Fadex

Klikipedia - klikowa encyklopedia
Wersja z dnia 22:05, 28 maj 2017 autorstwa Halamix2 (dyskusja | edycje) (Wycofano edycje użytkownika Wrwa (dyskusja). Autor przywróconej wersji to Worm02.)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwarki
Fadex
Fadex.jpg
imię Michał
rocznik 1993
skąd Kielce
www Neo Games

Fadex (aka Michał) - twórca gier we wszystkich programach klikowych o bardzo wysokich umiejętnościach. Na TGF pracuje już od stycznia 2004 roku. Założyciel teamu Neo Games, Junior Admin forum Nuke Boards. Z początku największy pogłos przyniósł mu Aquanoid - praca na Bitwę NB#4, laureat pierwszego miejsca tejże bitwy. Obecnie studiuje informatykę na Uniwersytecie Warszawskim.


Produkcje

  • Aquanoid - remake klasycznego Arkanoida, zawierający 20 poziomów i 14 bonusów. 1 miejsce Bitwy NB#4, opublikowany przez "Bravo Screenfun".
  • Aquanoid 2 - sequel Aquanoida, opublikowany przez "Bravo Screenfun".
  • Free Jumper - gra zręcznościowa polegająca na skakaniu i omijaniu przeszkód o dość wygórowanym poziomie trudności.
  • NB Simulator - symulator forum Nuke Boards stworzony na 9 bitwę tej strony. Gra zajęła drugie miejsce w 9 Bitwie NB.
  • Gappy: Prezent Mikołaja - gra zręcznościowo-logiczna, przypominająca serię Lemmings. Tytułowy Gappy zgubił prezent, który przygotował dla Mikołaja, więc musimy mu pomóc go odnaleźć. Gra zajęła drugie miejsce w Pierwszej Globalnej Wojnie PSK, ex aequo z Another Earth: Disaster.
  • Gappy 2 - jest to sequel gry Gappy: Prezent Mikołaja. Zawiera więcej plansz, lepszą grafikę, więcej funkcji i jest dużo trudniejsza. Gra została stworzona na konkurs TDC - Winter Competition 2007, zajęła piąte miejsce.
  • MROK - wersja demo została stworzona na #10 batalię CP, nasycona efektami strzelanka survival, zajęła siódme miejsce z powodu braku oryginalności, która była priorytetem tejże batalii.
  • Free Jumper Stories - kontynuacja z dodaniem fabuły, przyspieszeniem rozgrywki, a także zmniejszeniem liczby zdarzeń do... 10 na ramkę. W założeniu była tworzona na #9 Batalię EFR, jednak tę przemianowano na #20 Bitwę NB (w istocie był to żart prima-aprilisowy). Zajęła pierwsze miejsce.
  • The Nerd RPG - Prawdopodobnie pierwsza aplikacja oparta na silniku RPG stworzona w czasie dwóch tygodni. Jest to swego rodzaju parodia gier z serii Pokemon, oraz innych RPGo-podobnych. W przeciwieństwie do konwencjonalnych gier tutaj przeciwnikiem są... liczby. Stworzona na #21 Bitwę NB, zajęła pierwsze miejsce ex-aequo z grą Crossnumbers autorstwa Copperdragona.
  • Upadłe Ostrze - projekt będący aktualnie w fazie rozwoju, wersja beta jest dostępna na Fabryce Gier. Zaawansowane RPG oparte na skryptach, modyfikowalne w szerokim zakresie. Celem gry jest penetracja lochów, zbieranie złota i przedmiotów oraz pozbywanie się przeciwników na swojej drodze. Wersja beta 1.00 zajęła pierwsze miejsce w eliminacjach #2 Bitwy FG. Projekt przeniesiony do wersji HWA i tymczasowo zawieszony.
  • Gravitee - gra zręcznościowa polegająca na zmianie kierunku grawitacji aby doprowadzić kulkę do wyjścia. W grze posługujemy się wyłącznie spacją.
  • Alternate Storyteller: Pokemon Red - gra logiczna z elementami RPG (lub na odwrót), będąca parodią oryginalnej serii. Akcja rozgrywa się w Click City, gdzie można natknąć się na lokacje jak Nuke Boards, czy Fabryka Gier oraz spotkać kilka osób ze sceny klikowej. Obdarzona dużą dawką absurdalnego humoru i wytykająca podstawowe błędy twórców plansz w ironiczny sposób (przykładowo - poziom, który w całości składa się z teleportów, lub poziomy pokryte lodem w których nie widać gdzie się trafi po ruszeniu się z miejsca). Posiada również system walk pokemonów, jednak ten również jest parodią - startujemy z pokemonem który nie potrafi walczyć.
  • Obejmij Mrok - gra horror stworzona na 4 batalię Fabryki Gier (zajęła pierwsze miejsce), wzorowana na grze Amnesia: The Dark Descent. Jest jednak niedopracowana i ma obecnie status porzuconej. Rozgrywka polega na zebraniu naszyjników i dotarciu do wyjścia, jednak po drodze możemy natknąć się na tajemniczą kreaturę zwaną cieniem, która za nami podąża. W grze występuje system dyamicznego oświetlenia, jednak "działa on różnie" ze względu na stworzenie gry na wersji beta HWA. Głównym aspektem gry jest dopracowany system opanowania i jego braku - gdy nasza postać odczuwa strach to możemy odczuć coraz donośniejsze bicie serca, przyspieszony oddech, a w stanie obłędu - krzyki i halucynacje.

Archiwalne / mniejsze produkcje

  • EF-sim - symulator słynnego forum EFactory, czwarte miejsce w Batalii EF#8.
  • Castle - minigra, polegająca na strzelaniu do rycerzy atakujących zamek. W grze kilka dostępnych bonusów. Gra dostępna na serwisie Zagrajmy OnLine.
  • Invalid Command - gra, polegająca na strzelaniu do nadchodzących wrogów. Czwarte miejsce w Bitwie NB#1.
  • Neo Gameboy - czyli Ultra Tuning w wydaniu na Gameboy'a. Trzecie miejsce w Bitwie NB#3.
  • Kill the Ball - gra zręcznościowa, w której trzeba jak najmocniej uderzać myszką kulkę.
  • Mod Player X - odtwarzacz modułów
  • Tray app - programik służący do zmieniania najważniejszych opcji systemu, monitora wyglądu itp. z poziomu zasobnika systemowego. Możliwość ukrycia. Dostępne trzy skiny do wyboru. Siódme miejsce w Bitwie na CP.

Status obecnych projektów

Obecnie wszystkie projekty autora są zawieszone na czas nieokreślony, być może nigdy nie zostaną dokończone. Wśród nich znajdują się:

Rozpoczęte

  • Free Jumper: Restyled - odnowiona wersja Free Jumpera
  • Free Jumper 2 - sequel z ogromnym naciskiem na dopracowanie szczegółów. Kod wymaga jednak modernizacji na tyle, że nie wiadomo czy projekt będzie kontynuowany w obecnej formie.
  • Gravitee 2 - sequel, z silnikiem opartym na wtyczce Phizix oraz ze wsparciem dla gamepada. Sam kod produkcji jest właściwie na ukończeniu, jednak gra na razie nie ma celu - poza oczywiście samą zabawą fizyką.
  • Upadłe Ostrze - czyli wyjście z bety, bądź całkowite przebudowanie produkcji.

Planowane

W odległych planach znajduje się kontynuowanie serii Alternate Storyteller, jednak niekoniecznie w humorystycznej postaci (i oczywiście niekoniecznie związane z serią Pokemon).