Mouse object: Różnice pomiędzy wersjami

Klikipedia - klikowa encyklopedia
Skocz do: nawigacji, wyszukiwarki
 
m
Linia 3: Linia 3:
 
[[Kategoria:MMF|Mouse Object]]
 
[[Kategoria:MMF|Mouse Object]]
  
[[grafika:Mouseobject.gif]]
+
[[grafika:Mouseobject.gif|right]]
 
'''Mouse Object''' to [[rozszerzenia|dodatek]] autorstwa Cellosoftu do [[TGF]], służący do sprawdzania i zmieniania pozycji kursora.
 
'''Mouse Object''' to [[rozszerzenia|dodatek]] autorstwa Cellosoftu do [[TGF]], służący do sprawdzania i zmieniania pozycji kursora.
  

Wersja z 17:26, 4 lis 2006

Mouseobject.gif

Mouse Object to dodatek autorstwa Cellosoftu do TGF, służący do sprawdzania i zmieniania pozycji kursora.

Opis działania i zastosowania

Mouse Object nie ma zbyt wielkiego zastosowania. Można go użyć np. do ustawiania kursora w odpowiednim miejscu na początku każdego etapu w labiryntówkach. Ciekawym rozwiązaniem jest stworzenie prostego programu-dowcipu jakim jest np. Crazy mouse, którego stworzył Mr Knife na 3 batalię NB.

Warunki

  • Compare Actual Mouse X - sprawdza pozycję X kursora.
  • Compare Actual Mouse Y - sprawdza pozycję Y kursora.
  • Compare Distance rolled - sprawdza jaką odległość pokonała rolka myszy.

Akcje

  • Set Actual Mouse X - Zmienia pozycję X kursora na podaną wartość.
  • Set Actual Mouse Y - Zmienia pozycję Y kursora na podaną wartość.
  • Destroy - niszczy obiekt Mouse Object.

Konfiguracja w edytorze etapu

Brak.

Odnośniki zewnętrzne