Mouse object: Różnice pomiędzy wersjami

Klikipedia - klikowa encyklopedia
Skocz do: nawigacji, wyszukiwarki
m
(Warunki)
Linia 9: Linia 9:
 
Mouse Object nie ma zbyt wielkiego zastosowania. Można go użyć np. do ustawiania kursora w odpowiednim miejscu na początku każdego etapu w labiryntówkach. Ciekawym rozwiązaniem jest stworzenie prostego programu-dowcipu jakim jest np. Crazy mouse, którego stworzył [[Mr Knife]] na 3 [[bitwy i Batalie|batalię]] [[NukeBoards|NB]].
 
Mouse Object nie ma zbyt wielkiego zastosowania. Można go użyć np. do ustawiania kursora w odpowiednim miejscu na początku każdego etapu w labiryntówkach. Ciekawym rozwiązaniem jest stworzenie prostego programu-dowcipu jakim jest np. Crazy mouse, którego stworzył [[Mr Knife]] na 3 [[bitwy i Batalie|batalię]] [[NukeBoards|NB]].
 
==Warunki==
 
==Warunki==
*Compare Actual Mouse X - sprawdza pozycję X kursora.
+
*'''Compare Actual Mouse X''' - sprawdza pozycję X kursora.
*Compare Actual Mouse Y - sprawdza pozycję Y kursora.
+
*'''Compare Actual Mouse Y''' - sprawdza pozycję Y kursora.
*Compare Distance rolled - sprawdza jaką odległość pokonała rolka myszy.
+
*'''Compare Distance rolled''' - sprawdza jaką odległość pokonała rolka myszy.
  
 
==Akcje==
 
==Akcje==

Wersja z 00:19, 21 lis 2006

Mouseobject.gif

Mouse Object to dodatek autorstwa Cellosoftu do TGF, służący do sprawdzania i zmieniania pozycji kursora.

Opis działania i zastosowania

Mouse Object nie ma zbyt wielkiego zastosowania. Można go użyć np. do ustawiania kursora w odpowiednim miejscu na początku każdego etapu w labiryntówkach. Ciekawym rozwiązaniem jest stworzenie prostego programu-dowcipu jakim jest np. Crazy mouse, którego stworzył Mr Knife na 3 batalię NB.

Warunki

  • Compare Actual Mouse X - sprawdza pozycję X kursora.
  • Compare Actual Mouse Y - sprawdza pozycję Y kursora.
  • Compare Distance rolled - sprawdza jaką odległość pokonała rolka myszy.

Akcje

  • Set Actual Mouse X - Zmienia pozycję X kursora na podaną wartość.
  • Set Actual Mouse Y - Zmienia pozycję Y kursora na podaną wartość.
  • Destroy - niszczy obiekt Mouse Object.

Konfiguracja w edytorze etapu

Brak.

Odnośniki zewnętrzne