkach. Ciekawym rozwiązaniem jest stworzenie prostego programu-dowcipu jakim jest np. Crazy mouse, którego stworzył [[Mr Knife]] na 3 [[bitwy i Batalie|batalię]] [[NukeBoards|NB]].
 
==Warunki==
 
==Warunki==
*Compare Actual Mouse X - sprawdza pozycję X kursora.
+
*'''Compare Actual Mouse X''' - sprawdza pozycję X kursora.
*Compare Actual Mouse Y - sprawdza pozycję Y kursora.
+
*'''Compare Actual Mouse Y''' - sprawdza pozycję Y kursora.
*Compare Distance rolled - sprawdza jaką odległość pokonała rolka myszy.
+
*'''Compare Distance rolled''' - sprawdza jaką odległość pokonała rolka myszy.
  
 
==Akcje==
 
==Akcje==
*Set Actual Mouse X - Zmienia pozycję X kursora na podaną wartość.
+
*'''Set Actual Mouse X''' - Zmienia pozycję X kursora na podaną wartość.
*Set Actual Mouse Y - Zmienia pozycję Y kursora na podaną wartość.
+
*'''Set Actual Mouse Y''' - Zmienia pozycję Y kursora na podaną wartość.
*Destroy - niszczy obiekt Mouse Object.
+
*'''Destroy''' - niszczy obiekt Mouse Object.
  
 
==Konfiguracja w [[edytor etapu|edytorze etapu]]==
 
==Konfiguracja w [[edytor etapu|edytorze etapu]]==
Brak.
+
brak
  
 
==Odnośniki zewnętrzne==
 
==Odnośniki zewnętrzne==
 
*[http://www.clickteam.info/extensions/extview.php?id=48 Wpis na Extension List]
 
*[http://www.clickteam.info/extensions/extview.php?id=48 Wpis na Extension List]
 
*[http://mrknife.ovh.org/cm_mrknife.rar Crazy Mouse autorstwa Mr Knife]
 
*[http://mrknife.ovh.org/cm_mrknife.rar Crazy Mouse autorstwa Mr Knife]

Aktualna wersja na dzień 00:20, 21 lis 2006

Mouseobject.gif

Mouse Object to dodatek autorstwa Cellosoftu do TGF, służący do sprawdzania i zmieniania pozycji kursora.

Opis działania i zastosowania

Mouse Object nie ma zbyt wielkiego zastosowania. Można go użyć np. do ustawiania kursora w odpowiednim miejscu na początku każdego etapu w labiryntówkach. Ciekawym rozwiązaniem jest stworzenie prostego programu-dowcipu jakim jest np. Crazy mouse, którego stworzył Mr Knife na 3 batalię NB.

Warunki

  • Compare Actual Mouse X - sprawdza pozycję X kursora.
  • Compare Actual Mouse Y - sprawdza pozycję Y kursora.
  • Compare Distance rolled - sprawdza jaką odległość pokonała rolka myszy.

Akcje

  • Set Actual Mouse X - Zmienia pozycję X kursora na podaną wartość.
  • Set Actual Mouse Y - Zmienia pozycję Y kursora na podaną wartość.
  • Destroy - niszczy obiekt Mouse Object.

Konfiguracja w edytorze etapu

brak

Odnośniki zewnętrzne