Zaawansowane AI

Klikipedia - klikowa encyklopedia
Skocz do: nawigacji, wyszukiwarki
Zaawansowane AI
ZaawansowaneAI.png
gatunek silnik
data wydania 5 lipca 2004
stworzone w TGF
autor RomanX
język polski
strona www Nuke Soft
pobieranie pobierz

Zaawansowane AI - silnik rozwiniętej sztucznej inteligencji komputerowych przeciwników do gier FPP dla TGF stworzony przez Nuke Soft w lipcu 2004 roku i ciągle ulepszany. Silnik ten jest na tyle kompleksowy, że skutecznie może służyć jako swojego rodzaju szablon gier. Wystarczy bowiem dorobić do niego akcje gracza i kilka pomniejszych funkcji oraz oczywiście grafikę i audio, aby uzyskać prostą grę.

Funkcje silnika

  • Ruch patrolowy,
  • płynny ruch losowy,
  • uniki i regulacja dystansu,
  • kilka stanów agresji (pościg, ostrzał itp.),
  • walka wręcz,
  • rzucanie granatami,
  • inteligentne dobieranie celów ostrzału (np. wybuchowej beczki, gdy gracz jest obok),
  • omijanie przeszkód terenowych,
  • wykrywanie i unikanie zagrożeń (granatów, wybuchów itp.).

Wymagane rozszerzenia

Historia wersji