Fadex: Różnice pomiędzy wersjami
Klikipedia - klikowa encyklopedia
(dodanie projektu) |
m |
||
(Nie pokazano 15 wersji utworzonych przez 6 użytkowników) | |||
Linia 3: | Linia 3: | ||
imie=Michał| | imie=Michał| | ||
rocznik=1993| | rocznik=1993| | ||
− | www= | + | www=brak| |
skad=Kielce| | skad=Kielce| | ||
− | avatar= | + | avatar=Fadex.jpg| |
}} | }} | ||
− | '''Fadex''' (aka Michał) - twórca gier | + | '''Fadex''' (aka Michał) - twórca gier we wszystkich programach klikowych o bardzo wysokich umiejętnościach. Na [[TGF]] pracuje już od stycznia 2004 roku. Założyciel teamu [[Neo Games]], [[Administrator]] forum [[Nuke Boards]]. Studiował informatykę na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie pracuje w Google i mieszka w Szwajcarii. |
==Produkcje== | ==Produkcje== | ||
− | + | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
*[[Aquanoid]] - remake klasycznego Arkanoida, zawierający 20 poziomów i 14 bonusów. 1 miejsce [[Bitwy i Batalie|Bitwy]] [http://www.romanx.webd.pl/nb/viewtopic.php?t=380 NB#4], opublikowany przez "Bravo Screenfun". | *[[Aquanoid]] - remake klasycznego Arkanoida, zawierający 20 poziomów i 14 bonusów. 1 miejsce [[Bitwy i Batalie|Bitwy]] [http://www.romanx.webd.pl/nb/viewtopic.php?t=380 NB#4], opublikowany przez "Bravo Screenfun". | ||
*[[Aquanoid 2]] - sequel Aquanoida, opublikowany przez "Bravo Screenfun". | *[[Aquanoid 2]] - sequel Aquanoida, opublikowany przez "Bravo Screenfun". | ||
− | |||
*[[Free Jumper]] - gra zręcznościowa polegająca na skakaniu i omijaniu przeszkód o dość wygórowanym poziomie trudności. | *[[Free Jumper]] - gra zręcznościowa polegająca na skakaniu i omijaniu przeszkód o dość wygórowanym poziomie trudności. | ||
*[[NB Simulator]] - symulator forum [[Nuke Boards]] stworzony na 9 bitwę tej strony. Gra zajęła drugie miejsce w 9 Bitwie NB. | *[[NB Simulator]] - symulator forum [[Nuke Boards]] stworzony na 9 bitwę tej strony. Gra zajęła drugie miejsce w 9 Bitwie NB. | ||
Linia 26: | Linia 20: | ||
*[[Free Jumper Stories]] - kontynuacja z dodaniem fabuły, przyspieszeniem rozgrywki, a także zmniejszeniem liczby zdarzeń do... 10 na ramkę. W założeniu była tworzona na #9 Batalię [[EFactory|EFR]], jednak tę przemianowano na #20 Bitwę [[Nuke Boards|NB]] (w istocie był to żart prima-aprilisowy). Zajęła pierwsze miejsce. | *[[Free Jumper Stories]] - kontynuacja z dodaniem fabuły, przyspieszeniem rozgrywki, a także zmniejszeniem liczby zdarzeń do... 10 na ramkę. W założeniu była tworzona na #9 Batalię [[EFactory|EFR]], jednak tę przemianowano na #20 Bitwę [[Nuke Boards|NB]] (w istocie był to żart prima-aprilisowy). Zajęła pierwsze miejsce. | ||
*[[The Nerd RPG]] - Prawdopodobnie pierwsza aplikacja oparta na silniku RPG stworzona w czasie dwóch tygodni. Jest to swego rodzaju parodia gier z serii Pokemon, oraz innych RPGo-podobnych. W przeciwieństwie do konwencjonalnych gier tutaj przeciwnikiem są... liczby. Stworzona na #21 Bitwę [[Nuke Boards|NB]], zajęła pierwsze miejsce ex-aequo z grą [[Crossnumbers]] autorstwa [[Copperdragon]]a. | *[[The Nerd RPG]] - Prawdopodobnie pierwsza aplikacja oparta na silniku RPG stworzona w czasie dwóch tygodni. Jest to swego rodzaju parodia gier z serii Pokemon, oraz innych RPGo-podobnych. W przeciwieństwie do konwencjonalnych gier tutaj przeciwnikiem są... liczby. Stworzona na #21 Bitwę [[Nuke Boards|NB]], zajęła pierwsze miejsce ex-aequo z grą [[Crossnumbers]] autorstwa [[Copperdragon]]a. | ||
− | *[[Upadłe Ostrze]] - projekt będący aktualnie w fazie rozwoju, wersja beta jest dostępna na [[Fabryka Gier|Fabryce Gier]]. Zaawansowane RPG oparte na skryptach, modyfikowalne w szerokim zakresie. Celem gry jest penetracja lochów, zbieranie złota i przedmiotów oraz pozbywanie się przeciwników na swojej drodze | + | *[[Upadłe Ostrze]] - projekt będący aktualnie w fazie rozwoju, wersja beta jest dostępna na [[Fabryka Gier|Fabryce Gier]]. Zaawansowane RPG oparte na skryptach, modyfikowalne w szerokim zakresie. Celem gry jest penetracja lochów, zbieranie złota i przedmiotów oraz pozbywanie się przeciwników na swojej drodze. Wersja beta 1.00 zajęła pierwsze miejsce w eliminacjach #2 Bitwy [[Fabryka Gier|FG]]. Projekt przeniesiony do wersji HWA i tymczasowo zawieszony. |
− | == | + | *[[Gravitee]] - gra zręcznościowa polegająca na zmianie kierunku grawitacji aby doprowadzić kulkę do wyjścia. W grze posługujemy się wyłącznie spacją. |
− | *[[ | + | *[[Alternate Storyteller: Pokemon Red]] - gra logiczna z elementami RPG (lub na odwrót), będąca parodią oryginalnej serii. Akcja rozgrywa się w Click City, gdzie można natknąć się na lokacje jak [[Nuke Boards]], czy [[Fabryka Gier]] oraz spotkać kilka osób ze sceny klikowej. Obdarzona dużą dawką absurdalnego humoru i wytykająca podstawowe błędy twórców plansz w ironiczny sposób (przykładowo - poziom, który w całości składa się z teleportów, lub poziomy pokryte lodem w których nie widać gdzie się trafi po ruszeniu się z miejsca). Posiada również system walk pokemonów, jednak ten również jest parodią - startujemy z pokemonem który nie potrafi walczyć. |
+ | *[[Obejmij Mrok]] - gra horror stworzona na 4 batalię [[Fabryka Gier|Fabryki Gier]] (zajęła pierwsze miejsce), wzorowana na grze Amnesia: The Dark Descent. Jest jednak niedopracowana i ma obecnie status porzuconej. Rozgrywka polega na zebraniu naszyjników i dotarciu do wyjścia, jednak po drodze możemy natknąć się na tajemniczą kreaturę zwaną cieniem, która za nami podąża. W grze występuje system dyamicznego oświetlenia, jednak "działa on różnie" ze względu na stworzenie gry na wersji beta HWA. Głównym aspektem gry jest dopracowany system opanowania i jego braku - gdy nasza postać odczuwa strach to możemy odczuć coraz donośniejsze bicie serca, przyspieszony oddech, a w stanie obłędu - krzyki i halucynacje. | ||
+ | *[[Renamer]] - program pozwalający na zmianę nazw wielu plików jednocześnie. Zawiera kilka poleceń oraz szereg opcji. | ||
+ | ===Archiwalne / mniejsze produkcje=== | ||
+ | *[[EF-sim]] - symulator słynnego forum [[EFactory]], czwarte miejsce w [[Bitwy i Batalie|Batalii]] [http://www.romanx.webd.pl/nb/viewtopic.php?t=52 EF#8]. | ||
+ | *[[Castle]] - minigra, polegająca na strzelaniu do rycerzy atakujących zamek. W grze kilka dostępnych bonusów. Gra dostępna na serwisie [http://www.zagrajmy.superhost.pl/online/articles.php?lng=pl&pg=272 Zagrajmy OnLine]. | ||
+ | *[[Invalid Command]] - gra, polegająca na strzelaniu do nadchodzących wrogów. Czwarte miejsce w [[Bitwy i Batalie|Bitwie]] [http://www.romanx.webd.pl/nb/viewtopic.php?t=75 NB#1]. | ||
+ | *[[Neo Gameboy]] - czyli Ultra Tuning w wydaniu na Gameboy'a. Trzecie miejsce w [[Bitwy i Batalie|Bitwie]] [http://www.romanx.webd.pl/nb/viewtopic.php?t=296 NB#3]. | ||
+ | *[[Kill the Ball]] - gra zręcznościowa, w której trzeba jak najmocniej uderzać myszką kulkę. | ||
+ | *[[Mod Player X]] - odtwarzacz modułów | ||
+ | *[[Tray app]] - programik służący do zmieniania najważniejszych opcji systemu, monitora wyglądu itp. z poziomu zasobnika systemowego. Możliwość ukrycia. Dostępne trzy [[Skórka|skiny]] do wyboru. Siódme miejsce w [[Bitwy i Batalie|Bitwie]] na [[Click Portal|CP]]. | ||
+ | |||
+ | ==Status obecnych projektów== | ||
+ | Obecnie wszystkie projekty autora są zawieszone na czas nieokreślony, być może nigdy nie zostaną dokończone. Wśród nich znajdują się: | ||
+ | ===Rozpoczęte=== | ||
+ | *Free Jumper: Restyled - odnowiona wersja Free Jumpera | ||
+ | *Free Jumper 2 - sequel z ogromnym naciskiem na dopracowanie szczegółów. Kod wymaga jednak modernizacji na tyle, że nie wiadomo czy projekt będzie kontynuowany w obecnej formie. | ||
+ | *Gravitee 2 - sequel, z silnikiem opartym na wtyczce Phizix oraz ze wsparciem dla gamepada. Sam kod produkcji jest właściwie na ukończeniu, jednak gra na razie nie ma celu - poza oczywiście samą zabawą fizyką. | ||
+ | *Upadłe Ostrze - czyli wyjście z bety, bądź całkowite przebudowanie produkcji. | ||
+ | ===Planowane=== | ||
+ | Planowany jest projekt na kilka lat, do którego warstwa fabularna jest już tworzona stopniowo od końca 2015 roku. | ||
+ | |||
+ | W odległych planach znajduje się także kontynuowanie serii Alternate Storyteller, jednak niekoniecznie w humorystycznej postaci (i oczywiście niekoniecznie związane z serią Pokemon). | ||
[[Kategoria:Twórcy gier w MMF2]] | [[Kategoria:Twórcy gier w MMF2]] | ||
[[Kategoria:Twórcy gier w MMF]] | [[Kategoria:Twórcy gier w MMF]] | ||
[[Kategoria:Twórcy gier w TGF]] | [[Kategoria:Twórcy gier w TGF]] | ||
[[Kategoria:Graficy]] | [[Kategoria:Graficy]] |
Aktualna wersja na dzień 00:21, 31 sie 2017
Fadex | |
imię | Michał |
rocznik | 1993 |
skąd | Kielce |
www | brak |
Fadex (aka Michał) - twórca gier we wszystkich programach klikowych o bardzo wysokich umiejętnościach. Na TGF pracuje już od stycznia 2004 roku. Założyciel teamu Neo Games, Administrator forum Nuke Boards. Studiował informatykę na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie pracuje w Google i mieszka w Szwajcarii.
Spis treści
Produkcje
- Aquanoid - remake klasycznego Arkanoida, zawierający 20 poziomów i 14 bonusów. 1 miejsce Bitwy NB#4, opublikowany przez "Bravo Screenfun".
- Aquanoid 2 - sequel Aquanoida, opublikowany przez "Bravo Screenfun".
- Free Jumper - gra zręcznościowa polegająca na skakaniu i omijaniu przeszkód o dość wygórowanym poziomie trudności.
- NB Simulator - symulator forum Nuke Boards stworzony na 9 bitwę tej strony. Gra zajęła drugie miejsce w 9 Bitwie NB.
- Gappy: Prezent Mikołaja - gra zręcznościowo-logiczna, przypominająca serię Lemmings. Tytułowy Gappy zgubił prezent, który przygotował dla Mikołaja, więc musimy mu pomóc go odnaleźć. Gra zajęła drugie miejsce w Pierwszej Globalnej Wojnie PSK, ex aequo z Another Earth: Disaster.
- Gappy 2 - jest to sequel gry Gappy: Prezent Mikołaja. Zawiera więcej plansz, lepszą grafikę, więcej funkcji i jest dużo trudniejsza. Gra została stworzona na konkurs TDC - Winter Competition 2007, zajęła piąte miejsce.
- MROK - wersja demo została stworzona na #10 batalię CP, nasycona efektami strzelanka survival, zajęła siódme miejsce z powodu braku oryginalności, która była priorytetem tejże batalii.
- Free Jumper Stories - kontynuacja z dodaniem fabuły, przyspieszeniem rozgrywki, a także zmniejszeniem liczby zdarzeń do... 10 na ramkę. W założeniu była tworzona na #9 Batalię EFR, jednak tę przemianowano na #20 Bitwę NB (w istocie był to żart prima-aprilisowy). Zajęła pierwsze miejsce.
- The Nerd RPG - Prawdopodobnie pierwsza aplikacja oparta na silniku RPG stworzona w czasie dwóch tygodni. Jest to swego rodzaju parodia gier z serii Pokemon, oraz innych RPGo-podobnych. W przeciwieństwie do konwencjonalnych gier tutaj przeciwnikiem są... liczby. Stworzona na #21 Bitwę NB, zajęła pierwsze miejsce ex-aequo z grą Crossnumbers autorstwa Copperdragona.
- Upadłe Ostrze - projekt będący aktualnie w fazie rozwoju, wersja beta jest dostępna na Fabryce Gier. Zaawansowane RPG oparte na skryptach, modyfikowalne w szerokim zakresie. Celem gry jest penetracja lochów, zbieranie złota i przedmiotów oraz pozbywanie się przeciwników na swojej drodze. Wersja beta 1.00 zajęła pierwsze miejsce w eliminacjach #2 Bitwy FG. Projekt przeniesiony do wersji HWA i tymczasowo zawieszony.
- Gravitee - gra zręcznościowa polegająca na zmianie kierunku grawitacji aby doprowadzić kulkę do wyjścia. W grze posługujemy się wyłącznie spacją.
- Alternate Storyteller: Pokemon Red - gra logiczna z elementami RPG (lub na odwrót), będąca parodią oryginalnej serii. Akcja rozgrywa się w Click City, gdzie można natknąć się na lokacje jak Nuke Boards, czy Fabryka Gier oraz spotkać kilka osób ze sceny klikowej. Obdarzona dużą dawką absurdalnego humoru i wytykająca podstawowe błędy twórców plansz w ironiczny sposób (przykładowo - poziom, który w całości składa się z teleportów, lub poziomy pokryte lodem w których nie widać gdzie się trafi po ruszeniu się z miejsca). Posiada również system walk pokemonów, jednak ten również jest parodią - startujemy z pokemonem który nie potrafi walczyć.
- Obejmij Mrok - gra horror stworzona na 4 batalię Fabryki Gier (zajęła pierwsze miejsce), wzorowana na grze Amnesia: The Dark Descent. Jest jednak niedopracowana i ma obecnie status porzuconej. Rozgrywka polega na zebraniu naszyjników i dotarciu do wyjścia, jednak po drodze możemy natknąć się na tajemniczą kreaturę zwaną cieniem, która za nami podąża. W grze występuje system dyamicznego oświetlenia, jednak "działa on różnie" ze względu na stworzenie gry na wersji beta HWA. Głównym aspektem gry jest dopracowany system opanowania i jego braku - gdy nasza postać odczuwa strach to możemy odczuć coraz donośniejsze bicie serca, przyspieszony oddech, a w stanie obłędu - krzyki i halucynacje.
- Renamer - program pozwalający na zmianę nazw wielu plików jednocześnie. Zawiera kilka poleceń oraz szereg opcji.
Archiwalne / mniejsze produkcje
- EF-sim - symulator słynnego forum EFactory, czwarte miejsce w Batalii EF#8.
- Castle - minigra, polegająca na strzelaniu do rycerzy atakujących zamek. W grze kilka dostępnych bonusów. Gra dostępna na serwisie Zagrajmy OnLine.
- Invalid Command - gra, polegająca na strzelaniu do nadchodzących wrogów. Czwarte miejsce w Bitwie NB#1.
- Neo Gameboy - czyli Ultra Tuning w wydaniu na Gameboy'a. Trzecie miejsce w Bitwie NB#3.
- Kill the Ball - gra zręcznościowa, w której trzeba jak najmocniej uderzać myszką kulkę.
- Mod Player X - odtwarzacz modułów
- Tray app - programik służący do zmieniania najważniejszych opcji systemu, monitora wyglądu itp. z poziomu zasobnika systemowego. Możliwość ukrycia. Dostępne trzy skiny do wyboru. Siódme miejsce w Bitwie na CP.
Status obecnych projektów
Obecnie wszystkie projekty autora są zawieszone na czas nieokreślony, być może nigdy nie zostaną dokończone. Wśród nich znajdują się:
Rozpoczęte
- Free Jumper: Restyled - odnowiona wersja Free Jumpera
- Free Jumper 2 - sequel z ogromnym naciskiem na dopracowanie szczegółów. Kod wymaga jednak modernizacji na tyle, że nie wiadomo czy projekt będzie kontynuowany w obecnej formie.
- Gravitee 2 - sequel, z silnikiem opartym na wtyczce Phizix oraz ze wsparciem dla gamepada. Sam kod produkcji jest właściwie na ukończeniu, jednak gra na razie nie ma celu - poza oczywiście samą zabawą fizyką.
- Upadłe Ostrze - czyli wyjście z bety, bądź całkowite przebudowanie produkcji.
Planowane
Planowany jest projekt na kilka lat, do którego warstwa fabularna jest już tworzona stopniowo od końca 2015 roku.
W odległych planach znajduje się także kontynuowanie serii Alternate Storyteller, jednak niekoniecznie w humorystycznej postaci (i oczywiście niekoniecznie związane z serią Pokemon).