Draw clear()

Klikipedia - klikowa encyklopedia
Skocz do: nawigacji, wyszukiwarki
Właściwy tytuł tego artykułu to draw_clear(). Z powodu ograniczeń technicznych tytuł tego artykułu jest nieprawidłowy.

draw_clear() - funkcja języka GML, wypełniająca cały obszar rooma wybranym kolorem bez przezroczystości. Aby wypełnićz przezroczystością, użyj funkcji draw_clear_alpha().

Sposób wywołania

Funkcja przyjmuje jeden argument:

draw_clear([real] kolor)
  • kolor - liczba rzeczywista, identyfikator koloru. Można również użyć stałych z ramki poniżej, lub własnego kooru (funkcje make_color_rgb() i make_color_hsv()

Predefiniowane kolory

  c_aqua   c_green   c_purple
  c_black   c_lime   c_red
  c_blue   c_ltgray   c_silver
  c_dkgray   c_maroon   c_teal
  c_fuchsia   c_navy   c_white
  c_gray   c_olive   c_yellow

Angielska nazwa stałej mówi o kolorze (np. c_yellow - żółty, c_ltgray - jasnoszary)

Przykład użycia

draw_clear(c_blue);

Powyższy kod wypełni ekran na niebiesko

draw_clear(make_color_rgb(122,121,120));

(dodatkowe funkcje użyte w przykładzie: make_color_rgb()) Powyższy kod wypełni ekran na kolor RGB (122,121,120)